ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.01.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.07.11
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2 si 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 10 MIN

5 stele incomplete

TIPĂREȘTE

Am rezervat un sejur la acest hotel de 5 stele datorita parerilor favorabile exprimate de cei care l-au vizitat, citite pe alte site-uri.

Pentru prima oara in Turcia si cu doi copii mici, n-am avut de gand sa facem prea multe, in afara de plaja si niste mici plimbari, asa ca am cautat un hotel care sa ofere mai mult decat media. Si cred ca acest hotel face parte dintre acelea care-si propun sa-si trateze oaspetii special. Hotel amplasat pe plaja, are piscine vaste, terenuri de tenis, traditionalul hammam turcesc, spa si au numai planuri all inclusive.

Zona in care este plasat este mai deloc interesanta, daca vreti sa aveti ce vedea va trebui sa va angajati intr-o calatorie cu autoturismul (nu v-as recomanda maxi-taxiurile locale decat daca vreti sa va pierdeti 5 ore intr-o zi ca sa ajungeti in orasul principal) pana in Antalya, care va va lua cel putin 50 de minute. Kemer nu este altceva decat o asezare micuta, transformata relativ recent in statiune prin construirea a zeci de hoteluri, in care veti gasi multe magazine de toate dimensiunile (am vazut chiar un Carrefour), in care se vinde, in general, marfa ieftina, haine si obiecte destinate balacelii in apa (diferite animale plutitoare, veste etc.). Ici-colo, sunt magazine cu blanuri, dar n-as putea spune cat de adevarate sunt

Hotelul e plasat pe plaja, la o distanta considerabila de aeroport (cred ca sunt vreo 45 de minute intre ele). Are o cladire principala, unde se afla receptia generoasa, contopita cu barul din lobby, care functioneaza non-stop si restaurantele all inclusive si a la carte. La demisol sunt cateva magazine de suveniruri si obiecte gonflabile, un club pentru copii si accesul catre un bar aflat in zona intermediara, intre plaja si hotel. Tot din aceasta cladire principala se face accesul catre zona de spectacole de seara, un mic amfiteatru in aer liber. Pe langa aceasta cladire principala, care este si mai inalta, sunt cateva corpuri plasate in jurul celor doua zone cu piscine. Cred ca regimul de inaltime nu depaseste 2-3 niveluri, cu tot cu cel de baza.

Cum spuneam, sunt doua zone cu piscine, separate de un corp (poate chiar o aripa a celui principal, nu mai stiu) de cladire: intr-o parte, o piscina cu forma variabila, care “serpuieste”, cumva, cu adancime variabila si langa care mai sunt plasate cateva mici piscine pentru copii. A doua zona prezinta doua bazine bine delimitate, dintre care unul e punctul de “descarcare” al toboganelor inalte, pe care se face accesul de pe niste scari in spirala, care mie nu mi-au placut deloc. Sunt 4-5 tobogane, dintre care unul in spirala. Un al doilea bazin permite inotul mai sustinut si e prevazut si cu 2-3 zone Jacuzzi. In aceeasi arie, e si o piscina foarte putin adanca pentru bebelusi.

Programul toboganelor se incheie la 5.30 (parca), iar al piscinei din zona cu tobogane, la 6 seara. Piscinele astea cu tobogan fac deliciul copiilor, ai mei s-au balacit la nesfarsit in apa lor.

E un bar plasat in spatele toboganelor, de unde puteti bea si rontai alune si chipsuri. Pentru comenzi mai serioase, va trebui s ava deplasati in zona celelilalte piscine, la bistro.

Din acest punct de vedere, al piscinelor, mi se pare ca hotelul sta foarte bine - sunt suficiente, sunt frumos amenajate si curate. Poate programul ar suferi ceva imbunatatiri in sensul de a fi extins, desi inteleg ca piscinele au nevoie si de intretinere.

