ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.07.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Slobozia (IL)
ÎNSCRIS: 23.06.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2 ani si 12 anii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Lonicera…. concediu de cosmar!

TIPĂREȘTE

Am fost acolo, la Lonicera resort & spa, in perioada 23.06-30.06.2018 un grup de 9 familii (2 familii cu avionul si restul cu masinile) insumand 18 adulti si 14 copii. Cam jumatate din familii nu sunt la prima vacanta in Antalya-Alanya asadar au putut compara experientele.

Am sa incep cu lucrurile bune, ca sunt mai putine si sa nu le uit: hotelul impresionant cu un lobby imens, curat, mocheta peste tot vreo 10 lifturi, candelabre, restaurant principal, restaurant Panorama, 2 restaurante a la carte, snack bar, cofetarie si cateva baruri, aqua land, 4 piscine, camera curata, nu foarte mare, vedere la piscina, aproape de lift

Si acum partea HORROR (da, horror):

Din a doua zi, un copil de 1 an si 4 luni a inceput sa vomite, a refuzat sa mai mai manance si sa mai bea apa, diaree, crampe stomacale, apatie. Pana seara a vomitat de 4 ori, s-a deshidratat (periculos pt un bebelus), a fost dus la doctorul hotelului care l-a trimis cu ambulanta la o clinca medicala din apropierea hotelului. A fost consultat de un doctor, internat impreuna cu mama sa, I s-au administrat medicamente prin branula si I s-a pus diagnosticul: GASTROENTERITA. A stat in spital 5 zile.

In a patra zi, copilul meu de 1 an si 10 luni a avut aceleasi probleme, diagnostic GASTROENTERITA, doar ca doctorul clinicii ne-a prescris cateva medicamente si le-am cumparat din farmacie. Din acel moment a refuzat orice fel de mancare de la hotel, noroc ca am avut aduse din Romania niste sticksuri, pentru ca au fost singurele lucruri pe care le-a mancat in cele 3 zile ramase

Probleme asemanatoare au avut inca 3 COPII de 7,8 si 10 ani, parintii tratandu-i cu medicamente aduse cu ei dar si 9 ADULTI printre care si subsemnatul, in ultimele 2 zile am mancat DOAR 2 sandwich-uri cu cascaval si am stat o noapte numai pe wc.

Mamica internata impreuna cu copilul a vazut cum veneau la clinica in fiecare zi cam 4 copii cu acelasi diagnostic, intr-o zi venind chiar 8, toti cazati numai la Lonicera. Copii erau de toate nationalitatile, era si o mamica, romanca din Oradea, care era internata cu cei 2 copii ai sai.

Am luat legatura cu agentia prin care venisem si care ne recomandase acest hotel “smecher” dar ni s-a spus sa luam legatura cu nu stiu ce agentie partenera din Turcia, ca ei nu au nicio responsabilitate, ba ca nu trebuia sa venim cu copii, ba ca ne da in judecata pentru review-ul negativ pe care l-am postat pe pagina lor de facebook etc

Pana la urma am vorbit cu managera hotelului, foarte aroganta, care a spus ca am venit bolnavi de acasa, a fost la clinica respectiva sa verifice cele spuse de noi, si care ne-a spus, fluturand vreo 2 hartii in limba turca depre calitatea apei, ca numai daca se imbolnavesc 400 de turisti vor admite ca au probleme.

Am avut noroc cu asigurarea medicala care ne-a asigurat gratuitate la consult si internare dar sa vedem daca ne deconteaza si medicamentele pe care le-am cumparat in urma prescriptiei doctorului (in urma discutiilor purtate au fost foarte ok si receptivi)

Cam atat, pe scurt, despre problemele medicale pe care le-am avut in acest “smecher” resort.

Despre alte elemente negative as mai enumera:

- inca din prima zi am remarcat aroganta receptionerilor care si-au schimbat complet atitudinea cand au aflat ca nu suntem rusi sau turci, iar aceasta aroganta s-a manifestat la aproape toti angajatii hotelului pe toata durata sejurului

- “curatenia zilnica” insemna, de fapt, schimbarea prosoapelor si aranjarea patului. Am gasit prosoape proaspat aduse in camera si aveau urme de ruj, nu s-a bagat aspiratorul niciodata in camera noastra

- ca sa mananci la restaurantele “a la carte” (doua la numar) trebuie sa faci rezervare din timp si sa te intelegi cu doua angajate nevorbitoare de limba engleza. Ne-am inteles din semne, poze si alte scamatorii. Cu toate ca am fost in prima zi sa facem rezervare nu am gasit loc decat la restaurantul otoman, langa noi 2 familii vorbitoare de limba rusa isi faceau rezervare la cel pescaresc. Ca sa faci rezervare la aceste restaurante trebuia sa mentionezi pe loc ce mananci si sa alegi din variatul meniu de …... 4 feluri de mancare. Ca sa nu fiu carcotas, experienta la acest restaurant a fost un placuta.

