ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.07.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2020
DURATA: 9 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 7 și 13 ani
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
75.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

Relaxant, dar se putea mai bine

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel făcând un raport calitate/preț (2535 euro cazare și transport avion pentru 9 nopți, 2 adulți și 2 copii peste 7 ani) și ținând cont de faptul că are multe tobogane.

Am zburat cu Tarom și am fost extrem de dezamăgită de "înghesuiala" din avion. Daca in aeroport se respectau regulile de distanțare, erau marcate scaunele de așteptare pe care nu trebuia să stai pentru a respecta distanta, marcaje pe jos la checkin etc, in avion nici vorbă de distanțare. Unul langa celălalt, fara nicio excepție! Și am îndurat un frig, cred că erau 18 grade. Nu a fost chip să se dea aerul condiționat pe o temperatură de confort, deși am sesizat lucrul acesta. Incepusem la un moment dat mai mulți pasageri să strănutăm, ce sa mai, a fost o adevărată proba de rezistență la frig. Șalul pe care îl aveam pe mine nu a fost suficient. Data viitoare îmi voi lua un pulover, așa cum avea și una dintre însoțitoarele de bord.

Hotelul este la vreo două ore de aeroport. Cum am ajuns bagajele au fost dezinfectate, ni s-a scanat temperatura, am completat niste formulare etc.

La un moment dat soțul îmi atrage atenția că sunt singura de acolo în afară de angajați care poartă mască ????. Și așa era, nimeni din complex, in afara angajaților nu poartă mască. Și hotelul este aglomerat, mă gândeam că va fi mai liber.

La lifturi e cam înghesuită treaba, teoretic doar cate 3 persoane ar trebui sa urce într-un lift, conform marcajelor de pe podea. Am incercat sa respect aceasta regulă dar mi-am dat seama că nu aș mai fi urcat cu liftul decât noaptea în condițiile astea, așa că m-am înghesuit și eu că toți ceilalți.


despre SERVICII

Personalul amabil, de la femeile de serviciu la recepționeră. Nu s-a dat camera mai devreme, deși inițial nu s-a spus că la ora 14 va fi gata. De menționat că personalul restaurantului nu vorbește engleza, toți inițiau conversația in limba rusă. A trebuit să caut eu cuvinte în turcă pe google ca să pot să comunic altfel decât prin semne.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera frumoasă, curată, dar cu un mare inconvenient: nu există aer condiționat centralizat, ci doar split care este așezat fix deasupra fotoliului extensibil in care trebuie să doarmă cineva (de obicei un copil) (vezi poze). A trebuit să mutăm fotoliul (lucru care nu a fost tocmai ușor). Bine macar că a funcționat bine și eficient, chiar și pe modul silențios.

De remarcat la baie un scăunel din plastic pentru ca și copiii mici să ajungă la chiuvetă. De asemenea există un suport pentru para de dus situat mai jos, tot pentru copii. Bravo!

Camerele destul de bine antifonate, balconul mare. Nu mi-a plăcut compartimentarea șifonierului, nu am avut decât o etajeră, in rest bară pentru haine.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Ca să ajungi la unul dintre restaurantele principale trebuie să stai foarte bine cu orientarea. Accesul se face doar din hotel din zona recepției sau un etaj mai jos.

Anul acesta nu este deschis restaurantul a la carte. Am simțit nevoia sa mergem la el deoarece au fost zile in care ne-am străduit să alegem ceva să mâncăm. Aparent mâncare variată, dar combinații care nu plac tuturor. Rar am găsit grătar de pui. Multa oaie, inclusiv în burgeri. Fructe doar mere, prune, pepene și pere.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Marea curata, plaja cu nisip, intrarea lina in apă, dar plaja îngustă, doar trei rânduri de șezlonguri și înghesuite. Cu găsești loc pe șezlong.

La fel de înghesuit și aglomerat și la piscine. Am fost șocată sa văd un vânzător ambulant de porumb fiert pe plajă!


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Parcul acvatic se deschide la 10.30 și se închide la 16. La fel și magazinul de înghețată Algida care se află în incinta acestuia. Trebuie să stai la coadă pentru colacele care se folosesc pe tobogane, pentru că sunt puține. De sesizat că gresia din jurul piscinelor este foarte alunecoasa!

Piscinele principale sunt cam adânci, peste 1.45 m, adică o porțiune mica are aceasta adâncime, in rest cam 1.60m. Apa calda.

Mi-a plăcut că locul de joacă pentru copii este afară, ca o terasa acoperita, și mare, cu multe tobogane etc. Mini gradina zoologică are animale domestice și câțiva păuni.

## end review sc
Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de reghinaflo in 09.09.20 22:41:23
Validat / Publicat: 10.09.20 01:13:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Am mai fost la Batihan in Kușadasi, PalmWings Kușadasi, Miracle in Antalya.

VIZUALIZĂRI: 6091 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (reghinaflo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Aglomerația de pe plajă
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20450 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [10.09.20 01:12:39]
    »

    Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    cer.lumiPHONE
    [27.04.21 10:07:58]
    »

    Buna ziua! Parcul acvatic este folosit de Lonicera Resort & Spa si de Lonicera World?  Multumesc!

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [27.04.21 10:39:05]
    »

    @cer. lumi:  da, în pacrul acvatic au acces și cei de la Lonicera Resort și cei de la World

    cer.lumiPHONE
    [27.04.21 14:03:26]
    »

    @tm67bru:Multumesc foarte mult! Daca nu deranjez as mai avea o intrebare????????si anume: sunt si bauturi internationale incluse sau doar cele autohtone? Multumesc!

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [27.04.21 15:47:50]
    »

    @cer. lumi:  sunt și câteva sortimente străine (puține) - însă nu la toate barurile

    Eu am cerut mereu JB (whisky) - și am primit întotdeauna

    mai sunt câteva feluri de bere la sticlă - la barul de zoo - însă doar între anumite ore

    cer.lumiPHONE
    [27.04.21 15:48:28]
    »

    Multumesc mult! @tm67bru:  

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cer.lumi, reghinaflo
    Alte impresii din această RUBRICĂLonicera Resort & Spa [Avasalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035939931869507 sec
    ecranul dvs: 1 x 1