ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.02.2017
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Suceava
ÎNSCRIS: 19.02.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
FEB-2017
DURATA: 2 nopți
prieteni
7 AD. + 7 COPII -- v: 4-12

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 29 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

Domeniul Dornei un hotel de evitat...

TIPĂREȘTE

Domeniul Dornei: Dezamagire maxima!! De evitat aceasta pensiune!! E frustrant ca pe banul nostru sa fim tratati ca niște oameni naivi, cazați pentru prima oară undeva înafara casei...

Începem cu cazarea:

Desi aveam rezervarea făcută cu 2 luni înainte, in momentul in care am ajuns la hotel, ni s-a adus senin la cunoștința ca etajul 1 este inundat iar in unele Camere nu putem fi cazați. Sa așteptăm prin restaurant pana ne găsesc alternative la hotelurile învecinate. Dupa aproximativ 4 ore d așteptare, veniți de la cateva ore distanță, cu copii mai obosiți decât noi, ne Cazam in hotelul inundat garantați de personal ca mocheta a fost aspirata si ca se va usca pe jos curând. Asta se întâmpla vineri seara. Pentru a nu dezbina un grup de 4 familii pe la 4 pensiuni diferite, am acceptat ideea ca reprezentanții hotelului se străduiesc sa înlăture neplăcerile ivite. La scurt timp am realizat ca am fost înșelați, ca tot demersul lor a fost unul superficial, mai bine zis dezinteresat de nevoile noastre, interesati doar de obținerea aceluiasi profit cu orice scop, in conditii aflate in totala antiteza cu ofertele de pe internet in care suntem ademeniți de vorbe mari:::confort, relaxare și prospețime. Sejurul s-a încheiat duminica la amiaza iar mocheta a fost lăsată la fel de uda, apa la fel de multă, mirosul pe etaj insuportabil. Am fost nevoiți in acest sejur minunat oferit de Domeniul Dornei sa ne dam jos din pat direct in cizme pt ca șlapii și Șosetele tuturor din geamantane s-au udat din prima seara.

Unde mai pun ca din cauza forfotei create in vederea "Acoperirii " urmelor inundației și păstrării clienților cu orice chip, au tot fost deschise ușile si

S-a făcut frig, iar majoritarea copiilor, plimbați prin ""beltile"" de la etajul 1, au făcut rost de o răceala. E de la sine înțeles ca și acest bonus e ""tot din partea casei "". In momentul in care urma sa se facă decontul cheltuielilor finale, un așa zis manager obraznic, cu un mare curaj, ne vorbește pe un ton sfidător despre achitarea integrala a contravalorii cazării. Crezand ca a uitat de înțelegerea de vineri, in care ni se vorbea de discount, doar doar sa nu piardă întreg grupul nostru, noi am ținut sa-i reamintim condițiile in care am fost cazați. Obraznicia nu se oprește aici... nu numai ca""nu și-a amintit""... de aceste condiții ne și cenzura dreptul de a ne putea expune reclamațiile... contestând existența unor situații care ar putea pune la îndoiala """calitatea """ serviciilor lor... toate acestea tot in ideea de a percepe tariful integral pe serviciile lor nici măcar second hand nu 4 stele...

Sa trecem la lista de meniuri: Copiii au ales sa consume piept de pui la grătar și cartofi prăjiți. Pieptul de pui extrem de uscat și condimentat cu boia iute nu a putut fi consumat de copii. Cartofii prăjiți aveau aspect de cartofi reprajiti adică prăjiți, răciți și iar încălziți. Desi pe lista de deserturi erau oferite cam 12 sortimente de dulciuri ni s-a spus ca doar papanași și clătite ne pot prepara. S-au comandat la masa noastră și clătite și papanași. Atat papanasii plini de ulei cât și clătitele aveau culori albastrii motiv pentru care bănuim ca brânza și lapte nu au văzut in compoziție.

Sa nu uitam de serviciile oferite : Dincolo de mirosul de aer închis, am realizat imediat ca avem de-a face cu un mediu hotelier care nu pare a fi la prima întâlnire cu inundațiile, infiltrații de apa in pereți, mochete sau mobilier. Din cauza gradului ridicat de uzura Usile la dușuri trebuiau tinute cu mare dibăcie sa nu cada sistemul de prindere peste cineva aflat la baie. La baie despre șampon, balsam sau săpun nu putem vorbi... deși valoreaza o nimica toată... dar zici ca atunci când dai un ban ai așteptări...

Piscina care este placată pe margini cu lemn prezintă multiple urme de uzura, este lipita cu scotch acolo unde lemnul s-a rupt și fixată in cuie ieșite de 1 cm afara, cuie in care exista riscul sa se accidenteze și un adult nu doar un copil... Vibromasajul funcționează defectuos... Cerealele de la mic dejun de asemenea de evitat... au un gust sec (de marfa păstrată prea mult in depozite) de cereale la sac!!!

In concluzie serviciile și condițiile oferite nu merita prețul perceput și nici numărul de stele afișat, motiv pentru care ne-am petrecut timpul și am servit masa in restul zilelor la alte restaurante.


[fb]
---
Trimis de Client 2017 in 19.02.17 21:04:46
Validat / Publicat: 19.02.17 22:27:28
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4175 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Client 2017); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 29.70 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [19.02.17 21:15:56]
    »

    @Client 2017: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -----

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 41&ridAnt=76404

    -----

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Client 2017AUTOR REVIEW
    [19.02.17 21:56:37]
    »

    Da e Ok

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Client 2017
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Domeniul Dornei [Dorna Arini]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045428037643433 sec
    ecranul dvs: 1 x 1