ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.10.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bacau
ÎNSCRIS: 29.11.09
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 7 MIN

Din nou Aqua

TIPĂREȘTE URM de aici

Am revenit in acest an dupa sejurul de 5 nopti din 2015 la Hotel Aqua Icmeler unde am fost cazati 6 nopti in a doua jumatate a lunii august. Rezervarea o facusem din noiembrie anul trecut, inainte sa inceapa agitatia in Turcia. Desi am avut varianta relocarii in Grecia in urma decretarii starii de urgenta contra unei penalizari infime nu am renuntat.

Marti dimineata am plecat de la Hassuites Mugla (vezi impresii) la 9.15 echipati pentru mers la plaja imediat cum ajungem la hotel, banuind ca nu vor avea camere libere atat de devreme.

Prima impresie ne-am format-o din parcare, plin de masini cu numar de Turcia. Citisem pe tripadvisor ca fata de anul trecut s-au schimbat procentele nationalitatilor din hotel. Daca in 2015 pe primele locuri erau britanicii, olandezii si belgienii, acum pe locul intai erau turcii. In perioada in care am fost cazati mai era o singura familie din Romania iar spre sfarsitul sejurului au mai aparut trei familii.

La ora 10.30 eram la receptie, ne-au pus bratarile, ne-au precizat ca vom primi o camera foarta buna si ne-au rugat sa revenim spre ora 14.00 deoarece doamna care face curat in camera nu si-a terminat treaba. Stiind hotelul de anul trecut, nu aveau cum sa ne ofere o camera mai buna ca conditii de cazare, poate doar o camera localizata spre capatul dinspre mare care sa iti ofere o priveliste mai generoasa.

Am revenit la ora 13.30, dupa 10 minute ne-au dat cardurile pentru prosoape si doua carduri de acces in camera. Ne-au dus bagajele in camera situata la ultimul etaj (care este 4) si intr-adevar aceasta era situata in partea dinspre plaja cu partial sea view (spre hotelul Marti la Perla), penultima camera pe partea stanga. Interesant a fost faptul ca domnul care ne-a dus bagajele ne-a recunoscut, amintindu-si si numarul camerei in care am stat anul trecut. La scurt timp, un angajat al hotelului ne-a adus un mic platou cu fructe exotice, cu un mesaj scris personalizat din partea managerului general in care ne ura "alea-alea". Anul trecut nu s-a intamplat asta.

Deoarece consider ca in 2015 am scris un review detaliat, acum voi trece in revista diferentele fata de anul trecut, in speranta ca cei care doresc un sejur la acest hotel vor gasi raspunsuri la unele intrebari:

- echipa de animatie mai activa la piscina, pe parcursul zilei organizand mai multe jocuri. Pe langa cosul de baschet care era si anul trecut, au adus doua porti pentru polo si plus fileu pentru volei (se juca in piscina). Cei din echipa de animatie treceau des pe la noi si ne intrebau daca dorim sa participam la urmatorul joc din program, folosind un ton prietenos care sa nu te faca sa te simti obligat sa faci acel lucru. Zilnic se juca baschet, volei, polo, tenis de masa, darts, dupa-amiza aquagym plus alte concursuri distractive. Componenta echipei de animatie cu unele modificari in mai bine fata de anul trecut.

- in restaurant s-a marit numarul ospatarilor. Daca anul trecut fiecare ospatar avea alocate cateva mese si imediat ce te asezai venea si te intreba ce doresti sa bei, anul acesta, cat timp erai la masa, indiferent ca era vorba de mic dejun, pranz sau cina, veneau pe rand cel putin doi ospatari care te intrebau de sanatate. Nu stiu ce a determinat cresterea numarului de ospatari pentru ca si anul trecut hotelul era plin. Au fost multe situatii cand nu trecea un minut din momentul in care terminai bautura din pahar si reaparitia ospatarului care te intreba ce mai doresti sa bei. Cel putin in cazul apei plate, le-ar fi fost mai comod sa lase cate un bidon pe fiecare masa, asa cum se practica in alte resorturi. Apa plata la fel ca anul trecut, nestle, atat in frigiderele de afara, cat si in camere. Mesele se debaraseaza rapid si eficient. Orice tacam scapat jos din greseala de ospatari era insotit de aplauzele turistilor care luau masa, acest ritual fiind implementat de seful lor.

- chelnerii de la baruri sunt mult mai atenti, au o disponibilitate crescuta in a te aborda. Anul trecut nu au fost probleme din punctul asta de vedere. Dar acum, daca cereai un suc te intreaba "doar atat? Sigur nu doriti si altceva? ". Majoritatea chelnerilor de la terase sunt noi si vorbesc binisor engleza.

- la sosire am lasat masina in fata intarii, am dat cheia agentului de securitate pentru a parca masina. Initial nu erau locuri de parcare langa hotel, a parcat-o pe o strada laterala iar dupa o ora cand a existat disponibilitate a mutat-o in fata hotelului. Am ramas surprinsi cat de bine vorbea agentul de securitate engleza. Cand am mers dupa-amiaza la masina sa luam bidoanele goale de apa folosite pe drum sa le aruncam, a venit imediat, ne-a intrebat daca avem vreo problema si ne poate ajuta in vreun fel si daca ne convine unde a parcat masina.