Hotelul ofera o varietate indestulatoare de mancaruri si deserturi in restaurantul all inclusive, intre care se mai gasesc si preparate locale (destul de putine, dar asa se intampla in hotelurile-mamut, trebuie sa satisfaca pe toata lumea), precum si deserturile lor dulci, turcesti, pe care noi le cunoastem prin mostenirea noastra istorico-geografica.

Au si un colt pentru copii mici in restaurant, unde au vreo 4-5 blendere verticale pentru pregatirea piureurilor (slava Domnului ca eu am deposit momentul :-)), legume fierte, piureuri de fructe si supe. Mie, uneia, oferta pentru bebelusi nu mi s-a parut suficient de atragatoare, anul trecut m-am descurcat carand o valiza cu borcanele din Romania.

Sunt, de asemenea, cateva restaurante "a la carte" (turcesc, cu fructe de mare, sushi – acesta din urma serveste numai constra cost - etc.), insa locul si cei ce gatesc mancarurile din aceste restaurant sunt aceleasi cu restaurantul all inclusive si, in principiu, la a la carte vi se vor servi cam aceleasi mancaruri ca la all inclusive, insa portionate in farfurie si servite frumos, aranjate, la masa. Evident, la sushi se schimba putin treaba, pentru ca sunt preparate specifice, nu foarte populare in restaurant.

Gradina e mare, frumoasa, bine intretinuta si, in partea dinspre plaja, cateva hamacuri sunt plasate pe sub curmali, loc foarte placut pentru relaxare mai pe seara, cand nu mai e soare pentru plaja si nici arsita nu mai e atat de mare. Au si o zona de relaxare, plasata undeva intre barul din aer liber si una dintre piscine.

In gradina e o zona barbecue unde, in timpul pranzului (probabil 12.30-2), functioneaza un gratar gestionat de un grataragiu, foarte popular pentru unii dintre oaspetii hotelului. Un bar aflat, cumva, la demisol, in zona dinspre plaja, ofera gustari pe timpul zilei, cat restaurantele sunt inchise. Mie nu mi-a placut deloc barul asta, e intunecat si neprimitor. Pe langa el, mai e un bistro, pe care nu l-am incercat, dar care are mese plasate de-a lungul piscinei “serpuitoare”, unde, daca n-as fi fost cu copiii, mi-ar fi placut sa citesc dimineata o revista.

Barul de pe plaja hotelului e deschis de la 8 dimineata la 11 seara si gasiti acolo orice bauturi. Evident, in functie de barman, cocktailurile vor fi mai mult, sau mai putin alcoolizate. Barul are si o foarte atragatoare zona de relaxare, cu podele si sezlonguri din lemn, zona acoperita cu material de cort, care filtreaza lumina soarelui. Numai ca, daca vreti sa prindeti un loc acolo, trebuie sa fiti foarte, extrem de motivati, sa va treziti in vacanta inainte de 7, sa mergeti sa aruncati un prosop, o carte pe unul dintre sezlonguri, pana nu v-o iau altii inainte. Daca nu, dupa 6 seara, sunt disponibile, iar atmosfera e foarte placuta.

Desi mancarea din restaurant e buna si variata, serviciul sufera destul de tare. La inceput de septembrie, hotelul inca e plin de oaspeti, care mananca in mai multe serii: unii se ridica de la mese, dupa care vin altii si se aseaza sa manance. Imaginati-va ca ospatarii debaraseaza mesele si nu le mai astern cu tacamuri, servete etc. Chiar daca ii rogi sa astearna masa iar, te pomenesti ca aduc tacamuri pentru o persoana, ca atatea mai au in cos si gata, mananca 4 bucati cu un tacam. Si insisti. Si ai de asteptat, ca, intre timp, mai aduc un suc, o bere, altora.

