ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.07.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Tăuţii de Sus [MM]
ÎNSCRIS: 24.07.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 9 luni
PREȚ SEJUR 1530
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTA MEDIE REZULTATĂ
48.75%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Royal Alhambra Palace Hotel [Colakli]5

încărcat de pe telefon!
[fb]
NOU TIMP CITIRE: 2 MIN

Prea scump pentru ceea ce oferă

TIPĂREȘTE

Ne-am cazat doi adulți și un bebe de 9 luni pe 19 iulie 2021. Am pornit cu așteptări mari de la un hotel care părea sa aibă un potențial mare, fiind și cel mai scump din ofertele primite.


despre SERVICII

Am oferit 5 euro la recepție pentru o camera mai buna, am primit camera la ultimul etaj, în mansardă, fiind cu bebeluș și cărucior.

La recepție durează foarte mult până primești camera, ei spun ca așteptarea se datorează virusului COVID-19, deși au o recepție lungă de 50 de metrii, găsești doar 2,3 angajați și o grămadă de oameni în așteptare.

La fel se întâmplă și la masa, te servesc ei, din masuri de siguranță, pe nimic nu poți sa pui mana sa te servești, dar găsești unu sau maxim 2 angajați la câte o vitrina cu produse, cozile sunt foarte mari, îți tot trece pofta de mâncare.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera este mare, spațioasă, baia la fel, curățenia lasă de dorit.

Am fost nevoiți într-o zi sa nu putem primi în camera doamnele de la curățenie, deoarece dormea bebelușul, am rugat sa revină, dar au spus ca nu este posibil, noi am avut același așternut tot sejurul 😅, probabil am ratat schimbarea fix în ziua respectiva.

Întrucât am avut camera în mansardă, temperatura era undeva peste 40 de grade, am fost nevoiți sa folosim aerul condiționat non-stop, nu era ceva ce ne doream, fiind și cu bebeluș.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Referitor la mâncare, am rămas dejamagita de timpul petrecut la cozile vitrinelor. Am venit cu așteptări mai mari în privința diversității.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja este cu nisip fin, intrarea în mare este lină, șezlongurile sunt departe de intrarea în apa. Găsești mizerii pe plaja, preturi, paie, mucuri de țigară.


[fb]
---
Trimis de ux121194 in 24.07.21 14:45:31
Validat / Publicat: 24.07.21 16:13:05
VIZUALIZĂRI: 1910INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux121194); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7647 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [24.07.21 16:12:30] »

    @ux121194: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 04110&hid=11127.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux121194 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [24.07.21 17:01:15] »

    @ux121194:

    Am oferit 5 euro la recepție pentru o camera mai buna, am primit camera la ultimul etaj, în mansardă, fiind cu bebeluș și cărucior.

    Se adevereşte încă o dată că obiceiul de a cotiza la recepţie este şi prost şi păgubos totodată. O cameră mai proastă decât cea de la mansardă nici nu puteai primi.

    Nu ai avut şi tu curiozitatea să vezi ce primeşti fără să cotizezi şi abia în caz de nemulţumire să încerci schimbarea camerei?

    Am fost nevoiți într-o zi sa nu putem primi în camera doamnele de la curățenie, deoarece dormea bebelușul, am rugat sa revină, dar au spus ca nu este posibil, noi am avut același așternut tot sejurul, probabil am ratat schimbarea fix în ziua respectiva.

    Puteai solicita la recepţie sau la Guest Relation şi schimbarea lenjeriei şi efectuarea curăţeniei între nişte ore convenabile vouă în funcţie de programul de somn al copilaşului.

    la masa, te servesc ei, din masuri de siguranță, pe nimic nu poți sa pui mana sa te servești, dar găsești unu sau maxim 2 angajați la câte o vitrina cu produse, cozile sunt foarte mari, îți tot trece pofta de mâncare.

    O fi neplăcut să aştepţi la cozi, dar eu zic că este mai sigur să te servească ei decât să pună toţi mâinile prin toate cele şi să ai vreo surpriză neplăcută pe acolo.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2022 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.042692899704 sec
    ecranul dvs: 1 x 1