ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: oradea
ÎNSCRIS: 26.07.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 68 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Jenant! Rusine! Nu mergeti la ei!

TIPĂREȘTE

Am fost acolo, am vazut si am plecat suparati...

Restaurantul hotelului:

- bufet suedez dimineata, la pranz si seara, sarac in diversitate fata de conditiile promise in oferta (4 stele) dar scump;

- micul dejun este absolut identic in fiecare zi a saptamanii;

- calitatea mancarii foarte-foarte slaba;

- feluri de mancare servite de dimineata care sunt oferite si la pranz (lipsa de inspiratie a bucatarului, lipsa de alimente sau mancarea care nu s-a consumat de dimineata se ofera si la pranz si seara; noi am banuit ca ei de fapt nu au un bucatar... si-o fi dat demisia!);

- feluri de mancare reciclate (ex: paste carbonara servite in prima si la pranz si seara, a doua zi se amesteca cu verdeata si au alta denumire. Nu ne-am mai uitat cum se numeste deoarece ne-a provocat greata. Spun ca au fost pastele din ziua precedenta deoarece erau uscate si cu vechime);

- in primele 2 zile meniul de la pranz si seara a fost 80% identic. Noutatile aratau necomestibile. Subliniez lipsa de imaginatie a bucatarului sau prea multa mancare gatita care trebuie consumata;

- suntem in a treia zi si avem o schimbare in bine, meniul este numai 50% repetat. Adica 25% din seara precedenta si 25% de la pranzul precedent. Alimentele par proaspete;

- si tot asa pana in ultima zi...

- chelnerii au stilul "Dorel", unul incepator lucreaza de "ii sar capacele", ceilalti stau;

- in pretul platit la restaurant este inclusa doar mancarea, fara nici un fel de apa sau orice alta bautura

- masa se curata astfel: se iau farfuriile si tacamurile folosite, firimiturile se arunca jos iar fata de masa patata nu se schimba.

Parcarea hotelului este inexistenta conform celor de la receptie. In spatele hotelului principal este o parcare publica dar care nu face fata deoarece trebuie sa acopere nevoile celor 3 hoteluri care stau asezate in triunghi, la distanta de 30 si respectiv 70 metri aprox de hotelul-mama. Din fericire este fara plata si daca esti destul de norocos sa gasesti un loc liber sa nu il lasi, altfel il pierzi in cateva minute. In fata hotelului principal se construieste in aceasta perioada o parcare, dar de catre primarie, sa nu va imaginati ca hotelul se straduieste sa aibe o parcare.

Hotelul si camera:

- fara aer conditionat, in perioada de 30 grade ziua la umbra.

- telefonul din baie blocat cu scotch lat

- balconul are igrasie, paianjeni mari, este mizerabil

- halate rupte;

PLUSURI:

- personalul de la curatenie si de la baza de tratament este serviabil, foarte eficient, isi fac treaba fara sa astepte invitatii

- deci si curatenia si baza de tratament sunt la standarde

- piscinele de la etajul -1 sunt folosite de oaspetii hotelului, de la -2 sunt identice cu cele de mai sus dar au si piscina pentru copii si sunt folosite si de cei care nu stau in hotel

Concluzie:

stim ce inseamna conditii de 4 stele, dar aici nu sunt indeplinite nici pe departe: hotel cu pret de 4 stele dar cu servicii de doar 2, platesti pensiune completa si primesti ceva acolo... se recomanda baza de tratament dar fara restaurant si hotel.


[fb]
---
Trimis de yvonne.off in 26.07.12 13:15:34
Validat / Publicat: 26.07.12 15:32:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SOVATA [MS]. A mai fost în/la: Praid, Felix, Sighetu Marmatiei, Constanta, Sinaia, Busteni
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3453 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (yvonne.off); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 pe balcon... paianjeni grasi si sanatosi, fire electrice scoase din perete si neizolate...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 68.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    ak-ar de rumÂn †
    [26.07.12 17:15:24]
    »

    De ce recomandați baza de tratament? Aveți detalii cunoscute suplimentare?

    De ce ar fi diferită calitatea serviciilor în baza de tratament a aceluiași hotel, cu același management?

    Din impresiile postate de dumneavoastră, rezultă că la toate capitolele există deficiențe majore (cazare, servicii, masă), care nu se poate să nu fie și de natură organizatorică. Or nu cred că aceeași manageri pot fi performanți într-un domeniu și descalificanți în alte domenii.

    Cu stimă!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    yvonne.offAUTOR REVIEW
    [24.06.14 10:09:14]
    »

    @ak-ar de rumÂn: recomand baza de tratament pentru curatenia si serviciile personalului, nu al managementului... managerii sunt manageri dar nu se poate face nimic fara un personal ca lumea. daca cel de la restaurant si de la hotel nu isi facea treaba, in schimb cel din spa lucrau bine. sunt femeie si am fost tratata bine numai in spa. asta e parerea mea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ak-ar de rumÂn, yvonne.off
    Alte impresii din această RUBRICĂEnsana Sovata Health Spa:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046611785888672 sec
    ecranul dvs: 1 x 1