Solicitare CMR / BULGARIA - #LITORAL NORD

BULGARIA - Early Booking - Va rog recomandari

Trimisă în 22.03.12 17:48
autor Bonsai78SV [Iasi]
» VIZUALIZĂRI: 9105

Buna ziua.

Suntem o familie de 3 persoane (2 parinti si un puiut de 1 an si jumatate) si vrem sa alegem un sejur prin early booking in Bulgaria, la una din statiunile apropiate Romaniei.

Concediul nostru este in iulie si am dori sa-i rugam pe cei care pot sa ne dea detalii, sugestii recomandari despre cateva hoteluri la care au fost si de care au fost multumiti. Noi am vrea sa stam intre 8 si 10 zile, cu AI, la un hotel aproape de plaja, de 3*+ sau 4* si sa ne incadram intr-un buget de 1000 - 1100 euro.

Va multumim anticipat pentru amabilitatea de a raspunde si eventual pentru promptitudine, ca sa ne putem incadra in perioada de early booking.

O zi calda tuturor!



Răspunsuri

raduconduracheSE[Sfantu Gheorghe]7r[22.03.12 18:22]

Noi (2 adulti si 2 copii) am fost anul trecul in ultima saptamana din iulie in Bulgaria in statiunea Nisipurile de aur la hotelul Atlas 4* all inclusive, 7 nopti cazare in camera studio, cca. 4000 RON, a fost super ok, detalii in review.

Anul acesta in aceeasi formatie am optat pentru early booking tot in Bulgaria dar in statiunea Albena, hotel Malibu 4*, all inclusive, 7 nopti, camera DBL cu pat suplimentar in prima saptamana din august, cca. 3200 lei, detalii hotel pe site.

Concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

mony_itaUC[hunedoara]1r[22.03.12 18:22]

Nu va sfatuiesc sa mergeti in Bulgaria!!!!!!!!!!


bmadalinaUC[Bucuresti]1r[22.03.12 18:28]

Eu as merge in Turcia daca as avea un buget de 1000-1100 euro. Daca, totusi, vreti in Bulgaria, eu va recomand sa luati la un hotel de pe plaja. Eu am fost la Rubin si Sirius Beach in Constantin si Elena, dar am dat pana in 600 euro pe 10 nopti pana in 09/12 iulie (extrasezon)cu AI. Eu v-as recomanda un hotel de 4/5 stele din Sunny Day...e ceva de vis plaja de acolo. Am vizitat putin statiunea, dar mi-a placut foarte mult. Am mai auzit de bine si de Grifid Vistamar din Nisipuri, dar, in Nisipuri, va costa parcarea 10 euro pe zi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

petrut@JR[Bucuresti]1r[22.03.12 18:29]

Va recomand cu incredere hotelul Miramar din statiunea Obzor, noi si baietelul nostru, care avea un an si jumatate cand am fost, ne-am simtit f. bine. Hotelul e pe plaja, camerele sunt curate si au si mlocuri de joaca pt. bebei.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

rebecaJR[Iasi]2r[22.03.12 18:31]

Noi am fost anul trecut la Golden Beach Parck, Nisipurile de Aur. A fost de vis. Am vazut multe familii cu copii mici. Am luat initial 6 zile apoi am mai prelungit 4. Este cam la 150 m de plaja. Dezavantajul pentru dumneavoastra cred ca sunt cele 170 de trepte care trebuiesc coborate pana la plaja. Dar pentru ca puiutul dumneavoastra este asa mic il duceti in brate. Este un hotel foarte linistit si cu personal super. Initial am dat 600 euro si apoi 200 euro pentru prelungire. E mai ieftin la ei.

Va doresc de pe acum sa aveti un CONCEDIU PLACUT!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

ady_adyJR[Ploiesti]1r[22.03.12 18:33]

Pentru familii cu copii mici, eu as recomanda Constantin si Elena (langa Varna), unde de altfel am fost ultimele doua veri! Statiunea nu este foarte mare, insa este plina de verdeata, hotelurile au in general all inclusive ca sistem de masa, este foarte multa liniste si exceptand bazarul si zona cu magazine, nu este aglomerata!

Eu am stat la Rubin (vezi impresii) , unde am rezervat si anul acesta! Piscina are doua sectiuni pentru copii mici, de mancat se gaseste ceva pentru orice varsta (inclusiv pentru cei foarte mici), exista in resort (din care mai fac parte Grand Hotel Varna, Dolphin, Dolphin Marina si Lebed) un club pentru copii si langa hotel, seara, se organizeaza diverse activitati (jocuri, dansuri, etc) destul de atractive pentru cei mici! Noi am fost multumiti atat de hotel cat si de statiune in general!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

Bonsai78[autor]SV[Iasi]1r[22.03.12 18:34]

Multumesc fiecaruia pentru raspuns! Am vazut review-urile si imagini pentru hotelurile recomandate. La Vistamar si Bolero ne uitaseram si noi si ne bucuram ca sunt aproape de plaja (de aceea Atlas nu prea il consideram o optiune).

In Turcia am fost acum 2 ani, stim ca diferentele sunt graitoare insa, cu un buget de 1000 de euro nu poti sta intre 8 si 10 zile, mai les ca noi avem concediu intre 9 iulie si 5 august, exact in plin sezon.