- cafea (de 1 leu) la dozator peste tot, sucuri, la fel, la dozator (n-am baut, nu erau naturale, miroaseau a TEC-urile de altadata). Se putea bea cafea turceasca doar la cofetaria deschisa dupa ora 10; 30 pana pe la 14. Era un loc unde iti puteai face fresh de portocale dar trebuia sa mergi vreo 10 min si era deschis doar 4 ore pe zi

- paine feliata era congelata, fructele necoapte, salamul lor are un aspect dubios, n-am mancat,

- mancarea era multa dar nu parea calitativa, in 2 zile au avut si fructe de mare, gratar de macrou in fiecare zi

M-am decis sa scriu aceste aspecte nu ca sa va sperii ci in urma vizionarii la tv a unui reportaj cu niste romani care au patit cam acelas lucru la un hotel din Belek, doar ca ei n au avut asigurare medicala recunoscuta in Turcia si care au platit si cate 1000 euro pt spitalizare. Asa ca verificati un pic mai mult firma de turism cu care plecati si asigurarea medicala (puteti suna in prealabil la numarul de urgenta si sa vedeti daca e valabila in locurile unde mergeti)


[fb]
---
Trimis de geosan11111 in 06.07.18 23:48:08
Validat / Publicat: 07.07.18 00:19:31
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya - mirada del mar Istanbul
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2211 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geosan11111); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [07.07.18 00:13:52]
    »

    @geosan11111: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 11&ridAnt=86991

    Daniel64
    [07.07.18 06:27:44]
    »

    @geosan11111: Imi pare foarte rau pentru situatia regretabila prin care ai trecut. Foarte bun review-ul, in sensul ca aflam situatia concreta de la fata locului.

    Initial am gandit ca problema s-ar fi putut sa fie de la mancarea din avion, reactia copilului fiind mult prea rapida. Am inteles insa ca s-au imbolnavit si alte persoane care au facut deplasarea cu masinile. Nu poti lega aceasta imbolnavire de anumite conditii sau de un anumit aliment?

    Va doresc tuturor sanatate maxima!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geosan11111AUTOR REVIEW
    [07.07.18 08:08:29]
    »

    @Daniel64: De la mancarea din avion nu are cum sa fie deoarece copiii nu au mancat din acea mancare. Apoi am crezut ca este de la apa din piscina dar cei 2 bebelusi au fost non stop supravegheati si nu au avut cum sa inghita apa din piscina. Cred ca a fost, totusi, de la mancare, cu toate ca am avut grija ce mananca atat bebelusul cat si noi, cu toate ca au fost persoane, din grupul nostru, care nu au tinut cont ce mananca si nu s-au imbolnavit. Am incercat sa mancam numai carne la gratar, cu salate, fara sosuri. Sau poate ca acele microorganisme ce provoaca gastroenterita circula libere prin hotel, pe farfurii, manere de usi, cearceafuri sau orice alt loc cu care intri in contact.

    adiso8
    [07.07.18 09:53:42]
    »

    Buna.

    Daca ai pastrat chitanta de la farmacie cum ai cumparat medicamentele, atunci o sa primesti banii inapoi la cursul BNR.

    Asta o spun din proprie experienta.

    Mare atentie cand faceti asigurarea medicala, specificati ca mergeti in Turcia ca sa nu aveti probleme.

    geosan11111AUTOR REVIEW
    [07.07.18 10:44:40]
    »

    @adiso8: Chitantele le-am pastrat si le-am si trimis firmei de asigurari. Din discutiile purtate au fost foarte receptivi si, se pare, ca voi primi banii.

    Pentru cei care vor avea nevoie de asigurare medicala, in momentul incidentului (sau in decurs de 24 de ore, parca) sa sune la numarul de urgenta de pe asigurare sa deschida dosar, sa intrebe nr. dosarului... si sa pastreze chitantele, reteta, etc. pentru deconntare, dupa cum bine spuneai.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adiso8, alex1979, alicera2001, anghelada, Daniel64, geosan11111
    Alte impresii din această RUBRICĂLonicera Resort & Spa [Avasalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.066420793533325 sec
    ecranul dvs: 1 x 1