ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.04.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Franta
ÎNSCRIS: 18.08.13
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
MAR-2022
DURATA: 1 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 33 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Intoarcere cu peripetii

TIPĂREȘTE URM de aici

Vacanta la Cleopatra Luxury Beach Resort Makadi Bay terminata, eram la aeroportul din Hurghada sambata noaptea 12 martie, asteptand sa primim biletele pentru Istanbul. Valiza era pe banda cu eticheta pusa, dar numai nu pleca. Angajatul de la ghiseu si-a chemat seful, discutau, dupa care, vedem ca acesta dezlipeste eticheta de pe valiza si ne anunta ca din cauza intemperiilor- zapada abundenta- in Istanbul, toate zborurile spre Europa de pe acesta sunt anulate. Erau doua posibilitati: prima, sa plecam la Istanbul si sa stam in aeroport 24 de ore si sa asteptam reluarea traficului ceea ce compania nu a acceptat si bine a facut, iar a doua: sa ne cazeze intr-un hotel si sa ne anunte pe mail ca traficul a fost reluat.

Angajatul care era la ghiseu ne-a rezervat imediat biletele pentru primul zbor spre Istanbul, noi practic nu mai aveam nimic de urmarit. (fata de altii). Am avut noi sansa asta.

Am asteptat un moment in autobuzul care pleca la hotel ca toti turistii aflati in situatia noastra sa fie prezenti si pe la ora 2 dimineata am ajuns la Desert Rose Hotel.


despre SERVICII

Ajunsi la hotel am fost preluati de catre un angajat care ne-a pus bratarile pentru all inclusive, am lasat pasapoartele si pana au facut ei formalitatile, noi am fost condusi pentru a lua o gustare (de toate, insa noi nu mancam noaptea). Foarte amabil, bietul de el a suferit toate grosolaniile din partea catorva domnisoare de cartier... parizian. Felicitari pentru cum a gestionat aceasta situatie delicata!

Ce am de reprosat conducerii hotelului este faptul ca au tratat cu indiferenta o situatie de conflict care risca sa degenereze si anume, la ora 22 toti turistii care am fost cazati in acest hotel trebuia sa fim in autobuzul care ne conducea la aeroportul din Hurghada.

La ora 22 eram toti in autobuz mai putin patru persoane. Eram cu totii calmi, asteptam, 15 minute dupa care intrebam de ce nu plecam, ni se raspunde ca asteptam cele patru persoane care intarziau, insa nimeni nu facea nimic, sa ii sune, sa ii caute, nimic. Conducerea trebuia sa ne lase sa plecam si sa trimita o masina cu intarziatii. Dupa o jumatate de ora, cu totii am inceput sa ne agitam, riscam sa pierdem zborul. eram impartiti in doua tabere: cei care doreau sa plece si altii care spuneau ca ar mai sta o zi gratuit; . la ora 22.50 deci cu o intarziere de 50 minute cele patru persoane au aparut senine si fara sa prezinte scuze... eram mov de nervi si am inchis ochii ca sa nu ii vad.

Autobuzul a pornit si dupa 10 minute cine se indreapta spre sofer cu rugamintea de a intoarce ca a uitat pasapoartele?! Una din cei patru intarziati! trec peste detalii, persoana a coborat si a luat un taxi; pare o fictiune dar este exact ceea ce s-a petrecut fara nici o exagerare. Norocul nostru a fost ca ajungand la aeroport am fost preluati cu o rapiditate incredibila si am reusit sa ne imbarcam fara intarziere. Dar ce stres...


despre CAMERE & COND. CAZARE

Aici ce sa va spun, ajunsi in miezul noptii, obositi, in plus de faptul ca luni trebuia sa fiu in alta parte decat in Egipt... nu am dormit bine deloc. Paturile erau separate, salteaua tare, perna tare, a doua zi am constatat ca dusul nu functiona, si m-am spalat la robinetul acestuia (noroc ca avea).

Curatenia... pentru un hotel de 5 stele... poate 3 sau 2 ca in 5 stele am fost o saptamana si pot sa spun ca diferenta era ca de la cer la pamant. Noroc ca aveam un pachet de servetele umede dezinfectante ca eu am o problema daca toaleta nu e curata. Era curata la prima vedere dar eu vad microbii. Rosturile dintre placile de faianta si colturile din baie aveau o culoare indoielnica. In poze nu se vede insa si in camera era cam murdar pe jos. Nu aveau nici produsele pe care de obicei un hotel de 5 stele le pune la dispozitia clientilor.

In plus era o usa inchisa intre camera noastra si cea vecina, iar cineva sforaia acolo si sforaia tare. Aici e vorba si de spatiu: camera era mica si cu mobilier invechit. Insa cum eram doar pentru 24 de ore nu m-am agitat. Si "calul de capatat nu se cauta la dinti" cum spunem noi...

Halate si papuci? Nuuu... in bar nici nu m-am uitat; ies pe balcon si constat ca era atat de mic, ca abia incapea masuta rotunda si cele doua scaunele. Ies din camera urgent cu directia receptie (pentru ca wi-fi era doar acolo) cand cei care faceau curat ma opresc sa imi spuna ca ei fac curat... in camere; ii inteleg dar m-au agasat iar eu aveam treaba in momentul acela.

Ce pot sa spun de foarte pozitiv pentru acest hotel, este faptul ca este atat de inflorit totul, in viata mea nu am vazut un hotel acoperit de flori si nu numai, dar toate spatiile verzi erau o adevarata oaza de culoare. Minunat, felicitari celor care se ocupa de spatiile verzi!


