Solicitare CMR / GRECIAîncărcată de pe telefon!

Despre booking

Trimisă în 11.07.16 09:13
autor CesereSR [Craiova]
» VIZUALIZĂRI: 2587

O vorbă spune că... dacă mai multi amici/prieteni îți spun că ești beat, atunci e bine sa mergi la nani...

Ghidandu-ma după asta, intreb si eu amicii/prietenii de aici:-

- cum ați proceda în cazul în care locația e pe saitul olandez booking.com, dar ti se cere 70% din contravaloarea cazării, cu cel puțin 2 sapt înainte?

- suni la locație, proprietarul nu vorbește engleza pt a media problema apărută?

- in precedentele deplasări am plătit doar contravaloarea unei nopți cazare, ceea ce mi se pare fair...

Aștept eventuali "pațiți" cu observații pertinente și obiective, pt a merge la culcare, nu?????

Finalitatea ar fi să nu plătesc de două ori...

Mulțumesc anticipat.


  • PERIOADA: august -- NOPŢI CAZARE: 5
  • BUGET: 800 euro -- TRANSPORT: auto
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 2 -- VÂRSTA: 5-10

Răspunsuri

webmasterX[11.07.16 09:23]

Doar o "obervaţie" tehnică: situaţia prezentată nu are nimic de-a face cu overbooking-ul, aşa că am eliminat "over"-ul din titlu


tm67bruPA[11.07.16 09:27]

Din câte-mi dau seama, cerinţa respectivă (70% din total sejur blocaţi pe card) nu are nimic de-a face cu booking - firma, saitul - ci a fost impusă de proprietar.

Proprietarii au libertatea de a impune condiţiile pe care le doresc; dacă îţi convin, le accepţi, dacă nu — vei căuta probabil altceva.

Nu-mi pare plauzibil niciun fel de risc de a plăti de 2ori; evident că tu ai deja DOVADA că ai "plătit" acei 70% (pe extrasul de cont).

În mod la fel de evident, însă, nu mai poţi, practic, anula acea rezervare - şi asta cred eu că e (singurul) dezavantaj.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

nicole33APL5r[11.07.16 09:38]

@Cesere:

Conditiile de rezervare pe booking difera de la o locatie de cazare la alta, nefiind o regula universal valabila.

Nici macar nu vad rostul unei convorbiri telefonice cu proprietarul.

Inca nu ai intrat in cele doua saptamani in care rezervarea devine nerambursabila si ti se vor bloca banii pe card.

Eu prefer rezervarile anulabile gratuit pana cu o zi inaintea cazarii.

Cand am ales varianta nerambursabila, mi s-au blocat imediat banii, la receptie am mai platit o data acelasi lucru, am avut ceva emotii, dar in prima zi lucratoare mi-au fost deblocati primii bani si a fost ok.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 4200 PMA (6 voturi)

Dragoș_MDAU37r[11.07.16 12:15]

@Cesere - pot să spun următoarele (despre booking.com):

- am avut o singură dată o rezervare plătită integral în avans (deh! Preț de nerefuzat) și nu am avut probleme la fața locului (deși am mers inclusiv cu un extras de cont care dovedea efectuarea plății - n-a fost necesar);

- mi-au returnat odată câțiva euroi pe criteriul lor de „best price guarantee” pe baza dovezilor prezentate;

- dintre toate rezervările făcute prin ei, doar la două dintre acesta am avut o oarecare problemă: prima oară, fiind vorba despre un hotel al unui operator serios din Nisipurile de aur, am fost redistribuit la o cameră mai bună la un alt hotel al lor, de categorie superioară, fără costuri suplimentare din partea mea; iar a doua oară, o pensiune din Sandanski care nu a respectat rezervarea, dar cel puțin s-a zbătut să nu mă lase pe stradă și mi-au oferit o cameră la un hotel apropiat. De data respectivă, mica diferență de preț am suportat-o din buzunar. A fost și greșeala mea, că nu am contactat imediat (de fapt, de loc) saitul booking.com pentru a le prezenta situația.

Acum trage tu ce concluzie vrei; pentru mine, îi consider în continuare de încredere.

În cazul tău, nu mi-aș face probleme. Dar n-ar fi rău să suni la nr. de contact al booking.com și să lămurești cu ei tot ce nu ai clar, dacă nu reușești direct cu cei care administrează cazările pentru care ai optat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

michirecPM11r[11.07.16 13:05]

Dragoș_MDAU37r[11.07.16 13:14]

@michirec - te mai întreb odată (ciudat, mi-amintesc că ai scris despre asta pe altundeva și spusesem acolo că e musai să suni la booking, dar nu mai găsesc acel ecou): ai sunat direct la booking.com să le prezinți situația?


giulianiSR[11.07.16 14:36]

In mod normal fiecare hotel isi poate alege niste conditii in ceea ce priveste cazarea. Dar cred ca lucrul asta trebuie sa scrie in email-ul pe care l-ai primit ca si confirmare a rezervarii. Acolo este o sectiune care contine Detaliile camerei, cu subsectiuniile:

-Plata in avans

-Politica de anulare

-Taxa de anulare.

Esti sigur ca nu scrie nimic de acesti 70% la "Plata in avans "?

