--- ? ---
30-40 ani

malinamaria* [@] AmFostAcoloUCENIC


ÎNSCRIS/Ă ÎN: 22.08.11 VIZUALIZĂRI: 477

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 1 total

Hotel Pelican = Servicii de cea mai PROASTA calitate!

SCRIS ÎN: 22.08.11 14:47
RUBRICA: Palas Hotel [Complex Palas-Pelican]
SATISFACȚIE: 24.00%
Aug-2011Am fost cazati la hotelul Pelican din Mamaia in luna august 2011. Am inchiriat un apartament - cea mai scumpa camera pe care o pune hotelul la dispozitia turistilor - pentru 4 nopti, pretul fiind de 400 RON/apart/noapte, cu mic dejun inclus. Am ajuns la hotel la ora 11.30, ni s-a spus ca vom fi [...] citește

total 1 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 1 total

22.08.11 19:54asa cum si voi spuneti, este poate normal sa nu poti lua mancarea/cafeaua in camera, insa comportamentul fata de client si tonul au fost problema. am incercat sa sun la OPC, timp de aproape 30 minute am incercat insa nu s-a format deloc. am incercat si prin romtelecom insa nici ei nu au putut sa [...]
LA REVIEW Hotel Pelican = Servicii de cea mai PROASTA calitate! - scris de malinamaria* în rubrica Palas Hotel [Complex Palas-Pelican]
Afișate 1 ecouri

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise

Nu a scris (încă) niciun RĂSPUNS

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.
    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre
  • AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

  • [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03227710723877 sec