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Despre mancare, a fost destul de buna (aici totul e relativ intrucat eu daca am o salata sunt multumita). Si cum am fost doar 24 de ore nu pot sa spun daca era variat sau era acelasi lucru zilnic. Am vazut ca faceau gratare si chiar cipsuri! Vinul a fost bun, nu foarte mare varietate de prajituri.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Am facut o tura prin resort, plaja avea aerul ok vazuta de pe trotuar. Vantul s-a calmat, nu mai era vantul puternic care a suflat pe perioada saptamanii care se incheiase; soarele incalzea si piscina cu sezlonguri au reusit sa ma linisteasca. Aflasem ca la Istanbul totul intrase in normal si asteptam ora 22 ca sa parasim hotelul.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de nela b in 21.04.22 18:34:17
Validat / Publicat: 21.04.22 22:27:37

VIZUALIZĂRI: 1480 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nela b); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P18 uimitor, mie mi-au placut
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17750 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.30 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    nicole33 [22.04.22 11:06:24] »

    @nela b:

    La ora 22 eram toti in autobuz mai putin patru persoane. Eram cu totii calmi, asteptam, 15 minute dupa care intrebam de ce nu plecam, ni se raspunde ca asteptam cele patru persoane care intarziau, insa nimeni nu facea nimic, sa ii sune, sa ii caute, nimic..... la ora 22.50 deci cu o intarziere de 50 minute cele patru persoane au aparut senine si fara sa prezinte scuze... eram mov de nervi si am inchis ochii ca sa nu ii vad.

    Totul este bine când se termină cu bine

    Urăsc genul acesta de turişti, întâlnit şi de mine prin diverse excursii de-a lungul anilor, care reuşeau să dea peste cap programul prestabilit. Şi totuşi nu am fost pusă în situaţia de a risca să pierd avionul.

    Nu cred că aş fi avut răbdare să aştept şi să tot aştept aproape o oră fără să-i "accelerez" pe cei de acolo pentru a face ceva mai repede sau a pleca fără întârziaţi. Sfertul academic nu ar trebui să funcţioneze în situaţii de acest gen.

    In plus era o usa inchisa intre camera noastra si cea vecina, iar cineva sforaia acolo si sforaia tare.

    Camerele comunicante sunt o catastrofă din punctul de vedere al izolării fonice practic inexistente şi nu ar trebui repartizate decât familiilor numeroase, cu uşa deschisă. Am păţit-o şi eu chiar la prima vacanţă în Egipt, nu cu un vecin sforăitor, ci cu un copil de 2 ani foarte gălăgios.

    Nu aveau nici produsele pe care de obicei un hotel de 5 stele le pune la dispozitia clientilor.

    Egiptul are multe hoteluri clasificate la 5 stele, dar cu preţuri mult diferite, diferenţele, uneori foarte mari, regăsindu-se în condiţiile de cazare şi serviciile oferite.

    Totuşi, acest hotel mie mi se pare a avea un raport calitate preţ corect.

    nela b [22.04.22 12:48:30] »

    @nicole33: Da, sunt de acord ca sunt diferente intre hoteluri de aceeasi categorie si nu stiu pe ce baza sunt acordate aceste stele. Sunt sigura ca este o diferenta de pret intre ele, - sper ca substantiala-altfel nu vad de ce as alege un hotel invechit in detrimentul altuia care e nou sau renovat. Pentru mine chiar daca camera e mica nu conteaza dar sa fie curat... luna si bec! Ceea ce nu a fost cazul. Nu am facut poze relevante pentru ca am fost cazati gratuit dar daca as fi platit... si faptul ca nu aveau wi-fi decat la receptie...

    Totul depinde de asteptari. Ignorand numarul de stele, cunosti pretul si asteptarile trebuie sa fie pe masura. Nu e scump nu trebuie sa te astepti la mare lucru asta e clar. Totusi, nu as recomanda acest hotel unui prieten din cauza curateniei care lasa de dorit.

    Probabil ca ne-au dat camera cu usa comunicanta pentru ca nu eram clienti pentru o saptamana sau mai mult, fiind o situatie urgenta, ne-au cazat cum au putut, stiu.

    Iubesc Egiptul si voi mai merge cu siguranta chiar daca cred ca am fost peste tot si am vizitat tot ce era de vizitat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 [22.04.22 16:05:12] »

    @nela b:

    Sunt sigura ca este o diferenta de pret intre ele, - sper ca substantiala-altfel nu vad de ce as alege un hotel invechit in detrimentul altuia care e nou sau renovat.

    Şi Desert Rose are camere renovate. La voi a fost o situaţie mai specială şi era de aşteptat să nu primiţi cele mai bune camere. Cu lipsa curăţeniei nici eu nu sunt de acord.

    Probabil ca ne-au dat camera cu usa comunicanta pentru ca nu eram clienti pentru o saptamana sau mai mult, fiind o situatie urgenta, ne-au cazat cum au putut, stiu.

    Cel mai probabil, ajungând la hotel seara târziu, aţi primit ce mai aveau liber la acea oră.

    Eu am primit cameră cu uşă comunicantă deşi aveam un sejur dublu la acel hotel, iar vecinii mei, tot români, cotizaseră zdravăn la recepţie. Mie mi-a plăcut poziţionarea şi aspectul camerei, uşa fiind singurul minus, aşa că nu am vrut să o schimb, însă i-am "convins" pe vecini să se mute, ceea ce au şi făcut după două zile şi o nouă "atenţie" la recepţie

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    nela b
    Alte impresii din această RUBRICĂDesert Rose Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054991960525513 sec
    ecranul dvs: 1 x 1