ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2008
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: craiova
ÎNSCRIS: 02.09.08
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2008
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Ar fi fost prea frumos

TIPĂREȘTE

salut, noutatzi din ANTALYA-ALANYA AUGUST 2008

Tocmai am ajuns acasa dintr-o vacanta de 10 zile petrecuta in Turcia, regiunea Antalya (Alanya) la hotel KRIZANTEM 4 stele.

Prima impresie a fost promitatoare, chiar placuta (nu mai fusesem in Turcia) si am avut parte de o prezentare dragutza a regiunii de catre ghidul agentiei (Alibaba Tour din Bucuresti), in microbuzul care ne-a preluat de la aeroportul din Antalya pana la Analya(130 km). In cele ce urmeaza, ca sa simplific voi nota pe o scala de la 1 la 10 criteriile care cred eu ca sunt mai importante pentru o vacantza reusita.

1. despre HOTEL - amplasat exact langa un bulevard intens circulat (noaptea traficul deranjeaza prin zgomot), cu acces usor catre plaja (aproximativ 30m) prezinta 3 corpuri de cate 6 etaje. Noi am stat in corpul principal, cel cu receptia. Se pare ca era cel mai elegant, dar in opinia mea nu merita 4 stele. Avea wireles free in receptie, insa si cateodata miros de canalizare in camera (etaj 2). Curatenia era la nivel acceptabil, dar am auzit discutzii despre starea deplorabila a celui de al treilea corp de cladire care este cotat la aceleasi stele. In concluzie: dezamagitor, nota 6 spre 7.

2. MANCAREA si RESTAURANTUL - am avut regim all inclusive. Complexul prezinta carentze mari la curatzenie; meniul de dimineatza este mereu acelasi, aproape identic; cel de pranz si seara un pic mai diversificat, dar aveam senzatia ca se amesteca produse servite cu o masa in urma, senzatia ca nu sunt tocmai proaspete. Bauturile alcoolice si racoritoare au fost servite de regula in pahare de plastic de unica folosinta, fapt care pe mine m-a deranjat rau, drept consecintza am avut o discutzie destul de zgomotoasa cu unul din manageri, chiar la unul din barurile (doua la numar) ce deservesc piscinele.

Despre personal - ah, credeam ca e nu mai prin lucrurile astea, dar personalul a fost de o delasare totala si un tupeu fantastic, lucru mi-a adus aminte de serile petrecute pe litoralul romanesc cu multzi ani in urma. Tacamurile si vesela erau deseori murdare, paharele de sticla insuficiente, servire in lehamite. Ca plusuri: mancare gustoasa la pranz si seara.

Concluzia acestui capitol: slab, nota 6.

3. Despre PLAJA - este de nisip, plina insa de chistoace si alte mizerii, cu sezlonguri si umbrele gratuite, dar infecte. Nu m-a atras deloc, concluzie: catastrofa, nota 4.

4.Cateva cuvinte despre CLIMA. In perioada cand am fost noi, 22. 08 - 01. 09 s-a dovedit insuportabila, cu temperaturi peste 40 grade, umiditate excesiva, aer greu respirabil, practic trebuia sa stai ori in piscina ori in mare ori in camera, altfel transpiram una intruna. In noapte era aproape insesizabila racorirea. Concluzionand: putin placuta, dificila, nota 6.

5. Regiunea ALANYA - usor accesibila cu microbuse sau busuri (cost 1 lira / persoana pana in centru), prezinta o larga paleta de distractzii incepand cu shopingul nocturn in bazare imense si terminind cu terase pline de culoare si foarte animate... Concluzie: foarte frumos, nota 9.

6. APA si MAREA - am lasat la urma cel mai important element pentru ca a contribuit decisiv la reusita vacantzei. Constant la 30 grade (nu sesizai cand intri in apa, nu aveai acea senzatie de rece la inceput), cu o culoare magnifica - ceva spre turcoaz-, cu valuri zilnic, imense cateodata, practic te coplesea ca placere... Am ajuns sa stau si peste o ora neintrerupt, in mijlocul acelor valuri spumoase, albe si calde. Concluzie: ca un vis frumos, nota 10.

Acestea sunt impresiile mele la cald, la care vreau sa mai adaug un mic comentariu legat de agentzia ALIBABA TOUR, agentie prin intermediul careia am ajuns in Turcia

Am fost preluati la aeroport, in Antalya de catre unul din busurile firmei (toate prezentau sigla firmei, ceeace indica o prezentza puternica pe piatza turca), cu un ghid extrem de placut (o moldoveanca licentiata in drept la Chisinau), care de-a lungul drumului a stiut sa creze si intretina o atmosfera placuta, plasand pe langa informatiile extrem de utile pentru un turist si anecdote legate de zonele prin care treceam. Asta ca prima impresie.

Cand sa plecam, in schimb, in penultima zi am fost instintatzi printr-un fax ca ziua urmatoare la ora 5:50 vom fi preluati de catre un autocar al firmei si condusi la aeroport, urmand sa decolam la 10:35 am. Grijulii, toti cei 13 turisti romani cazati la Krizantem ne-am intalnit la 5:30 am in receptia hotelului, avertizati fiind ca ghidul nu ne asteapta decat max 10 min, riscand sa pierdem astfel autocarul. Surpriza extrem de neplacuta si nebinevenita a fost ca autocarul complet gol a venit la ora 6:30 am, iar ghidul, intamplator am retzinut ca se numeste Laurentiu, a coborat somnoros si lejer imbracat, din hotel krizantem, la aceeasi ora 6:30, probabil anuntat prin telefon de catre sofer.

La intrebarea normala, cred eu, cum se poate ca 13 turisti sa stea 40 min cu bagaje in drumul mare la ora 6 dimineatza,a raspuns senin ca AUTOCARELE MAI INTARZIE. Subliniez ca noi eram primii turisti preluati, deci a venit gol in primul punct de intalnire, fara ca cineva sa prezinta macar niste scuze, formale. Nu are rost sa spun ca au mai fost 5-6 opriri pentru preluarea celorlalti turisti, cc 35, evident totzi asteptand cele 40 minute aiurea. In rest numai de bine.

O vacanta placuta tuturora.


[fb]
---
Trimis de cretzu64 in 02.09.08 06:09:25
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2327 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cretzu64); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 TEMPERATURA APEI 30-31 GRADE CELSIUS!UN VIS!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cretzu64
    Alte impresii din această RUBRICĂKrizantem Beach Hotel [Oba]:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051610946655273 sec
    ecranul dvs: 1 x 1