Si Elena Si Laguna Beach se incadreaza, insa ma sperii la cat de inversunate sunt unele pareri contra aproape la fiecare hotel.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

lilisormUC[Sibiu]1r[22.03.12 18:34]

Buna ziua! va recomand cu cea mai mare caldura lantul de hoteluri GRIFID de la Nisipurile de Aur.Noi am fost anul trecut la Arabella,iar anul acesta mergem la Bolero.Suntem familie tanara cu copil de 4 ani.Sunt 3 hoteluri in aceeasi statiune:Arabella, Bolero si Vistamar,ultimele 2 chiar peste drum de plaja.Celalalt e mai la distanta.Dar toate au servicii de exceptie de ultra all inclusive,din toate pct.de vedere.Va recomand sa cereti oferte de la agentii pt.perioada in care aveti concediu si sa vedeti cum va incadrati ca si bani.E adevarat ca parcarea lor e destul de scumpa,dar merita,e pazita non-stop...sau va puteti lasa masina intr-o alta parcare mai ieftina,dar la distanta.o zi buna!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[22.03.12 18:35]

Va recomand statiunea Albena si hotelul Albena Beach Club.Este pozitionat fix pe plaja si are amenajate locuri de joaca pentru copii. Mincarea ,la vremea cind am fost eu,era variata si proaspata.Personalul amabil,curatenie satisfacatoare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

pathfinder2JR[valea doftanei]1r[22.03.12 18:53]

eu va recomand cu drag azalia din constantin si elena (vezi impresii)... merita fiecare banut


FloriaPR[Bucuresti]ConsAFA32r[22.03.12 19:07]

Cele mai multe hoteluri au early boocking pana la sfarsitul lui martie, deci ar trebui sa va grabiti. Eu am sa va impartasesc din experienta mea tinand cont ca am fost pe litoralul bulgaresc pana acum de 10 ori si am si eu un copil, e drept ca acum a crescut, are 16 ani. Perioada dorita de dv. este foarte solicitata, trebuie sa intrebati la o agentie daca la hotelurile care va intereseaza sunt locuri- la hotelurile bune rezervarile se fac de la inceputul anului.

Albena este potrivita pentru copiii mici, desi majoritatea hotelurilor sunt mai vechi, este liniste, verdeata, locuri de joaca, plaja superba, intrarea in apa lina. Hoteluri bune si aproape de plaja in Albena sunt Kaliakra-cam scump, Sandy Beach-fostul Orlov, renovat in intregime anul trecut, Gergana, Dobrotitsa- de 3 stele, simplu dar pe plaja si cu servicii bune. Puteti alege in functie de banii pe care vreti sa-i alocati pentru concediu.

In Nisipurile de Aur va recomand hotelurile Grifid, respectiv Bolero si Vistamar. Arabella, din acelasi lant hotelier este la fel de bun dar mai departe de plaja privata a hotelurilor Grifid. Vistamar este direct pe faleza, renovat anul trecut,

daca optati pentru el alegeti camere cu vedere spre parc-respectiv spre hotelul Bolero-pentru a fi siguri ca aveti liniste noaptea. Bolero este foarte elegant, situat in spatele Vistamarului deci linistit si in acelasi timp aproape de plaja. Anul acesta noi am ales in Nisipuri hotelul Berlin Golden Beach, penultimul hotel din nordul statiunii, zona foarte linistita, hotelul are plaja privata si referinte

foarte bune. Puteti incerca si Iberostar Beach& Izgrev din aceeasi zona a statiunii.

In Sf. Constantin si Elena, daca nu sunteti foarte pretentiosi, puteti incerca Grand Hotel Varna- este mai vechi dar camerele sunt spatioase, parcul hotelului este mare, cu copaci seculari, leagane pentru copii, plaja privata. Mancarea este mai putin diversificata dar proaspata si gustoasa. Puteti citi impresiile scrise de mine pe site despre aceasta statiune si Hotelul Grand Hotel Varna precum si despre hotel Bolero.

V-as recomanda in statiunea Obzor- de la Varna circa 50 km spre Burgas- hotelul RIU Helios Bay- liniste, elegant, mancarea foarte buna. Perfecte ar fi hotelurile de la Duni dar cred ca deja este prea departe pentru dv.

La orice intrebare va raspund cu placere.

Vacanta placuta!

N.B.: Floria este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația BULGARIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

paulmihail2001SV[Timisoara]1r[22.03.12 19:20]

intrati pe [***] Folosesc serviciile lor de doi ani! Au oferte foarte bune si ieftine! Anul trecut am fost in Konstantin si Elena (va recomand complexul Grand Hotel Varna, pentru ca aveti si copil mic)!


Numele agențiilor, doar prin p.m.!!!


tommy1974JR[Romania]3r[22.03.12 20:30]

Sol Luna Bay, in Obzor. Hotel pe plaja, la 30 m de mare. Nu veti regreta. Hotel nou, dat in folosinta in 2009. Apartine lantului spaniol Sol Melia. Noi am fost f.multumiti.


cosminapSR[Focșani]10r[22.03.12 20:42]

Nu cred ca mai gasesti la aceasta data, oferte early booking. Daca risti... poti sa astepti ofertele last minutes!

Ca recomandare... Albena (Laguna Beach, Laguna Garden, Gergana). Si noi am fost cu un copil mic (2,5 ani) prima data in Bulgaria si stim cam cum este sa faci un drum lung cu masina. Vacanta placuta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ioannaGD[Bucuresti]6r[22.03.12 20:49]

Eu pt copil recomand Albena. Intrare lina in mare, hoteluri numeroase exact pe plaja. Unele sunt proaspat renovate (Nona si Mura). La Mura au fost anul trecut parintii mei cu copilul meu si au fost f. multumiti. E putin mai departe de centru, dar e ok in rest. Noi vom merge anul acesta la Sandy Beach, tot in Albena, fostul Hotel Orlov. Kaliakra este pe plaja, aproape de centru si f. bine cotat, dar e cam scump si nu stiu daca va incadrati pt atatea zile.

