ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.08.2018
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Hamburg
ÎNSCRIS: 03.08.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
3 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
20.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

O vacanță de coșmar la Gulliver Delta Resort Uzlina

TIPĂREȘTE

Suntem o familie cu un copil de 11 ani care locuim în Germania. Anul acesta am făcut imensa greșeală de a ne petrece vacanța în țara natală, mai exact în Delta Dunării la Hotel Gulliver Delta Resort din Uzlina, lucru care cu siguranță nu se va mai întâmpla niciodată. Ceea ce ne-a fost dat să trăim depășește orice limită și mă întreb cum o asemenea societate comercială primește aviz de funcționare, nemaivorbind de faptul că mai este clasificat ca hotel de 3 stele.

Soacra mea a făcut rezervare printr-o agenție din București pentru 4 nopți cu demipensiune, 3 adulți și un copil.

Am fost cazați într-un fel de vilă pe suprafața resortului, la parter, deasupra noastră mai existând un apartament. Casele sunt vechi și nu au plafon de beton, ci probabil din bârne de lemn, drept urmare la orice pas făcut de locatarii de sus, ai senzația că-ți cade tavanul în cap. În fine, ne-am rugat să avem niște vecini rezonabili și am zis să nu ne stricăm concediul numai din cauza acestui „mic“ detaliu.

Entuziasmul concediului nu a durat decât câteva ore, întrucât în aceeași seară am descoperit că deasupra noastră este cazat un grup de elevi de 13-14 ani veniți în tabără, cu chef de distracție, ceea ce e absolut normal la vârsta lor.

Problema a fost că acești copii (4 cazati in cameră si vreo 5-6 veniți în vizită), care până la ora două noaptea au sărit și s-au fugărit de am zis fără exagerare că ajung cu toții cu tot cu tavan în camera noastră, erau într-o stare avansată de ebrietate. Una dintre fetele de 13 ani nici nu se putea ține pe picioare. Când am întrebat responsabilul de grup și pe câțiva mai treji dintre ei cine le-a dat băutură, ni s-a răspuns că o persoană în vârstă care vinde la barul din resort. [...]. Din câte știu eu, vânzarea băuturilor alcoolice către minori este interzisă, dar personalul acestui „hotel“ nu are niciun scrupul prin ce metode și de la cine stoarce banii.

Țin să menționez că hotelul se află pe o insulă pe canalul Uzlina, fără alte magazine sau localuri în apropiere, iar accesul în satele învecinate se face numai cu barca, iar pt asta ești dependent de angajații hotelului. Deci copiii nu aveau de unde să-și ia bautura din altă parte.

Buun, copiii au plecat din fericire pt noi a doua zi, iar deasupra a fost cazată o familie cum trebuie. Am zis tot răul spre bine, uităm faptul că nu am închis un ochi cu o noapte înainte și încercăm să ne bucurăm de vacanța care ne-a mai rămas.

Am început să ne interesăm de excursii cu barca prin Deltă. Deși hotelul pretinde prețuri pentru excursii aproape duble în comparație cu toate celelalte agenții care oferă așa ceva, o reală organizare în acest sens nu există. Drept urmare primeam numai răspunsuri de genul, să vedem", ,,vă trecem fictiv pe listă și vă anunțăm".

În prima zi, spre seară s-a organizat spontan o excursie scurtă de o oră jumătate pe canalele din apropiere. „Domnul conducător de ambarcațiune de agrement“ cum a ținut să-l denumim întrucât s-a simțit jignit când cineva l-a întrebat dacă el este barcagiul, mirosea foarte strident a băutură.

Când cineva dintre excursioniști i-a adresat o întrebare despre canalul pe care ne aflam, și-a ieșit cu totul din minți și timp de 20 de minute s-a răstit la noi că e sătul de turiști și de aceleași întrebări pe care le aude în fiecare zi și că el nu e decât conducător de ambarcațiune și nu ghid turistic, și că banii ni i-a luat patronul lui și nu el, așa că să discutăm cu el. Deși persoana care a adresat întrebarea și-a cerut scuze și și-a retras-o, domnul nu se putea liniști. Toată excursia nu ne-a încărcat decât cu nervi și tensiune, nici urmă de relaxare.

Având în vedere că ne doream alte 2 excursii mai lungi, fiecare de câte o zi și eram condiționați de timp, întrucât sejurul nostru în Deltă era numai de 3 zile intregi, am inceput să căutăm pe internet oferte la alte firme specializate pe așa ceva. Și am avut noroc: am dat peste o agenție cu niște persoane foarte amabile și drăguțe, care ne-au oferit excursia dorită a doua zi. Am întrebat explicit dacă ne pot lua de pe pontonul hotelului și au spus că nu e nicio problemă.

Drept urmare a doua zi la ora 9 dimineața a sosit barca cu alți câțiva turiști, ne-a luat și pe noi de pe ponton și am avut parte de o excursie superbă, cu un conducător minunat, cu mult bun simț și respect. Jos pălăria! Din păcate nu pot să-i trec numele aici, întrucât nu vreau să-i creez posibile neplăceri pentru faptul că ne-a luat de pe pontonul hotelului.

„Distracția" a început când ne-am întors la hotel. Aceeași persoană în vârstă a început să se răstească la soțul meu când acesta s-a dus să comande o cafea. Că am plecat „ca hoții“ la ora 6 dimineața cu o barcă străină. Când soțul meu l-a contrazis și i-a zis că am plecat la 9 imediat după micul dejun, l-a facut mincinos și a afirmat că are nu știu ce dovezi video.

Că nu avem voie să părăsim incinta hotelului fără să anunțăm.

Eu: „Doamne Dumnezeule, noi am venit în concediu, nu la inchisoare. Nu am mai auzit niciodată, că trebuie să-mi cer voie înainte de a părăsi hotelul în care îmi petrec vacanța! ".

Apoi că am încălcat regulile hotelului și trebuie să achităm o taxă de 1000 RON. L-am intrebat pentru ce? Răspuns: folosirea pontonului care e privat de către ambarcațiuni străine. Eu: domnule, dar noi nu avem nicio barcă, pt ce să-ți plătesc eu dumitale 1000 RON?

Și atunci și-a dat la o parte și minimul de bun simț pe care-l mai avea. Am fost înjurați, amenințați amândoi cu bătaia, ni s-a spus că vom fi dați în aceeași zi afară din hotel. I-am spus că nu e nicio problemă, dar să ne dea banii pe ultimele 2 nopți înapoi. Replica a fost: nu primiți nimic și nu aveți decât să vă judecați cu mine in următorii 10 ani.

„Domnul patron“ și-a dat pantalonii jos și ne-a arătat fundul, mi s-a adresat cu „fā... “ și cu replici de genul „dacă făceați concediul în Germania erați până acum morți“ (ce-o fi vrând să însemne asta?), „eu sunt patron, tu nu ai nici 150 Euro in buzunar“ s.a.m.d. O mică parte din "spectacolul" acordat am reușit să o înregistrez video. Din păcate nu am cum să postez filmul pe această pagină.

O doamnă de la același resort a fost jignită pentru că a îndrăznit să ceară o pătură în plus peste noapte pentru că-i era frig. Același „domn" de mai sus a început să zbiere, acuzând-o că a venit acolo să-l jecmănească, că ea nu are idee cât costă spălatul păturilor.

La plecare am discutat cu alte 3-4 familii, care erau la fel de indignate și bucuroase că în sfarșit se intorc acasă. Este strigător la cer!

Doamna administrator a hotelului, M.C, a evitat să stea de vorbă cu noi pe toata durata șederii, vis-a-vis de incidentul petrecut. Toate incercările noastre, atât prin interpelare directă cât și prin apeluri/mesaje telefonice, de a aborda subiectul cu dumneaei au rămas fără succes. Am fost pur și simplu ignorați.

Societatea nu are certificatul de înregistrare afișat, personalul nu are numele la vedere. Este foarte dificil să afli informații despre persoanele care lucreaza în acel hotel.

