;
Solicitare CMR / GRECIAîncărcată de pe telefon!

Cardul de debit

Trimisă în 12.08.15 00:33
de danamandachePA [Pantelimon [IF]]
» VIZUALIZĂRI: 2164

Incat din luna ianuarie am rezervat 5 nopti la Calderas Memories din Santorini. Am primit astazi un mail in care Sunt rugata sa trimit datele unui altar card pentru ca Sunt probleme cu el. Le- am trimis datele unui alt card care este gol, nu are niciodata un ban Pe el. Daca eu incarc acest card cu suma ce trebuie sa platesc cazarea, aceasta suma de bani este blocata sau pot plati la hotel cu acest card exact suma de bani ce reprezinta cazarea fara sa fie nevoie sa platesc cash si suma de bani sa ramana blocata timp de cateva saptamani?


  • PERIOADA: Septembrie -- NOPŢI CAZARE: 10
  • BUGET: 1200 euro -- TRANSPORT: Auto
  • ADULŢI: 2

Răspunsuri la solicitare

elviramvioAU[jud. Ilfov]55r[12.08.15 07:49]

Buna dimineata.

Deoarece m-am lovit de aceasta problema chiar in mai a. c in Grecia, imi permit sa va raspund.

De obicei este necesar sa aveti pe cardul respectiv suma minima ceruta de hotel pentru a va garanta rezervarea. Daca nu este o clauza de rezervare privind plata in avans, in totalitate sau partial, atunci puteti sa aveti o suma simbolica, hotelul verifica doar cardul daca este activ si nu sunt probleme (am avut blocat, de ras, doar un 1 euro care a fost deblocat cand am platit). Daca se blocheaza suma pe card pana la prezentarea Dvs. la cazare, puteti cere sa va fie retrasa suma in contul cazarii, bineanteles la termenul ultim, adica la check-in sau in avans cu 1-7 zile, dupa politica hotelului. Daca s-a blocat suma pana la prezentare si vreti sa platiti cash sau va razganditi in termenii stabiliti, hotelul trebuie sa va debloce suma in 24 de ore, folosirea banilor de Dvs. apoi depinde de banca emitenta a cardului. Mie mi-au fost deblocati si in prima zi, adica dimineata am plecat si dupa-amiaza aveam banii deblocati dar la alta locatie dupa 24 ore.

Pentru linistea personala va recomand internet banking, daca nu aveti deja, cu anunt SMS (are diverse denumiri operatia, functie de banca emitenta a cardului), asa aveti dovada platii sau blocare a banilor, cu data, nume persoana/hotel care i-a retras/blocat, locatia unde s-a operat si, nu fara importanta, puteti alimenta contul de card de acasa la orice ora (banca opereaza solicitarea de obicei la anumite ore) si nu riscati sa pierdeti toti banii daca se cloneaza cardul.

Eu am card de debit in euro pt plati afara, a functionat perfect sistemul cu sms (am platit de exemplu la shell si pana sa ies pe usa aveam deja mesaj cu datele de mai sus, dar si cu soldul cardului, dupa mine un lucru bun mai ales in vacanta), folosesc insa si card in lei, fara probleme pana acum.

Este bine sa stabiliti clar cu hotelul cum procedati iar pentru cardul refuzat de asemeni va recomand sa verificati intai daca este acceptat de hotel (trebuie sa scrie pe pagina lui, unii nu accepta decat master sau visa, altii au lista mai lunga), daca nu verificati la banca ce problema este.

Nu neglijati clarificarea cu hotelul, ce scriem noi aici sunt pareri ori experiente, care nu au caracter de "la fel" peste tot.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1400 PMA (2 voturi)]

danamandachePA[Pantelimon [IF]]6r[12.08.15 08:13]

@elviramvio: Multumesc mult pentru ajutor. Nu am fost atenta, nu am citit condițiile rezervarii. Am rezervat de nenumărate ori pe booking.com cu un card de credit fara acoperire si nu am avut probleme. De data aceasta am facut rezervarea direct pe siteul hotelului. Normal ca oamenii vor sa aibă acoperire in caz de anulare a rezervarii pe ultima suta de metrii. Astazi voi merge la banca si voi alimenta cardul. Sper sa fie totul bine. Multumesc mult pentru răspuns.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + PMA (0 voturi)]

irinadAU[Târgoviște]ConsAFA110r[12.08.15 08:25]

@danamandache - Totul depinde de politica de plată/încasare a hotelului respectiv, care de, regulă, e detaliată în rezervare dar şi de modalitatea pe care ai ales-o tu: plata cu cardul sau cu numerar. Deci, de cum aţi convenit, de comun acord.

