ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.05.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Constanţa
ÎNSCRIS: 10.05.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2016
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
38.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 70 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Acest hotel nu isi merita cele patru stele!!

TIPĂREȘTE

Am fost cazati 5 nopti in acest hotel. Desi a fost o promotie mai ieftina, cu tot cu mancare si dormit, pretul pe zi a fost calculat la 220 lei. Nu e putin.

Lasand deoparte stilul baroc pe care voit l-am ales pentru acest sejur si curatenia exemplara... tot nu au fost deajuns!

Spun aceasta din cauza faptului ca am fost nevoiti sa renuntam la cele 5 zile ramase, ceea ce ne-a creat disconfort deoarece platisem prin agentie, banii nu i-am primit pe loc... a trebuit sa scoatem din buzunar alti bani ptr. doua zile la alt hotel... Ce ne-a facut sa plecam: lipsa apei intr-o seara in care am inteles intarzierea cca o ora... precum si a doua seara. Dupa doua ore de la anuntarea managerului despre situatie, tot nu se luasera masurile necesare, a trebuit sa cautam noi, turistii, un nr. de telefon al patroanei care nu aflase despre problema... Intr-un tarziu, personalul ne-a adus la usa cate o galeata cu apa... cu scuzele de rigoare.

Toti am fost consternati de lipsa managerului din hotel, care trebuia sa ne dea niste explicatii. Explicatia doamnei patroane ca "traim in Romania"... cade. Nu ii face cinste! Trebuia sa isi deschida hotel in alta parte a lumii sau sa se asigure ca turistii nu vor suferi lipsa apei sau caldurii (care a fost cu foarte mare economie, tot la solicitarea noastra a dat un pic drumul... !) despre conditiile Tv? Televizorul vechi, aproape de pe vremea lui Ludovic, iar cablul TV... cred ca lipsea. Doar trei canale se auzeau mai clar. Noroc, ca aveam tableta sa ne omoram timpul pana la culcare...

Cat despre mancare?!... Deoarece eu nu mananc decat peste, a fost ok, dar sotul meu a primit sarmale fara consistenta, probabil uitate de la Paste... cat despre tochitura... cu bulion! Micul dejun ne-a umilit... la cantina scolara se mananca mai bine... Managerul a avut grija sa ne anunte sa stam cuminti la masa, sa nu ne atingem cumva de alte platouri... ca noi avem alt meniu... Diferenta era enorma! Ne-am simtit umiliti. Dar am tacut. Am zis ca asta e... nu am stiut si gata... dar... totusi.

Servirea? Bietul ospatar, si-a dat silinta... dar nu se preta sa serveasca in aceasta locatie... cu pretentii de high-life. Bucatareasa si-o fi dat silinta... dar locul dansei era la o cantina... nicidecum la 4 stele. Probabil, tinea locului chef-ului... plecat in concediu! Sau noi... eram de doua prune!? ...

Ne-a intrebat atent patroana cu ce ne ocupam, inca inainte de a ne caza... probabil daca ii ofeream o functie sau titlu nobiliar... mancarea ar fi fost pe masura stelelor... ca preturile sunt!!! Sau ar fi stat la receptie cineva din staff, sa nu ne lase sa ne panicam, la alte hoteluri era apa, acolo nu.

A doua zi am aflat ca problema apei este des discutata in statiunea Slanic Moldova, dar dansii nu s-au asigurat cu un rezervor... Atitudinea lor de buni manageri lasa de dorit! Desi ei zic, ca s-au chinuit sa ne ofere conditii...

nu se justifica nici zgomotul dintr-o seara de pana la orele 22, cand intr-o camera s-a pus toata ziua parchet sau... cireasa de pe tort... ne-au imputat si 22 lei, precum ca am fi consumat doua ape minerale si doua beri!! Doar eram in tara izvoarelor minerale, ce naiba?! Bani opriti din costul sejurului ce urmeaza a ne fi rambursat. Patroana mi-a inchis telefonul in nas, spunandu-mi ca personalul ei nu minte...

Cei 22 lei "furati" din razbunare, m-au facut sa scriu acest articol, precum si vorba ei... "traim in Romania, doamna... ce sa facem?!"... pai ce sa facem doamna? trimitem inspectii sa verifice... poate asa ne trezim cu totii!!!