La plecare am fost scoși din camere la ora 10, am așteptat 2 ore să fim transportați cu barca la Murighiol, unde am avut parte de același comportament nesimțit și lipsit de respect din partea „conducătorului de ambarcațiune de agrement“, care bineînțeles că între două transporturi mai servea o bere.

Umiliți, jigniți și înjosiți pe banii noștri. Introducerea unei taxe de ponton (din punctul meu de vedere abuzivă) pentru ambarcațiuni străine, care silește clienții să le folosească serviciile de transport la prețuri aproape duble față de concurență. Pretenția personalului de a fi anunțat, de fiecare dată cand turiștii părăsesc pe cont propriu incinta hotelului. Lipsa de respect, limbaj si comportament dezgustător față de clienți. Dezinteres și ignoranță din partea personalului administrativ. Fără să mai pomenim de ținuta nepotrivită a angajaților și lipsa ecusoanelor cu nume/prenume sau a altor elemente de identificare, care nu are nimic de-a face cu prestanța personalului in relații cu publicul dintr-un hotel care se dorește a fi de 3 stele. Ăsta e modul în care acest hotel ințelege să facă turism.


[fb]
---
Trimis de M.C.A. in 03.08.18 01:08:44
Validat / Publicat: 03.08.18 07:39:18
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în UZLINA. A mai fost în/la: Mamaia

VIZUALIZĂRI: 1837 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

27 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (M.C.A.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    27 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [03.08.18 07:38:42] »

    @M.C.A.: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 39&ridAnt=88075

    --

    Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    managergulliver [03.08.18 09:07:37] »

    @M. C. A. :

    Buna ziua stimata doamna...

    In primul rand va multumim pentru faptul ca ati ales sa petreceti o vacanta la hotelul nostru si pentru amabilitatea pe care ati avut-o atunci cand ati decis sa ne impartasiti impresiile dumneavoastra despre sejur.

    Din pacate, insa, nu putem sa nu observam ca, pe langa unele impresii asupra carora putem discuta si care, consideram noi, ne pot ajuta sa ne imbunatatim serviciile, exista o serie de afirmatii care nu va avantajeaza sau care sunt la limita calomniei. Redam mai jos, pe scurt, cateva dintre observatiile noastre:

    - cu privire la plata taxei de ponton: taxa de ponton este reala si se refera la folosirea pontoanelor PRIVATE ale hotelului, in cazul in care nu informati personalul despre acest lucru si nu aveti un acord in acest sens. Ea este adusa la cunostinta fiecarui turist prin mai multe mijloace inainte de inceperea vacantei, inclusiv prin informarea specifica pe care o primiti in scris, in momentul check-inului in hotel. Din acest motiv, asa cum spuneti si dumneavoastra, barcagiul care v-a luat la 6 dimineata v-a intrebat, la telefon, daca poate folosi pontonul privat al hotelului. Si dumneavoastra, in momentul in care v-ati exprimat acordul, in mod normal v-ati exprimat acordul si cu privire la taxa respectiva. In concluzie, firesc, normal si de bun simt era sa intrebati in ce conditii se poate plati aceasta taxa si cum trebuie procedat. Pentru noi este evident faptul ca v-a interesat, de fapt, sa folositi un serviciu fara sa achitati plata acelui serviciu. In concluzie, consideram ca inca ne datorati acei bani. La orice hotel din lumea asta, daca dumneavoastra consumati un serviciu fara sa-l platiti si personalul hotelului accepta acest lucru, atunci serviciul respectiv se retine din salariile angajatilor, indiferent de pozitia lor in firma!

    - asadar, legat de relatia cu personalul: in momentul in care fortati angajatii sa achite din salariul lor serviciile consumate de catre dumneavoastra, probabil ca e dificil sa aveti o relatie foarte cordiala cu ei. Dar de aici si pana la tipul de comportamanet al angajitilor hotelului, descris de dumneavoastra cu lux de amanunte este o cale foarte, foarte lunga si echipa de management are indoieli profunde cu privire la veridicitatea aspectelor extreme pe care le-ati prezentat in review.

    - date fiind toate aceste considerente, revenim cu urmatoarea rugaminte: daca aveti orice dovada (vorbeati ceva de filmari, martori din afara cercului dv de rude – prieteni etc.) din care sa reiasa ca personalul nostru a servit alcool minorilor, a avut comportamentul necuviincios – aratatul fundului etc sau v-a agresat in vreun fel (fizic sau verbal) va rugam mult sa ni le puneti la dispozitie pentru a lua masurile necesare. Mentionam ca, in acest caz, costurile intregii vacante va vor fi rambursate integral pentru efortul dumneavoastra. In plus, renuntam si la recuperarea taxei de ponton de 1.000 de ron, pe care inca ne-o datorati. Daca nu doriti sau nu puteti sa aduceti probe in sprijinul afirmatiilor ”spectaculoase” facute de dumneavoastra, va rugam respectuos sa va limitati in review-ul pe care l-ati postat pe amfostacolo.ro strict la observatiile privind serviciile turistice in esenta si sa renuntati la atacurile la persoana, care pot fi mai mult decat subiective si pot leza nu atat imaginea hotelului, cat imaginea personala a persoanelor despre care amintiti.

    In caz contrar atat Hotelul cat si persoanele despre care pomeniti si pe care le mentionati foarte explicit isi rezerva dreptul de a va cere in instanta daune pentru lezarea imaginii cat si recuperarea taxei de ponton.

    Multumim mult de intelegere, asteptam cu interes punctul dumneavoastra de vedere la acest mesaj folosind serviciul de mesagerie privata al portalului amfostacolo.ro si pe (...)

    Cu stima,

    Echipa de Management Gulliver Delta Resort


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmasterX [03.08.18 09:13:34] »

    @managergulliver: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    webmasterX [03.08.18 09:27:18] »

    @M. C. A. :

    Din păcate nu am cum să postez filmul pe această pagină.

    ===

    Se pot ataşa videoclipuri / filmări din sejur, în două variante:

  • 1 - dacă ai un cont personal de youtube: încarcă videoclipul acolo (setează-l să fie disponibil public) și ne scrii apoi link-ul aici
  • 2 - dacă nu ai un cont personal youtube: ne poți trimite fişierul (prin intermediul unui site de transfer); mai departe ne ocupăm noi = îl vom încărca pe canalul oficial AFA-Youtube, apoi îl vom atașa aici.
  • Dacă alegi varianta 2, vei primi indicații prin PM.
    (anunţă-ne că ai vrea să ataşezi un videoclip prin varianta 2: PM to web26)

    nrs † [03.08.18 09:54:41] »

    acum trebuie sa apara repede 3-4 reviewuri cu 10 pe line care sa aiba ca text doar "foarte frumos, foarte bine, veniti cu totii aici! ", de fapt are cam acelasi tip de articole ca Alpina Casi, 1 rau urmat de 3-4 excelente si apoi se repeta

    Pușcașu Marin [03.08.18 09:59:26] »

    @managergulliver: Apreciez faptul ca ati scris ecoul - drept la replica - intr-un mod civilizat. Legat de continutul ecoului as avea cateva nelamuriri, in eventualitatea in care, culmea, zilele acestea vroiam sa rezerv cateva nopti pentru septembrie, la locatia dumneavoastra. Articolul de mai sus mi-a dat putin de gandit si am studiat mai atent prezentarea locatiei pe booking, com.

    1) Aveti 8 recenzii din care 3 cu note sub 6 si 5 cu note peste 9,5. Mie mi se pare ceva ciudat aici, dar poate ma puteti lamuri dumneavoastra mai bine.

    2) Nicaieri, in prezentarea locatiei nu scrie despre taxa de ponton si mi se pare anormal sa fiu pus in fata faptului implinit atunci cand ajung acolo. Poate nu doresc sa iau o excursie de la dumneavoastra din diverse motive (pret prea mare, comportament neconform al " conducatorului de ambarcatiune " . etc.) si pentru asta as fi nevoit sa platesc 1,000 de lei pentru a folosi serviciile altcuiva - mi se pare aberant.

