ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.06.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: buzau
ÎNSCRIS: 24.06.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezamagire totala

TIPĂREȘTE

Am fost anul acesta la acest hotel si sunt profund dezamagita.

In primul rand hotelul nu este de 5 stele... managementul prost si turci tot turci raman... Dar sa va spun ce s-a intaplat.

Am plecat in iunie pentru 10 zile la acest hotel. Toate bune si frumoase, am ajuns acolo, hotelul ok dar nu de 5 stele, am luat o camera fara pretentii in corpul central, hotelul plin de rusi cu 2-3 copii de familie, toata lumea vb ruseste, romaneste nu am auzit pe acolo, dar nu asta era problema, la restaurant mancarea suficienta, la prima vedere totul ok.

Dar dupa 2 nopti de odihna a inceput calvaru. In camera vecina s-a cazat o familie cu un copil mai marisor de 2 ani sa zic, care efectiv a urlat vreo 5 nopti consecutive, parca il picura cu cera. Incepea pe la unu nopatea si adormea pe la 4-5 cu dimineata. Trece o nopatea, trec doua, trec trei acelas program in a patra noapte sotul meu se duce la receptie sa faca plangere ca oricum nu se putea dormi. Copilul urla non stop. si ce credeti ca se intampla. Receptionerul vine la camera cu pricina bate la usa si o trimite pe mamica la camera noastra sa vb cu noi. Ne-a facut pur si simplu sa ne simtim vinovati ca nu putem dormi. Nu stiu cum au rezolvat problema pana la urma dar clar esta ca izolatia fonica nu exista la acest hotel si personalul e fara experienta.

A doua zi insa fetita nostra face enterocolita. Mergem la cabinetul din hotel si apare un medic dupa 30 de minute care pune mana pe burtica ei si ne recomanda antibiotic. Sotul meu a dorit totusi sa o vada un pediatru. Au chemat o ambulanta si ne-au dus la un spital privat (Bilgi hospital) Am ramas acolo peste noapte, a doua zi au facut niste analize si i-au pus branula pentru ca starea ei nu era tocmai buna, i-au dat antitermice, nimic deosebit insa cand am vrut sa plecam am sesizat ca firma de asigurari din Romania (uniqa-coris) nu ne trimiteau scrisoarae de garantie. Cand am sunat in Romania am aflat ca fatura pe care o trimisese spitalul era de 2100 de euro... Va dati seama ca am ramas stupefiata... si uite asa am stat o zi sechestrata in acel spital pana cand firma de asigurari din Romania (corisul) a negociat factura cu acel spital din Turcia, factura care in final a scazut la vreao 1200 de euro, dar dupa cea am inceput sa tip si sa fac scandal in spital si sa le spun ca sun la ambasada pentru ca efectiv ne tineau sechestrati acolo.

M-am intors la Hotel si am cerut explicatii: de ce dr. hotelului m-a trimis la un spital atat de scump fara sa ne intrebe... iar raspunsul a fost pe masura... dar a platit firma de asigurari pt Dvs. totul este in regula acum... Ca sa nu zic ca mai erau copii din hotel in acel spital si banuiesc tot cu enterocolita.

Si inca un lucru care m-a socat e ca si la hotel la bucatarie, cei care faceau omleta si grataru in fata ta si in SPITAL (ASISTENTELE) toata lumea lucra fara manusi. Turci raman tot turci chiar daca suntem in 2013.

Nu recomand acest hotel!


[fb]
---
Trimis de anca danea in 24.06.13 17:13:36
Validat / Publicat: 24.06.13 18:38:09
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: kusadasi
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3574 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (anca danea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 899 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    sanis*
    [25.06.13 22:43:54]
    »

    Inca un review in care impresiile personale din motive personbale (desigur) lasa sa sa se reflecte asupra calitatii hotelului. Ce are marea, distractia, cazarea, etc ca un copil plingacios sau un spital privat cu servicii scumpe? Chiar si masa este "depunctata" pt ca se fac omlete "fara manusi", se pare...

