ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.07.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 16.07.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 4 si 13
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Conditii de 3 stele la pret de 4

TIPĂREȘTE

Acest review nu este destinat pentru a descuraja turismul romanesc. Scopul este de a conduce la o schimbare a atitudinii din partea #managerilor# si #greilor din HORECA# care se vaita in public ca statul roman ingroapa HORECA.

Parerea personala este ca va ucideti singuri segmentul HORECA prin ceea ce oferiti clientilor (lipsa de profesionalism, preturi nejustificat de mari, conditii supraevaluate de cazare, etc.), aici in special pentru cei responabili de managementul THR!

Cleopatra a fost candva o locatie de 4 stele. Probabil evaluarea de acum 10 ani a fost una corecta. Sunt curios daca se face o noua evaluare cam la cate stele va incadrati, fara sa interveniti romaneste in decizia juriului.

Lipsa de personal nu este o justificare ca sa oferiti servici de 2 stele la pret de 4 stele!!! Ar trebui sa va dea de gandit si scorurile inregistrate pe platformele specializate. Un hotel de 4 stele cu un scor de sub 7 puncte... aveti o problema, nu e lumea rea.

Domnii manageri - studiati reviewuri, trageti concluzii si in afara de bolizi de lux si pitipoance, faceti ceva si pt litoralul romanesc.


despre SERVICII

Personalul de la receptie aproape deranjat de faptul ca ne-am prezentat pentru cazare. Nu a schitat nimeni un zambet, nici macar unul fake. Barul din hol hotel, pe post de decor, si asa a ramas pana la finalul sejurului.

Lipsa de interes pentru clienti - cazare achitata in avans 50% iar la sosire in hotel aproape ca nu mai aveam cazare. Cu greu s-au gasit camerele achitate.

Personalul de curatenie scump la vedere. Aproape inexistent (justificarea conducerii ca este criza de personal). In 6 zile au venit de 2 ori sa ridice gunoiul din baie. Nici gand sa vina cineva sa faca curat prin camera. De schimbat lenjerie / prosoape am fost intrebati in penultima zi si asta pe la ora 1400.

Un plus pentru personalul restaurantului, altfel scorul era #extrem de nemultumit#.

Managerul ok, a incercat sa rezolve mare parte din probleme dar la 4 stele / la ceea ce se prezinta in oferta - nu ar fi trebuit sa existe astfel de probleme.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Departe de categoria la care este clasificat - 4 stele. Apartament ok ca suprafata.

Din pacate aspectele negative sunt mai numeroase> mobilier invechit; minibarul atat de mic incat am crezut ca e de jucarie initial, ca sa nu mai spun ca era si gol. Curatenia ar fi existat daca exista si personalul aferent. Dupa 2 zile a ajuns cineva, pe la ora 1500 cand copii sunt la somn, sa ridice gunoiul.

Baia frumos decorata cu niste panze de paianjen si paianjeni autentici si mai ales foarte in viata.

Ar mai fi si alte elemente negative (lipsa reparatii la interventii gen - instalatie AC, mucegai inca prezent in umele colturi, conducte neacoperite in baie, reparatii facute pe genunchi) dar nu mai detaliez.

Concluzia - nu isi merita clasificarea de 4 stele. Am fost cazat la 3 stele (in Romania) in conditii mult superioare celor oferite de aceasta unitate.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun foarte ok si diversificat. Nimic de reprosat. Locatie curata (restaurant) si personal amabil.

Micile obiectii - barul nu ofera o gama diversificata de bauturi, in special vinuri (un singur brand de vin)


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Locatie execelenta pentru familii cu copii. Aproape de plaja. Zona golfuletelor super ok.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Piscina (aqua parkul) prezentat in oferta se afla in constructie / amenajare / refacerea capacitatii etc... ideea este ca pana la data de 15.07.2021 a fost inchisa. Un alt exemplu de facilitate inclusa in pret dar la care nu am avut acces, inclusa in pret desigur.

Baruri - cel din holul hotelului pe post de decor. Beach barul hotelului (cel din zona sezlonguri plaja) abia in data de 14 iulie a fost pus in functiune.

Apa mica si plaja aproape. Animatori ok.

Plaja hotelului ok, cu putin noroc prinzi si loc pe un sezlong.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de ux120925 in 16.07.21 09:54:24
Validat / Publicat: 16.07.21 11:32:54

VIZUALIZĂRI: 1424 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux120925); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 11 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [16.07.21 11:27:12]
    »

    @ux120925: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 103917&hid=2833.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux120925 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [16.07.21 12:41:37]
    »

    @ux120925:

    Personalul de curatenie scump la vedere. Aproape inexistent (justificarea conducerii ca este criza de personal).

    Ce justificare frumoasă! Turistul ar trebui să suporte mizeria şi să-l înţeleagă pe bietul patron care de fapt face economii din salariile pe care le-ar fi plătit personalului de curăţenie.

    Grupul hotelier Cohotels din Jupiter are angajaţi din Republica Moldova, pe care îi aduce de câţiva ani, în mod regulat. Deci se poate rezolva problema personalului foarte uşor, dacă se doreşte.

    Am văzut la TV nişte directori din Horeca care se plângeau că au solicitat angajaţi nepalezi şi vietnamezi şi nu au putut ajunge în timp util din cauza că durează foarte mult formalităţile. Eu nu înţeleg de ce oare se complică cu astfel de muncitori, care sunt incomozi şi pentru turişti că e greu de comunicat cu ei, şi nu vor să apeleze la fraţii noştri moldoveni.

    neimportantPHONE
    [16.07.21 13:43:04]
    »

    @cris1982: confrații noștri de peste Prut, s-au deșteptat. Nu mai înghit chiar orice. Cu asiaticii e mai simplu, sunt docili, se mulțumesc cu foarte puțin (pentru ei și din ceea ce primesc reușesc să trimită acasă unde sărăcia este cruntă).

    Dar și pentru asiatici răbdarea are limite. E ceva timp de când în Venus, la ieșire înspre Saturn, erau "cazați" într-o clădire confort 4, chinezi aduși la muncă. Îi compătimeam văzându-i atârnați seara pe la ferestre, în așteptarea zilei de salar. Într-o zi au dispărut subit, ferestrele rămânând goale, deschise și părăsite, ca niște alveole fără măsele. Am citit, că nemulțumiți de bani, au plecat incorpore. Ce este mai grav e faptul că în locul muncitorilor sezonieri, au apărut copiii, care de cele mai multe ori cad pradă "șacalilor" din horeca...

    cris1982PHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [16.07.21 14:18:46]
    »

    @zapacitu:

    confrații noștri de peste Prut, s-au deșteptat. Nu mai înghit chiar orice.

    Înseamnă că managerii Cohotels au o atitudine respectabilă față de angajați dacă au reușit să mențină o colaborare cu tinerii moldoveni de câțiva ani de zile. Iată încă un aspect de apreciat la acest grup hotelier!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    MioritikPHONE
    [17.07.21 09:11:09]
    »

    @cris1982: Am văzut și eu o fată din Moldova la o terasă. Era foarte frumoasă și profi și avea un ușor accent. A spus ea singură că este din Republica Moldova. Eu am întrebat-o dacă este tătăroaică pentru că pe meniu scria ceva de tătari. A fost săritoare și mi-a adus mai multe informații, chiar fără să îi fi cerut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, Mioritik, neimportant
    Alte impresii din această RUBRICĂCleopatra Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047629117965698 sec
    ecranul dvs: 1 x 1