    Altfel, ca si dumneavoastra astept postarea inregistrarilor de catre autorul articolului. Insa daca le pune si este asa cum a spus... nu cred ca ar fi un lucru care sa va faca cinste.

    managergulliver [03.08.18 12:05:52] »

    @ghisor:

    Buna ziua si multumim pentru credit,

    In legatura cu impresiile aparute pe amfostacolo.ro despre hotelul nostru, fara sa pretindem ca suntem specialisti in domeniu, de cand am deschis hotelul traim cu impresia ca din 100 de turisti nemultumiti, posteaza impresii 2 - 3, iar din 500 de turisti multumiti, rareori posteaza unul...

    Este adevarat ca, in agentie sau la hotel primim sute de mailuri, felicitari impresii etc. Din pacate, rareori acesti oameni fac un review in adevaratul inteles al cuvantului.

    Din acest motiv, asa cum bine a sesizat si un alt membru AFA intr-un ecou la. postarea aceasta, din cand in cand le reamintim insistent catorva dintre sutele de turisti multumiti ca ne-au promis si un review pe AFA... Uneori, cand ne straduim in exces si le reamintim de mai multe ori, insistenta noastra da roade.

    Din pacate, de prea putine ori in raport cu turistii foarte multumiti.

    Pana acum am avut anul acesta in jur de 2.000 de turisti. Evident ca au aparut si cateva review-uri negative.

    Nu suntem perfecti si observatiile primite ne motiveaza...

    Dar sa te apuci sa dai 0 (zero) puncte pe AFA cadrului natural din mijlocul deltei (cum poate sa fie un cadrul natural de nota o de jur imprejurul unei insule din Delta Dumarii?!), sa sustii ca minorilor li s-a servit alcool (cand ei aveau. barca plina de peturi de bere inca de la imbarcare si de la Letea au mai venit cu alte "provizii"- desi erau insotiti de cadre didactice si. nu cadea in sarcina noastra sa. vedem ce fac in cameee copiii de 16 - 17 ani) si sa jignesti personalul hotelului (limbajul doamnei a fost unul extrem de colorat la fata locului, asta daca nu cumva toti angajatii hotelului au luat-o razna si mint) este cale lunga...

    Oricum, daca turistul poate proba integral afirmatiile sustinute, ii multumim sincer si ii restituim toti banii dupa care trecem la cele mai drastice masuri pe care le-am luat vreodata in privinta personalului!

    Daca poate proba macar partial, ii multumim din nou sincer, luam masurile de rigoare la fata locului si o rugam sa retracteze celelalte afirmatii.

    De asemenea, suntem pregatiti, in cazul in care unele dintre afirmatiile sau insinuarile din review nu vor putea fi dovedite si nici retrase, data fiind amploarea lor, sa ne adresam instantei...

    Cat priveste dorinta dv de a va petrece vacanta in resortul nostru, nu putem decat sa facem tot posibilul sa va simtiti la fel de bine cum s-au simtit cei peste 7.000 de turisti care si-au petrecut vacanta la noi in ultimii 3 ani, de cand am preluat hotelul.

    Unii dintre acestia, din pacate foarte putini, au postat si pe amfostacolo.ro...

    Multumim mult ca suntem una dinte optiunile dv de vacanta!

    Cu prietenie,

    Echipa Gulliver Delta Resort


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    Pușcașu Marin [03.08.18 12:41:41] »

    @managergulliver: Va multumesc pentru raspunsul... partial. In fine, eu spuneam de booking.com, dumneavoastra de AFA. O sa-mi spuneti ca e la fel de valabil si acolo, ceea ce ar putea fi credibil.

    Insa raman la parerea ca treaba cu costul de 1,000 de lei pentru folosirea pontonului ar trebui sa fie cunoscuta de catre potentialii oaspeti ai locatiei INAINTE de sosire.

    Avand in vedere ca este destul de izolat si nu se poate ajunge/parasi locatia chiar asa usor, informatiile privind ORICE cost suplimentar trebuie cunoscute foarte bine in avans. Cel putin asta e parerea mea.

    Cat priveste diferenta de opinii dintre dumneavoastra si autorul articolului, as indrazni sa afirm ca adevarul e, ca de obicei, undeva la mijloc. Insa mie tot imi da cu zecimale, chiar daca doar o parte din cele prezentate in articol ar fi mai aproape de realitate. Pana una-alta, eu ca simplu cititor si ca simplu consumator de servicii turistice va dau credit integral atat dumneavoastra cat si autorului articolului. Insa voi urmari acest fir de discutie pentru a vedea daca autorul a exagerat sau daca dumneavoastra veti lua masurile drastice despre care vorbeati mai sus, in cazul in care cele prezentate sunt 100% reale.

    O zi buna va doresc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    managergulliver [03.08.18 12:55:37] »

    Aveti dreptate, si noi asteptam cu interes dovezile si suntem pregatiti sa luam masuri in ambele sensuri.

    Nu excludem niciun fel de eroare din partea personalului nostru, ne dorim un produs perfectibil...

    Daca pana acum am multumit 90% dintre turisti nu vad. niciun motiv pt care acest procent sa nu creasca si ne bazam pe impresiile dumneavoastra.

    Cu observatia ca, atunci. cand sesizam o abordare exagerata, care are un aer de vendeta personala (v-am spus ca un review cat de cat obiectic nu poate cataloga niciun colt din inima Deltei cu 0... in cee ce priveste pozitia geografica) suntem prudenti, dar pregatiti, in acelasi timp, sa taiem in carne vie pt a indrepta lucrurile...


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    M.C.A. [03.08.18 13:52:38] »

    @managergulliver:

    Buna ziua!

    Singurul motiv pentru care nu v-am dat noi in judecata a fost ca imediat dupa terminarea „sejurului“ la dumneavoastra a trebuit sa parasim tara. Asa ca noi salutam decizia dumneavoastra de a face demersurile necesare. Daca ceea ce declaram este calomnie sau nu, se va dovedi cu siguranta in instanta. Inregistrarea video, inclusiv partea in care am fost tratati cu posteriorul de catre domnul patron [...], exista si va fi pusa la dispozitia autoritatilor. Dumneavoastra o veti primi prin mesaj privat.

    Cat despre „limbajul colorat“ pe care sustineti ca l-am avut: in primul rand nivelul de pregatire pe care il am nu-mi permite asa ceva, in al doilea rand reiese din inregistrarea video cine dintre noi avea „limbaj colorat“, in al treilea rand, chiar daca ar fi asa, este de datoria dumneavoastra in pozitia pe care o aveti sa gestionati cu calm si demnitate si astfel de situatii. Altfel nu aveti ce cauta in relatiile cu clientii.

    Vad ca sustineti in continuare lucruri care nu au nimic de-a face cu realitatea:

    1. despre „taxa de ponton“ nu am fost informati nici la rezervare, nici la inregistrarea in hotel. Am aflat abia cand ne-am intors din excursie, o data cu spectacolul acordat de personalul dumneavoastra.

    2. asa cum am declarat de mai multe ori in ziua respectiva: ambarcatiunea a venit si ne-a luat la ora 9 dimineata, dupa ce in prealabil am fost la micul dejun. Noi avem ca martori alti pasageri si conducatorul barcii, care pot sa confirme acest lucru. Va rog sa puneti la dispozitie materialul care dovedeste ca am plecat la ora 6.

    3. rezervarea am facut-o cu o zi inainte si NOI am intrebat firma respectiva explicit, daca poate sa ne ia de pe pontonul hotelului si daca este vreo problema (cum am precizat deja: despre existenta acestei taxe de ponton nu aveam la ora respectiva nicio idee). Raspunsul lor a fost ca nu.