Cei mai multi dintre ospatari nu zambesc deloc, arata mereu obositi, sau plictisiti, in majoritatea timpului. Foarte putini vin sa intrebe ce vrei sa bei cand te asezi la masa, chiar daca stau degeaba. Eventual, trebuie sa te ridici de la masa sa mergi sa-i cauti, sau sa le captezi atentia, sa ceri un pahar de apa, sau un suc. Uneori, uita sa resolve solicitarea. Apoi, niciodata nu se umplu paharele cand se golesc. Apa se serveste in niste pahare de vreo 150 ml or, in arsita aia si la masa, e chiar neplacut sa stai sa te tot rogi de apa. Sotul meu, mai impulsiv din fire, s-a infipt si a luat o sticla la masa si i s-a explicat ca politca e ca ospatarii sa ne serveasca. Pai, sa ne serveasca adecvat, nu dupa agitatie si rotatie prin restaurant!

E drept, fara sa fac vreo discriminare, doamnele angajate sunt mai amabile si mai zambitoare, mai ales cea care lucreaza la lobby bar. Colegii ei barbati ar avea de invatat de la ea.

Plaja e ingusta si pietroasa, mai ales la intrarea in mare, pentru care e bine (daca nu obligatoriu) sa prevedeti o pereche de sosoni din aia cauciucati, altfel veti beneficia de un masaj la talpi de cateva ori pe zi. Evident, si pentru sezlongurile de pe plaja se practica “rezervarea” cu prosopul: daca vreti un sezlong in primul rand, nu mai gasiti nici unul dupa 7.30. Al doilea rand se ocupa pana in 8, iar urmatoarele 2-3 randuri, pana in jurul orei 11. Puteti sfida rezervarea, daca aveti curajul, inlatura prosopul pe care-l gasiti pe sezlongul dorit, insa s-ar putea sa aveti ceva schimb neplacut de replici peste 2-3 ore, cand va aparea cel ce credea ca si-a rezervat un sezlong “central”. “Orarul” e valabil pentru inceputul lunii septembrie. In plin sezon, probabil ca bataia e mai crancena, desi ma intreb cum poti supravietui in arsita de iulie din Antalya.

Un ponton merge pana la cateva zeci de metri in mare, ponton pe care sunt asezate sezlonguri si umbrele si de unde poti face salturi mai mult sau mai putin artistice in apa. Acolo, bataia sezlongurilor e si mai crancena.

Camerele sunt destul de mici pentru un hotel de 5 stele, construit intr-o zona libera. Din pacate, nici finisajele nu au fost executate chiar adecvat, fapt destul de vizibil prin incapere. Unitatile de aer conditionat sunt cu adevarat depasite, sigur e ca zonei de cazare a hotelului i-ar trebui o renovare destul de sanatoasa, ca sa revina la pretentia de 5 stele.

Noi am avut o camera tip “family”, adica un dormitor si o camera de zi, cu un culoar de trecere intre ele, culoar pe care se afla un dulap de haine, zona cu seiful si accesul in baie. Dormitorul are un foarte mic balcon, cu doua scaune si o masuta de plastic, un uscator meschin pentru costumele de baie (nicicum pentru amplele prosoape de plaja, pe care le usuci, inestetic, ingramadite pe balustrade balconului). Camera de zi are si ea acelasi mic balcon, fara mobilierul de plastic.

Dormitorul are un pat matrimonial destul de mare, inalt si cu o saltea foarte dura, iar zona de living, doua canapele separate, care pot fi unite intr-un pat mai rudimentar, asa. Canapelele sunt din ceva ce seaman ratanului, care cred ca da un miros oarecum neplacut in camera. Tot in living e un minibar ascuns intr-un dulap pe care sta un tv, dulap care a avut si zile mai bune, in mod sigur. Produsele din mibinar – bauturi, exclusiv – sunt gratuite si umplerea se face zilnic, in functie de consumul turistilor.

Baia e inacceptabil de inghesuita pentru 5 stele si, mai cu seama, pentru tipul de camera – family – pe care-l deserveste! O banala cada cu protectia aferenta anti-stropire, o singura chiuveta pentru patru persoane si un singur WC+bideu. Nu, nu bideu si WC, separat, cum am vazut cu totii la alte hoteluri de 5 stele, ci 2 in 1, WC si bideu: in partea superioara a vasului de WC, deasupra zonei pe unde curge apa din rezervor cand este trasa, e gura unui robinet, care se actioneaza din lateralul vasului. Doar ca… apa aia care tasneste e… rece. Da, e conectat numai la apa rece, temperatura nu se moduleaza.

