ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Râmnicu Vâlcea
ÎNSCRIS: 11.07.21
STATUS: JUNIOR
LUNA
JUL-2021
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 6
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Personal execrabil în frunte cu asa zisul Patron...

TIPĂREȘTE

Vreo 10 mese afara, 2-3 libere nedebarasate, ma așez la masa astept un sfert de ora, împreună cu soția și copiii, înfometați, nimeni nu ne baga în seama, ma deplasez la tejghea și cer respectuos un meniu. Sunt privit urat pe sub ochelari, simtindu-ma certat din priviri, adaug, stau de 15 minute pt a debarasa și primi un meniu, sunt cu copiii și mi-aș dori sa nu aștept 2 ore pentru a primi comanda...

Ma întorc frumușel la masa-mi nedebarasată ne hotărâm în 10 minute ce sa comandam, apoi decid sa ma duc eu la tejghea pentru a evita timpul mare de așteptare.

In drum ma oprește un mesean și-mi spune... Nene, aștept de jumate de ora când veniți și la noi... (eu fiind cu meniul în mana, și tricou alb ca și angajații de acolo... explic ca sunt în aceeași situație, își cere scuze politicos și ma opresc la tejghea.

As vrea și eu sa comand... Iarăși sunt privit ciudat, fata care era acolo ia pixul și carnețelul și vrea sa scrie, când e oprita de un nene ursuz, stresat și [... ], spunându-i sec, nu vezi ca aia așteaptă de 30 de minute, ei au fost primii, du-te la ei, iar ăsta să aștepte la masa pana-i vine randul!

Nu îmi pica bine, căci și eu așteptăm tot de atâta timp și intervin reproșându-i ca nu e normal ca pana acum sa nu ma bage nimeni în seama, ba mai mult, dacă eu vin și cer, comand, sa ma trimită la loc ca un elev de clasa a 7-a.

Evident ofuscat nenea ursuz și [... ] îmi replicheaza ca au venit oamenii de la 8.30, și ca ei deschid la 9, și ca nu fac fata, iar dacă nu-mi convine sa ma duc unde vreau... era 11.30

Zic asta e bine, clienți mulți, deschideți mai devreme, luați personal suplimentar, serviți ireproșabil aveți succes garantat, ce ma interesa pe mine justificările lui... sau incapacitatea de a avea servicii de calitate.

Binenteles, apoi o grămadă de replici dure, l-am întrebat dacă el este patronul, a răspuns nesigur, ca da...

L-am felicitat pt implicare, de grija pt client, de atenția la detalii, de rapiditatea cu care găsește justificări pentru neputința, incapacitatea de a găsi rezolvări la fel de repede cum găsește vinovati... (noi clienții suntem vinovati, de ce venim prea mulți, de ce-i cerem socoteala, de ce nu așteptăm cât vrea el, de ce deschidem gura pe banii noștri, de ce nu cautam în alta parte, de ce îl tragem la răspundere, de ce îl scoatem din zona lui de confort, de ce, de ce, de ce!)

Binenteles i-am înmânat meniul, am plecat spunându-i ca atâta nesimțire rar am întâlnit, că-i compătimesc angajații, explicandu-i totodată ca că voi face tot posibilul ca instituțiile statului sa își facă simțită prezenta obligatorie anual, pentru a sesiza eventuale nereguli în activitatea dansului, măcar dacă se așteaptă 2 ore pt o comanda, sper sa se ridice la nivelul de calitate minim obligatorie, fiind singura cârciumă de acest fel din Băile Govora.

L. E.

Domnule Nene [... ], cum v-am spus, bunul simt, se învață în cei 7 ani de acasă, pe dumneavoastră, dacă sunte-ți patronul acestui local, sincer va compătimesc, și va dau un singur sfat, pe care eu îl știu de la oameni cu creierul mult mai creț decât al meu.

"Găsește rezolvări, la fel de repede cum găsești justificări si vinovati. "

O sa îmi țin cuvântul în a va face publicitate, peste tot în mediul online de la Facebook, la site-ul dvs, la Am fost acolo și toate site-urile de profil, inclusiv către ITM, OPC, DSVSA (retine-ți o strângere de mana cu domniile lor costa, o spun din proprie experienta), deci succes.

