RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
07.08.2022-14.08.2022
E a doua oara cand vin la Vistamar si ultima…
De mentionat de la inceput ca daca iti doresti un hotel prost organizat cu personal subdimensionat, cu cozi mari la mancare, la bar, cu animatie care lasa de dorit, cu sezlonguri putine la plaja si la piscina, VISTAMAR este locul unde le gasesti pe toate si, culmea, la bani multi.
De cand intrii in holul hotelului esti intampinat de o atmosfera apasatoare, canapele murdare, rupte, personal plictisit si, cel mai rau, caldura (amestec de miros de mancare si caldura, aerul conditionat nu face fata sau este oprit) o atmosfera total nepotrivita pentru un hotel de 4 stele, atmosfera pe care am intalnit-o timp de 7 zile, fara exceptie.
despre SERVICII
Singurul loc unde este OK (rece si bine, miroase a cafea si produsele sunt reci, dar din pacate aceleasi in fiecare zi) este cofetaria/patiseria.
Parcarea scumpa, 20 leva pe zi, se face intr-o alta parte a statiunii.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camera primita initial a fost cu miros de mucegai si mucegai pe pereti (total neacceptabil pentru un hotel de 4 stele), ulterior a fost schimbata cu una in care lipseau consumabilele de la baie, iar praful era la el acasa, cu interventii la receptie s-a remediat, a doua zi!!!
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
***Si acum sa va povestesc de restaurant piesa de rezistenta la Vistamar***
In primul rand foarte cald, un miros greu de mancare amestecat cu fum peste tot, climatizarea 0.
Peste tot numai cozi, ca sa iti iei mancare trebuie sa stai la coada 10 minute am atasat si poze (sunt incredibil de prost organizati).
Putine feluri de mancare si se repeta la 3 zile, micul dejun este accelasi in fiecare zi. Se recicleaza la greu tot ce ramane foarte multe sosuri si multe chiftele si tocaturi.
In ceea ce priveste aperitivele si dulciurile o bataie de joc, sunt acceleasi tot timpul, locul unde sunt puse nu face fata caldurii din restaurant si toate sunt calde, topite, improprii servirii, am atasat si poze cu un cascaval topit pe platou.
Curatenia din restaurant lasa de dorit nu se respecta nici o norma igenico-sanitara (vesela spalata insuficient, adica nespalata, mese necuratate dupa turisti decat foarte superficial, se da cu o laveta doar pe margini, iar firimiturile pe jos, cand se refac tacamurile la masa daca a ramas un cutit de la ceilalti turisti nu se schimba, se lasa pe masa si se completeza cu ce lipseste, daca servetelul pe care au stat tacamurile pare curat este lasat in continuare…. cand pui mana se lipeste de masa, pardoseli lipicioase, tacamari cleioase.
Gala Dinner anuntata cu mult fast s-a dovedit un fiasco total, cu o zi inainte am primit la usa o invitatie in care eram invitati la restaurant in intervalul 20.15-20.30, in conditiile in care restaurantul se inchidea la ora 21.00.
La ora mentionata “surpriza” era coada pe scari, nu te lasau sa intri ca nu mai sunt locuri la masa, ni s-a spus sa revenim peste 10 minute, iar dupa inca 20 de minute tot coada si fara locuri la mese.
Am cerut sa ma lase sa intru sa vad ce se poate servi, dar erau numai resturi. In acea seara, vineri pe 12.08.2022, nu am putut sa servim nimic in restaurantul hotelului din lipsa de locuri (nu am fost primiti in restaurant) am plecat si am mancat in statiune.
Referitor la restaurantele a la carte
Restaurantul Italian o bataie de joc incredibila, am asteptat o ora sa imi aduca primul fel de mancare (un starter), iar dupa inca o jumatate de ora au venit sa imi spuna ca au o problema la bucaterie (un singur bucatar si foarte multe comenzi) si nu stiu cand pot sa imi aduca felul principal, dar ca pot sa imi aduca pizza mai repede (comandasem doua pizza si doua feluri principale).
