ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.06.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 25.06.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 16 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
40.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Putin mai mult dezamagit

TIPĂREȘTE

Conditiile de cazare acceptabile serviciile generalale cu mici minusuri in hol era un covor care nu statea perfect intins - la un capat era ridicat - de care o batrana s-a inpiedicat si si-a rupt mana; lifturile iti creste barba asteptand sa urci sau sa cobori

Bucataria mancarea este rea si poate concura cu Mastersef doar manjeste farfuria in concluzie sub orice critica Seful de sala era obraznic si mai tot timpul era beat daca i- am facut observatie ca mancarea este putina si este sub gramajul afisat a incercat sa-mi mai dea o farfurie in plus numai sa tac sa nu-i mai fac observatii. dimineata la micul dejun aducea 3 feliute de salam obosite deja aproape alterate un cubulet minuscul de unt si o cana de ceai niciodata lapte. ciorba niciodata nu a avut carne in 16 zile felul 2 daca avea carne era batuta de vedeai prin ia. seara se stia Fasole cartofi sau varza acra de anul trecut

Nu as recomanda nici la dusmani acest Hotel.

rog turistii care au fost in perioada 8 24 iunie 2014 sa scrie si ei despre felul cum sant tratati pensionarii cu bilet de la casa de pensii de pesonalul conducator al restaurantului

Tratamentul este bun personalul medical amabil efectuiaza tratamentul cu simt de raspundere si profesional FELICITARI


[fb]
---
Trimis de Macry_1946 in 25.06.14 10:38:49
Validat / Publicat: 25.06.14 11:52:47
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1881 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

27 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Macry_1946); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    27 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [25.06.14 10:54:37]
    »

    @Macry_1946: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    iulian68
    [25.06.14 13:41:12]
    »

    @Macry_1946: Trebuie sa lamuresti un aspect: conditiile hoteliere nu au legatura cu masa...

    Anul trecut, cand m-am intors, am scris si eu despre faptul ma micul dejun era cum era, dar nu am cum sa nu recomand pt acest aspect hotelul...

    In fond este la latitudinea fiecaruia sa ia cazare cu masa sau fara.

    webmaster
    [25.06.14 14:35:07]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    alex1968
    [25.06.14 17:16:52]
    »

    @iulian68,

    In fond este la latitudinea fiecaruia sa ia cazare cu masa sau fara.

    Nu este asa. Autorul review-ului a fost cu bilet de tratament prin Casa de Pensii. TOATE aceste bilete includ cazare si masa - pensiune completa.

    iulian68
    [25.06.14 22:45:31]
    »

    @alex1968: Asta am spus si eu, de fapt, anul acesta daca il mai iau pe cel mic, am sa merg tot acolo, cu MD. Altfel nu m-as duce...

    alex1968
    [25.06.14 23:22:58]
    »

    @iulian68,

    Eu am fost anul acesta, pentru două zile, la hotelul Hora, pentru că mama mea avea acolo biletul de tratament (tot pentru perioada 8-24 iunie, la fel ca şi autorul acestui review).

    Hotelurile Balada şi Hora sunt, cum s-ar spune, "hoteluri surori", au cam aceeaşi structură din câte am văzut, însă cu un plus considerabil pentru Balada datorită piscinei.

    Din afară mi-a plăcut mult mai mult hotelul Balada, pare mai îngrijit, dar, din ceea ce am citit acum, cred că mama mea a avut noroc ptr. că a fost repartizată la Hora, pentru că cel puţin masa a fost acceptabilă, iar personalul de la Hora, inclusiv de la restaurant - deosebit de amabil.

    Vreau însă să fac o remarcă în ceea ce priveşte piscina de la Balada: preţul pentru cei care nu sunt cazaţi acolo este exagerat de mare, 18 lei/persoană/zi în condiţiile în care şezlongul NU are salteluţă.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [26.06.14 07:00:02]
    »

    @alex1968: stai linistit, prosopul poate suplini cu succes lipsa saltelutei... In afara de asta, anul trecut intrarea era 19 lei, au scazut un leu

    flor2011
    [02.08.14 02:46:12]
    »

    Referitor la femeia care "Și-a rupt mana impiedicandu-se de covor" nu este adevărat. Femeia respectiva și-a rupt mana la plaja, dând vina apoi pe colega de camera ca a căzut întrucât aceasta a pus-o sa îi adune scoici.

    Cat despre lifturi, merg foarte prost din cauza persoanelor care nu știu sa aștepte liftul și îl țin blocat pe etaj ori se urca câte 6-7 persoane deși scrie foarte clar limita acestuia. Iar primele etaje sunt ținute pentru persoanele venite la tratament ce au handicap.

    Meniul pt CNPAS este foarte ieftin, de aceea și cantitățile sunt foarte reduse. Ca sa va faceți un calcul - în 1420 de lei valoarea unui bilet, intra cazare, 3 mese și toate procedurile de tratament, timp de 16 zile. Bilet pentru care pensionarii achita in medie intre 100 și 700 Ron în funcție de pensie. Mâncarea nu este deloc alterata. Eu lucrez în acest hotel (și nu la restaurant) am mâncat și eu meniul de CNPAS și nu am murit și nici toxiinfecție alimentara nu am făcut, deci alterat nu era nimic. Este adevărat mâncarea nu este nemaipomenita si nu se compara cu cea de acasa și au multe de imbunatatit, dar și când gătesc acasă, dacă stau sa o iau drept, cheltuiesc mult mai mult decât suma alocată meselor de CNPAS.

    Hotelul, da, necesita destul de multe îmbunătățiri, mai precis o renovare generala (adică modernizare) și trecând peste faptul ca are un deficit de personal, ceea ce reprezintă un alt mare minus, s-a încercat mulțumirea tuturor turiștilor. Și nu cred ca dacă a fost cineva sa facă vreo reclamație sau sa exprime vreun inconvenient, nu a fost luat în considerare de către personal. Și foarte multe lucruri nici nu sunt întreținute de cei care vin la hotel care iau prosoapele la tratament la nămol și după spun ca sunt pătate, pe mocheta se scăpa diverse de nu i S-a mai scos fata, ca sa nu mai spun de cocina pe care o lasă pe jos prin recepție când stau seara și multe altele, dar vor sa lucească totul. Și multe nemulțumiri mai apar când turiștii vin cu o alta idee formata de la agenții, gen paturi matrimoniale, frigidere în camera și dacă se poate toate camerele sa fie poziționate cu fata la mare. Nu, paturi matrimoniale sunt doar în apartamente, în camere sunt minibaruri ce funcționează mai mult ca răcitoare și din păcate hotelul nu are decât câteva camere cu fata spre mare. Dar el este poziționat aproape de plaja, deci eu totuși sper ca venim la mare ca sa mergem la plaja și sa ne plimbam pe afara, nu ca sa stăm în camera sa vedem marea. Așa putem sta acasă sa o vedem de la televizor.

    Iar cât timp ni s-a vorbit cu respect, și noi ne-am purtat la fel la rândul nostru, și chiar am încercat cât de cât sa mulțumim pe toată lumea și sa ajutam cât se putea. Cel puțin pe parte de hotel, întrucât în aceasta privința mă pot pronunța. Și am citit și reviewuri uri precum ca personalul nu știe sa comunice cu turiștii; da probabil nu s-a primit training ca pentru hotelurile de 5 stele, dar atât timp cât turistul se poarta lipsit de respect cu personalul indiferent de problema avută, să nu se aștepte la flori. Din păcate nu vom putea mulțumi niciodată pe toată lumea, dar sper ca măcar se va reuși a mulțumi o mare parte și atât cei care mai doresc sa revină cât și cei ce nu doresc sunt bineveniți.


    NB flor2011 este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][4 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    iulian68
    [02.08.14 10:51:55]
    »

    @webmaster: anul trecut, in iulie, la inceput, am scris un articol referitor la aceasta locatie... Apare doar in activitatea mea, nu si aici... De ce oare?

    iulian68
    [02.08.14 10:57:39]
    »

    @flor2011: Stimata d-na, sunt intrutotul de acord cu dvs in multe privinte. Anul trecut am stat 10 zile, cred , la acest hotel, si m-am simtit foarte bine, avand in vedere clasificarea sa. Stati linistita, este una din putinele locatii ale statiunii la care poti sa mergi fara a avea temeri ca vei nimeri prost, ca sa nu mai punem la socoteala AquaPark-ul, care isi merita toti banii. Nu spun ca nu ar fi necesar sa se mai renoveze, sau sa se schimbe mobilierul, insa repet, la acest moment este una din putinele unitati de cazare care isi merita clasificarea... Si aici nu m-am referit si la serviciile de masa...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [02.08.14 11:01:19]
    »

    @iulian68:

    am scris un articol referitor la aceasta locatie... Apare doar in activitatea mea, nu si aici... De ce oare?