La dimensiunile astea si la gradul de utilizare de la patru fiinte intr-o zi, baia nu se usuca niciodata cum ar trebui, asa ca mici puncta de mucegai se pot observa ici-colo. Mai mult, masca de la cada a cazut candva si a fost fixate cu o pana de lemn, varata intre marginea inferioara a mastii si pardoseala si acolo a ramas, ca se vede ca sta acolo de ceva vreme.

Curatenia mi s-a parut superficiala: de exemplu, pe balcon au trenat niste panze sanatoase de paianjen cat am stat noi acolo (erau cand am ajuns si probabil ca au ramas pe mai departe), iar balustradele balconului erau pline de praf. Curatenia in camera e acceptabila, se schimba cearsafurile cand e nevoie, sau o data la doua zile, chiar daca in primele doua zile nu s-a atins nimeni de camera noastra si nu-mi era clar daca trebuie sa atarn pe usa semnul “Clean the room”, sau face oricum curat. Foarte generosi cu prosoapele de baie.

Conexiunea Wi-fi e decenta, daca stati intr-una din camerele asa-numite “garden rooms”, sau daca sunteti localizati in zona receptiei.

Au si animatie seara, cate ceva pentru copii, cate ceva pentru adulti, dar eu nu ma dau in vant dupa asa ceva, asa ca n-as putea s ava spun cat de buna e animatia.

Hotelul are tot felul de clienti, cei mai multi sunt rusi, am vazut si turci, dar si olandezi, sau danezi. Destui cu copii mici si destui oameni de varsta mijlocie. Atmosfera nu e una linistita, statica. Daca vreti calm si atitudini rezervate, civilizate, mergeti in alta parte, pentru ca aici veti avea parte de destui copii mici, animatie galagioasa la piscina (deci aveti grija cand rezervati, sa nu va pomeniti in zona piscinelor, sau a amfiteatrului).

Momentul de bun-venit e placut, te intampina cu delicatesuri turcesti (un rahat mai gustos si mult mai putin dulce decat cel de la noi), ofera limonada si sampanie cat completezi formularele de cazare

E demn de un hotel de 5 stele? Eu as spune ca nu si, ca sa ajunga acolo, i-ar trebui o renovare zdravana in camere, poate si un upgrade la baile de tipul celei pe care am descris-o, s-o faca mai mare. De asemenea, training si mai multa motivatie pentru personalul din restaurant.


[fb]
---
Trimis de LianaA in 15.01.15 10:02:36
Validat / Publicat: 15.01.15 17:21:33
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2651 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (LianaA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Plaja si imprejurimile
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 18650 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

webmaster70
[15.01.15 10:25:56]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[15.01.15 22:48:34]
»

@LianaA -

Îmi pare rău pentru vacanța care se pare că nu a fost tocmai pe gustul tău, în mare parte și din cauza unei informări prealabile total insuficiente.

Zona in care este plasat este mai deloc interesanta, daca vreti sa aveti ce vedea va trebui sa va angajati intr-o calatorie cu autoturismul (nu v-as recomanda maxi-taxiurile locale decat daca vreti sa va pierdeti 5 ore intr-o zi ca sa ajungeti in orasul principal) pana in Antalya, care va va lua cel putin 50 de minute.

Prima greșeală urmată de prima dezamăgire. Marea majoritate a resorturilor din Antalya sunt niște țarcuri construite pe câmp, lângă plajă, având în stânga și în dreapta alte țarcuri asemănătoare. Luxul acestora și serviciile de bună sau foarte bună calitate oferite turiștilor caută să compenseze dezavantajul poziționării în pustietate, nedând turiștilor dornici de odihnă/relaxare/distracție niciun motiv să părăsească țarcul. Spre deosebire de alte hoteluri, acesta are avantajul distanței mici de Kemer de doar un kilometru, relativ ușor de parcurs în plimbare.

