ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Sovata
ÎNSCRIS: 28.08.14
STATUS: JUNIOR
LUNA
AUG-2014
la PMM* = 18 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Draga Domnule S. S.

Nu prea as scrie pe acest blog pentru ca de fapt este dedicat clientilor din lumea intraga care poposesc in diferite locatii.

Dar... in plin sezon, cand toata lumea este in concediu, cand si sura si grajdul se inchirieaza din cauza multimii de turisti care ne viziteaza statiune... cand citesc cele scrise de D-voastra stau si ma gandesc ca cel mai greu este sa lucrezi cu oamenii.

Sa luam de la inceput. D-voastra ati semnalat ca ati facut rezervare pe Booking cu aproximativ 3 saptamani in urma. Corect, asa este, dar era conditionat sa platiti un avans de 30% din valoarea rezervarii. Nu am vazut pe contul nostru sa apara suma cuvenita trimisa. Nu am fost sunat in aceasta perioada de D-voastra sa ne confirmati sosirea, ori ca doriti schimbarea perioadei de sejur.

Inainte cu o zi sa veniti v-am sunat sa va intreb daca totusi onorati rezervarea, fiind prima convorbire cu clientul, fapt care a fost confirmat de D-voastra.

In ziua sosirii v-am sunat asa:

- dimineata in jurul orei 8.30 daca veniti, ati raspuns ca pe la ora 15.00 ajungeti in Sovata.

Vazand pe la ora 16 ca nu dati niciun semn,

- prin jurul orei 16.30 am mai sunat inca o data sa vad ce ati patit.

Ati comunicat ca pe la ora 19 ajungeti in Sovata.

A trecut si ora 19 si ora 20, si D-voastra nu ati ajuns la noi. Vreau sa spun ca telefoanele sunau incontinuu cautand camere libere, la care am raspuns "Imi pare rau, nu avem camere libere. "

- Dupa ora 20, am decis sa Va sun inca o data, dar nu ati raspuns la telefon. Am incercat de nenumarate ori, dar nu am avut succes. Am incercat de pe telefonul sotiei sa Va contactez si culmea din prima ati raspuns la apel, dar spre dezamagirea mea, dupa ce ati recunoscut vocea mea auzita in cursul acelei zii de vreo cateva ori, ati inchis telefonul. Am crezut ca ceva s-a intamplat si am mai sunat inca o data tot de pe telefonul sotiei, dar nu am mai avut sansa sa vorbesc cu D-voastra, deoarece nu ati mai ridicat telefonul.

Dupa toate acestea, Va intreb, dar sincer daca D-voastra erati in locul meu, ce credeati? Fiindca eu, poate am inteles gresit, dar am inteles ca nu mai onorati rezervarea facuta la noi si nu mai vreti sa purtati un dialog cu noi.

Am consultat si rezervarea pe Booking efectuat de D-voastra, am constatat ca nu ati virat avansul stabilit prin Booking, intrarea in camera din Pensiunea noastra era stabilit intre orele 16-17, nu ati sunat sa comunicati o eventuala intarziere (am mai avut cazuri si clientii au sunat din timp, era situatie cand am asteptat clientii si noaptea la ora 12).

Astfel la urmatorul apel telefonic primit in jurul orei 20.30 am dat la primul client solicitant camera retinuta pentru D-voastra.

Totusi la sosirea D-voastra in jurul orei 22, am cautat pe cheltuiala mea si v-am dus personal la o alta locatie la fel dotata ca si Pensiunea noastra.

Fata de cele intamplate, D-le S., Va recomand daca mai faceti popasuri in tara asta romaneasca sa anuntai proprietarii de Pensiuni "micile intarzieri" pe care le produceti. Nu de altceva, dar poate alti proprietari nu sunt asa de amabili sa Va caute cazare si astfel ori dormiti in masina, ori plecati acasa de unde ati venit.

Consider ca din 10 proprietari de pensiuni, cel putin 9 ar fi procedat la fel cum am facut si noi, adica vrand nevrand ar fi dat la aceea ora camera la alti turisti, fiindca "CEA MAI SCUMPA CAMERA ESTE CEEA GOALA. "

In rest eu cred ca mi-am facut datoria catre D-voastra, am cautat camera identica cu a noastra, ideea era sa aveti unde sa dormiti, indiferent ca la noi sau la o alta locatie asemanatoare si... o zi buna in continuare si Isten aldjon meg.


[fb]
---
Trimis de robika10 in 28.08.14 15:39:49
Validat / Publicat: 28.08.14 16:09:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SOVATA [MS].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1336 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (robika10); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4049 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 18.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [28.08.14 16:19:11]
    »

    Salutăm şi încurajăm orice drept la replică - în opinia noastră ascultarea punctului de vedere al "celeilalte părţi implicate" este o condiţie cvasi-obligatorie înainte de a-ţi forma o opinie despre "realitatea" semnalată în (orice) review.

    [Am pus ghilimele la "realitatea" pentru că este un termen cât se poate de subiectv. Există, evident, mai multe. - depinde de punctul/unghiul de vedere şi de "construcţia internă" a celui care o percepe]

    -

    Cel de mai sus este însă unul dintre cele mai bune (şi probail cel mai convingător!) "Drepturi la Replică" publicate vreodată pe AmFostAcolo - felicitări!

    webmaster
    [28.08.14 16:19:19]
    »

    Ca să nu pară cumva că omul a vrut să spună ceva nelalocul său, fraza de încheiere înseamnă:

    Dumnezeu să vă binecuvânteze.

    ===

    Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Am editat textul în mod corespunzător.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [28.08.14 16:31:24]
    »

    @robika10: doar câteva considerente, cred că vor fi utile pe viitor, deși așa cum spuneți (și singur m-am convins chiar recent) zona nu prea are nevoie de ajutor, turiști sunt cu grămada.

    - pe booking.com, la al doilea pas al rezervării pt. pensiunea Dvs., se poate selecta ora de check-in. E posibil de ales între mai multe variante, de la „nu știu”, la intervalul orar 01:oo - 02:oo a zilei următoare rezervării. Așadar... aici e ceva de lucru, zic eu. Mai ales că, pe pagina inițială, apare varianta de mai sus:

    Check-in: orele 13:00 - 18:00

    - 30% depozit în momentul rezervării. Păi dacă rezervarea se face fără carte de credit, cum se poate rezolva asta? (Că n-am fost curios să duc procesul de rezervare până la capăt doar așa ca să aflu - sau nu - chestia asta). Oricum, booking.com știu că are sistemul de „no-show” care trage automat (dacă nu pe loc, atunci la vreo rezervare viitoare) suma datorată de pe cardul clientului. Era suficient să raportați a doua zi neprezentarea acestuia.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Robika:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03390097618103 sec
    ecranul dvs: 1 x 1