;
Solicitare CMR / BULGARIA

Probleme rezervare booking

Trimisă în 10.06.15 15:20
de Deborah77PM [Bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 2364

Am o problema cu o rezervare pe booking, pt litoralul bulgaresc.

Am facut rezervarea, bulgarul mi-a raspuns la intrebarea legata de canapeaua din living si de parcare, si totodata mi-a cerut sa ii trimit in cont 30% din pretul cazarii, in max 5 zile.

Pe rezervarea booking nu se solicita asa ceva, ci imi ia pretul pe o noapte de cazare daca ma razgandesc cu 7 zile inainte. Pare ceva suspect, n-am mai patit asa, si nu stiu ce sa fac.

I-am multumit si i-am spus ca o sa verific treaba asta la booking, si vad ca nu mai zice nimic.

Nici nu gasesc alta varianta convenabila in perioada care ma intereseaza, deci nu imi vine sa renunt chiar daca proprietarul e dubios.

La booking inca nu am scris, astept sa vad daca mai insista cu avansul. Nici sa ma cert cu el nu imi vine, ca odata ajunsi acolo, suntem la mana lui, poate sa ne cazeze in ce debara are chef.

Am citit pe tripadvisor de unii care fix asa au patit, in aceeasi localitate (Sinemorets), dar la alt hotel. Au trimis avansul si conditiile erau mizerabile...


  • PERIOADA: August -- NOPŢI CAZARE: 10
  • BUGET: 500 EUR -- TRANSPORT: auto
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 1 -- VÂRSTA: 8

Răspunsuri la solicitare

red_dogSV[Suceava][10.06.15 16:33]

Respectati conditiile solicitate de booking, nu platiti altceva decat ce se solicita pe site-ul de rezervari.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1400 PMA (2 voturi)]

Deborah77PM[Bucuresti][10.06.15 16:35]

@red_dog - Nici nu am de gand, ma intreb care este insa riscul sa merg acolo, in full sezon, cu un copil mic dupa mine si sa am surprize, gen nu mai avem locuri sau ne scuzati, nu ati platit avansul, va putem caza doar intr-un cotetz...

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + PMA (0 voturi)]

TEOANCAPA[Câmpina]6r[10.06.15 16:39]

Eu sunt de parere ca 10 zile e mult si nu merita sa strici concediul.

Iar daca nu ai acolo o persoana de contact care sa intervina in caz de nevoie, e foarte posibil sa ajungi intr-o debara

Cu siguranta gasesti oferte la fel de bune si in alte parti.

Eu stiu prieteni care au avut probleme serioase cu hotelierii si nu era nimeni acolo la 11 noaptea cand au ajuns... sa le rezolve.

Sinemorets este in Tsarevo, gasesti oferte.

Bafta!

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1400 PMA (2 voturi)]

Deborah77PM[Bucuresti][10.06.15 16:46]

Deocamdata nu am gasit altceva. E deja tarziu, sunt multe rezervate, celelalte sunt prea scumpe sau prea ieftine (si astea nu au aer conditionat, inacceptabil la inceput de august). Sigur mai pot gasi pe alte site-uri vile sau hoteluri care nu sunt pe booking, dar astia cer avans, si ma expun la un risc si mai mare. Asa as pierde doar 200 Ron, cazare pe prima noapte, daca nu se poate sta acolo.

Arata bine, nou, piscina, dar cred ca orice hotel mai are si cate o camera mai naspa, pt turistii recalcitranti

N-o sa-l raportez la booking decomdata, sa nu il infurii, si stau cu ochii pe site, poate in alta zi am noroc de vreo oferta mai buna

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + PMA (0 voturi)]

TEOANCAPA[Câmpina]6r[10.06.15 16:52]

Deborah77PM[Bucuresti][10.06.15 16:54]

Afrodita Apartments


Deborah77PM[Bucuresti][11.06.15 09:50]

Mda, bulgarul insista. Zice ca nu intelege ce vreau, sa anulez rezervarea. Well... am scris la booking, intre timp a aparut alta varianta convenabila si am facut alta rezervare. In conditiile astea nu am cum sa merg acolo, dar ii tin camera blocata pana in ultima clipa si il raportez pe la toate site-urile de rezervari, ca e prezent peste tot.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 350 PMA (1 voturi)]

jimjim*SV[Bucureşti][11.06.15 12:19]

@Deborah77:

Mai bine sunai direct la booking, au numar de Romania, deci fara costuri suplimentare, explicai ce si cum si le solicitai o solutie de rezolvare a situatiei cu raspuns in scris pe mail ca sa ai dovada discutiei telefonice.