    Eu nu am inteles nimic. Daca nu voi avea norocul" de un vecin copil plingacios, hotelul va fi bun? Dar daca voi sta linga doamna romananca (se pare ca si ea are un copil) - hotelul va fi de vina ca acesta va plinge? Va trebui sa stau cu ochii pe manusile celor care imi fac omleta?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    anca daneaAUTOR REVIEW
    [26.06.13 12:32:17]
    »

    @sanis:

    Da, se pare ca nu ati inteles ce anume cred ca nu e in regula la un hotel care se pretinde a fi de 5 stele:

    1. camerele nu sunt izolate fonic, nu este permis sa auzi pe cel din camera alaturata plangand sau sforaind la 5 stele... cred eu

    2. copilul meu a facut enterocolita in acel hotel datorita mancari care banuiesc nu este preparata igienic (apropo de manusi) sau a fost alterata...

    3. personalul angajat din acel hotel m-a trimis la un spital care pentru 2 nopti si o zi de tratament a cerut 2100 de euro, lucru care este aberant si probabil acel medic din hotel avea si el un comision inclus.

    La intrare in mare este pietris de aceaia am depunctat marea, iar pesonalul care se ocupa cu distractia oaspetilor este vorbitor cu precadere de rusa, engleza mai putin.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    danamandache
    [26.06.13 17:40:12]
    »

    @anca danea: aveti dreptate, un asemenea episod iti strica vacanta, si nu vad cum puteti acorda calificative bune, daca am fi fost noi in cauza tot asa am fi gandit?

    Imi pare rau pt vacanta ratata sper sa aveti parte de alte vacante mult mai frumoase.

    sanis*
    [26.06.13 20:57:09]
    »

    @anca danea: sunt zeci de plaji in Turcia (se pare, mai ales in Kemer) unde plajile sunt primordial cu pietris. De obicei se specifica din start, sa nu ai surprize...

    Pe plajile din Caraibe, in mod sigur entertainerii vor vorbi in limba engleza. Tot cxe ai de facut este sa mergi pe undeva pe-acolo... Cit timp majoritatea turistilor intr-un hotel/statiune sunt rusi, mi se pare normal sa se vorbeasca ruseasca: e un gest de curtoasie. Macar rusii au punctat bine hotelul, cred eu: -)

    Nu, eu nu pot intelege prea bine toate aceste comentarii plingacioase ale romanilor. Din fericire, sunt mai putin numeroase decit cele pozitive. Eu stiu un lucru: cind ma indoiesc ca serviciul resort-UAI imi ofera cel mai bun procent serviciu/pret/multumire, caut alte solutii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    anca daneaAUTOR REVIEW
    [27.06.13 11:50:31]
    »

    @sanis:

    Buna,

    Tocmai acesta este problema... eu am citit recomandarile de pe acest site, care erau bunisoare si am ales acest hotel (turan prince word)... numai ca am fost dezamagita. De aceia doresc sa informez cititori acestui site despre problemele reale pe care le-am intalnit la acest hotel ca nimeni sa nu mai fie surprins.

    iancusabin
    [12.07.13 11:25:08]
    »

    @anca danea: buna ziua, in primul rand vreau sa-ti spun ca nu ai facut o analiza obiectiva deoarece tu ai trecut doar minusurile fiind suparata de ceea ce ai patit cu copilul.

    Noi (8 adulti si doi copii de 4 si 2 ani) am fost la acest hotel in 2010 si ne-am simtit extraordinar.

    Imi pare rau ca nu am postat niciun review insa trebuia totusi sa spui si despre aquapark, lunapark, gradinile hotelului care sunt superbe pt. ca oamenii care vor sa mearga acolo sa hotarasca ei ce e mai important.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [12.07.13 11:27:26]
    »

    @iancusabin: nu e tiimpul pierdut; ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anca danea, danamandache, iancusabin, sanis*
    Alte impresii din această RUBRICĂClub Turan Prince World [HV-1] [Kizilagach]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045296907424927 sec
    ecranul dvs: 1 x 1