    De asemenea banuiesc ca sunteti capabili sa justificati in ce termini legali pretindeti de la persoane civile, care nu detin nici un fel de barca, o taxa de ponton prevazuta clar pentru ambarcatiuni (pe care si asa o pun inca o data sub mare semn de intrebare). Este ca si cum cineva ar chema un taxi, soferul parcheaza neregulamentar si clientul plateste amenda pt ca l-a chemat. Dupa care legislatie functionati dumneavoastra?

    Cu respect,

    MCA

    managergulliver [03.08.18 14:10:26] »

    Stimata doamna,

    Asteptam in continuare cu real interes sa ne trimiteti toate informatiile care pot sprijini afirmatiile dv pt a avea o pozitie oficiala finala vis-a-vis de aceasta situatie. Deocamdata in discutie sunt, in general, afirmatiile pe care le-ati facut dv.

    Daca vreti sa ne ajutati, furnizati-ne, va rugam, cat mai repede toate elementele necesare rezolvarii amiabile a situatiei care s-a creat. Cat priveste opiniile dumneavoastra privind folosinta proprietatii private, din fericire Constitutia Romaniei (nu stim ce prevede Constitutia Germaniei) lasa la aprecierea proprietarului cum poate fi folosita, cu respectarea legislatiei in vigoare.

    Multumim mult, asteptam vestile de la dv cu mult interes pe mesageria privata.

    Cu stima,

    Echipa Gulliver Delta Resort


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    Pușcașu Marin [03.08.18 19:09:22] »

    @nrs: Hi, hi, hi... primul deja a aparut. O fi o coincidenta?

    M.C.A. [04.08.18 01:58:39] »

    @managergulliver:

    Draga Doamna/Domnule,

    eu nu am pomenit nimic despre Constitutia Germaniei si ma indoiesc ca legislatia Romaniei va ofera libertate deplina in ceea ce priveste taxele care le pretindeti chiar si pe proprietate privata.

    Aceste informatii sunt trecute pe pagina dumnevoastra:

    „Pentru ambarcatiunile din afara hotelului care folosesc zona de ponton Gulliver Delta Resort, percepem urmatoarele tarife:

    • barca capacitate 6 persoane – 500 ron

    • barca capacitate 8 persoane – 600 ron

    • barca capacitate 12 persoane – 1000 ron“

    De aceea, mai adresez inca o data intrebarea: va rog sa explicati mie si viitorilor Dumneavoastra clienti, pe ce baza legala pretindeti de la noi, simpli turisti, care nu detinem niciun fel de barca, o taxa de ponton prevazuta clar pentru ambarcatiuni (a se vedea inceputul textului de mai sus)?

    In acelasi timp va rog sa argumentati pe ce considerente ati stabilit ca noi trebuie sa achitam taxa de barca cu o capacitate de 12 persoane, resp. 1000 ron, din cele 3 declarate mai sus?

    Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra.

    Cu respect,

    MCA

    P. S.: inregistrarea video ati primit-o prin mesaj privat

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Pușcașu Marin [04.08.18 10:43:29] »

    @M. C. A. : Doamna / Domnule,

    Daca ati trimis si inregistrarea, deja pentru mine lucrurile incep sa fie clare. Asa cum a prezis si colegul @nrs mai sus, incep sa apara impresiile de gen... superb, mirobolant, nemaiintalnit, mesmerizant de-a dreptul .

    Deocamdata sunt doua de genul asta, dupa ce dumneavoastra ati semnalat cele de mai sus. Probabil vor mai urma si altele.

    Daca managerul va lua masurile anuntate, ramane sa ne anunte (ma rog... am dubii, dar sa-i dam totusi credit).

    Daca nu, lucrurile vor continua la nesfarsit cu aceeasi periodicitate. Un review cu note mici, trei-patru cu note mari.

    Va doresc vacante (mult mai) placute pe taram romanesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Pușcașu Marin [04.08.18 10:50:23] »

    @nrs: Hop si-al doilea articol .

    Daca apare si-al treilea si-al patrulea... cred ca la intalnirea AFA de la anul trebuie sa dau o sticla de Chivas de 18 ani . Ma inclin in fata intuitiei tale

    nrs † [04.08.18 11:00:10] »

    eu zic deja sa incepi sa o prepari

    oricum ai grija ca pana in martie daca o tii tot asa trebuie sa iti iei o remorcuta pentru sticle

    visinata la Nicole, Chivas la mine si cine stie ce mai iese pana atunci

    fara sa ma laud sa stii ca la intuitie stau foarte bine, multe lucruri le rezolv pe baza ei

    Pușcașu Marin [04.08.18 11:04:17] »

    @nrs: Nu-i bai. Si-apoi, chiar mi-ar face placere sa ne intalnim si la anu' si sa bem un pahar impreuna. C-o fi Chivas, c-o fi o palincutza de-a noastra... om vedea.

    M.C.A. [04.08.18 20:37:16] »

    @managergulliver:

    Buna ziua,

    Adresa de E-mail specificata de dumneavoastra in Mesajul Privat nu este valida. Va rog sa retrimiteti o adresa de E-mail corecta.

    Multumesc,

    M. C. A.

    M.C.A. [05.08.18 10:10:53] »

    @ghisor:

    Draga Domnule / Doamna,

    Va multumesc mult pentru opinia Dumneavoastra!

    Din pacate am plecat cu un gust foarte amar din concediul in Romania. Motivul pentru care ne-am decis sa postam experienta noastra a fost de a informa si de a proteja alte persoane sa treaca prin ceva asemanator. Vacanta distrusa, nervii si timpul nostru pierdut nu ni-i mai poate da nimeni inapoi.

    Daca fiecare ar indrazni sa-si comunice public nemultumirea si sa lupte pentru drepturile si onoarea sa, probabil ca peisajul turismului romanesc ar fi mult mai curat. Problema este ca din lipsa de timp, din lipsa de informare (desi in grupul impreuna cu care am parasit hotelul la terminarea sejurului domnea o nemultumire generala, putini stiau ce posibilitati au sa aduca oficial la cunostinta acest lucru), poate un pic din comoditate, dar in acelasi timp si din lipsa de speranta ca pot schimba ceva, oamenii aleg sa plece si sa uite. Tocmai pe asta se bazeaza astfel de hotelieri: banii se incaseaza, multumirea clientului nu conteaza intrucat vin altii care le umplu buzunarele.

    Cat despre cei care totusi au curajul sa comunice public neregulile si astfel de experiente, ati observat si Dumneavoastra cum se trateaza problema: sunt acuzati mai intai de calomnie si marturie mincinoasa (ca si cum cineva nu are nimic mai bun de facut cu timpul sau decat sa-si petreaca ore in sir scriind si inventand asemenea povesti) si apoi (o fi totusi vreo coincidenta ????) apare o serie de recenzii toate excelente care descriu o locatie de vis si servicii impecabile. Nu vreau sa mai intru acum in detalii, dar trecand cu vederea incidentele descrise in articolul meu, pun si asa sub mare semn de intrebare faptul ca serviciile oferite de acest resort pot fi catalogate de nota 10.

    Insa las la latitudinea fiecaruia sa interpreteze informatiile postate cum crede de cuviinta.

    Noi suntem multumiti daca prin mesajul nostru am reusit sa atragem atentia macar unui mic numar de persoane, care inainte de a-si rezerva vacanta vor lua mai atent sub lupa locatia si recenziile publicate pe diferite canale. Consideram ca decizia pe care o vor lua apoi (pro sau contra) va fi in cunostinta de cauza.

    Poate pana atunci se gandeste si managerul hotelului sa livreze o explicatie valida vis-a-vis de taxa de ponton pentru ambarcatiuni... cu picioare . Intrebarea mea anterioara a ramas fara raspuns.

    Cat despre decizia si masurile pe care le va lua in legatura cu incidentele descrise in articolul meu, daca nu o va face el, va voi informa eu cu siguranta.