Dacă acum ceva vreme, eu aş fi optat lejer pentru plata cu cardul, acum aş prefera plata cu cash (aşa cum vor şi majoritatea hotelierilor greci), urmare unei experienţe neplăcute pe care am avut-o cu mai bine de două luni în urmă. Atunci mi s-au tras integral banii a doua zi după ce am rezervat, deşi scria că voi achita la hotelier în momentul sosirii acolo, în numerar. Desigur că acest lucru m-a mâhnit dar în momentul acela gândeam că oricum îi plăteam, deşi gestul nu mi-a plăcut deloc. După vreo două zile a intervenit o nenorocire care m-a determinat să anulez vacanţa respectivă şi, implicit, şi acea rezervare. Am făcut demersuri la hotelier şi site-ul agenţiei respective să-mi recuperez banii, dar n-am rezolvat nimic. Apoi am făcut contestaţie la bancă şi după, fix 70 zile şi multe insistenţe am primit banii înapoi.

După o asemenea păţanie, eu aş plăti în numerar la hotel, în momentul sosirii, cardul încărcat folosind ca garanţie pentru cazul în care n-aş putea să ajung fără să mai pot anula în timp util. Desigur, aceasta e o părere personală emisă în urma unei întâmplări personale.

Vacanţă plăcută îţi doresc!

N.B.: irinad este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 700 PMA (1 voturi)]

elviramvioAU[jud. Ilfov]55r[12.08.15 09:28]

@danamandache -

Revin pt ca am citit patania colegei @irinad, nu este singura care a trecut prin asta , cititi bine parerile celorlalti turisti, daca e nou hotelul sau daca cei ce scriu spun ca au avut chiar o mica problema cu plata, schimbati cazarea, desi e cam tarziu.

De asemeni, si asta se poate face daca aveti acel sms pe telefon legat de card, puteti sa refuzati plata in termenul acceptat de banca Dvs., deci insist, in termen (intrebati amanunte la 2-3 sucursale ale bancii daca nu sunteti lamurita la prima, se intampla ca operatorul sa fie gen ziua trece, leafa merge si clientul ramane mai incurcat fata de cum a intrat pe usa bancii), refuz in cazul cand vi se pare ca s-a depasit limita intelegerii scrise.

Conditiile trecute pe rezervare, chiar si prin booking.com, nu sunt mereu respectate de hotel, la fel cum nici clientii nu au educatia rezervarilor si aici ma refer la aceia care blocheaza camere la mai multe locatii, fara avans, se hotarasc tarziu sau la fata locului si avem de suferit din asta chiar si noi cei ce respectam regulile, deci unele din actiunile hotelierilor totusi corecti sunt un raspuns la magaria unora dintre clienti.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1400 PMA (2 voturi)]

danamandachePA[Pantelimon [IF]]6r[12.08.15 09:34]

@irinad: In rezervare se specifica ,,21 days before arrival the hotel preauthorizes the total reservation amount". Proprietarii au spus ca pot plăti cash la hotel dar mi - au cerut sa le trimit datele unui alt card deoarece cardul folosit la rezervare le face probleme.

Le - am trimis datele unui ai card dar nici acesta nu are banuti pe el. Primul card, am aflat astazi, nu mai este activ. Eu nu stiu daca proprietarii vor doar un card activ sau un card pe care sa existe suma pentru acoperirea cazarii. Proprietarii au fost corecti pana acum, eu sunt vinovata ca nu am citit cu atenție condițiile rezervarii. Ce nu - mi doresc este sa raman cu banii blocati pe card, daca il incarc, sa fiu nevoită sa platesc cash la hotel iar banii de pe card sa fie deblocati dupa cateva zile, saptamani sau luni asa cum ai spus si tu.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + PMA (0 voturi)]

almonaSR[Ilfov]ConsAFA44r[12.08.15 10:22]

@danamandache -

Am păţit şi eu la fel, cardul fiind inactiv. Cei la care am rezervat eu vroiau un card activ cu bani pe el. Am activat cardul, suma a fost blocată câteva zile (până într-o săptămână) apoi a fost deblocată.

N.B.: almona este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 700 PMA (1 voturi)]

elviramvioAU[jud. Ilfov]55r[12.08.15 10:24]

@danamandache:

Categoric vor un card activ, cel inactiv nu le foloseste nici lor dar nici posesorului.


KyandraPA[Bucuresti]2r[12.08.15 13:24]

Din experienta mea cu Santorini, de acum 3 ani: rezervare pe booking, cu 3 saptamani inainte de sejur am primit si eu un mail de la hotel, sa le trimit datele unui card pe care se afla disponibila o suma echivalenta costului cazarii, altfel nu-mi garanteaza rezervarea. Am pus banii pe un card de debit, si hotelul i-a blocat pana in ziua cand am ajuns acolo. De platit, am platit tot cu cardul, la POS-ul hotelului, la plecare.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1050 PMA (2 voturi)]

danamandachePA[Pantelimon [IF]]6r[12.08.15 14:20]

@Kyandra: Multumesc pentru răspuns.

Am rezolvat problema parțial. Bancile mi- au inchis conturile si cardurile pentru ca luna trecută s- a împlinit un an de cand nu am mai utilizat cardurile. Eu am carduri de debit si nu le- am folosit decat in vacante in afara țării. Bineinteles ca nu puteam deschide un cont si sa primesc un card intr- o singura zi asa ca am apelat la cardul cumnatei mele. L am încărcat cu suma cerută de proprietari si le am trimis, prin mail, datele contului.

