ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.06.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 05.06.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2020
DURATA: 7 nopți
Prieteni
2 AD. + 2 COPII
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Proprietari avari

TIPĂREȘTE

Bună. Voiam de mult timp sa fac aceasta postare, dar am tot amânat. Vreau sa va povestesc experienta mea, absolut neplăcută, cu Nina Studios. Este vorba de fata cea tânără a patroanei, cu care se discuta, de fapt. Voi încerca să fiu cât mai scurta.

In 2020 am închiriat un sejur la unul din studiouri, pentru 2 familii monoparentale. Am specificat chiar de la început ca e vorba de mame singure.

Mai mult, in contextul covid am întrebat dacă vom putea renunța la rezervare și dacă ne vom putea recupera banii. Răspunsul a fost ca pana cu doua săptămâni înainte de data sosirii ne putem recupera banii.

Din păcate, între timp (în mai puțin de doua săptămâni de când am pus întrebarea și cu mai bine de 2 luni înainte de ziua sosirii la hotel) nu am mai putut ieși din tara din cauza covid, asa ca a trebuit sa renunțăm la rezervare.

Surpriza! Nu a vrut sa ne dea banii înapoi, mizând pe o lege data de statul grec în luna februarie 2020, lege despre care ea știa când am pus eu intrebarea despre anulare, dar pe care eu nu o cunoșteam și despre care nu mi-a zis nimic. Absolut nimic!

Citisem și înainte de rezervare o recenzie proasta legata tot de bani (le-a cerut unor clienți bani pe schimbarea broaștei de la o camera, dar au aflat de la meseriaș ca era nevoie doar de o schimbare mica), dar am crezut ca a fost doar o întâmplare. Îmi pare rău că nu am ținut cont.

Am rugat-o cu cerul și cu pământul, am făcut apel la sentiment, la orice. Nu a putut fi înduplecata, spunând întruna ca legea asa zice. Dar legea nu zice asa, zice ca oferă posibilitatea hotelului de a retine banii pe rezervare, dar ca nu e obligatoriu. Mămicile respective au făcut un efort financiar pentru a plăti acele sume. Nu a contat nimic pentru aceasta persoana.

Am încercat sa fac plangere la protecția consumatorului, divizia europeana și, deși I s-a spus și de către cei de acolo ca poate da banii înapoi, nu a vrut. Rămânea doar tribunalul, dar mămicile nu își permiteau sa se ajungă la asa ceva.

După mai bine de un an (nu mai știu cât, dar știu ca a fost totuși mai devreme de 18 luni, cât zicea in lege ca au voie hotelurile sa îți "sechestreze" banii), tipa îmi trimite mai puțin decât i-am dat. Pentru ca i-a perceput banca comision. Adica tu îmi ții banii blocați mai bine de un an și apoi îmi trimiți mai puțin?! Am amenințat-o ca ii fac reclama negativa și a zis ca cică o blestem și m-a blocat.

Asta se întâmpla anul trecut. Îmi pare rău că nu am scris mai devreme despre aceasta pățanie și sigur și-a făcut reclama pe aici. Dar chiar și cei care au rezervat deja trebuie sa știe cu cine au de-a face, ca să fie pregătiți pentru situații care implica banii.


[fb]
---
Trimis de eCreatza in 05.06.22 10:57:38
Validat / Publicat: 05.06.22 13:12:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Creta, Thassos, Zakinthos, Corfu, Thessaloniki, Atena...

VIZUALIZĂRI: 501 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (eCreatza); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 13 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [05.06.22 13:11:45]
    »

    @ux125172: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux125172 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmasterX
    [05.06.22 13:46:55]
    »

    @eCreatza: Mulțumiri pentru schimbarea username.

    Aurici
    [10.06.22 11:20:30]
    »

    Îmi pare rău pentru experiența ta cu Nina. AmFostAcolo și nouă ne-a plăcut, chiar foarte mult. Am comunicat foarte bine cu Gianna și Annie mereu, pentru că am mai făcut rezervări pentru alte persoane și după ce am fost noi. Chiar acum o lună am întrebat-o dacă are liber într-o perioadă în care voia să ajungă un prieten și ne-am conversat foarte civilizat. Noi am fost 3 familii la Nina și pentru toți ne-a cerut un avans de doar 50 de EUR. Este adevărat că asta a fost înainte de pandemie dar, sper ca, oricât i-ar fi dat peste cap pandemia asta pe greci, să ne bucurăm în continuare de ospitalitatea cu care ne-au obișnuit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aurici
    Alte impresii din această RUBRICĂNina Studios 2:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046514987945557 sec
    ecranul dvs: 1 x 1