    Oameni ca Dumneavoastra imi dau speranta ca inca mai exista o sansa sa se schimbe ceva. Pentru asta va multumesc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Pușcașu Marin [06.08.18 12:12:22] »

    @M. C. A. : Am urmarit in acest sfarsit de saptamana daca managerul locatiei va raspunde problemelor ridicate.

    Nici gand. Daca la inceput am plecat de la premisa ca adevarul este undeva la mijloc, intre timp incep sa ma lamuresc ca dumneavoastra nu ati exagerat.

    Incerc sa inteleg si motivele pentru care nu doriti sa postati acele inregistrari aici, sa fie publice, asa cum inteleg nemultumirea si indignarea dumneavoastra in urma "vacantei" petrecuta la locatia cu pricina.

    Urmaresc in acelasi timp si ecourile postate in dreptul la replica al managerului locatiei si deocamdata vad ca se erijeaza in reprezentatul hotelierilor "napastuiti" si "vanati" de turisti care nu stiu sa "aprecieze" faptul ca sunt tratati asa cum ati fost tratat/a si dumneavoastra.

    Observ ca intreaba despre ecourile postate pe booking.com, cele multe si laudative, in contextul in care locatia dansului are opt recenzii dintre care trei sunt defavorabile.

    Din pacate asta este realitatea. Si nu vad de ce hotul sa nu strige hotul, in conditiile in care la cel mai inalt nivel politic din Romania acest dicton a fost adus la rang de Constitutie, nu de lege.

    Va doresc pe viitor vacante frumoase si fara evenimente ca cele prezentate mai sus, oriunde vor fi sa fie acele vacante, chiar si in Romania, pentru ca INCA se mai poate si in Romania sa se faca TURISM,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    managergulliver [06.08.18 12:24:29] »

    @ghisor:

    Buna ziua, Ghisor!

    Din pacate va grabiti sa aruncati, in stilul care avem senzatia ca va reprezinta, in raport cu noi, cu tot fel de vorbe, apropouri si insinuari

    Noi am primit ieri filmuletul, i-am raspuns inca de ieri dimineata turistei ca astazi, adica in prima zi lucratoare, il vom analiza cu toti cei implicati in conducerea hotelui si vom reveni cu un punct de vedere.

    In rest, despre aceasta atitudine pe care o manifestati insistent prin care incercarea de a incuraja turistii nemultumiti sa faca un vacarm cat mai mare si pe cei multumiti de a fi cat mai discreti ramane o caracteristica a dumneavoastra care, in opinia multor hotelieri, poate aduce mai mult deservicii decat servicii comunitatii amfostacolo.ro.

    Va rog cititi ecoul nostru la ecoul lui Dragos de la postarea lui Florin C, pentru a nu ne repeta.

    Multumim mult!


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    managergulliver [06.08.18 12:54:16] »

    @ghisor:

    De fapt, daca stam bine si ne gandim, chiar daca ne-ati plasat in pozitia ”hotul care striga hotul” vom posta si aici ecoul pe care i l-am trimis lui Dragos si care apare la o alta postare, recunoscand faptul ca a fost o impolitete din partea noastra sa va rugam sa citit un ecou din dreptul altei postari, care nu va era adresat.

    P. S. Sa stiti ca ne-ati fi de un real ajutor daca ati binevoi sa raspundeti, cat de sumar cu putinta, la intrebarea de la finalul ecoului...

    Asadar, postarea:

    Multumim mult, Dragos, pentru informatiile detaliate.

    Din pacate nu putem sa nu obsevam ca asteptarile dumneavoastra de a fi postate review-uri ”relevante, utile turistilor” nu mai sunt demul in tendinte. Nu toti turistii au talent la compunere si nu toti turistii au timp sa scrie. Pe booking (tot l-au adus colegii dumneaoastra in discutie) sau pe toate marile site-uri de review-uri care conteaza la nivel mondial poti evalua orice serviciu turistic dand doar cateva bife. Nu are nimeni pretentia sa scrii nici macar un cuvant. Daca mai si scrii o fraza, doua, este perfiect... Si rezultatele se vad.

    Va rog uitativa cum pe amfostacolo.ro, o comunitate cu foarte mare audienta, hotelurile au un numar din ce in mai mic de review-uri in comparatie doar cu bookingul. In conditiile in care amfostacolo.ro are, teoretic, un potential de review-uri mult mai mare decat booking (unde nu pot posta decat cei care merg la hotel prin... booking, evident). Oare nu cumva pretentia moderatorilor dumneavoastra ii instraineaza pe turisti de la a mai isi exprima opiniile aici?

    In plus, reprosati turistilor care posteaza impresii pozitive, la rugamintea hotelierilor, ca dupa ce-si fac cont special pentru prima postare, nu mai revin pe amfostacolo.ro. Dumneavoastra in calitate de turist experimentat, obisnuit sa postati impresii pe diverse platforme, ati mai reveni pe un site unde, de la prima postare, moderatorii (oare de ce bookingul nu simte nevoia unor astfel de ”intermediari”) sunt ironici, poate chiar agresivi pentru unii dintre turistii si exprima frecvent indoiala, uneori prin mai multe ecouri, cu privire la ”sinceritatea” postarii dumneavoastra?

    De ce ati mai reveni pe o platforma unde in loc sa primiti doar un sincer mesaj de multumire ca faceti content sunteti tratat ”de sus”cand piata este atat de larga si cand comunitatea amfostacolo.ro oricum are un numar foarte mic de impresii pentru majoritatea structurilor de cazare, comparativ cu booking. Ca sa nu mai vorbim despre actualitatea acestor postari (sunt calificative acordate si pe baza postarilor de acum 10 ani?!) in comparatie cu alte platforme.

    Chiar mai este un secret faptul ca hotelierii se implica pe site-urile de review-uri si isi stimuleaza turistii cum pot mai bine sa posteze impresii? Din ce cauza moderatorii dumneavoastra insista cu atata frenezie in a ”obseva” faptul ca dupa un review negativ hotelirii fac eforturi pentru a convinge turstiisa posteze impresii pozitive? Oare chiar credeti sincer ca turstii dumneavoastra nu au folosit atatea hoteluri si nu au fost abordati de zeci de ori in acest sens de hotelieri? Oare nu cumva creati, fara voia dumneavoastra, evident, un atentat cel putin la spiritul de observatie al turistilor, atragandu-le in mod obsedant atentia in acest sens?

    Se mai indoieste cineva (turist, hotelier, moderator etc.) de faptul ca aceasta este regula jocului? Noi, hotelierii, ne pierdem timpul si resursele pe site-urile de impresii turistice deoarece facem bani cu ajutorul lor. Impresiile pozitive ne ajuta sa vindem servicii, iar impresiile negative ne ajuta sa ne structuram mai bine produsul... O stim cu totii si ne-o asumam cei mai multi dintre noi. Asta, evident, atata timp cat suntem lasati sa ne facem treaba. Fara implicarea noastra, a hotelierilor, probabil ca peste 90 dintre hotelurile de pe amfostacolo.ro nu iau nota de trecere din partea turistilor, doar cu impresiile postate de catre acestia din proprie initiativa, deoarece oamenii nemultumiti se dovedesc foarte buni la a face tipul de review atat de apreciat de catre modratorii dumneavoastra, in timp ce turistii multmumiti deseori se limiteaza la a spune multumesc si la a da nota 9 sau 10.

    Adica numarul mare de review-uri se face, in principal, cu ajutorul hotelierilor si aste se vede nu mai departe de... boking. Iar turistii, la randul lor, apreciaza comunitatile de acest gen si vin cu sute de postari pe site-urile care ii conving sa posteze, care ii ajuta sa aibe confort si ii conving de o libertate de exprimare cat mai mare.

    Va multumim, Dragos, ca ati avut rabdare sa cititi acest ecou foarte lung, dar el este scris oarecum in conditii oarecum speciale... De ”vina” este, probabil, audienta site-ului dumneavoastra... Sunt foarte multe aspecte pe care le-am discutat in ultimele zile, pornind de la ecourile acestei postari, cu colegii din industria hoteliera. Am fost abordati cu multe mesaje si, fara sa vrem, am ajuns un fel de purtatori de cuvant provizorii ai acestui mic, sa-i zicem grup, de hotelieri. Unii dintre ei au trecut sau trec exact prin ceea ce discutam noi acum, altii au intrebari etc.