Oare cum e posibil asa ceva in conditiile in care se merge doar cu rezervare?
Au venit si felurile principale intr-un final care erau reci si prost gatite in loc de sos o smantana sleita, iar pizza facuta pe repezeala fara nici un gust, mai buna era pizza din restaurant.
Ne-am ridicat de la masa si am luat masa in statiune pentru a doua oara consecutiv (restaurantul principal se inchisese).
Despre restaurantul bulgaresc am atasat doar meniul saracacios de mentionat, restaurantul este in holul hotelului tot mirosul este dus direct in receptie.
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Intrarea in mare abrupta in 3-4 metri peste 2 metri adancime nerecomandat famililor cu copii mici.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Snack-barul functioneaza doar intre 14-17 cand puteai sa iei doar doua produse (pizza, hamburger, sandvisuri) de persoana (nu aratau deloc bine), tot timpul cu coada.
Hotel cu UALL, bauturile ar trebui sa fie din gama premium sau sa contina o gama variata, insa ele sunt putine si din categorii inferioar, am atasat o poza cu barul pentru a se vedea lipsa diversitatii.
Fara apa imbuteliata, ara vin imbuteliat, o alta problema a hotelului dozatoarele de apa sunt in spatele barului, nu am inteles de ce nu au fost puse pe bar sau intr-un alt loc de unde sa iti iei singur, daca vrei un pahar cu apa trebuia sa stai la coada, alaturi de oameni care doreau alte bauturi de la bar.
La bar tot timpul era coada pentru ca erau putini barmani, maxim doi, dar de cele mai multe ori era unu singur, se formeau cozi de pana la 10 persoane chiar si la 23.30. Cred ca se dorea sa servesca cat mai putin, sa aiba cat mai putine costuri.
Cu toate ca in descriere apar 4 baruri, in realitate functioneaza 3, Bar salon este inchis (se deschide doar cand ploua, data trecuta era tot inchis, dar din cauza Covid).
In concluzie o mare bataie de joc!
Trimis de crdkrp in 19.08.22 21:01:12
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena Nisipuri Sunny Beach Obzor
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (crdkrp); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29277800 N, 28.04611100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@crdkrp:
”E a doua oara cand vin la Vistamar si ultima…
Interesant... Am căutat să citesc şi impresiile tale după prima vizită la Vistamar, una plăcută din moment ce ai revenit, însă... nu am găsit decât impresii negative de prin alte părţi.
Şi am mai observat o chestie: tu nu simţi nevoia să împărtăşeşti cu membrii comunităţii şi experienţele pozitive de pe la hotelurile alese şi unde a fost bine, ca nu cumva să meargă şi alţii acolo (?!), ci scrii doar despre nemulţumiri şi când hotelurile la care ai revenit nu au mai fost conform aşteptărilor tale. Aşa ai procedat şi în cazul hotelului Kaliakra din Albena, la fel văd şi aici
”De cand intrii in holul hotelului esti intampinat de o atmosfera apasatoare, canapele murdare, rupte, personal plictisit
Hmmm... ciudat. Hotelul a fost renovat în urmă cu trei ani şi îmi pare destul de greu de crezut să se fi degradat deja în aşa hal. Anul trecut recepţia arăta impecabil, nici vorbă de canapele murdare sau rupte.
Personalul mie mi s-a părut doar politicos şi rece, chiar foarte rece, dar nu şi plictisit.
”Camera primita initial a fost cu miros de mucegai si mucegai pe pereti (total neacceptabil pentru un hotel de 4 stele), ulterior a fost schimbata cu una in care lipseau consumabilele de la baie, iar praful era la el acasa, cu interventii la receptie s-a remediat, a doua zi!!!
Ai procedat foarte bine solicitând schimbarea camerei cu igrasie.
Eu am cerut schimbarea camerei încă înainte de a o vedea dorind un etaj superior şi am primit, pe loc, o cameră PERFECTĂ, cu vedere la mare aşa cum plătisem, cu balansoar pe balcon, o cameră căreia nu am avut nimic să-i reproşez.