Nu recomand Rubin, Dolphin sau Dolphin Marina din C-tin si Elena. E plaja f. ingusta, aglomerat si intrarea in mare f. abrupta. Am fost anul trecut. A fost ok in rest, dar nu mi-a placut din cauza plajei.

Sa ne spuneti ce ati ales!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 699 PMA (2 voturi)

laur7901GD[Ploieşti]5r[22.03.12 21:11]

Am ramas impresionat anul trecut de Kaliakra, si noi avem o fetita care pe atunci avea 1 an si 9 luni.

In primul rand exista rampe si lifturi peste tot pentru carut.

Mancarea este excelenta, poti lua in camera orice doresti in cazul in care puiutul nu vrea sa manance la restaurant (noi mancam pe rand) si absolut nimeni nu iti zice ceva sau iti interzice asta.

Exista lobby bar deschis non-stop, pentru taticu care in sfarsit poate sa stea linistit la o bere dupa ce a adormit micutul, chiar poate manca intre orele 00.00 -02.00 (noaptea!)

Este chiar pe plaja, care nu are termen de comparatie cu orice plaja din Romania.

Internet free peste tot in complex inclusiv pe plaja.

Bauturile sunt peste media celor oferite de bulgari la all inclusiv, aici este UAI.

Siner la 800 de euro 7 zile in iunie la Kaliakra Superior nu e mult.

Toate camerele au vedere la mare.

Pentru economie se poate alege Kaliakra Standard care are camerele un pic mai mici.

Statiunea are locuri de joaca pentru pitici din 200 in 200 de metri (nu toate arata extraordinar dar unele sunt excelente).

La varsta copilului eu prefer Bulgaria pentru ca se ajunge repede, iar in caz de urgenta in 2 ore esti la Constanta, doamne fereste.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

razvandSV[BUCURESTI]6r[22.03.12 21:30]

lions_heavenUC[Pitesti]1r[22.03.12 21:32]

Asemeni Ioanei recomand Albena avand in vedere puiutul...Si faptul ca este o statiune inchisa, fara posibilitati de a te trezi a doua zi fara masina este un alt atu...

Am si eu un pui de aceeasi varsta...

Am stat la KALIAKRA de cateva ori - cativa metri de plaja, iar anul acesta tot acolo voi merge de la 1 septembrie. Este de departe peste toate hotelurile ce cuprind AI ori UAI.

Am stat la Laguna Beach, Laguna Garden (tot pe plaja) - execrabil de la personal pana la mancare si curatenie.

Am stat la Oasis - modest, personal amabil, dar avand in vedere micutul nu recomand din cauza distantei.

Si nu in ultimul rand: La Kaliakra am ajuns la 11 si tot atunci am primit/beneficiat de toate serviciile, chiar daca check-in-ul se face in mod normal la ora 14.

La Lagune am fost cu familii care aveau copii de pana intr-un an si am ajuns la 12. A trebuit sa stam sa asteptam pe hol pana la ora 14 pentru a primi cheile de la camera si priveam cum rusii erau cazati instant...

Deci...Citeste cu atentie parerile despre hotelurile de pe plaja si incearca sa cerni un pic. Priveste cu atentie si in ce perioade ale anului au fost cei ce scriu.

De exemplu eu am fost si in sezon de cateva ori la hoteluri diferite si personalul este nervos, obosit, sictirit...

Insa cand am fost la inceputul lui septembrie, totul a fost ok. Recomand Kaliakra deoarece acolo eu personal m-am simtit foarte personalul avand acelasi comportament si in sezon si in extrasezon. Concediu Placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

luminita007SV[Bucuresti]4r[22.03.12 21:36]

Anul acesta am ales pentru Paste Sandy Beach din Albena . Este un hotel super pentru cei ce vor sa aiba civilzatie si confort foarte bun si la un pret rezonabil. Va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru pentru vara si nu veti fi deloc dezamagiti , din contra. Eu va urez sa aveti un sejur placut oriunde veti alege sa mergeti.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

davidashCH[Chisinau][23.03.12 00:03]

aveti cam aceleasi cerinte ca si noi, tot cu copil mic, acelasi buget si aceasi perioada de concediu...si un maare ....dar....mai toate hotelurile sunt deja ocupate in aceasta perioada...sau care mai au locuri ...in a 2 jumate a lunii iulie, hoteluri bune care sa merite...trec peste bugetul de 11oo, deoarece e sezonul cel mai scump.

hotari-ti-va cit mai repede..ca foarte rapid se duc toate locurile....stiu ce spun, ca am stat o saptamina pe cautare si nervi pierduti, ca care hotel nu alegeam, raspunsul era acelasi..stop sale.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

davidashCH[Chisinau][23.03.12 00:06]

Kaliakra..intradevar super hotel...numai ca deja e ocupat pentru iulie....daca va ve-ti schimba perioada concediului, pe mai tirziu...aveti sanse.

succese.


ph_75_bfcSV[Bușteni [ph]]1r[23.03.12 00:20]

Am fost doi ani la rând în Bulgaria iar anul trecut în Turcia.