    La final, pentru o mai buna intelegere reciproca si pentru o cimentare reala a relatiei dintre dumneavoastra pe de-o parte si hotelierii impreuna cu turistii pe care hotelierii ii pot ruga insistent sa faca postari, (sa genereze trafic si, mai ales review-uri – adica lucrul cel mai important pentru comunitatea dumneavoastra) pe de alta parte va rugam mult sa mai faceti un efort si sa neraspundeti la o intrebare cu 3 sub puncte, daca se poate spune asa:

    Dumneavoastra daca ati fi un turist si ati intra pe un site gen amfostacolo.ro si ati vedea azi un hotel, maine altul si tot asa care au in jur de 5 – 10 impresii de calaltorie si gradul de recomandare in jur de 35% - 45%, iar pe booking, aceleasi hoteluri ar avea in jur de 100 – 300 de review-uri si nota sa ar oscila intre 8 si 9, ce impresie v-ati face despre:

    1. Hotelurile respective

    2. Amfostacolo.ro

    3. Booking.com

    Multumim mult, va asteptam cu interes”


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    M.C.A. [06.08.18 18:00:02] »

    @managergulliver:

    Buna ziua,

    diferenta dintre booking.com si felul in care dumneavoastra adunati recenzii este ca booking trimite link-ul pentru redactarea unei impresii la TOTI turistii care au rezervat locatia prin site-ul lor, in timp ce dumneavoastra incercati sa faceti colectie numai de recenzii pozitive.

    Celor nemultumiti li se pune pumnul in gura, sunt atacati cu tot felul de declaratii false la adresa lor sau sunt acuzati de calomnie. Si tendinta asta am observat-o la toate recenziile negative pe care le-ati primit.

    Pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa dau o recenzie.

    Si nu numai atat: desi ne-am exprimat si atunci pe loc nemultumirea si am avut nenumarate tentative, atat prin interpelare directa a doamnei administrator, a receptionerei cat si prin apeluri/mesaje telefonice, de a discuta despre incident, am fost pur si simplu ignorati.

    Interesul de a invata ceva din greselile savarsite este zero. Un hotel de calitate, a carui dorinta este sa-si perfectioneze serviciile, pune mai mult pret pe problemele anuntate de turisti decat pe laude, ca sa le poata imbunatati. Ma scuzati, dar acest lucru nu l-am putut observa sub nicio forma la dumneavoastra.

    Si tind sa cred ca daca nu as fi avut o inregistrare video, as fi fost ponegrita si acuzata de minciuna in continuare. Asa cum ati facut-o in replica la articolul meu, fara sa incercati macar sa verificati veridicitatea celor declarate. Ceea ce mie personal imi spune multe despre telul pe care-l aveti in strategia dumneavoastra de a face turism.

    Atat am avut de spus. Astept cu nerabdare aprecierea dumneavoasta a video-ului trimis si in continuare, raspunsul la intrebarea pe care v-am adresat-o mai sus.

    Cu stima,

    MCA

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin [08.08.18 09:37:35] »

    Proprietarii reali ai acestei unități de cazare nu sunt implicați în administrarea sa din ultimii ani. (Unitatea a fost predată în administrare unor alte persoane / alte firme)

    Am fost contactați cu solicitarea eliminării referirilor la aceștia, primind și dovezile necesare.

    Am eliminat, în consecință, orice referire *proprie* la patroni sau rudele acestora - niciuna din aceste categorii de persoane nu a fost prezentă acolo.

    M.C.A. [08.08.18 21:36:00] »

    Dupa cum am precizat si in E-Mail-ul trimis catre Echipa Gulliver, apelativul [folosit] nu ne apartine. Intr-adevar, am gasit niste informatii pe internet in aceasta directie, dar pentru siguranta am intrebat unul din angajatii pensiunii, care a declarat acest lucru despre domnul cu pricina. In sprijinul acestei afirmatii exista o inregistrare audio, pe care o vom trimite site-ului.

    Si nu suntem singurii indusi intr-o asemenea eroare. Pe diferitele site-uri de recenzii se gasesc nenumarate relatari vis-a-vis de comportamentul neadecvat al [acestei pesoane].

    Faptul ca AFA a primit dovezi ca persoana respectiva nu ar avea nicio o legatura de rudenie cu patronul nu ma poate duce decat la urmatoarele concluzii:

    1. angajatul respectiv ne-a mintit cu buna stiimta (care ar fi miza unei astfel de minciuni?)

    sau

    2. angajatii nu stiu nici ei cine/ce rol si responsabilitate are in resort

    In oricare din cele doua cazuri, situatia este mult mai tragica chiar si decat ne-am inchipuit-o noi.

    Asa ca fac apel atunci la realii patroni ai resortului: stimati domni, din punctul nostru de vedere, ati dat afacerea dumneavoastra pe mana unor persoane total nepotrivite pentru asa ceva. Prin comportamentul, limbajul si modul de prezentare al dumnealor fata de clienti, nu va aduc decat deservicii si patarea imaginii locatiei dumneavoastra.

    In acelasi timp, am promis ca vom reveni cu un update asupra modului in care managerul hotelului (sau cine este in spatele comentariilor si a E-Mail-urilor trimise) a apreciat inregistrarea video livrata de noi.

    Dumnealui a recunoscut (oarecum), ca persoana din video a avut un comportament neadecvat si nesimtit si ca-i lipsesc cei sapte ani de acasa. Drept urmare, conform declaratiilor dumnealui, s-au decis sa limiteze colaborarea cu persoana respectiva.

    Insa, suntem acuzati in continuare ca noi l-am fi provocat pe dansul, ca am avut un "limbaj colorat", sustine ca angajatul era in afara serviciului (cu toate ca era singura persoana care facea vanzare la momentul respectiv in barul de zi) si drept urmare se dezic de orice responsabilitate in acest caz. In acelasi timp, face declaratii, in opinia noastra fara un sambure de adevar, cum ca ne-am laudat cu nu stiu ce relatii la televiziune si ca am avut "relatii conflictuale" cu "mai multi" angajati ai resortului, desi singurii din personal care erau atunci de fata era domnul de la bar si receptionera, care a asistat pasiv la mai toata discutia.

    Din cauza ca opiniile noastre sunt la poluri opuse si, din punctul nostru de vedere, nu facem decat sa ne pierdem timpul in schimburi de E-Mail-uri care nu duc la nicio clarificare amiabila a situatiei, ne-am decis sa trimitem inregistrarea la Admin-ii AFA. Dupa vizionare, cititorii pot sa traga propriile concluzii si sa decida in cunostinta de cauza, daca merita sau nu un sejur la Gulliver Delta Resort Uzlina.

    In urmatoarele randuri, gasiti reactia noastra la E-Mail-ul primit, cu franturi din afirmatiile facute de Echipa Gulliver Resort. Sunt liberi sa-si posteze si ei propriul E-Mail, ca sa nu fim acuzati ca deformam realitatea.

    "Stimata echipa Gulliver Delta resort,

    am luat la cunostinta opinia dumneavoastra.

    Faptul ca, in continuare, incercati sa diminuati gravitatea unui comportament mizerabil din partea angajatului dumneavoastra cat si sa va deziceti ca institutie de orice vina in acest conflict, nu face decat sa ne intareasca in decizia noastra de a continua demersurile incepute.

    "Pentru ca timpul dumneavoastra si timpul nostru sunt destul de pretioase" si intrucat se pare ca nu ajungem la nici un consens, aceasta este ultima comunicare directa cu dumneavoastra in care as vrea sa aduc anumite completari la ceea ce sotia a scris deja.