”Intrarea in mare abrupta in 3-4 metri peste 2 metri adancime nerecomandat famililor cu copii mici.
Bănuiesc că ai ştiut dinainte că intrarea în mare este destul de abruptă în zona respectivă.
”Hotel cu UALL, bauturile ar trebui sa fie din gama premium sau sa contina o gama variata, insa ele sunt putine si din categorii inferioar, am atasat o poza cu barul pentru a se vedea lipsa diversitatii.
Chiar dacă vorbim de ultra all inclusive, asta nu înseamnă nicidecum că-ţi vor oferi băuturi premium, ci doar că există şi câteva băuturi de import, cele mai ieftine, incluse gratuit pe lângă cele locale pe care le găseşti la toate all inclusive-urile din Bulgaria.
”Parcarea scumpa, 20 leva pe zi, se face intr-o alta parte a statiunii.
Preţul parcării ţi-a fost cunoscut înainte de a rezerva, deci, asumat. Acum, că nu ai găsit loc chiar în imediata vecinătate a hotelului, asta este.
Eu am prins ultimul loc liber din faţa intrării, spre marea dezamăgire a parcangiilor care nu l-au mai putut oferi altor turişti mai generoşi, dar nici nu am mai mutat maşina tot sejurul . Chestie de noroc.
Neplăcerile legate de Gala Dinner se datorează atât hotelului, cât şi celorlalţi turişti care au ajuns la masă înaintea ta şi au uitat să mai plece .
@nicole33: Buna ziua,
Ati fost anul acesta la Vistamar? Vad ca ati facut multe comentarii la postarea mea, ca sa stim cum discutam.
In ce calitate ma trageti la raspundere ce si cat postez?
Apropo nu vad postarea dvs de la Vistamar de anul trecut.
@crdkrp:
”Ati fost anul acesta la Vistamar? Vad ca ati facut multe comentarii la postarea mea, ca sa stim cum discutam.
Am precizat, destul de clar zic eu, că am fost la Grifid Vistamar anul trecut. A fost o vacanţă amânată din 2020 din motive bine cunoscute.
”In ce calitate ma trageti la raspundere ce si cat postez?
Nici vorbă de "tras la răspundere". Ai înţeles tu greşit comentariul meu.
Era o simplă constatare faptul că îţi aminteşti de AFA doar atunci când ai ceva de reclamat.
Din păcate, nu eşti nici pe departe singurul care procedează aşa.
”Apropo nu vad postarea dvs de la Vistamar de anul trecut.
Păi ştii de ce nu o vezi? Pentru că mie mi-a plăcut la Vistamar şi nu prea am motive de nemulţumire
Din contră, condiţiile de cazare au fost excelente, iar serviciile primite au fost ok pentru banii daţi. Mie mi-a plăcut mult camera avută, curăţenia fără reproş, plaja, mâncarea din restaurantul principal, că la a la carte-uri nu am fost, băuturile de la bar.
Voi scrie când voi găsi timp.
@nicole33:
Din start comparam mere cu pere!!!
Una a fost anul trecut, una este anul acesta de accea am si postat ca sa atentionez turistii (nu sa ma plang pe AFA) de ce se intampla in acest hotel si cat de mult au scazut serviciile comparativ cu preturile care au crescut exponential.
Decat sa comentati in necunostinta de cauza (pentru ca nu ati fost la Vistamar anul aceste) ati fi putut sa imi multumiti pentru review care zic ca este destul de cuprinzator si sustinut cu poze.
Ce observ este ca va contraziceti singura in ceea ce priveste postarea review-urilor… imi spuneti ca nu postez cand ma duc intr-o locatie si este bine, dar nici dumneavostra n-o faceti…...”” ca nu ati gasit timp”” , dar in schimb aveti timp sa comentati la review-urilor altora…
@crdkrp:
” Una a fost anul trecut, una este anul acesta de accea am si postat ca sa atentionez turistii (nu sa ma plang pe AFA) de ce se intampla in acest hotel si cat de mult au scazut serviciile comparativ cu preturile care au crescut exponential.