Într-adevăr, hotelul se află la 55 de kilometri de aeroportul din Antalya și la vreo 40 de kilometri de orașul Antalya. Nu-mi este clar cum poți face cinci ore cu dolmușul până în oraș, în condițiile în care acestea circulă foarte bine (sunt dese și suficient de rapide, chiar dacă au multe opriri pe traseu).

Ici-colo, sunt magazine cu blanuri, dar n-as putea spune cat de adevarate sunt

O altă chestie amuzantă. Nu știu ce magazine ai văzut tu, dar pot să te asigur că toate cele vizitate de mine vând blănuri absolut autentice, chiar de foarte bună calitate, dar și prețurile sunt pe măsură.

Programul toboganelor se incheie la 5.30 (parca), iar al piscinei din zona cu tobogane, la 6 seara.

Peste tot în lume toboganele funcționează după un anumit program, în medie 4-5 ore pe zi. Nici piscinele nu sunt deschise non stop, că mai trebuie tratată și apa.

Camerele sunt destul de mici pentru un hotel de 5 stele, construit intr-o zona libera. Din pacate, nici finisajele nu au fost executate chiar adecvat, fapt destul de vizibil prin incapere. Unitatile de aer conditionat sunt cu adevarat depasite, sigur e ca zonei de cazare a hotelului i-ar trebui o renovare destul de sanatoasa, ca sa revina la pretentia de 5 stele.

Suprafața camerelor o puteai afla înainte de a rezerva, iar dacă ți se păreau prea mici, puteai alege un alt hotel cu camere mai spațioase. Din câte am auzit, hotelul a fost renovat ultima dată în 2011, deci nu foarte demult.

Dormitorul are un foarte mic balcon, cu doua scaune si o masuta de plastic, un uscator meschin pentru costumele de baie (nicicum pentru amplele prosoape de plaja, pe care le usuci, inestetic, ingramadite pe balustrade balconului).

Problema imposibilității uscării prosoapelor de plajă se putea rezolva foarte simplu prin schimbarea zilnică a acestora cu unele curate și uscate.

Baia e inacceptabil de inghesuita pentru 5 stele si, mai cu seama, pentru tipul de camera – family – pe care-l deserveste! O banala cada cu protectia aferenta anti-stropire, o singura chiuveta pentru patru persoane si un singur WC+bideu. Nu, nu bideu si WC, separat, cum am vazut cu totii la alte hoteluri de 5 stele, ci 2 in 1, WC si bideu: in partea superioara a vasului de WC, deasupra zonei pe unde curge apa din rezervor cand este trasa, e gura unui robinet, care se actioneaza din lateralul vasului. Doar ca… apa aia care tasneste e… rece. Da, e conectat numai la apa rece, temperatura nu se moduleaza.

Descrierea băii, dar mai ales a WC-ului tipic turcesc constituie sarea și piperul întregului articol. Dacă aș fi putut vota pentru amuzamentul creat, aș fi făcut-o din suflet. Existența și a unui bideu în baie nu este nicidecum o condiție obligatorie pentru un hotel de cinci stele, indiferent de țară. Am fost la hoteluri de patru stele în Spania, de exemplu, și am avut de fiecare dată bideu, așa cum am fost la hoteluri de cinci stele în alte țări și bideul lipsea, dar nu am considerat că este o mare problemă.

Hotelul are tot felul de clienti, cei mai multi sunt rusi, am vazut si turci, dar si olandezi, sau danezi.

Hotelul aparține unui lanț rusesc, deci este și firesc ca majoritatea turiștilor să fie ruși.

Sunt, de asemenea, cateva restaurante "a la carte" (turcesc, cu fructe de mare, sushi – acesta din urma serveste numai constra cost - etc.

Într-adevăr, există șase restaurante a la carte, dintre care cinci sunt gratuite: franțuzesc, italian, turcesc, seafood și barbeque și unul singur este contracost: sushi.