- la capitolul mancare, identic ca anul trecut, nu foarte multe feluri de mancare insa extrem de gustos totul. Multe fructe, legume, tot felul de salate, de dulciuri, multe sortimente de paine. Frecvent au avut somon, carne de pui si de vita, carne de curcan, in restaurant se servea inghetata algida la masa de seara, clatite, gogosi. Dimineata ochiurile si omletele se preparau in fata ta. In unele seri la gratarul de langa piscina au gatit carne de oaie. In trei minute iti luai tot ce doreai sa mananci, fara platouri goale, fara sa se formeze coada mai mare de trei persoane.

- a scazut media de varsta a turistilor cazati. Spre deosebire de anul trecut, cand majoritatea turistilor erau peste 50 de ani, anul acesta foarte multe familii cu copii mici. Cu toate acestea in putine momente am auzit copii plangand. Lumea civilizata, nu am vazut copii alergand sau tipand.

- in prima seara aerul conditionat centralizat intra pe ventilatie. Am anuntat receptia si au trimis pe cineva de la tehnic care a rezolvat problema astfel incat noaptea am lasat ac pornit si a trebuit sa ne invelim. A doua zi la pranz am gasit o scrisoare in camera prin care eram anuntati ca timp de doua ore vor face o revizie la instalatia de pe etajul nostru. Seara ne-au sunat de la receptie si ne-au intrebat daca problema s-a remediat si daca acum avem destul de rece in camera. In fiecare zi am lasat ac-ul pornit pe timpul zilei pe prima treapta de viteza.

- la piscina trec de mai multe ori pe zi cu apa plata, sucuri, inghetata si prosoape mici albe scoase de la congelator (care le impart turistilor sa se racoreasca) dar si pentru a strange paharele, farfuriile si gunoiul.

- desi sala de fitness se deschide oficial la ora 09.00 ti se permitea accesul si inainte de aceasta ora.

- toate dozatoarele de suc, aparatele de cafea, frigiderele cu apa si ayran, recipientele cu ceai erau disponibile 24 de ore din 24. La fel ca anul trecut, barul din lobby deschis non-stop.

- in fiecare seara am iesit si ne-am plimbat minim o ora, atat prin Icmeler cat si pe pietonalul catre Marmaris. O singura data in 7 zile am vazut un politist. Nu ne-am simtit in nesiguranta nici macar o data. Pe pietonal seara foarte multa lume iesea la plimbare, in unele locuri am observat camere de luat vederi instalate de primarie.

- spectacolele organizate seara la acelasi standard de anul trecut.

Puncte mai slabe:

- securitatea precara. Dupa toata tevatura cu starea de urgenta ne asteptam sa vedem o multime de agenti de paza si politisti. Pe teritoriul hotelului se poate intra prin 4 locuri, prin hotel, dinspre plaja, dinspre scena si dinspre hotelul L'etoile. In fata hotelului era agent de securitate. Langa pietonalul care desparte plaja de hotel este post fix de securitate. Cateodata agentul era acolo, cateodata nu. In celelalte doua puncte de acces laterale nimeni. Am observat cateva camere de luat vederi pe perimetrul hotelului, poate erau si anul trecut dar atunci nu ne-a interesat subiectul. Poate cineva sta si se uita pe monitoare, poate nu. La fel ca si in cazul iesirilor din hotel nu ne-am simtit in nesiguranta, starea de spirit a turistilor din jur exact aceeasi ca anul trecut. Eram acolo cand a avut loc atentatul din zona Kemer.

- barul mic de langa piscina este desfiintat. Nu e un mare minus, servea doar bere si suc la dozator, dar e o diferenta in minus fata de anul trecut cand functiona desi in unele momente barmanul nu era acolo.

- presiunea redusa a apei la chiuveta, desi nu era deranjanta, debitul era relativ ok. Ne-am gandit ca acest lucru se datoreaza si faptului ca suntem la ultimul etaj.

- in penultima zi au realimentat minibarul la ora 18.50. Am sunat la receptie si ne-au asigurat ca in acea zi de duminica operatiunea a inceput dupa-amiaza. Nu ne-au mintit si ca scuza ne-au lasat cantitate tripla fata de cat era trecut in concept.

- sezlongurile la plaja se ocupau mai repede si asta din cauza faptului ca vindeau turistilor din afara resortului permise de o zi. Daca aveai prieteni sau rude cazate in hotel si doreai sa petreci o zi impreuna cu ei, puteai sa platesti permis pentru o zi avand acces la toate facilitatile hotelului, mai putin cazare bineinteles.

Ca si in 2015, am parasit hotelul cu impresia ca ceva din noi ramane acolo. Este hotelul dar si zona din Turcia in care ne-am intoarce la orice ora din zi sau noapte, dar nu in orice conditii (asta chiar nu mai depinde de hotel sau de noi).

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de narcisa in 17.10.16 19:41:11
Validat / Publicat: 17.10.16 23:02:27
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4645 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (narcisa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20000 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    calatorul
    [19.10.16 15:21:09]
    »

    Multumim pentru informatiile si impresiile impartasite, ma bucur sa adaug votul de SB si urarea de vacante frumoase in continuare!

    narcisaAUTOR REVIEW
    [19.10.16 16:16:36]
    »

    @calatorul: multumim la fel!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calatorul, narcisa
    Alte impresii din această RUBRICĂAqua Hotel [Icmeler]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056643009185791 sec
    ecranul dvs: 1 x 1