Multe se pot schimba într-un an de zile, în special în aceste vremuri marcate de instabilitate în toate domeniile. La unele hoteluri schimbările sunt în bine, la altele în rău.
” sa imi multumiti pentru review care zic ca este destul de cuprinzator si sustinut cu poze.
Pentru că întotdeauna sunt binevenite informațiile actualizate, eu mulțumesc pentru atenționare!
@cris1982: Multumesc pentru ecou.
Sa speram ca postarea mea o sa ajute cat mai multi turisti.
O zi buna!
@cris1982:
”Multe se pot schimba într-un an de zile, în special în aceste vremuri marcate de instabilitate în toate domeniile. La unele hoteluri schimbările sunt în bine, la altele în rău.
Într-adevăr, multe se pot schimba într-un an de zile, însă şi exagerările sunt multe şi grosolane. Am fost acolo, ştiu ce am văzut şi am trăit acolo, astfel că realizez şi nivelul de exagerare.
Un hotel recent renovat este brusc invadat de mucegai, cam ca-n reclama aia stupidă la nu ştiu ce vopsea lavabilă . Posibil să fi fost afectată o cameră sau două, dar nicidecum TOATE camerele din acest hotel. Este exclus! Eu garantez pentru camera mea, impecabilă anul trecut, că este la fel şi anul ăsta.
Sistemul civilizat de a fi însoţit până la o masă liberă, în interior sau pe terasă, la fumători sau la nefumători, în loc să fie lăsat fiecare turist să bântuie aiurea prin restaurant cu farfuria plină în mână în căutarea unei mese libere, să stea să se uite care cât mai are de mâncat etc., a fost apreciat de mine, dar este criticat de către autor din cauza formării cozilor la intrare. Soluţii există, dacă vrei, însă este mai uşor să faci doar poze şi apoi să reclami.
”Pentru că întotdeauna sunt binevenite informațiile actualizate, eu mulțumesc pentru atenționare!
Tu poţi mulţumi cui vrei tu, pentru că oricum nu-ţi va influenţa decizia privind vacanţele viitoare. Chiar dacă autorul ar fi scris că totul este excepţional pe acolo, tu tot o vacanţă în România vei alege .
@nicole33:
” Tu poţi mulţumi cui vrei tu, pentru că oricum nu-ţi va influenţa decizia privind vacanţele viitoare. Chiar dacă autorul ar fi scris că totul este excepţional pe acolo, tu tot o vacanţă în România vei alege.
Aici ai dreptate! Eu mulțumesc pentru că prin astfel de review-ri mi se întărește convingerea că alegerea mea e cea mai bună pentru familia mea! Deși sincer, îmi face cu ochiul Duni Resort. Doar acolo aș merge pe litoralul bulgăresc. Dar nu în viitorul apropiat. Până atunci mai am câteva hoteluri pe litoralul nostru pe care vreau să le încerc. Dar dacă se vor strica plajele din sudul litoralului cum s-a stricat cea din Mamaia, nu e exclus ca mai curând decât îmi doresc să ajung pe la Duni.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2021 Dezamagire totala — scris în 30.06.21 de kirch din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2019 Grifid Vistamar renovat — al treilea sejur — scris în 13.01.20 de Daniela.t din RăDăUţI [SV] - RECOMANDĂ
- Jun.2019 Rusalii la Grifid Vistamar renovat — scris în 20.06.19 de ana anghel din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Hotel Grifid - nu merita 4 stele si nici banii pe ele — scris în 14.08.18 de danab1978 din IAşI - nu recomandă
- Jun.2018 Vistamar - alegerea perfectă — scris în 25.06.18 de Daniela.t din RăDăUţI [SV] - RECOMANDĂ
- Apr.2018 La pomul laudat — scris în 08.05.18 de noftag* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Apr.2018 Plăcut și atât! — scris în 01.05.18 de Raluca S. din PLOIEşTI - nu recomandă