    E-mailul dumneavoastra este pe cat de lung, pe atat de plin de neadevaruri. As putea sa va acuz ca mintiti, dar va acord prezumtia de nevinovatie si spun doar ca nu sunteti corect informat.

    - "Din materialul video postat observam cum provocati un conflict cu o persoana din echipa noastra... "

    ---> conflictul l-a provocat angajatul dumneavoastra in momentul in care am venit la bar pentru a comanda ceva.

    - "... care, in momentul respectiv, nu se afla in timpul programului sau de lucru. "

    ---> desi in timpul liber (dupa cum spuneti domneavoastra) era singurul angajat care servea in acea locatie (lucru care se observa foarte clar si in inregistrare). Evident ca mai exista macar o familie care a comandat acolo si a fost servita de acelasi angajat aflat in timpul liber. La nevoie, li se poate afla si numele, cu atat mai mult cu cat au asistat la ultima parte a "spectacolului". Banuiesc ca aveti o evidenta a persoanelor cazate la dumneavostra, macar pentru anul 2018.

    - "... amenintandu-l, din cate am inteles si din declaratiile personalului, cu relatiile pe care le aveti la Pro TV, jignindu-l prin vorbele pe care i le-ati adresat cu putin timp inainte de momentul in care incepe filmuletul dumneavoastra"

    ---> "declaratiile personalului" la care va referiti sunt probabil ale doamnei / domnisoarei de la receptie, singurul angajat in afara de domnul de la bar (aflat in timpul liber), care era la momentul respectiv acolo. Dumneaei a asistat in mod pasiv la cam toata discutia. In acest moment eu vad doar doua posibilitati: ori domnisoara v-a spus adevarul si dumneavoastra mintiti cu buna stiinta, ori domnisoara v-a mintit iar dumneavostra sunteti incorect informat. In oricare din aceste doua cazuri, atat dumneavoastra cat si dumneaei trebuie sa fiti constienti ca minciuna poate avea consecinte nefericite pe termen lung. Nici eu, nici sotia mea nu am pomenit nimic despre vreo relatie la PRO TV, iar decizia sotiei de a inregistra (din pacate mult prea tarzie) a venit in urma jignirilor si amenintarilor cu bataia din partea angajatului dumneavoastra. Afirmatia ca sotia l-a jignit sau ca ar fi folosit un "limbaj colorat" este o minciuna.

    - "... (despre care nu stim daca este editat sau nu) "

    ---> din fericire tehnologia din ziua de azi permite demonstrarea cu foarte mare exactitate daca o inregistrare a fost sau nu editata

    - "... domnul respectiv incearca mai intai in mod evident sa se refugieze din calea dumneavoastra"

    ---> "domnul respectiv" tocmai se intorcea de la amenintarea foarte directa "ba, vrei sa te bat aici?! "

    - "... din punct de vedere legal nu va putem ajuta sa reglati in niciun fel situatia conflictuala generata cu domnul respectiv. "

    ---> dupa modul in care ati abordat situatia de la bun inceput, nu ne-am pus nicio speranta in sprijinul dumneavoastra. Pentru noi este deja foarte clar ca incercati sa va spalati pe maini de orice raspundere, eventual sa ascundeti gunoiul sub pres. Si asta prin orice mijloace, inclusiv declaratie mincinoasa a dumneavoastra sau a angajatilor dumneavoastra

    - "Tot de la membrii echipei din Uzlina am aflat ca ati avut replici conflictuale cu mai multe persoane din randul personalului, care se simt jignite de limbajul pe care l-ati folosind, apreciindu-l, dupa ce au vizualizat filmuletul, ca fiind ceva mai colorat decat al domnului din filmarea prezentata. "

    ---> la care membri ai echipei va referiti? Din cate am precizat mai sus, singurii angajati prezenti erau domnul din inregistrare si doamna/domnisoara receptionera. Si ca "replici conflictuale" catalogati dumneavoastra incercarea noastra de a intelege validitatea acuzatiilor si pretentiile personalului in ceea ce ne priveste, cum ar fi "Trebuie sa ne informati cand parasiti resortul" si pretinderea unei taxe despre care nu am fost sub nicio forma informati si pe care o consideram in continuare abuziva? Cat despre "limbajul colorat" din partea sotiei mele, am spus-o si o mai spun inca o data: este o minciuna. Singurul care a avut un "limbaj colorat", ba chiar nesimtit as putea spune, a fost angajatul de la bar "aflat in timpul liber".

    - apelativul [folosit] nu ne apartine. Intr-adevar, am gasit niste informatii pe internet in aceasta directie, dar pentru siguranta am intrebat unul din angajatii pensiunii, care cu subiect si predicat a confirmat ceea ce aflasem. In sprijinul acestei afirmatii exista, evident, o inregistrare. In atare situatie am sa-mi permit sa folosesc mai departe acest apelativ. Daca angajatul respectiv minte, atunci mint si eu. Daca angajatul dvs. detine informatii gresite despre colegii dumnealui, atunci situatia in ceea ce priveste personalul resortului este mult mai trista decat ne-am inchipuit-o. Oricum, banuiesc ca nu este dificil de aflat in mod oficial ce rol si pozitie are dumnealui in resort. Fara sa mai pomenim faptul ca este de datoria dumneavoastra sa informati clientii cu ce angajati stau de vorba si ce functie indeplinesc (ecusoane spre exemplu).

    - "... va rugam in continuare sa ne puneti la dispozitie imaginile, pe care am inteles din postarile dumneavoastra ca le detineti... reale, cu privire la lista interminabila de deficiente pe care ati publicat-o pe amfostacolo.ro in ceea ce priveste oferirea serviciilor turistice pe care le-ati contractat si care nu v-au fost oferite conform contractului cu turistul. "

    ---> sotia mea nu a pomenit in niciuna din postarile facute despre asa ceva. Faptul ca indrazniti sa faceti afirmatii mincinoase, in ciuda dovezilor existente, va face un deserviciu si pune cu atat mai mult sub semnul intrebarii veridicitatea spuselor dumneavoastra.

    - "Ca sa nu mai vorbim de insinuarea cu alcoolul servit minorilor, declaratie care ne deranjeaza teribil, fiind la limita penalului, si care, in opinia noastra, odata facuta publica, se cere probata negresit. "

    ---> in urma deschiderii unei anchete, se poate afla foarte usor ce grup de copii a fost in tabara in resort in perioada respectiva. Afirmatia sotiei s-a bazat pe declaratiile copiilor si ale responsabilului de grup, lucru specificat si in articolul ei. Declaratia dumneavoastra de pe AFA ca minorii "... aveau. barca plina de peturi de bere inca de la imbarcare si de la Letea au mai venit cu alte "provizii"- desi erau insotiti de cadre didactice" este la fel de la limita penalului, avand in vedere ca un profesor isi poate pierde slujba in urma unui astfel de incident. Dar dupa cum am spus, de partea cui sta adevarul se poate demonstra fara probleme in urma unei anchete.

    - "Mai mult, consideram ca in continuare ne datorati banii pentru utilizarea pontonului. Insistenta cu care tot postati in ecourile de pe amfostacolo.ro intrebarea: "De ce ni se cer noua bani pentru folosirea pontonului, ca doar, ce, noi nu suntem barca cu doua picioare? " ne apare cel putin stranie. Chiar nu intelegetii ca nu barca ci dumneavoastra ati folosit pontonul si plata unui serviciu revine in sarcina celui care-l comanda si-l foloseste, nu in sarcina celui care-l executa. Barcagiul care a venit cu barca a facut-o la comanda dumneavoastra si nu barca lui a folosit pontonul nostru ci dumneavoastra, pentru a urca si cobora in ambarcatiune. Dumneavoastra ati comandat un serviciu (ati chemat o barca), ati folosit pontonul, este normal sa platiti. "

    ---> va rog sa publicati aceasta explicatie "logica" si utilizatorilor site-urilor de recenzii, altfel o vom face noi. Este dreptul clientilor inainte de a sosi la dumneavoastra sa stie la ce sa se astepte. Luati taxe si de la cei care pescuiesc pe ponton, intrucat si ei il folosesc? Si daca stau bine si ma gandesc, cred ca va datoram mai mult, intrucat am mai facut cateva plimbari pe acolo in perioada sederii noastre. Justificarea pe care incercati sa ne-o vindeti este pe cat de stupida pe atat de abuziva. Asa ca facem in felul urmator: dumneavoastra ne eliberati o factura fiscala cu descrierea exacta a serviciilor pe care ni le-ati oferit in schimbul sumei de bani pretinse si noi ne adresam cu ea autoritatilor. Daca ei ajung la concluzia ca cerinta dumneavoastra este valida, atunci va platim pana la ultimul leu.