De vreo 6 ani folosesc cam de fiecare data cand merg undeva Booking, si am vazut modalitati de plata de genul asta... dar niciodata nu am optat pentru asa ceva.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

elviramvioAU55r[11.07.16 14:53]

@Cesere -

Folosesc de trei ani booking.com si pana acum nu am ce reprosa. De obicei aleg cazari cu note peste 8 - anul acesta am ales si cu o nota mai mica - sunt mereu atenta la comentariile celor care au fost si, dintre toate cazurile, cele legate de plata primeaza, adica daca un singur ecou imi dovedeste ca este o problema cu plata din vina hotelului, atunci nu iau cazare acolo. Conditiile de plata le impune hotelul si nu booking iar daca la fata locului ezita sa-mi dea chitanta daca eu o cer, atunci e musai de apelat numarul de asistenta.

Din experienta, daca s-au blocat bani pe card, platesti doar diferenta iar banii blocati sa-i traga ei de pe card, totul este sa ai dovada blocarii banilor la momentul platii finale. Daca ai platit prin alte forme, ex. WU, sa ai chitanta la tine sau instiintarea pe mobil ca s-au ridicat banii la data respectiva de catre cine era reprezentant al locatiei de cazare.

Referitor la suma ceruta avans, fiecare locatie poate cere cat doreste, poate cere si pretul integral, booking.com te atentioneaza la fiecare rezervare sa citesti bine conditiile de plata nu ale hotelului ci pentru fiecare camera pe care o rezervi in acelasi hotel, caci pentru o camera poate sa nu ceara avans sau card, pentru alta poate cere plata integrala in 1-2 zile.

Si sa stii ca in anumite cazuri, booking.com rezolva probleme, eu am fost patita in 2014, trebuia sa platesc cateva sute de euro la locatiile unde nu m-am prezentat dar cei de la booking mi-au rezolvat problema pentru ca era cu adevarat o intamplare nefericita.

Vacanta frumoasa sa ai!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

anthony2000GD2r[11.07.16 18:04]

Eu as plati cei 70 % fara probleme, am numai experiente placute cu booking.com, de 4 ani fac rezervari pentru vacante, plecari de weekend, prin Romania, Grecia, Bulgaria, Austria.

Dupa ce am trecut de 10 rezervari confirmate, am primit statut de genius client, ceea ce inseamna reduceri de 10 % suplimentare fata de pretul normal, early check-in si late check-out, ma rog, diverse facilitati.

Din punctul meu de vedere, booking rulz!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (3 voturi)

elviramvioAU55r[11.07.16 18:17]

@anthony2000 -

Asa este, eu am de doi ani genius si de aici decurg cateva avantaje, unele semnificative.

Dar trebuie mentionat ca reducerile, ac gratis, cate ceva gratis din minibar, etc, ofera hotelul care afiseaza sigla genius, nu toate,

plus ca esti mai credibil tu ca si client fiind mai vechi pe booking.com.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

costy69SE18r[11.07.16 22:38]

@Cesere - Eu rezerv de 3 ani pe booking și nu am avut probleme.

Anul acesta am trăit și eu o situație aparte, în sensul că pensiunea din Grecia unde făcusem rezervarea mi-a cerut 80 E avans (din totalul de 245) după două luni de la efectuarea acesteia. I-am răspuns comunicându-i că refuz să plătesc, în condițiile în care anularea rezervării se putea face gratuit cu 3 săptămâni înainte de începutul sejurului.

După aceasta am primit un e-mail de la booking, prin care mă anunțau că trebuie să plătesc această sumă, pentru că în termenii unității de cazare scrie undeva că aceasta poate anula rezervarea dacă nu plătesc suma cerută în 24 de ore.

Am consultat din nou termenii rezervării și într-adevăr, scria undeva (cu caractere f. mici) că pensiunea poate solicita un avans de 30% din prețul total.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

CesereSRAUTOR SOL14r[12.07.16 07:11]

@costy69: mulțumesc pt detalii.

Deranjant e ca timp de 5 luni de când am făcut rezervarea nu s-a întâmplat nimic, iar imediat ce am făcut modificări la rezervare... email de la book cu plata a 70%...

Modificări în sensul micșorării duratei...

În fine sper sa nu plătesc dublu.

Multumesc

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

elviramvioAU55r[12.07.16 12:14]

@Cesere -

Iti recomand sa ai asupra ta o copie pe hartie, in limba vorbita la hotel si pe care ti-a indicat-o booking in confirmarea primita atunci cand ai facut modificarea si cu aceea dovedesti la receptie, in cazul ca apar probleme.

Este bine sa ai si numarul confirmarilor, pin-ul rezervarii. Este preferabil sa le ai pe hartie, pana cauti in telefon dureaza, eu asa procedez.

Anul trecut am avut o astfel de problema cu o camera rezervata unor prieteni ce renuntasera la vacanta cu noi si pe care camera hotelul dorea sa o platesc. Am scos "docomentul" cu anularea in termenul de gratuitate si vorba lui Caragiale, pac cu el, si ne-am lamurit ca domnul hotel nu-si listase, voit sau nu, instiintarile de la booking.com.

Sa ai vacanta faina!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (3 voturi)

  • [14] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.22293591499329 sec
    ecranul dvs: 1 x 1