Astept răspunsul lor si de curiozitate voi verifica zilele următoare daca banii au fost blocati.

Multumesc tuturor pentru ajutor! Vacante minunate sa aveti!

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + PMA (0 voturi)]

elviramvioAU[jud. Ilfov]55r[12.08.15 15:12]

@danamandache -

Pt concediile viitoare activati-va din timp un card, pe care lunar sa efectuati o operatiune, doua, adica sa depuneti o suma minima intr-o zi, a doua zi platiti cu el o factura de utilitati sau o cumparatura si asa i-l tineti functionabil in orice moment pentru plata in afara. Cautati o banca cu comisioane foarte mici. Bancile au niste reguli, pe care le aflati usor, dar trebuie sa aveti lunar un rulaj minim.

La plata aceasta, hotelul va poate cere acordul cumnatei, se rezolva foarte usor. Unii sunt mai atenti la detalii, tocmai pt a nu avea probleme cu clientii.

Va doresc sa mearga totul bine si sa aveti vreme frumoasa!

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 700 PMA (1 voturi)]

danamandachePA[Pantelimon [IF]]6r[12.08.15 15:32]

@elviramvio: Asa am sa fac! Am vorbit cu proprietara la telefon pentru ca nu am mai avut răbdare sa primesc răspuns la mail si mi a spus ca totul este ok.

Insa acum am observat ca acest card este unul Maestro nu Visa sau Master Card. Hotelul accepta doar astfel de carduri. Cred ca nu voi putea plăti cazarea cu el. Tot cash voi plăti.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 700 PMA (1 voturi)]

elviramvioAU[jud. Ilfov]55r[12.08.15 15:50]

Daca e urgenta plata, puteti folosi, daca vrea propietarul, sistemul Western Union, la orice banca, taxa de transfer este cam 9 euro, functie de suma de transferat, puteti verifica pe net, eu atat am dat pt 75 euro avans cazare. Trebuie sa va dea propietarul datele lui pt transfer, dupa depunerea banilor de Dvs. ii transmiteti codul sau parola operatiunii pe care o primiti de la banca de aici si el poate ridica banii foarte repede, chestie de ore. Succes in oricare din variante!

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 700 PMA (1 voturi)]

danamandachePA[Pantelimon [IF]]6r[12.08.15 16:08]

@elviramvio: Din fericire nu este o urgență. Plata se face la hotel. Doar ca la hotel as fi dorit sa fac plata prin card daca tot am banii blocati pentru cazare sa ii folosesc pentru asta. Asta este. Important este ca nu am pierdut cazarea. Trebuie sa învăț din greșeli.

Va multumesc din suflet pentru ajutor! Imi sunt de mare folos sfaturile date!

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + PMA (0 voturi)]

irinadAU[Târgoviște]ConsAFA110r[12.08.15 16:11]

@danamandache - Dacă în preautorizare se specifică termenul de 21 zile, atunci cu 21 de zile înainte, trebuie să ai în contul de card suma respectivă care-ți va fi blocată, nu trasă, ca garanție pentru acea tranzacție. Desigur, în caz că n-ai mai putea să ajungi, banii îți vor fi trași din cont abia atunci. Deci, proprietarii nu vor numai un card activ (care este un card aflat în perioada de valabilitate), ci și un card cu bani în cont.

Într-adevăr, în urma pățaniei mele mi-am activat și eu un serviciu de info sms, foarte bun dealtfel, prin care sunt anunțată imediat ce am plătit ceva din contul de card cu suma plătită și soldul existent după acea operațiune. Dacă îl aveam dinainte, nu puteam împiedica tragerea banilor, dar puteam afla mai repede că mi-au fost trași și aș fi putut să încep mai devreme (cu vreo 2-3 zile) demersurile pentru recuperarea lor.

La hotel, după ce ajungi, vei plăti, în mod normal, cu cardul suma pe care ți-au preautorizat-o proprietarii, n-ar mai fi nevoie să achiți cu numerar.

Mult succes!

N.B.: irinad este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 700 PMA (1 voturi)]

danamandachePA[Pantelimon [IF]]6r[12.08.15 16:21]

@irinad: Acum stiu, Irina! Va multumesc din suflet pentru informațiile si sfaturile date! Sper ca totul va fi ok.

Mult succes si tie in tot ceea ce faci si vacante minunate sa ai!


  • [15] total răspunsuri, până acum
  • Sunteți NELOGAT (neautentificat) -- pagina vă este afișată din cache, versiunea din 25.06.19 -- 09:47:06 (acest segment de cache se va actualiza în 25.06 17:47:06)

    Pentru a accesa versiunea curentă, actualizată „la secundă”: rog logați-vă — folosiți meniul „VIZITATOR” sus-dreapta;
    • Dacă nu aveți un cont AmFostAcolo, vă puteți crea unulCONT NOU

    SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns]
    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre
    [+] GRUP discuții AFA pe FB — neoficial, "al mariei55"
  • AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

  • [C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată

    Website Security Test
    pagină generată în 0.543021917343 sec