Sincer la turci nu prea merită să mergi. Drum lung şi servicii execrabile. De mâncare nu mai spun, păzeau carnea de pui ca pe o comoară şi nu primeai decât o bucăţică deşi am avut all inclusiv.

La bulgari mi-a plăcut f. mult la Hotel Laguna Garden 4* din Staţiunea ALBENA. Hotel lângă plajă, cam 50 metri, şi serviciile OK.

Raport calitate - preţ foarte bun.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

sorindezmiPM[Cluj-Napoca]3r[23.03.12 07:42]

Eu va recomand Nisipurile de Aur hotel Mimosa 4 stele (vezi impresii), este super.


maryogreekJR[suceava]1r[23.03.12 07:55]

Sunt din Suceava si recomand cu placere si Bulgaria pe langa alte tari in care am fost. Anul trecut am fost in Sf. Constantin si Elena la GHV unde dupa un drum de 10 ore din Suceava la hotel , fiind cu masina proprie am mers prin Constanta-Vama Veche, m fost placut impresionat de oameni si acest complex. Anul acesta am platit tot pt acest hotel dar voi sta 10 nopti. Pe langa acesta va pot recomanda : toate de la Grifid, Kaliakra superior, Ralitsa superior, Azalia, Melia Grand Hermitage, Miramar, Nessebar Palace, Victoria Palace, Iberostar, nu va dau si preturile deoarece sunt diferite si in functie de diferite lucruri de la hotel la hotel. Dumneavoastra studiati-le si veti alege ce va place , in functie de ce doriti de la concediu ( liniste, spa, distractie, excursii interne si externe, viata de noapte, shoping) alege-ti statiunea. Concediu placut si bafta in alegerea cea mai potrivita familiei dumneavoastra.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

mcatalinSV[Iasi]1r[23.03.12 09:08]

Avand in vedere bugetul - 1000 - 1100 euro, eu cred ca este exlusa Turcia. Numai taxele de aeroport sunt 95 euro / persoana, deci din start trebuie sa plecati de la premisa ca veti cauta in Turcia un sejur cu 600 - 700 euro, ceea ce mi se pare imposibil.

In privinta Bulgariei, cea mai apropiata statiune de Romania este Albena si imediat dupa este statiunea Nisipurile de Aur (maxim 1 ora de la granita cu masina).

Albena mi se pare o statiune dedicata familiilor cu copii.

In Albena recomand hotelul Kaliakra (are doua variante: normal si superior). La superior camerele sunt mai spatioase. Hotelul este foarte aproape de plaja.

In Nisipurile de aur, recomand Arabella din lantul GRIFID.

La Arabella nu cred ca va incadrati in buget, cu tot cu early booking. Hotelul este la vreo 100 m de plaja. Se poate cobora pe o scurtatura.

In celelalte statiuni despre care s-a scris mai sus, stiu doar ca sunt dupa Varna, ceea ce mi s-a parut prea departe.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

camybugnariuGD[Reghin [MS]]7r[23.03.12 09:09]

Sunt şi eu mamă, de aceea înţeleg perfect interesul tău pt un hotel în care să ai conditii minunate şi pt micuţ (să fi aproape de plaja, să ai meniu şi pt el, să mai fie şi alţi copii). Staţiunea Albena este cea mai aproape de noi, are verdeaţă şi toate hotelurile din linia 1 sunt direct pe plajă: piscina. hotel, restaurant. Trebuie să ti cont că în Nisipuri hotel la care să nu trebuiască să cobori/urci scări nu ai să găsesti nici în linia 1. Cu drag ,iţi recomand Dobrotiţa, un hotel pe plaja, cu conditii f bune la cazare şi masă. Citeste parerile celor care au stat în acest hotel si vei vedea că sunt pozitive. Să te grabeşti cu rezervarea pt că noi nici din 1.07 nu am mai gasit, doar pe 25.06. Concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ioannaGD[Bucuresti]6r[23.03.12 09:09]

@luminita007: Astept review-ul tau dupa Paste. Sunt tare curioasa... avand in vedere ca si noi tot acolo vom merge la vara.

Daca ai putea sa afli, te-as ruga sa intrebi daca la vara vom avea de unde sa luam ceva bauturi pe plaja... daca au vreun bar pe plaja... Din review-uri am aflat ca nu au avut anul trecut... si sa mergi pana in hotel in slipi sa iei un suc mi se pare total aiurea...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dan FlorariuGD[botosani]2r[23.03.12 09:26]

Recomand cu caldura si fara retineri Resortul Grand Varna din Konstantin si Elena. Am fost doi ani la rand acolo si e super,mai ales pt bebe,multa verdeata si multa liniste.Recomand din resort hotelul LEBED.

Bafta multa si vacante placute.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

florin.rusJR[Mediaş [SB]]1r[23.03.12 09:35]

@lilisorm: Bolero si Vistamar sunt probabil cele mai bune hoteluri vezi raport pret/calitate. au tenta si personal de hoteluri straine inclusiv de Bulgaria. am fost acu 4 si 3 ani la Bolero doi ani consecutiv am foat si la Arabela si la Riu Evrika in Sunny. la Miramar Obzor (foarte frumos mai ales ptr. copii mici) la Morsko Oko (MIZERABIL TOTUL pacat de hotel, dar personalul si serviciile sunt sub orice critica, mai rau ca la romani).

> Kaliakra superior Albena la fel nr. 1 in Albena asa all inclusive nu am intalnit nicaieri de cand merg in concedii afara nici in Turcia, Grecia, Egipt, Bulgaria nicaieri.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

dinicuUC[pitesti]2r[23.03.12 11:02]

la 1000 de euro poti sa te duci 8 zile la uall in nisipuri la Astera, e pe plaja si e ok cu copilul, ai sauna si piscina interioara cu apa calda.....pret pt luna iulie.

Apropo in iulie nu mergi niciunde la turci cu 1000 de euro

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Bonsai78[autor]SV[Iasi]1r[23.03.12 12:30]

Multumim tare mult tuturor. M-au ajutat extraordinar sugestiile dumneavoastra.

Am primit de la agentie oferte foarte bune pentru Riu Dolce Vita, Laguna Garden si Laguna Beach. Am mai cerut acum, la recomandarile voastre adaptate cerintelor noastre, oferte pentru Grifid Vistamar si Bolero, Albena Beach Club, Ralitsa Superior, Melia Grand Hermitage si Grand Varna din Constantin si Elena. Luni, deja achitam sejurul, daca avem noroc sa mai gasim si locuri libere. (avem totusi marja de o luna intreaga (7 iulie - 5 august)).

Va anuntam cu bucurie destinatia vacantei noastre si a puiutului, cat de curand!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

mogosansimonaJR[Pitesti]1r[23.03.12 14:36]

buna,

Desi cam tarziu, iti confirm ca, ceea ce a scris FLORIA reflecta cel mai bine litoralul bulgaresc. Eu merg la bulgari de vreo 3 ani, dupa multe, multe, dezagreabile sejururi la Mamaia. Anul trecut am fost la Albena - Hotel Laguna Beach cu un copil de 7 ani si celalalt de 9 luni si am fost multumiti. Este adevarat ca nu se compara cu Turcia, dar, distanta isi spune cuvantul.In concluzie, daca aveti copii mici, vreti liniste, curatenie, sigutanta masinii, mancare proaspata si spatii de joaca pt pitici, toate la un pret incomparabil cu litoralul romanesc, alegeti Albena, un hotel de 4*, pe plaja.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

iliemariusgheJR[Bucuresti]2r[23.03.12 15:21]

Hotel Slavey, Nisipurile de Aur, am fost acolo anul trecut. 2 adulti + 2 copii, 9 si 12 ani, cost 600 EUR, prima sapt din august. f frumos, recomand cu incredere. Succes!


FloriaPR[Bucuresti]ConsAFA32r[23.03.12 19:12]

Dragii mei,asta aste... punctul meu sensibil sunt familiile cu copii mici, nu pot uita cat de greu este sa alegi cand pleci cu micutul in vacanta. Deci, parerea mea: Vistamar si Bolero ar fi cele mai bune alegeri din lista voastra, urmeaza Lagunele si Albena Beach Club-sunt doua hoteluri de fapt Mura si Slavuna,RIU Dolce Vita este nou, elegant cu servicii bune dar departe de plaja si fara plaja privata, Ralitsa din Albena-servicii bune, destul de vechi, foarte departe de plaja,Melia Grand Hermitaje- foarte scump cu AI, Grand Hotel Varna -pozitie foarte buna, parc superb, liniste, mancarea mai slabuta, l-as recomanda in iunie sau septembrie cand este mai putina lume.

Vacanta placuta!

N.B.: Floria este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația BULGARIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Vespi*JR[Bucuresti]2r[23.03.12 19:44]

Daca citesti impresiile de la hotel Azalia, Sf. Constantin si Elena, o sa vezi de ce iti recomand acest hotel. De aceea nu vreau sa ma repet, asa ca iti urez alegerea usoara


ioannaGD[Bucuresti]6r[23.03.12 19:55]

Grand Hotel Varna trebuie exclus... Ca sa ajungi la plaja (despre care am spus deja ca e ff. abrupta) trebuie sa treci cu carutul prin tot parcul, apoi sa cobori niste scari sau sa ocolesti pe o straduta... E frumos din exterior, dar nu e accesibil pt copil.

Dupa mine si Nisipurile de Aur ar trebui exclusa. Este mult prea aglomerata statiunea, cel putin asa a fost in vara in care am stat noi acolo.

Constantin si Elena ca statiune este ok. Linistita, curata... Si Azalia e direct la plaja cu intrare lina in apa, cel putin asa se vede din poze. Dar cred ca e prea scump in iulie-august.

Eu as merge tot pe Albena, pe un hotel la plaja, renovat anul trecut: Nona, Mura, Sandy Beach... Sunt si mai ieftine si puteti prelungi sejurul la 10 zile...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

FloriaPR[Bucuresti]ConsAFA32r[23.03.12 20:21]

@ioanna: Nisipurile de Aur este in partea centrala si de sud aglomerata, spre nord insa terasele si tarabele se raresc pana dispar cu desavarsire, este aerisita si foarte placuta. Hotelurile Grifid Vistamar si Bolero au servicii mult mai bune ca cele din Albena, sunt mai elegante, au piscina interioara utila in zilele innorate iar la Bolero, garantat este liniste deplina, dupa parerea mea este peste Kaliakra Superior, chiar daca la Kaliakra mancarea este ceva mai diversificata.

