ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.12.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 05.06.17
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
DEC-2021
DURATA: 2 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Hotel Hubert - locație excelentă lângă Grand Place

TIPĂREȘTE

Pentru cele 2 nopți petrecute în Bruxelles, am început căutările de cazare cu vreo 2 săptămâni înainte, și până la urmă, am rezervat doar cu 2 zile înainte de a ajunge acest hotel, căci am găsit un deal bun pe Booking. Atrași de poziția foarte centrală și de nota bună (8.7), toate la un preț bun pentru ce oferă zona Grand Place – Bruxelles, am anulat rezervarea precedentă și am hotărât să stăm la Hotel Hubert Grand Place. Astfel pentru o cameră Queen, cea mai ieftină din oferta hotelului, pentru 2 nopți a plătit suma de 170 euro.

Shuttle-ul de la aeroportul Charleroi ne-a lăsat în Gare Bruxelles-Sud sau Bruxelles Midi, aveam varianta să luăm metroul de acolo și să ne duca până la Gare Centrale care e la 3 minute de hotel, dar având doar un rucsac în spate, am preferat să o luăm la pas, și în aproximativ 40 de minute, am ajuns în fața hotelului, după ce ne-am bucurat să vedem Grand Place noaptea, într-un joc de lumini spectaculos.

Adresa hotelului e: Rue d’Arenberg 18, vis-à-vis de Galeriile Saint Hubert, de unde probabil și-a luat numele, deci în buricul târgului. Hotelul are 100 de camere, deși din exterior nu ai zice că e așa mare.


despre SERVICII

Ajunși în jur de ora 17.30, am intrat într-un lobby impresionant al hotelului, cu două lifturi interioare care mergeau până la etajul 5 și care îți arătau că hotelul nu este chiar mic. La recepție am avut norocul să dăm peste un roman, Marius din Bacău, care ne-a arătat sistemul de self check-in, totul fiind foarte modern. Practic, sunt câteva monitoare cu touch screen, unde îți introduci datele, apoi cardul într-un POS pentru garanție, iei două cartele dintr-un coșuleț și le treci printr-un aparat și apoi îți apare numărul camerei. Cei de la recepție te ajută în caz că nu te descurci.

Marius ne-a făcut și o mică prezentare a hotelului, ne-a arătat zona de lobby, care mi s-a părut un mare plus. Câteva fotolii, canapele și măsuțe, plus o masă de billiard, un decor chic și zona în care există un espressor de cafea cu capsule plus diferite ceaiuri, toate gratis, fac sa fie un lobby relaxant în adevăratul sens. De asemenea, un frigider mare, cu diferite beri belgiene, sucuri, apă și snacks-uri se găsește aici, acestea plătindu-se extra la recepție. Am profitat de această zonă și ne-am relaxat la câte o cafea aici.

La subsolul hotelului se află sala de fitness, nu am folosit-o, dar am coborât să o văd, este destul de mare, cu multe aparate, se folosește gratis, însă am văzut că se pot face și abonamente pentru cei din afara hotelului la suma de 70 euro/lună.

Tot în zona de lobby, există în work-space, cu niște “capsule” , să le numesc așa, de o persoană, din sticlă, dar care antifonau foarte bine, cu prize, pentru cei care intrau în vreun video-meeting și doreau liniște.

Personalul hotelului mi s-a părut extrem de relaxat și gata să te ajute, ne-a explicat că la ora 23.00, din cauza restricțiilor totul se închide și nu se poate folosi nici zona de lobby, că putem să ne comandăm mâncare dacă dorim prin Uber Eats sau altă aplicație, dar să avem grijă să fie înainte de ora 22, să fim siguri că primim comanda din cauza restricțiilor.

Având rezervarea doar pe două nopți, nu am apelat la serviciile de curățenie ale hotelului. Alt mare plus pe care trebuie să-l menționez e semnalul wi-fi de foarte bună calitate, în orice parte a hotelului.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera care ne-a apărut pe monitorul aparatului a fost camera 101, la etajul 1. Fiind un hotel destul de mare, dar cu un front la stradă mic, și cu un lobby mare, ca o curte interioară, multe camere nu au fereastră spre exterior, ci spre interior, acesta fiind cel mai mare dezavantaj al hotelului.