Plaja e ingusta si pietroasa, mai ales la intrarea in mare, pentru care e bine (daca nu obligatoriu) sa prevedeti o pereche de sosoni

Întreaga zonă a Kemerului este foarte stâncoasă, predominând plajele cu pietriș, fotografiile oficiale ale hotelului neascunzând acest aspect. Cu doi copii micuți aș fi ales o altă stațiune, plajele cu nisip fiind de preferat.

Chiar dacă nu recomanzi acest hotel, unul foarte bun în opinia mea, ar fi păcat să nu acorzi încă o șansă Turciei. Cu o documentare serioasă vei putea alege un hotel mai potrivit gusturilor și preferințelor tale.

LianaAAUTOR REVIEW
[16.01.15 09:30:36]
»

@nicole33 - Multumesc pentru review la review :-)), care este destinat celor ca si mine, care nu au mai fost la acest hotel si care ar vrea sa stie la ce sa se astepte. Nu am pretentia ca spusele mele sunt exhaustive obiective, ele se adauga altor pareri, iar cel ce le citeste isi trage singur concluziile.

Apoi, ca sa sintetizez de ce n-as recomanda hotelul:

1. pentru ca, in afara de receptie, personalul cu care am avut contact a fost indifferent, lipsit de amabilitate, pe alocuri plictisit (cum vezi, folosesc persoana I, ma refer la experienta mea). Am o teorie pentru care au ajuns sa se poarte asa, insa ar fi hazardata, asa ca o tin pentru mine.

2. Pentru ca am fost dezamagita de uzura din camera - baia, dincolo de faptul ca e mica, sufera la capitolul finisaje, sunt facute grosolan si la curatenie: am rugamintea, daca ai pofta, sa te uiti la o poza pe care am adaugat-o, cu chiuveta. Daca mucegaiul ala de pe margine e demn de un hotel "foarte bun", ma tem ca am intalnit altele, "exceptionale" :-).

3. Mentiunea ca sunt turci, rusi, sau danezi e absolut obiectiva; nu ma deranjeaza rasele pamantului, ma poate deranja, cel mult, comportamentul idivizilor luati ca atare.

4. Mentiunea cu plaja am facut-o pentru altii, care vor fi mai destepti decat mine si se vor informa mai bine inainte sa plece intr-acolo: vor gasi scris negru pe alb ca plaja e pietroasa, ca au nevoie de slapi dedicati, sa nu fie nevoie sa se uite bine la pozele hotelului. Nici asta nu face parte din minusurile hotelului, e cadrul natural in care el e asezat, e o observatie pur obiectiva.

Una e ca nu recomand acest hotel - in esenta, cum am spus, cea mai deranjanta a fost indiferenta personalului -, alta e ca Turcia e mare si-s multe de vazut pe-acolo.

As fi citit cu mai mare deschidere ceea ce ai scris, daca ai fi renuntat la condescendenta.

rentea
[17.01.15 20:09:22]
»

@nicole33 - Este de ajuns sa vezi poza cu mucegaiul de la chiuveta ca sa tragi singura concluzie posibila - nu este un hotel bun. nu pot intelege patosul pe care il puneti sa demontati parerea (de altfel foarte argumentata) a unui coleg de site.

oricat m-am chinuit sa observ care din argumentele autoarei v-au determinat ~tirada~ nu am reusit, ba chiar le gasesc foarte indeptatite pe toate... si nu imi spuneti vechea banalitate: ~dom'ne... n-ai fost acolo, nu ai cum sa iti dai seama de realitate~... ei, sa stiti ca mai putem si noi, astia care nu am fost intr-un loc sa ne dam cu parerea...

asadar, doamna ~consilier~, poate ~o iertati~ pe autoare, al carei avocat uite ca sunt desi nu ne cunoastem, ca nu i-a placut un resort care se vrea de 5 stele.

nu e nimic in neregula sa spunem ca un hotel care se vrea de 5 stele nu e nici de 3... dincolo de pret, care poate fi un indiciu, faptul ca e neastisafacator, in mod subiectiv, fireste, trebuie respectat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
LianaAAUTOR REVIEW
[18.01.15 08:01:14]
»

@rentea: Multumesc pentru sustinere si pentru incredere :-).

