Zilele trecute a fost dezvăluit presei teaserul noului film al stațiunii Mamaia și Satul de Vacanță, care va fi lansat anul viitor, la Târgul de Turism al României, în februarie 2017.
Clipul a devenit viral în mediul online, având peste 30.000 de vizualizări în doar 2 zile de la lansare. A fost realizat de echipa Mont Blanc Pictures, cea care a realizat și primul film al stațiunii Mamaia în urmă cu 2 ani, din taxa de promovare a stațiunii Mamaia și Sat Vacanță și a costat aproape 10.000 de euro. Filmările s-au întins pe toată perioada sezonului estival, acoperind cele mai importante evenimente sportive, culturale și de distracție, multe dintre ele de nivel internațional.
Acest film de promovare va ajunge la toate Târgurile de Turism Internaționale la care România va participa, iar clipurile vor fi traduse în limba țării unde vor fi lansate și promovate. Astăzi, nu se mai pune în discuție promovarea unei destinații turistice fără materiale de promovare, în special video, Asociația Litoral – Delta Dunării fiind singura organizație din țară, care a reușit la nivel local colectarea unei taxe de promovare , taxă care permite o promovare de nivel internațional, în sprijinul tuturor operatorilor de turism din Mamaia și Satul de Vacanță.
Urmăriți mai jos teaserul din noul film de promovare Mamaia 2017: