ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.04.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 14.04.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2015
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 32 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Pacat !

TIPĂREȘTE

O locatie de vis... pacat de ea. In urma cu 4 ani am fost clientii acestui complex, si fiindca ne a placut... am revenit. Din pacate am fost dezamagiti cum nu mi imaginam ca se poate...

Este prima data cand scriu un review negativ, dar am considerat ca acesta este necesar.

Sa incepem cu inceputul...

Am intrat pe site ul complexului, am gasit o oferta de Paste 3 nopti cu demipensiune, am trimis mail in care am solicitat doua camere triple si am intrebat daca se poate sa avem pensiune completa. Mi s a raspuns la mail ca se poate si mi s a spus noul pret. Am primit o proforma pt avans... pana aici toate bune si frumoase.

Oferta incepea cu ziua de vineri, primire cu cina... noi am ajuns undeva dupa pranz, am gasit-o la bar pe d-na Loli (singurul angajat competent al acestui complex) si am rugat o sa ne conduca la camere. In afara de faptul ca nu erau pregatiti deloc pentru venirea noastra, pe masa de biliard, pe bar si pe langa erau diverse solutii de curatenie, hartie, pungi de zahar... am ajuns la etajul 1 unde solicitasem camerele, si ne am lovit de prima problema... s a creat o incurcatura si una din camere a fost data atcuiva (ulterior am vazut ca cei in cauza erau prietenii patronului), si ne a fost oferita in schimb o camera dubla cu un fotoliu ce se face pat... la acelasi pret. Nu am fost de acord si mi s a oferit apoi o alta camera, tripla de data asta, la etajul 2. Ajunsi in camera, am constatat ca frigiderul era murdar si am intrebat o pe Loli cu cine vorbesc sa imi stearga si mie frigiderul pentru a l putea folosi... atunci aveam sa aflu ca dansa era angajatul bun la toate (nu au personal pentru curatenie), care nu avea cum sa le faca pe toate si bine in timp util... In camera am descoperit ulterior ca nici mocheta nu era aspirata, nici panzele luate, nici cabina de dus spalata... etc. Iar barul a aratat jalnic de cand am venit pana am plecat... plin de pahare murdare, sticle goale... cine si cand sa le spele/stranga?

Am fost rugati sa platim cum am ajuns... daca era cu plata la sfarsit nu stiu ce mai plateam... si am primit o foaie cu programul detaliat si ce urma sa mancam in acele zile. Intrare cu cina, iesire cu pranz.

Am servit cina, de altfel si singura care a fost conform cu hartia, la restul meselor s au inlocuit multe preparate... cu ce a mai ramas din zilele trecute.

Mancarea a fost buna (desi nu vreau sa ma gandesc cum arata bucataria, daca ce era la vedere era mizerabil), deserturile groaznice, servirea proasta, dar nici nu avea cum sa fie altfel cu doua fete la servire (din care una total pe langa ospatarie) pentru 50-60 de persoane.

In prima noapte a fost foarte frig atat in camere cat si in restaurant.

In schimb am fost placut impresionata dimineata, de paunul ce umbla liber prin curtea complexului. Un exemplar superb... ce statea pe balustrada nostra de la etajul 2... am aflat apoi ca sunt 8 in total... pauni si paunite liberi prin complex... dragut.

Sambata la micul dejun am asteptat in picioare vreo 20 min pana ne am servit din zona de bufet... groaznic... am coborat la ora 9 desi pe hartie micul dejun incepea cu ora 8 si nu era nimic pregatit, ba nu erau farfurii, ba nu erau cani, ba nu erau tacamuri, ba laptele era in termosul pe care scria ceai, duminica in acelasi termos era cafea... la un moment dat mi am pus ceai in cafea nestiind ca nu se tine cont de etichete... se aduceau cate 4 oua ochiuri la 10 min, apoi nu mai era paine... si tot asa... dezastru... Am zis ca e prima zi... si s a intamplat... dar asa a fost in toate cele 3 dimineti... si asta fiindca de bufetul pentru mic dejun se ocupa o sigura fata, care nu facea fata clar... Loli venind pe la 9 30... cand mai organiza umpic bufetul.

Duminica la micul dejun acceasi poveste... apoi la pranz care dura vreo 3 ore... pana veneau ciorbele... stai ca nu s au adus tacamurile, fetele alergau la propriu printre mese, trebuia sa ai curaj sa ceri ceva de la bar... oricum nu avea cine sa iti aduca... pana se strangeau castroanele, pana venea felul doi si salata... Au mai aparut doi baieti la servire in momentul in care nu faceau fata fetele, dar nu s a vazut nici o imbunatatire.

Cireasa de pe tort a fost in timpul pranzului un copil de 11-12 ani care s a accidentat la tiroliana din cauza ca nu i s a pus nici un fel de protectie, si nu i s a tinut cordelina de franare de catre un angajat al complexului care probabil era unul din cei ce venisera in ajutor la servire... copilul respectiv a luat viteza foarte mare... si in capatul tirolienei era un stalp de curent de care s a izbit cu capul, norocul lui fiind ca la primire il astepta tatal lui care, izbit de copil, a cazut de la o inaltime de aprox 4 m, in cadere lovindu se si el cu capul de o bordura... si iarasi au avut noroc ca ambulanta a venit foarte repede... max 10 min.

Cina Pascala a fost singura masa luata in liniste asa cum ar fi trebuit sa fie in tot sejurul nostru acolo.

Luni, aceeasi poveste cu micul dejun, plus o nervozitate a tuturor clientilor deja iritati de proasta organizare, iar la pranz care de data asta a durat mai mult de 3 ore... ni se spune la sfarsit ca trebuie sa platim ce am consumat fiindca acest pranz nu era inclus in oferta. Am vorbit cu seful, care ne a spus ca sa facem cum vrem... daca vrem platim... daca nu... nu... mi a aratat o oferta pe telefonul dansului in care scria ca avem doar doua pranzuri... acea oferta am vazut o atunci pentru prima data, si mi s a parut total deplasat... un mod prin care a incercat sa mai scoata niste bani de la noi... Toti cei care am stat in complex eram convinsi ca acel pranz este inclus, si multi au plecat dupa felul doi, fara sa mai astepte desertul... un grup de langa noi de 14 persoane din care mai erau 6, dupa desert a fost pus intr o situatie jenanta... cine plateste si pentru cei care au plecat... nu stiu ce sa zic... dar asa ceva nu se face!

Concluzia : O organizare cum nu se poate mai proasta si PERSONAL INSUFICIENT!

Si cel mai important : CITITI SI TINETI CONT DE REVIEW URI inainte de a merge intr-o locatie noua sau nu neaparat!

Noi nu am tinut cont si rau am facut!


[fb]
---
Trimis de AndreeaAndrei in 20.04.15 19:16:55
Validat / Publicat: 20.04.15 20:03:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VOINEASA / VALEA LOTRULUI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1197 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AndreeaAndrei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 32.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster70
    [20.04.15 20:03:14]
    »

    @AndreeaAndrei: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂComplex Turistic Valahia [Păscoaia]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05768609046936 sec
    ecranul dvs: 1 x 1