Din păcate, și camera noastră a avut fereastra spre un coridor de aerisire, acesta fiind cel mai mare minus, din păcate zero priveliște și foarte puțină lumină naturală. Dar cum noi am venit pentru explorarea orașului, în cameră petrecând doar orele de somn, nu am avut probleme cu asta. Cred că toate camerele Queen, cele mai ieftine, au ferestrele spre interior, iar cele King, mai scumpe e posibil să aibă fereastra spre exterior (asta e o presupunere, nu am văzut nicăieri să se specifice acest aspect).

Suprafața camerei destul de mică, dar acest fapt îl știam, era menționat și pe booking, doar 16 mp. Un pat dublu mare comod, o măsuță mică cu un aparat de cafea Nespresso (capsule se găseau în lobby la liber), două noptiere și un fel de etajeră se mai găsea în cameră, încercând să maximizeze spațiul destul de mic. De menționat că nu există dulap în cameră, doar un cuier cu umerașe, oglindă și un seif.

Curățenia a fost impecabilă, atât în cameră, cât și în baie, lenjerie albă imaculată, prosoape mari și mici la fel. Un termostat pe perete, mecanic (cu rotiță) te lasă să îți alegi temperatura și intensitatea ventilării, se încălzea destul de repede.

Baia a fost cu cabină de duș, curată, de dimensiuni normale, gel de duș și șampon în dozator pe perete, săpun lichid, fără alte consumabile, fără papuci de casă sau halat.

Din păcate, cel mai mare minus la această cameră a fost lipsa luminii naturale și a unei minime priveliști pe geam, dar am compensat prin a vedea Bruxelles-ul per piedes :). Oricum la prețul dat, la o aruncătură de băț de centru a fost foarte bine.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Rezervarea am făcut-o fără mic dejun, însă știam că parterul hotelului e împărțit cu The Foodmaker, un restaurant axat doar pe mic dejun, deși cred că acesta are o entitate separată, căci nu poți să iei micul dejun și să îl treci pe cameră, e nevoie să îl plătești pe loc.

Sincer, acesta nu a fost pe placul nostru, era mai mult axat pe preparate raw, diferite boluri de salate și sucuri presate, prețul unui bol de salată fiind în jur de 8 euro, varia în funcție de ingrediente, iar un suc 4-6 euro. Există și o variantă de 15 euro, unde aveai croissante și mici produse de patiserie, dar nu am luat micul dejun aici, doar am dat o tură.

Poate unii apreciază genul acesta de restaurante, însă nu a fost pe gustul nostru și am preferat să mâncăm dimineața în jurul hotelului. Recomand Tonton Garby, cele mai bune sandwich-uri din Bruxelles, aflat la câteva minute de hotel și servesc de asemenea și mic dejun.

Cum nu am plătit pentru acest serviciu, nu pot să zic ca am fost dezamăgit, dar cred că e loc de a îmbunătăți micul dejun pentru un hotel de 4*


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

De departe, locația e cel mai mare plus al acestui hotel, fiind situat vis-à-vis de Galeriile Saint Hubert, la maxim 3-4 minute de Grand Place și Gare Centrale, în mijlocul zonei turistice.

Chiar în fața hotelului se află și o stație de bus plus gara și stația de metrou la câteva minute, ai o conectivitate foarte bună pentru transportul în comun. Restaurantele și berariile sunt din plin în jurul hotelului, iar tot așa, la distanță de câteva minute, găsești magazine alimentare, atât mici buticuri cât și lanțuri ca și Carrefour.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Zona de lobby e foarte relaxantă, decorul, fotoliile și canapelele, cafeaua bună în diferite sortimente, difierite tipuri de ceai și o muzică ambientală, ne-au dat o atmosfera de vacanță. Aaa... și să nu uit de bradul din lobby, foarte frumos împodobit și care îți dădea deja sentimentul de sărbători.

Și cum ziceam și mai sus, tot la capitolul ăsta ar intra și masa de billiard și sala de fitness care erau incluse în prețul cazării.