Solicitarea bulgarului de a trimite un avans mi se pare abuziva daca se prevede ca plata sa se faca la receptie.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3150 PMA (5 voturi)]

Deborah77PM[Bucuresti][11.06.15 12:44]

Am sunat. Mama, ce m-a mai ajutat. Mi-a dat dreptate. Asa, si? I-am propus sa-i trimit schimbul de mailul cu ala si a zis ca imi scrie ea intai, ca sa ii dau usor reply. Nu mi-a mai scris...


DragosCO[Bucureşti]43r[11.06.15 14:22]

@Deborah77 - să le luăm pe rând, folosind chiar paginile cu informații ale Booking.com:

Solicită hotelul un depozit sau o plată în avans?

Cele mai multe hoteluri nu solicită o plată în avans sau un depozit. Dacă fac acest lucru, veţi găsi detaliile în "Politicile Hotelului" pe pagina Booking.com a hotelului şi în e-mailul dvs. de confirmare.

Email-ul hotelierului nu e printre locurile unde ar trebui să afli detalii, deci oficial se poate ignora.

Pot să îmi anulez sau să modific rezervarea prin Booking.com?

Da, este uşor. Vă puteţi anula sau modifica rezervarea prin Contul meu Booking.com. Vă rugăm să nu uitaţi să verificaţi politica de anulare a hotelului înainte de a face orice modificări în rezervarea dvs. Camerele cu preț nerambursabil şi alte oferte speciale pot avea o politică de anulare diferită. Informaţiile specifice cu privire la anularea camerei sunt incluse în descrierea tipului camerei, în coloana "Condiţii".

Așadar, mare atenție la ceea ce scrie la „condiții”! Rezervarea fiind deja făcută, se consideră că ai acceptat deja tot ce scria acolo.

Voi ajunge mai devreme/mai târziu decât ora de check-in menţionată. Mă voi putea caza?

Puteți să cereți check-in devreme/târziu în mai multe moduri:

Puteți să specificați ora estimată de check-in în momentul efectuării rezervării.

Puteți să vă administrați rezervarea online pentru a cere o oră de check-in în afara orarului obișnuit.

Puteți să contactați direct proprietatea, folosind detaliile de contact specificate în confirmarea rezervării.

Vă rugăm rețineți că proprietatea nu poate onora întotdeauna această cerere; personalul va face tot posibilul să beneficiați de cameră mai devreme, în funcție de disponibilitate, dar este posibil să nu fiți întâmpinat dacă sosiți noaptea târziu la un apartament izolat. Este bine să verificați direct aceste informații cu proprietatea, pentru a evita orice dezamăgire.

Așa cum recomandă și ei, consider că o convorbire telefonică directă ar putea înlătura toate neclaritățile. Și asta din timp, nu când ești deja acolo, cu copiii, bagaje și obosit după un drum lung.

De asemenea, se mai laudă că:

Suntem disponibili non-stop

Ne puteți contacta la orice oră.

===

Răspundem rapid

Răspundem la telefon în câteva secunde și la majoritatea e-mailurilor în decursul unei zile.

===

Vorbim limba dumneavoastră

Echipa noastră globală ajută clienți în română și în peste 40 alte limbi.

Așadar, în orice condiții aveți nevoie de suport din partea lor (nu ați găsit ceea ce se lăudau pe sait, nu ați găsit camera rezervată (overbooking, de exemplu), vi se cere alt preț etc.) luați imediat, la orice oră, legătura telefonic cu booking.com, la numărul de telefon primit în email-ul de confirmare a rezervării. Sigur nu vă lasă pe stradă.

E perfect adevărat, saitul fiind practic doar un intermediar, nu poate garanta 100% că produsul oferit corespunde realității sau că e disponibil, dar e interesul lor să-și mulțumească onor clientela - așadar se vor zbate să nu vă lase cu ochii în soare.