N.B.: Floria este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația BULGARIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

lilisormUC[Sibiu]1r[23.03.12 21:25]

Nu degeaba hotelurile Grifid sunt pe primele locuri in statiunea Nisipurile de Aur pe siteul Trip Advisor....Bolero e pe locul 1, iar Arabella pe 2, din 103 hoteluri.E o clasificare cat se poate de serioasa, facuta pe baza parerilor celor care au fost acolo.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ioannaGD[Bucuresti]6r[24.03.12 08:17]

Da, nu contest ca sunt cele mai bune. Cred ca este o clasificare serioasa. Si eu m-as duce la Bolero, ca stiu unde este (noi am stat atunci la Lilia si mi-a placut si acolo, e in primul rand, iar in spatele lui e Bolero), dar mi se par prea scumpe pentru bugetul de 1000 E. In niciun caz nu poti sta pana la 10 zile pe banii astia. Aglomeratia este in centru, e adevarat. Dar chiar daca esti cu copilul trebuie sa te mai plimbi si tu, sa vezi cate ceva... deci despre aglomeratia din centru vorbeam. Cand am fost eu era o portiune pe unde abia daca puteam trece cu carutul prin masa de oameni... Stiu ca Albena e statiune veche, hotelurile sunt vechi, cu mai putine facilitati, dar unele au mancare buna si au fost renovate recent (mobila noua, LCD, baie noua si curata), iar statiunea e mai aerisita si e mai multa liniste...

Intra mai multe in discutie aici. Nu numai calitatea hotelurilor e vizata de parinti. Eu, spre ex. as merge la Bolero daca as plati pt. 7 nopti in jur de 850 E, in august. M-as risca si cu carutul prin multime.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

lilisormUC[Sibiu]1r[24.03.12 09:13]

Da, intr-adevar sunt mai scumpe, dar merita totul...adica noi am fost multumiti de absolut tot, de la curatenie, servicii, mancare diversificata, etc.Deci ei nu fac rabat la nimic, din pct.meu de vedere.Iar ca perioada, noi mergem intotdeauna pana in 20 iunie (ultima zi a sejurului), pentru ca deocamdata asa putem si ne convine,iar in plus din 20 iunie tarifele sar destul de mult si cresc progresiv pana in plin sezon.Deci merita din plin un sejur la Grifiduri in perioada 10-20 iunie.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

ioannaGD[Bucuresti]6r[24.03.12 09:53]

Da, merita! Si la turcxi merita in iunie si septembrie, pentru cine poate. Eu numai in plin sezon pot, deci nu prea ma avantajeaza preturile... Asta este! Sper sa ia fiecarte decizia cea mai buna pt. el si sa aiba cat mai putine nemultumiri

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

coco codrutaSV[sibiu]5r[24.03.12 10:43]

Eu te sfatuiesc sa mergi la Arabella,Bolero sunt cele mai bune hoteluri din Nisipuri,aici vei fii pe deplin multumita,toate grijile vor disparea mai ales ca ai un copil mic,e adevarat ca sunt si scumpe dar daca iti luai din februarie aveai reducere eu am fost in 2010 la Arabella si in 2011 la Bolero mi-a placut atat de mult la Bolero incat am zis ca numai aici voi merge anul acesta merg in iunie la Arabela si in septembrie la Bolero fiind a patra oara cand merg la ei am avut si o reducere considerabila daca vrei iti spun cum imi i-au bilet.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

HAGIJR[Petrosani]1r[24.03.12 17:24]

Tinand cont ca aveti un copil mic si implicit cautati linistea va recomand Albena ca statiune; hotel Gergana este chiar pe plaja dar inconvenientul este, pozitia, in partea opusa centrului statiunii; Kaliakra este super, pe plaja in zona centrala dar scump; Laguna Mare sau Garden ar mai fi o solutie la un nivel putin mai inferior decat cele 2 dar relativ Ok; este si mai ieftin.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

mereuinvacanta*GD[Resita]3r[24.03.12 20:44]

Noi am fost in Nisipurile de aur , la hotelul Elena de 4* . Dar daca va uitati la review-uri , nu toti sunt multumiti de servicii ,mancare . Mie mi-a placut , a fost frumos .

Nu am vrut sa scriu foarte mult , scurt si la obiect .

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Bonsai78[autor]SV[Iasi]1r[25.03.12 13:46]

Maine speram sa putem sta linistiti ca vom petrece un concediu frumos. Avem o lista mica, in ordinea prioritatilor, insa vom vedea unde mai gasim locuri:

1. Kaliakra (Albena) - 8 zile (1040E + taxa de statiune)

2. Arabella (Nisipuri) - 10 zile (1060E + taxa statiune)

3. Malibu (Albena) - 10 zile (940E + Taxe) e posibil

sa nu mai gasim camere aici

4. Grifid Vistamar - 9 zile (1104 E + taxe) - ma

ingrijoreaza comentariile contra de pe amfostacolo

5. Grifid Bolero - 8 zile (1140E + taxe)

6. Laguna Beach - 10 zile (1020E + taxe)

7. Laguna Garden - 10 zile (980E + taxe)

La ultimile 2 iarasi ma sperie comentariile negative de pe amfost acolo.

La Kaliakra si Malibu e posibil sa nu mai gasim camere, insa la celelalte se pare ca avem sanse.

Acum, ca o ultima rugaminte, poate reusiti sa ne indrumati, dintre aceste variante, sa alegem in avantajul nostru.

Mentionez ca e prima data cand mergem in Bulgaria si de aceea e mai greu pentru noi, ca suntem oarecum cu ochii inchisi...

Va multumim si sa aveti o duminica frumoasa si calda!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ionescunicPR[Bucuresti]ConsAFA32r[25.03.12 14:03]

Sincer lista ta contine hoteluri din prima liga dar si hoteluri din ligile inferioare , cred ca Lagunele nu au ce cauta aici , nici despre Malibu nu pot spune ceva pozitiv. Exclude-le si cauta ceva asemanator celor ramase daca nu gasesti locuri.

N.B.: ionescunic este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația BULGARIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

theodora00JR[Craiova]2r[25.03.12 14:09]

daca doriti neaparat bulgaria va recomand hotel laguna beach sau sandy beach din albena sau daca vreti conditii de 5* la noi va recomand din inima hotel saturn din saturn http://www.hotelsaturn.ro/


FloriaPR[Bucuresti]ConsAFA32r[25.03.12 14:25]

Am citit lista voastra. Deci parerea mea, in calitate de parinte de copil mare dar care a fost si el ca al vostru cu multi ani in urma si avand in vedere ca am fost in Albena si Nisipuri de 6 ori:

- Kaliakra- am fost acolo si m-as intoarce oricand cu copil mic-curat, liniste, mancare foarte buna, plaja vis-a-vis de hotel, singurul minus-nu are piscina interioara.

-Arabella-am fost acolo, mi-a placut la fel de mult sau chiar mai mult decat Kaliakra-voi ar trebui sa-l excludeti categoric din lista pentru ca este foarte departe de plaja privata a hotelurilor Grifid, pe plaja din apropierea hotelului sezlongurile sunt foarte scumpe iar pe partea laterala a hotelului de deasupra receptiei este foarte mare galagie noaptea de la terasele si barurile din centrul statiunii. Noi am avut camere acolo si dupa 2 nopti de nesomn am reusit sa le schimbam.

Malibu-bun, aproape de plaja, nu e renovat recent dar conditiile sunt decente, nu are piscina interioara. Poate fi o solutie.

Vistamar-foarte bun, aprecierile negative nu sunt realiste. Renovat in totalitate anul trecut, camerele impecabile, aceleasi servicii cu Arabella si Bolero deci nu puteti avea surprize neplacute. Plaja chiar in fata hotelului, mancarea si

animatia identice in cele 3 hoteluri Grifid, piscina interioara din acest an. Aveti acces la oricare hotel Grifid la piscina, masa, programe de animatie. Bolero este chiar in spatele Vistamarului, are curte interioara cu umbra si aranjamente florale superbe, deci puteti sta cu cel mic la umbra acolo. Singurul minus-parcarea se plateste la hotelurile Grifid. Este o optiune la fel de buna cu Bolero si Kaliakra. Optati doar pentru camere orientate spre spatele hotelului ca sa aveti liniste deplina noaptea.

Bolero-am fost acolo-foarte bine din toate punctele de vedere.

Lagunele-pot fi o optiune daca nu gasiti altceva, nerenovate recent, aproape de plaja.

Sper ca v-am putut fi de folos. Vacanta placuta!

N.B.: Floria este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația BULGARIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

dinicuUC[pitesti]2r[25.03.12 17:52]

@Bonsai78: dute la hotel astera in nisipuri


lalenaGD[bucuresti]4r[25.03.12 18:13]

Eu va recomand sa va faceti cont pe infoturism si sa solicitati oferte de la agentii Veti primi atat de multe oferte incat nici nu veti sti pe care sa o alegeti. Noi anul acesta mergem la Sunny Beach la hotel Planeta 4 *, ar fi o optiune si pt dvs. Vacanta placuta !

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Bonsai78[autor]SV[Iasi]1r[26.03.12 00:30]

@coco codruta: Daca poti, te rog sa-mi spui cum ti-ai luat bilet mai avantajos. Bolero pare a fi optiunea cea mai frumoasa, daca nu gasim bilete la Kaliakra. Emailul meu este delia_ciornei [at] yahoo.com, acelasi ID este si la messenger. Merci mult.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

webmaster10[ROMANIA][26.03.12 07:36]

@Bonsai78, nu este incurajata postarea in clar a adresei de mail, poti trimite sau primi mesaje private, care ajung in aceeasi adresa de mail.

Daca iti vei umple inbox-ul cu spam-uri nu este vina noastra.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Bonsai78[autor]SV[Iasi]1r[26.03.12 09:11]

@webmaster10: Multumesc, nu am stiut.


danitaGD[Braşov]5r[26.03.12 13:23]

Eu va recomand Albena: kaliakra superior si Obzor- Riu Helios Bay . Am scris despre aceste 2 hoteluri acum ramane de calculat si de apreciat . vacanta frumoasa !


mihneaSV[gl]3r[26.03.12 17:58]

Nisipurile de Aur si Sunny Beach sunt nepotrivite pentru un concediu cu copil asa mic, va spun din experienta proprie. Daca doriti un sfat: mergeti cat mai in sud Sveti Vlas, Pomorie, Duni chiar si Sozopol. Acolo veti gasi hoteluri si zone linistite ca sa va priasca concediul alaturi de micut. Studiati pe net Sveti Vlas inainte de a lua o hotarare. ( vezi Garden of Eden, Dolce Vita, Monastery, Lazur, Kambani etc, intra pe web site-urile lor ) Eu zic ca un apartament cu o chicineta dotata cu frigider, aragaz, etc va va fi mult mai utila decat o camera de hotel. 80% din romani care isi petrec concediile in Bulgaria se duc in Albena si Nisipuri insa litoralul bulgaresc e plin de surprize placute si inspre sud. Cand alegeti ganditi-va in primul rand la micut. Credeti ca se va simti bine intr-o statiune aglomerata si obositoare? Vacanta placuta !

