ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.05.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.09.19
STATUS: JUNIOR
LUNA
MAY-2021
Familie
2 ADULȚI
PREȚ 80 lei
Raport PREȚ/CALITATE:
REEZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTA MEDIE REZULTATĂ
35.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Unde mâncăm în Sinaia?

încărcat de pe telefon!
[fb]
NOU TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu discriminarii

TIPĂREȘTE

Am fost azi, 08 mai 2021 la acest restaurant pe care in trecut l-am vizitat de nenumarate ori. Am comandat din preparatele expuse apoi am luat loc la o masa, sotia a mers sa se spele pe maini la fel si eu. Din toaleta doamnelor venea un miros foarte puternic de clor, acesta raspandundu-se in toata sala de mese.

Dupa ce am apucat sa mancam felul 1, respectiv ciorba, datorita faptului ca in sala de mese mirosul de clor era foarte persistent sotia a mers la doamna de la casierie si a solicitat sa aeriseasca cumva, pentru ca avand un astm alergic este deranjata de mirosul de clor, fiindu-i rau.

In acest moment, in discutie a intervenit bucatarul, care nu avea ce cauta in primul rand in zona de servire a clientilor, foarte VIOLENT in limbaj, spunandu-i sotiei ca DATA VIiTOARE CAND VA INTRA INLOCATIE, NU VA MAI FI SERVITA.

Personajul care a facut aceasta afirmatie se numeste P. L., care nu stie ca intr-o locatie deschisa serviciilor publice nu poti face astfel de afirmatii deoarece aceasta atitudine se numeste DISCRIMINARE. Atunci cand spui ca iti selectezi clientela, vorbim de faptul ca nu pot fi primite in astfel de locatii persoane care sunt sub influenta bauturilor alcoolice, au obiectele de vestimentatie intr-o stare avansata de murdarie nicidecum ca reclama ca in zona destinata servirii mesei miroase foarte puternic a clor.

De remarcat ca patronul sosit intre timp la fata locului a ascultat pasiv modul in care angajatul sau sublinia faptul ca nu voi mai fi primit in restaurant. La fel si tonul lui nu a fost deloc prietenos fiind deranjat ca am avut pretentia sa se aeriseasca. zona de servire a mesei. Acesti oameni nu inteleg ca datorita noua umililor lor clienti care intram sa le cumparam produsele ei isi pot dezvolta afacerea. Este rusinos acest fapt.

Am reclamat la Politia Sinaia, care in urma sesizarii a intocmit un proces-verbal. In continutul acestuia bucatarul a sustinut faptul ca nu voi mai fi primit in acea locatie. E scandalos. Mai bine patronul ar fi remarcat ca painea sta neacoperita in plina pandemie, ca nu are aerisiri corespunzatoare la zonele de toaleta, si ca persoanele care deservesc casieria si linia de autoservire fac si curatenie la grupurile sanitare.

Pe scurt consider ca aceasta locatie are multe probleme privind partea de igiena, Dar asta e alta poveste... Oricum remarca prin care acest domn imi sugereaza sa invat sa scriu, contine o greseala de punctuatie, iar comportamentul meu si a tuturor clientilor care vor respect, evident platind pentru acest lucru, deranjeaza. Acest lucru se poate constata din raspunsurile pe care le da tuturor clientilor nemultumiti. Se poate verifica


despre SERVICII

Atitudinea bucatarului, poate fi catalogata "DISCRIMINARE".


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Nu mai are gustul de acum cateva luni, au fost zile cand veneam special pentru Ardeii umpluti preparati acolo.


[fb]
---
Trimis de cezar G in 19.05.21 12:35:00
Validat / Publicat: 19.05.21 13:02:58
VIZUALIZĂRI: 3982INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SINAIA.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cezar G); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Este fotografia bonului fiscal, dovada ca am luat masa in aceasta locatie.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest articol

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX [19.05.21 13:02:32] »

Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂ:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2022 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0880320072174 sec
    ecranul dvs: 1 x 1