Dacă ai totuși așa mari rezerve, fă o altă rezervare în zonă, care ia doar prețul unei nopți din card în caz de „no-show”. Dacă la ăștia despre care fu vorba mai sus nu vei găsi camera rezervată, mergi la ceilalți urmând ca „problema” (pe care aș numi-o deocamdată „drobul de sare”) să o soluționezi ulterior tot cu booking.com.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 2100 PMA (3 voturi)]

nicole33AU[București]ConsAFA21r[12.06.15 00:15]

@Deborah77 -

Cam neplacuta situatia. Nu plati niciun ban in avans.

Am avut recent o problema cu cei de la booking in sensul ca ulterior rezervarii mele pe pagina hotelului a aparut o clauza restrictiva pentru mine. Am sunat la ei, am vorbit in limba romana cu o operatoare. Initial a afirmat ca hotelul are dreptate, eu i-am explicat ca am printat confirmarea rezervarii care nu cuprinde acea clauza, i-am cerut sa ia legatura cu hotelul sa clarifice situatia sau voi anula rezervarea urmand sa rezerv din nou la acelasi pret pe alt site concurent, am asteptat la telefon, mi-a spus ca este totul in regula si mi-a trimis pe mail rezumatul discutiei avute in romana si in engleza, inclusiv numele reprezentantului hotelului cu care a vorbit. Am printat mailul si l-am luat cu mine. Nu l-am folosit deoarece nu au fost probleme la cazare.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația BULGARIA
EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 2100 PMA (3 voturi)]

Deborah77PM[Bucuresti][12.06.15 10:48]

Bulgarul nu se lasa, dar nici eu. Oricum nu mai merg acolo, dar mi-am pus ambitia, ca e nesimtit. Sun din nou la booking, tura asta dau de un baiat mult mai helpfull. Vedea si el pe site corespondenta mea cu ala, nu stiu de ce fata de dinainte nu o vezuse. Il suna pe bulgar, ala zice ca sorry, a fost fiica-sa care vorbea cu mine si aia nu stia care e treaba. Ok zic, atunci e clar, ne-am lamurit, ne vedem in august. Ei bine, nu, el vrea avansul, zice ca ori avans, or cancel the reservation. Ii raspund si eu cu uite ca nu vreau, te parasc iar la booking.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1400 PMA (2 voturi)]

elviramvioAU[jud. Ilfov]43r[25.06.15 11:10]

Faptul ca ai facut o rezervare pe booking.com nu inseamna ca totul merge snur. Hotelierii buni sau rai pun si ei conditii sa zic adiacente, functie de caracterul lor, de interese si patanii cu clientii. Si eu am avut asa o rezervare in Grecia si m-am trezit cu suma blocata pt cele 2 nopti cazare desi nu se specifica, pt ca hotelul era bine cotat am riscat si totul a fost de nota 11 daca se poate spune, am trimis in alta parte si prin wu si am primit inapoi daca m-am incadrat in politicile hotelului. Iar pt Bulgaria asa cum spuneam depinde si de interesul patronului : am rezervat pt luna viitoare la un hotel ce anunta ca poate sa ceara depozit sau blocare bani card, o. k., eram de acord, m-au anuntat dupa o saptamana ca renunta la aceste politici in cazul meu pt ca m-au verificat pe booking si voi plati la prezentare, o surpriza deosebita pt mine.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 700 PMA (1 voturi)]

  • [13] total răspunsuri, până acum
  • Sunteți NELOGAT (neautentificat) -- pagina vă este afișată din cache, versiunea din 26.06.19 -- 09:45:49 (acest segment de cache se va actualiza în 26.06 17:45:49)

    Pentru a accesa versiunea curentă, actualizată „la secundă”: rog logați-vă — folosiți meniul „VIZITATOR” sus-dreapta;
    • Dacă nu aveți un cont AmFostAcolo, vă puteți crea unulCONT NOU

    SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns]
    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre
    [+] GRUP discuții AFA pe FB — neoficial, "al mariei55"
  • AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

  • [C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată

    Website Security Test
    pagină generată în 0.205171823502 sec