Intr-adevar, nu am nici un interes in "a denigra" acest hotel, am descris felul cum l-am gasit eu. Si, fieste, as fi putut face comentarii interminabile la comentarii (nu, nu e obligatoriu ca un hotel sa doteze baile cu bideuri, dar asa e civilizat si, daca tot suntem in era globalizarii, cele mai multe hoteluri de 5 stele la care am fost, dispun de asa ceva; nu aveam numai prosoape se plaja de uscat, ci si "exhipament" propriu de plaja, pe care nu il puteam preschimba nicaieri in hotel - aici, evident, mi se va raspunde ca TOT vina mea e, ca trebuia sa prevad minimum doua schimburi pt costumele de baie ale copiilor, pentru vestele de inot s. a. m. d.)

Apoi, nu va faceti griji, @rentea, ca n-ati fost acolo si, deci, nu va puteti da cu parerea: iata, nici @nicole33 nu a fost, marturiseste ca "a auzit" ca hotelul ar fi fost renovat in 2011. Acum, nu stiu ce au renovat, dar in nici un caz baile, mobilierul care adaposteste minibarul, sau aparatele de aer conditionat!

E ciudat sa imi puneti in carca lipsurile hotelului ca fiind vina mea, ca nu m-am informat destul. Am platit destui bani la hotelul asta, aceiasi pentru care anul trecut in Grecia (Rhodos), am gasit un hotel aproape fara repros. Si ma intreb cum erau cele pe care le-am "investigat" cand am cautat sa plecam in Turcia, cu preturi si stele similare, dar cu review-uri mai proaste...

Multumesc

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
rentea
[18.01.15 09:39:27]
»

@LianaA - aveti dreptate, de parca trebuie sa avem un doctorat in hoteluri din turcia pentru a alege unul care sa fie CORECT: sa se intituleze de 5 stele si chiar sa le puna in practica...

motivatiile din cauza carora unii devin atat de ~sustinatori~ ai unor hoteluri si astfel, nu ofera respectul cuvenit cuiva care nu are aceeasi parere cu a sa, sunt diverse - incepand cu interesul direct sau INDIRECT al unor agentii comerciale si terminand cu experienta limitata in ale turismului.

Dar, vorba ta, polemica pe aceasta tema poate continua la nesfarsit si este ok din punctul meu de vedere, insa cand vad pe cineva cum citeaza dintr-un review si incearca sa demonteze spusele autorului cu un patos demn de o profesoara severa de matematica, desi sunt prezentate argumente mai mult decat pertinente, ma mai enervez si eu! Si mai e vorba si despre cineva care e un soi de ~consilier~.

Oricum, ma bucur ca v-a placut hotelul din Rhodos, intr-adevar e superb.

LianaAAUTOR REVIEW
[18.01.15 11:58:14]
»

@webmaster26:

Da, e corecta pozitionarea, multumesc frumos.

vali_bob
[24.06.18 19:26:16]
»

Pentru cei care cauta pete in soare ar trebui sa comparam hotelurile din Antalya cu hotelurile din Romania, cu mizeria din camere si restaurante, de pe alei si de pe plaja.

Mishtocareala chelnerilor si barmanilor, injuraturile si cuvintele porcoase care intoxica vederea si auzul, bunul simt si nevinovaatia celor mici! Daca scadem pretul transportului pe calea aerului putem spune ca existenta turismului spre Turcia ne-a ridicat noua, romanilor, standardul turismului!

Sa dam Cezarului ce este al Cezarului!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
LianaA, nicole33, rentea, vali_bob
Alte impresii din această RUBRICĂAlkoclar Exclusive Resort Kemer (ex Amara Wing) :

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045446872711182 sec
    ecranul dvs: 1 x 1