Cu stima,

[... ]


[fb]
---
Trimis de Dcdanicoman in 11.07.21 13:53:43
Validat / Publicat: 11.07.21 14:05:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GOVORA.

VIZUALIZĂRI: 2053 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dcdanicoman); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest articol

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[11.07.21 14:04:13]
»

@ux120800: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Pe AFA nu sunt acceptate jignirile - am eliminat câțiva termeni Ne-lalocul lor, în text

-

Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux120800 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

webmasterX
[11.07.21 14:04:46]
»

Conform Regulamentului AmFostAcolo, articolul va fi publicat fără note, întrucat nu aţi beneficiat efectiv de serviciile acestei unităti de alimentaţie publică.

neimportantPHONE
[11.07.21 15:40:39]
»

@Dcdanicoman: poate și de aceea Govora a rămas în urmă mult comparativ cu alte stațiuni din Vâlcea. Nu găsești în toată stațiunea un loc decent de potolirea foamei, am înțeles că Restaurantul Silva, cel din pădure a fost închis.

Atunci când nostalgia câștigă în detrimentul rațiunii și venim cu familia la Govora (pentru parcul central, aerul de aici e mai pur decât oriunde), prefer să ne amețim foamea cu ceva "prostioare și nimicuri" de la supermarketul A..., din apropiere, urmând ca masa serioasă și gustoasă să o luăm fie la Olănești, Călimănești sau Horezu, funcție de traseul prestabilit. R. Cascade din Govora e un foarte bun studiu de caz pentru studierea comportamentală a individului ajuns în frunte, conștient de monopolul creat și agreat (!) de tovarășii din aparatul administrativ local. Oare restul stațiunii v-a plăcut, excluzând Parcul Central?

DcdanicomanPHONEAUTOR REVIEW
[11.07.21 16:10:14]
»

@zapacitu: Da, cunosc restul stațiunii ca pe propria-mi palmă, sunt din VL, și regulat venim în B. Govora pentru diverse, aerosoli, joaca cu copiii în parc, diverse activități recreative, fiind o stațiune mai liniștită decât Olănești, sau Calimanesti, la numai 20 de minute de mers cu mașina.

Mărturisesc ca am mai fost la acel restaurant, la începutul iernii trecute, am stat afara, eram doar noi singurii clienți, am comandat pizza, a fost excelenta nimic de zis, mai ales ca nu puteam manca înăuntru (deh pandemie), am așteptat 45 minute pt o pizza, dar nu era bai... Copiii se jucau în locul de joaca a parcului deci nu ne grăbeam.

Ceea ce e deranjant nu e timpul de așteptare, înțeleg, uneori nu ești pregătit după o perioada de criza, dar, vorba dulce, bunul simt, respectul, este gratis!

O explicație simpla de genul:

Ne cerem scuze, încercăm sa va luam comanda cât mai rapid, era suficienta!

Când eu ma duc și iau meniu, apoi vin cu meniul la tejghea, când nici măcar masa nu era debarasata după 30-40 de minute de stat la masa cu resturile altora înainte, și nici urma de cineva interesat de 2 adulti doi copii care de abia așteptau o amarat de pizza, care la momentul acela putea fi și de pe jos la cât de foame ne era, ne-am găsit noi sa cerem bun simt și profesionalism cuiva care nu cred ca înțelege aceste 2 cuvinte.

Dar nu-i problema noi cei ce înțelegem ce înseamnă servicii de calitate, respect, înclinare către dorința clientului, bun simt, taxam, și taxam bine de tot astfel de comportament, acesta este și rolul acestui site, de a fi corect, real, de a povesti exact la ce sa te aștepți atunci când...

webmasterX
[11.07.21 16:19:22]
»

@Dcdanicoman: Mulțumiri pentru schimbarea username.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Dcdanicoman, neimportant
Alte impresii din această RUBRICĂUnde mâncăm în Govora?:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.6157009601593 sec
    ecranul dvs: 1 x 1