    Ba apare - e suficient să listezi TOATE articolele!

    Macry_1946AUTOR REVIEW
    [02.08.14 12:28:41]
    »

    @flor2011: sant sigur ca esti angajata Hotelului si normal incerci sa aplanezi situatia acestui hotel dar oricum dati faliment clar daca nu vreti sa va faceti meseria pt. care santeti platiti.

    nu va plangeti de personal adm. de la restaurant puteti sa-l dati afara daca bea in timpul serviciului si pe langa faptul ca fura din portii de aceea sant minuscule nu scrie nicaieri ca daca vii cu bilet de pensionar portia este sub gramajul afisat. acest individ daca ziceai ceva de mancare ca este putina te lua la misto era ff. obraznic asa ca faceti ordine acolo unde trebie facuta si terminati cu scuzele ca pt. pensionari nu aveti fonduri ca pensionarii saraci v-au acceptat tote magariile acestui hotel cu toate lipsurile lui daca nu santeti in stare plecati lasati pe altii ca altfel falimentul va asteapta clientii vor servicii nu scuze

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    flor2011
    [02.08.14 16:19:40]
    »

    Da este adevărat ca sunt angajata la hotel și sincer nu mă interesează atât de tare sa aplanez situația întrucât la salariul minim pe economie pe care îl oferă pentru a fi non stop disponibili pentru hotel, ultimul lucru care mă interesează este a-i ridica în slavi.

    Dar măcar eu încerc sa fiu imparțiala și corecta fata de toată lumea, nu sa împroșc cu noroi când turiștii sunt mitocani, fura și hârtia igienica și săpunul din baie, sau își atribuie dotările hotelului.

    Meniul la cnpas nu va fi în veci ca un meniu a la cart de acolo și gramajul foarte redus. Buget pentru pensionari nu noi [îl] atribuim ci statul. Dacă nu sunt bani suficienți de la stat pt pensionari nu mi se pare normal sa avem noi ochii scoși din acest motiv. Noi probabil nici atât nu vom mai prinde la batranete.

    Iar staff ul din restaurant nu are treaba cu cel din hotel. Are un director propriu și respectiv niște birouri care răspund de ei. Dacă nu s-au purtat respectuos erați și sunteți liber și îndreptățit sa faceți plângere la directorul de la birouri.

    Dar nu mi se pare normal sa cotați un hotel a fi o experiență îngrozitoare doar din cauza restaurantului.

    Atât cât noi pe parte de hotel am respectat toți turiștii, bănuiesc ca nu cerem prea mult sa ni se acorde același respect.

    Și v-am spus aceeași mâncare am mancat-o și eu de la cnpas și este adevărat ca nu as gati-o asa niciodată, dar nici atât de îngrozitoare nu mi s-a părut.

    Așa ca nu încerc sa găsesc nicio scuza pentru nimic, dar măcar eu nu generalizez totul și pe fiecare îl iau ca atare. Nu ma apuc sa caut defecte și unde nu sunt, dacă chiar vrem sa fim corecti.

    Și ca sa nu mai spunem ca atunci când se vine și cu bilete de cnpas nu am spus nimic când veneau cu nepoții sau făceau câteodată schimb de persoane în camera deși biletul este foarte clar ca se ocupa un loc în camera de persoana titulara.

    Dar cu toate acestea încercăm să lăsăm mai multa lume sa se bucure.

    În orice caz cam atât am avut de spus la adresa reproșurile. Nu vreau sa scuz pe nimeni și nimic, vreau doar sa fiți cât mai corecți când le faceți.

    Problema noastră este ca am ajuns atât de supărati pe viața încât nu mai știm deloc sa ne bucuram de lucrurile simple si pozitive.

    Așa ca dacă nu v-ati simțit deloc bine la hotelul acesta îmi cer eu oficial scuze pentru toate neajunsurile, și pentru restaurant deși nu e responsabilitatea directa a hotelului, și sper ca la anul părinții sau dumneavoastră veți fi mult mai fericiți de alegerea pe care o veți face în alegerea unui hotel cu tratament.


    NB flor2011 este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster
    [02.08.14 17:49:55]
    »

    @flor2011: foarte bun, excelent răspuns, cu mult bun simţ. Bravo.

    Macry_1946AUTOR REVIEW
    [03.08.14 09:29:48]
    »

    Chiar credeti ca nu am mai fost in alte statiuni de tot dati ca aveti bugetul pt masa mic??? mergeti alaturi la HORA sa vedeti ca nu este la fel ca la DV.

    Probabil ca directorul de Hora ii este mai putn foame decat celui de la Balada

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [03.08.14 10:07:35]
    »

    @Macry_1946: Chiar nu ai inteles nimic? Hotelul nu are legatura cu restaurantul!!! Iar in hotel am stat si eu, am scris, am postat si foto. Hotelul e ok! Tu ai dialogat cu un angajat al hotelului, nu al restaurantului... Toate cele trei locatii -surori, Sirena Balada si Hora au directori de hotel si directori de alimentatie separati, asa ca neajunsurile de la mese nu au legatura cu cele din hotel si invers. Ce esti asa pornit? D-na de la hotel ti-a spus ce ai de facut...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    flor2011
    [03.08.14 14:20:42]
    »

    Domnule drag haideti sa incerc sa va explic ce este deranjant la modul in care puneti dumneavoastra problema; sa incerc printr-un exemplu mai concret:

    - daca un roman se duce in afara si fura, acest lucru il face hot. Strainul in acel moment ne face pe toti romanii hoti fiindca el asa ne percepe. Iar el o sa vada defecte de acest gen la ceilalti romani desi poate nu le au. Iar modul in care ne percepe pe toti este totusi un lucru fals intrucat generalizeaza un caz ce are un pion exact.

    Cam acest lucru il faceti si dumneavoastra acum. sper ca intelegeti punctul meu de vedere in acest sens.

    Daca nu intelegeti lasati-o asa, si imi cer eu scuze ca restaurantul a plecat cu cele 100 de grame de carne si taietei, si va doresc concediu placut la anul la Hora.

    Si pentru cunostiinta dumneavoastra - directorul de la Balada este unul, si directorul de la restaurantul atasat hotelului este cu totul alta persoana; iar restaurantul si hotelul sunt romanii din exemplul dat ca sa ma fac mai inteleasa cu explicatia de sus.

    Si ca sa ma fac si mai bine inteleasa, cu ce fel de oameni am avut de a face ca si turisti la hotel Balada (iar eu chiar am lucrat timp de 6 ani in contact direct cu o mare varietate de oameni), nu am avut de a face vreodata si sincer pot spune ca inteleg de ce tara asta se duce de rapa de tot si asta este din cauza oamenilor de rand ce nu au nicio treaba cu societatea in care traiesc.

    Si din fericire experienta ce am avut-o vara aceasta va fi unica in viata mea intrucat nu mai planuiesc sa o repet.

    Si asta nu ar fi neaparat o decizie buna intrucat multi dintre turisti au fost persoane care puteau expune o nemultumire si un punct de vedere in normele bunului simt, dar restul persoanelor au putut sa imi diferentieze alegerile pe viitor.

    Lucru care ar trebui sa se intample si cu dumneavoastra: v-ati spus punctul de vedere, daca ati inteles ceva din tot ce v-am explicat de bine, daca nu iar de bine, alegerea pe viitor va apartine.

    Lucrurile sunt asa de simple, iar amplificarea unui lucru in ceva ce deviaza complet mi se pare o irosire totala a energiei fizice si psihice.

    O vara frumoasa in continuare va doresc!


    NB flor2011 este (sau a fost) reprezentant al unității
    Macry_1946AUTOR REVIEW
    [04.08.14 00:51:58]
    »

    @flor2011: am inteles ca ati face foarte bine sa va lasati de serviciul acesta si sa lasati pe altii mai competenti si poate asa se va aduce cuvinte de lauda pt. ca la dv. este poveste mai veche vedeti cati turisti va critica

    FACETI CA TOT PERSONALUL RESTAURANT HOTEL SA FUNCTIONEZE CUM TREBUIE si atunci toti turistii vor fi multumiti si nu mai va critica nimeni pacat de pozitia acestui hotel ca va bateti joc de el

    iulian68
    [04.08.14 05:41:25]
    »

    @Macry_1946: nu incetezi cu jignirile? Du-te atunci si fa-ti tratanentele sau mai stiu eu ce, in germania, austria, etc, sau eventual la vega, in mamaia! La ce bani ai platit, oricum ai primit prea mult. A pro pos, am impresia ca te-ai inscris pe saitul acesta doar ca sa faci circul asta, alte "iesiri" nu cred ca ai mai avut... Pacat, sa dai cu pietre in oameni nevinovati doar ca asa te simti bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    flor2011
    [04.08.14 08:46:53]
    »

    Domnule macry eu reviw uri proaste de la turisti nu am cum sa am de ceva timp intrucat in acest hotel este prima mea vara de munca. (...) Una este sa se planga de restaurant, alta de hotel si alta de mine. Eu v-as recomanda sa optati pentru un hotel de cinci stele daca va permiteti poate acel hotel va indeplini nevoile dumneavoastra ori cel mai bine pentru hora.

    Sunteti cumva angajat la hora la restaurant de il ridicati atat in slavi? Or fi multe lipsuri in hotel si la restaurant, dar vad ca la majoritatea oamenilor care vin le lipsesc total cei 7 ani de acasa (...)

    Eu v-as sfatui sa mai calatoriti putin, mai faceti-va vacante si in afara si dupa daca chiar doriti sa dezbatem probleme despre hoteluri si restaurante va astept cu cea mai mare placere.


    NB flor2011 este (sau a fost) reprezentant al unității
    Macry_1946AUTOR REVIEW
    [04.08.14 15:16:18]
    »

    @flor2011: Chiar asa de unde stii ca nu am fost si in alte statiuni in Tara si strainatate si sa stii ca nu am intalnit personal care sa bea in timpul serviciului sa fie obraznic cu clientii

    Imi recomandati sa ma duc la hoteluri si restaurante de lux noi astia care santem pensionari de rand nu ne permitem asa ceva

    Dar nici voua nu va permitem sa va bateti joc de noi pt. ca voi traiti dupa urma noastra pt ca aia care au bani multi nu vin la voi sa va bateti joc de ei. Poate asa mai aude si cine trebuie sa auda ca va bateti joc de clienti si sa stii canu lucrez la HORA sant pensionar si pe plaja oamenii vorbesc fiecare de conditiile si confortul fiecaruia din hotelul sau unde este cazat

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    flor2011
    [04.08.14 17:08:41]
    »

    Sa stiti ca nu este un hotel numai pentru pensionari, sunt destule persoane din functii 'sus-puse' care vin sa se cazeze, si culmea pe una dintre acestea am cazat-o intr-o camera unde se intampla sa fie gandaci. Domnul in cauza a venit sa spuna foarte elegant problema iar a doua zi s-a rezolvat. Fara scandal, fara jigniri la adresa intregului personal cum sunt altii obisnuiti.

    Sunt persoane care platesc 4000 de lei pentru a sta 9 zile la noi si nu s-au plans de nimic in afara faptului ca asteapta foarte mult la restaurant.

    Cat despre problemele care au fost pe hotel toate au fost solutionate dupa o reclamatie.

    Iar prin faptul ca dumneavoastra m-ati jignit personal pe mine pentru pentru ca nu va place cum e gatita mancare, nu mi se pare decat ca arata ce stofa aveti.

    Si daca si-a batut cineva joc de la hotel de dumneavoastra, si sfatul meu personal este sa nu ii mai calcati pragul intrucat nimic nu merita sa va perturbati concediul.

    Si sincer chiar imi doresc sa lasam subiectul asa, este clar ca privim destul de diferit lucrurile si nu isi au sens viitoare discutii cu privire la acest punct.


    NB flor2011 este (sau a fost) reprezentant al unității
    iulian68
    [04.08.14 20:03:54]
    »

    @flor2011: nu are rost sa mai intrati in polemica cu astfel de oameni... E clar ca a mai umblat, si prin strainatate, dar doar prin intermediul tv-ului. Modul de adresare si vehementa limbajului ii dezvaluie caracterul. Nu mai scrieti, eu deja nu ma mai adrsez acestei persoane, ar fi sub demnitatea mea sa ii mai adresez un cuvant, cand, in atatea randuri incerc sa-i explic ceva si nu vrea sa priceapa.

    Sa stiti ca, fara a ma lauda, am ceva bani, insa anul trecut am stat o saptamana si la Balada, si m-am simtit f bine, ba pana si micul dejun a fost acceptabil... Si cazarea a fost destul de scumpa, ma refer la diferentele platite de mine si de aceasta persoana... Cred ca am platit undeva la 1800 lei pentru 7 nopti din care 25 lei/pers micul dejun. Si am fost multumit, am si spus ca e unul dintre putinele hoteluri din Saturn la care poti merge cu incredere...

    Asa ca va felicit pt treaba pe care o faceti, dvs si ceilalti lucratori, nu il felicit pe director pt ca nu dansul e "la saiba "

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Macry_1946AUTOR REVIEW
    [05.08.14 10:59:28]
    »

    @iulian68: cumva si tu esti angajat la Balada de esti asa de incisiv si tu jignesti nu numai pe mine ci toti pensionarii saraci. eu nu am facut nimic decat am aratat situatia de fapt ce se intampla acolo. Si sa stii ca am fost in mai multe statiuni din tara care nu aveau asa FOAME de bani ca la restaurantul BALADA

    Nu este nevoie sa mergem in germania sau austria acolo va duceti voi astia cu bani

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iulian68
    [05.08.14 11:30:05]
    »

    @Macry_1946: Eu sunt directorul!

    Lasand gluma la o parte, trebuie sa fie clar un lucru: chiar daca am bani, merg si la hoteluri de 3 * de pe litoralul romanesc, asta se poate vedea dupa ceea ce am scris... In afara de asta, si parintii mei sunt pensionari, problema e ca nu au decat o pensie, si cu toate astea nu se vaita, si pentru ca ii ajut in fiecare an sa mearga undeva, chiar si in Grecia, niciodata nu au spus ceva de rau pe unde au fost. Si stii de ce? Pentru ca au fost multumiti in primul rand ca au ajuns acolo, asa saraci cum sunt, ca toti pensionarii dealtfel, nu ma refer la nomenclaturisti, etc, pentru ca omul sfinteste locul, si si-au facut, daca era nevoie de ceva retusat, singuri, fara sa faca circ, iar la masa, au mancat ce au primit. Multumeste-te cu putin, daca putin ai platit, nu incerca sa te ridici la masa mea, daca am platit de trei ori pretul tau... Asa m-au invatat, si asa fac... Daca am bani ma duc in Turcia la uai si platesc 2500 de euro, daca nu am bani, ma duc la saturn, la balada, sau sirena, si mananc la terasa galbena... Insa ai tinut cu tot dinadinsul sa te erijezi in opinia publica, si nici macar nu ai tinut cont ca d-na pe care ai tot jignit-o nu avea absolut nicio legatura cu restaurantul... Referitor la statiunile din tara, alea care au mai ramas, din ce citesc eu pe acest sait si din ce mai aud vecinii vorbind, toate sunt "o apa si-un pamant" si nu ma mira, pentru ca banii alocati sunt aceiasi, si nu poti face bici din mai stiu eu ce...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    flor2011
    [05.08.14 13:29:23]
    »

    Domnul Iulian, nu are rost sa va consumati energia degeaba. Daca tot ne numim oficial tara democrata domnul este liber sa isi faca vacanta unde doreste. Oricum esenta intregului subiect dezbatut a fost clar pe langa modul de percepere a multor oameni. Eu nu voi lauda nicidata acest hotel intrucat are multe neajunsuri dar macar incerc sa relatez lucrurile obiectiv. Asa ca ma bucur daca m-am facut inteleasa macar pentru cateva persoane.


    NB flor2011 este (sau a fost) reprezentant al unității
    iulian68
    [05.08.14 14:12:51]
    »

    @flor2011: V-ati facut stimata doamna, foarte utila! Va doresc numai bine!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, flor2011, iulian68, Macry_1946
    Alte impresii din această RUBRICĂBalada Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.079423904418945 sec
    ecranul dvs: 1 x 1