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

NyfiSV[Baia Mare]2r[26.03.12 21:46]

Vezi Grand Hotel Varna in Constantin si Elena, pretul este convenabil,are un parc frumos si racoros langa piscina, la restaurant este mancare speciala pentru copii. Intra si cauta impresii chiar pe siteul acesta. Iti urez concediu placut si sa cresteti mari!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cristinelaJR[bucuresti][27.03.12 11:14]

De doi ani merg in vacanta in Bulgaria.Mentionez ca suntem o familie compusa din doi adulti si un copil,care acum are 4 ani.In anul 2010 am ales hotel Laguna Beach,ce pot sa spun ca ne-am simtit foarte bine la acest hotel,nu am avut probleme cu mancarea pentru cel mic,dar singurul incovient a fost ca era distanta totusi de la hotel pana la plaja,si era foarte aglomerata in aceea zona,trebuia sa te trezesti forte devreme pt a putea ocupa locuri pe sezlonguri.In anul 2011 am ales tot Albena dar hotel Slavuna,a fost o diferenta de confort foarte mare,din hotel ieseai direct pe plaja,cand am ajuns am aflat cum este cu ocuparea sezlongurilor,adica mergeai si gaseai o pozitie buna pe langa apa,i-ti atarnai un prosop la umbrela si tot sejurul erau rezervate,anul acesta am ales tot Slavuna dearece ne-am simtit excelent

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Bonsai78[autor]SV[Iasi]1r[27.03.12 14:36]

Dragii mei,

Cu drag si cu bucurie va spun ca suntem fericitii posesori ai biletelor de vacanta! Am avut norocul (dupa multe incercari si modificari de perioada) sa gasim locuri chiar la prima noastra optiune. Astfel, din 15 iulie, mergem la Kaliakra, in Albena!!!

Multumim tuturor pentru amabilitatea cu care ne-au indrumat si ne-au sfatuit, noi am vrut neaparat aproape de Romania, cu intrare lina in mare, mancare cat de cat diversificata si pentru pitic, am pus in balanta si argumentele PRO si pe cele CONTRA si ni s-a parut cea mai potrivita optiune pentru noi, mai ales anul acesta cand puiutul nostru e inca atat de mic.

Vacanta frumoasa tuturor si speram ca prima noastra experienta in Bulgaria sa fie una placuta! Vom reveni cu impresii...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ioannaGD[Bucuresti]6r[27.03.12 15:17]

bonsai, ma bucur ca ati gasit din prima. Asteptam sa ne povestiti cum a fost. Eu cred ca e cea mai buna alegere!

Vacanta placuta!


davidashCH[Chisinau][28.03.12 16:23]

felicitari cu alegerea facuta !!

dar daca nu e secret...pe cite zile si ce pret ? si la care Kalialkra ? superior ?


Bonsai78[autor]SV[Iasi]1r[28.03.12 18:14]

Nu e secret . La Kaliakra Standard am luat, in Albena, si cum ei nu accepta decat sejururi de 7 si 14 nopti, am optat pentru 7 nopti, sperand, daca se poate, sa mai prelungim direct de la receptie cu o zi - doua, daca nu, mergem pe la munte, in tara, la intoarcere, 2-3 nopti, si, astfel, am respirat si aerosoli, si aer curat

7 nopti UAI, de pe 15 iulie pana pe 22 iulie inclusiv, cu taxa de statiune inclusa, 950E.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

davidashCH[Chisinau][29.03.12 13:44]

clar

pret ok...ce pot sa spun...o vacanta cit mai placuta !


Bonsai78[autor]SV[Iasi]1r[29.03.12 14:49]

@laur7901: Multumim in mod special, postarea ta a fost una dintre cele care ne-a ajutat sa ne decidem fara retineri!


iulia_mitrache*SV[Bucureşti]1r[31.03.12 00:23]

Eu iti recomand Grifid Bolero.Anul trecut am fost pt prima oara in Bulgaria dupa 5 ani de mers in Antalya la 5*. Vreau sa-ti spun ca a fost mai bine decat mi-am imaginat. Hotelul f curat si destul de mare, camere f mari si frumos mobilate, patut pt copil in camera. Am uitat sa spun ca eu am fost noi am fost cu gogosica noastra de 1 an si 6 luni. Aveai mini bar in camera unde sa tii mancarea si fructele pt copil, hotelul era f aproape de mare iar pt a avea sezlong si acces gratuit la barul de la mare tb sa optezi pt bratari aurii cand iti cumperi biletul. Sa nu credeti ca o sa va relaxati f mult dar oricum este o iesire. sper ca v-am fost de folos.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ioannaGD[Bucuresti]6r[31.03.12 08:39]

Iulia, au fost discutii lungi si a ales deja Kaliakra din Albena... Nu contesta nimeni ca Bolero nu e unul din cele mai bune hoteluri, dar este f. scump si nu toti se incadreaza in bugetul lor...


marian76JR[brasov]1r[26.04.12 12:11]

recomand hotel club evrika, sunny beach.


LiviuGabrielCH[Bucuresti][01.06.12 20:26]

Eu intotdeauna am constatat ca early-bookingul e mai scump ca last minute. De fiecare data cand apelam la EB, erau puzderie de LM. Cand am zis ca mai bine merg pe varianta LM, dispareau ca prin minune!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [68] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.22255897521973 sec
    ecranul dvs: 1 x 1