    - "Iar tarifele pe care inca nu le-ati achitat se refera la capacitatea barcii care a venit sa va ia (capacitate care se. masoara in numarul maxim de persoane care care pot fi transportate, conform certificatului de inmatriculare intr-o barca) " ---> de unde stiti ce capacitate avea barca, respectiv ce dovezi aveti in sprijinul afirmatiei dumneavoastra? Nu uitati ca datele de inmatriculare ale barcii trebuie trecute in factura fiscala eliberata.

    - "Sincer, chiar nu intelegem miza acestei povesti... " ---> Ce as vrea sa clarific in primul rand este faptul ca nu cautam nici un soi de foloase materiale, recunoastere (inter) nationala, excursii gratis in Resort sau sa scap de mult trambitata taxa de ponton. Din punctul meu de vedere, acestea sunt firimituri aruncate in ideea ca (poate) "ne ajutati" sa tacem, sa trecem peste, sa uitam.

    Din pacate pentru dumneavostra, modul grosolan in care am fost tratati, atat eu cat si sotia, faptul ca nimeni (si aici ma refer la doamna administrator) nu a incercat sa gestioneze in vreun fel situatia, sa vina cu o explicatie (puerila sau nu), cu o scuza sau orice alta forma de dialog, a generat rostogolirea acestui bulgare de zapada.

    Se adauga insistenta dumneavoastra de a ne discredita pe noi ca turisti, cu toate ca problemele semnalate nu sunt nici pe departe noi si necunoscute dumneavoastra. Aici cateva exemple din recenziilor altor clienti:

    "Organizare proasta, am fost intampinati cu tipete chiar de o ruda a patronului, care nu stiu ce rol are acolo exact, in afara de a tipa si a trata turistii in ultimul hal. "

    "Atitudinea [persoanei respetive] lasă f mult de dorit! Este un bătrân morocănos, care nu ar trebui sa interacționeze cu oaspeții! Sa vă dau câteva exemple: fiul meu (12 ani) l-a rugat sa ii dea o undiță (erau 2, puse la dispozitia turistilor) pt a putea pescui de pe ponton. Raspunsul primit: "trebuia sa iti aduci undiță de acasă daca vrei sa pescuiesti! " Sau alt exemplu: soțul meu a fost înțepat de o viespe la tâmplă și a început să i se umfle locul, cu tot cu ochi. I-a cerut dlui respectiv puțină gheață, însă... "gheața e de pus in băuturi, nu pt ochi"!!! Si nu i-a dat! "

    "Am fost acolo de Paste, [... ], nea VIOREL ne-a dus in alta camera sa ne spalam, comportamentul acestui domn, care este si tatal propietarului lasa mult de dorit"

    "Aflându-mă la masă în apropierea dozatorului cu apă, am auzit o discuție între un angajat al pensiunii şi unul dintre turişti. [... ], pe un ton răstit, un anume domn Viorel, i-a spus că nu are voie. Dar, contra cost (adică 5-6 lei) poate cumpăra 0,5 l apă plată din restaurant. Deşi domnul respectiv îl ruga frumos, dl. Viorel era, în continuare, nepoliticos. Deja mai mulți turiști deveniseră indignați de situație! Nemaiputând suporta, soțul meu a luat atitudine și a intervenit. Cu acest prilej a fost bruscat şi îmbrâncit de dl. Viorel, care era într-o avansată stare de ebrietate. [... ] Au urmat amenințări că va chema poliția şi vom fi evacuați din pensiune. "

    Faptul ca pana acum nu s-a luat nicio masura in aceasta privinta si nu numai atat, ca incercati sa respingeti sau sa va detasati de orice acuzatii de acest gen prin atacuri la persoana si afirmatii de tipul "angajatul se afla in timpul liber" (banuiesc ca in toate situatiile semnalate atat de noi cat si de ceilalti turisti), este pentru noi un indiciu ca nu aveti nicio intentie de a indrepta ceva.

    Apoi, lipsa de informare a clientilor vis-a-vis de existenta unor taxe (mai mult sau mai putin justificate) pe care le pretindeti, concurenta neloiala prin silirea turistilor de a va folosi serviciile de transport la preturi aproape duble fata de alte agentii de profil.

    Despre toate aceste lucruri eu, ca turist, mi-as fi dorit sa fiu informat inainte. Cu siguranta, decizia noastra asupra locatiei de vacanta ar fi fost alta.

    In concluzie: scopul nostru este de a informa si de a avertiza alti potentiali clienti depre leopardul din spatele gardului vopsit. Drept urmare, ne-am decis sa facem publica filmarea si sa lasam la aprecierea celorlalti cat adevar si cata minciuna este in cele declarate de noi.

    La revedere,

    ...

    P. S.: Un raspuns de genul "Pe de alta parte nu putem fi niciodata de acord cu limbajul si atitudinea individului respectiv in fata unei doamne si nu vom agrea niciodata folosirea apelativului "Fa”" din partea nimanui, lucru care v-a deranjat atat de mult pe buna dreptate. " fara comentariile adiacente, ar fi contribuit mult mai mult la ameliorarea situatiei. Va recomand atat dumneavoastra cat si intregului personal al resortului cursuri de relatii cu clientii si rezolvarea situatiilor conflictuale. V-ar putea fi de mare ajutor. "

    In urma acestui E-Mail am fost acuzati din nou de "afirmatii calomnioase" bazate pe niciun fel de dovezi.

    adrianbogdan [08.08.18 22:00:25] »

    @managergulliver:Buna!

    " taxa de ponton este reala si se refera la folosirea pontoanelor PRIVATE ale hotelului ", cu aceasta taxa cred ca v-ati dat cu stangul in dreptul .sincer vi acolo in vacanta nu la puscarie, nu vad unde mai este libertatea de miscare, naspa daca asa intelegeti sa faceti turism.

    In luna iunie am vrut sa achizitionez un pachet turistic asemanator cu al doamnei din Germania dar am anticipat acelas gen de problema deci ma cam felicit pentru faptul ca am ramas pe uscat si am facut excuria pe care mi-am dorit-o...

    Va doresc sa aveti cat mai multi turisti si sa reusiti sa va aplecati mai mult asupra celor evidentiate aici in fond cam despre asta este vorba in acest tip de bussines.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin [09.08.18 13:47:18] »

    Am primit, de la autoare, clipul video amintit mai sus + un clip audio.

    Frankly, am simțit jenă să-l urmăresc - e ceva stil OTV - ”ceartă ca la ușa cortului”.

    ”Prestațiile” de acolo aruncă serioase umbre de îndoială asupra comportamentului *ambilor* participanți - atât persoana în vârstă din personalul unității referită mai sus, cât și turista M. C. A.

    -

    Nu se pune problema publicării înregistrărilor - legislația interzice categoric acest lucru.

    -

    Nu o să mai permit continuarea acestor certuri ȘI pe AmFostAcolo.

    Consider că ce a fost de spus s-a spus, ambele părți implicate au avut spațiu și timp suficient pentru Drept la replică, contra-replică, para-replică.

    Fir de discuție închis.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

    [pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
    Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

    Alte impresii din această RUBRICĂGulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073889970779419 sec
    ecranul dvs: 1 x 1