Per total, cred că am făcut o alegere bună pentru această cazare, locația și zona comună sunt un foarte mare plus, la capitolul minus aș menționa dimensiunea și lipsa luminii în cameră, însă pentru noi nu a contat foarte mult, am folosit camera doar pentru odihnă, în schimb curățenia, confortul și izolarea fonică au fost foarte bune. La fel și cu micul dejun, opțiuni în zonă se găsesc din plin, daca The Foodmaker nu e pe placul vostru.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de cata2106 in 22.12.21 11:50:25
Validat / Publicat: 22.12.21 13:10:02
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BENELUX

VIZUALIZĂRI: 940 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cata2106); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P07 Patul comod
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 34500 PMA (din 25 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[22.12.21 13:06:26]
»

Excelentă și această recomandare

Mutat în rubrica "Hubert Grand Place Hotel, BRUXELLES" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

cata2106PHONEAUTOR REVIEW
[22.12.21 13:10:36]
»

@webmasterX: Mulțumesc de apreciere!

Da, e ok!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[22.12.21 13:25:35]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

elenaadinaPHONE
[23.12.21 12:39:11]
»

Mi-a plăcut prezentarea hotelului și camera, chiar dacă e mai mică și nu are vedere exterioară...

„La recepție am avut norocul să dăm peste un roman, Marius din Bacău, care ne-a arătat sistemul de self check-in, totul fiind foarte modern. Practic, sunt câteva monitoare cu touch screen, unde îți introduci datele, apoi cardul într-un POS pentru garanție, iei două cartele dintr-un coșuleț și le treci printr-un aparat și apoi îți apare numărul camerei. Cei de la recepție te ajută în caz că nu te descurci. "

Ceva nou pentru mine, ce bine e să călătorești, afli atât de multe noutăți!...

Felicitări pentru destinație și Sărbători binecuvântate, cu multă sănătate și tot ce vă doriți voi!

Crăciun fericit! ????????☀️

cata2106AUTOR REVIEW
[23.12.21 14:37:08]
»

@elenaadina: Da, e un hotel chic si cu bun gust.

Si eu am fost surpins de metoda inovativa de check-in (la fel se proceda si pentru check-out), a fost prima data cand am intalnit asa ceva, dar s-a dovedit a fi practic.

Multmesc mult de urari, asemenea va doresc, ganduri bune si sanatate multa!

Calatorii multe si reusite in anul ce vine si Craciun Fericit

adso
[23.12.21 17:41:13]
»

@cata2106: Atunci când nici nu încerci un anumit serviciu, mi se pare mai corect să nu îl notezi deloc. Nota finală este mult coborâtă de capitolul Gastronomie - iar restaurantul este altă entitate, nu ține de hotel. E o rețea având cinci locații numai în Bruxelles, dar se întinde în toată Europa.

Am stat odată nu departe, la Hotel Saint Nicolas. Din descrierea dvs, e același gen de clădire. Noi am avut o cameră mare, triplă și dădea către strada principală. Nu a fost prea bine: viața de noapte era agitată, nu prea ne-am odihnit. Așa că... avantaje și dezavantaje.

cata2106PHONEAUTOR REVIEW
[23.12.21 20:07:38]
»

@adso: Salutare!

Si eu m-am gândit dacă sa notez sau nu acest capitol, dar din moment ce serviciul de "Food & Drinks" apare si pe site-ul hotelului si e recomandat si de la recepție, atunci cred ca aparține de hotel.

Iar nota reflecta părerea mea si cred ca se încadrează perfect in calificativul "Nici mulțumit, nici nemulțumit", asa cum e menționat pe AFA. Pana la urma e un restaurat in cadrul unui hotel de 4*, si cum am zis si in articol, o mai buna diversitate a preparatelor ar fi apreciata.

Iar despre camera, desigur, liniștea a fost un avantaj, dar eu personal apreciez mai tare o lumina naturala satisfăcătoare si o priveliște spre stradă măcar, chiar cu riscul gălăgiei.

Numai bine!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adso, cata2106, elenaadina

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.072609901428223 sec
    ecranul dvs: 1 x 1