[fb]
---
Trimis de Laurentzia in 10.05.16 15:41:03
Validat / Publicat: 10.05.16 16:24:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2419 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Laurentzia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 70.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [10.05.16 16:13:49]
    »

    @Laurentzia: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 28&ridAnt=68533

    coroana
    [11.05.16 16:22:55]
    »

    @Laurentzia -

    Multstimata d-na L. Laurentia,

    va multumim foarte mult pentru aprecierile facute la adresa hotelului Coroana Moldovei, cum ca, citam : “hotelul este decorat in stil baroc si curatenia este exemplara”, dar ne vedem nevoiti sa raspundem si la unele nemultumiri ale dvs.

    Ati precizat ca v-ati simtit umiliti ca unii turisti (rusi) cazati la hotelul Coroana Moldovei se serveau cu tot felul de bunatati din platourile de la micul dejun iar dvs. nu ati avut acces la aceste produse exclusiviste de la bufetul suedez. Mentionam faptul ca asa cum ati precizat dvs., ati achizitionat printr-o agentie de turism un pachet turistic mai ieftin (ce cuprinde cazare, 3 mese tip meniu fix si tratament), iar turistii rusi care se ospatau cu bunatati regale au platit pachet cazare + bufet suedez. Prin urmare dvs. nu aveati de ce sa va simtiti umilita, deoarece ati primit mancare in functie de ce ati platit si nimeni nu v-a discriminat. Pentru noi toti turistii sunt egali, iar comportamentul nostru este la fel indiferent daca acestia au ”titluri nobiliare” (asa cum spuneati) sau sunt simpli cetateni. Noi avem inregistrarile video in care se vede cum impreuna cu sotul dvs. va duceati si va serveati din produsele bufetului suedez fara sa aveti achitat acest pachet, fiind de fiecare data atentionati in mod elegant de ospatar.

    In ceea ce priveste personalul din bucatarie, acesta a preparat mancarea pentru toate persoanele care au servit masa in restaurant, numai ca persoanele care au primit “bunataturi” (asa cum spuneati) au platit un pret corespunzator pentru aceste preparate.

    Nemultumirea dvs. referitoare la oprirea apei in toata statiunea este justificata, si noi am fost suparati, dar toate locatiile de cazare sunt racordate la reteaua de alimentare a statiunii. In acest caz al unei avarii neanuntate si mai de durata apa din sistemul nostru de rezerva s-a terminat, noi neavand nici o vina pentru defectiunea care a aparut la sistemul public de alimentare cu apa.

    Dorim sa va mai raspundem la o alta obiectiune prin care ati precizat ca pretul pachetului achizitionat de dvs. la hotelul Coroana Moldovei este mare : va spunem ca noi avem toate preturile afisate, si ca asa cum ati precizat dvs. “hotelul este decorat in stil baroc, foarte luxos si curat” (de aceea am fost nominalizati printre hotelurile de top din Romania la Top Hotel Awards 2016 si ni s-a permis sa lucram sub sigla “Luxury Travel Guide”) si ca atare preturile sunt pe masura.

    Referitor la cei 22 lei “furati” de noi, va reamintim ca ati parasit hotelul grabiti, fara sa predati camera asa cum se procedeaza in mod normal, iar lipsa produselor din minibar a fost anuntata de camerista la receptie dupa ce a intrat in camera sa o verifice si sa faca curatenie (la 15 minute dupa plecarea dvs.), banii au fost retinuti din contravaloarea sejurului neefectuat, diferenta ramasa fiind returnata integral agentiei prin care ati efectuat rezervarea.

    Cu respect v-am sfatui, ca pe viitor, sa va alegeti hotelurile si pachete turistice conforme bugetului dvs., fiindca noi nu v-am impus achizitionarea acestui pachet la hotelul nostru, care daca vi s-a parut scump ar fi trebuit sa nu-l cumparati, alegerea fiind doar a dvs.

    Cu stima, Conducerea Hotelului


    NB coroana este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][4 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    LaurentziaAUTOR REVIEW
    [12.05.16 00:24:14]
    »

    Motivul supararii turistilor nu a fost cel legat de mancare, mai ales din partea mea, eu am remarcat diferenta mare dintre meniuri intamplator, nu inspectia bufetului ne interesa ci, doar cautam o cana cu ceai in plus; in prima zi, cand sotul meu a fost indrumat gresit de catre o ospatara... catre acel... bufet, dvs. ati crezut ca se va servi fara invitatie. Si nu s-a intamplat decat atunci... Personal, nimic nu m-a atras catre altceva decat ce mi-ati oferit, doar m-am apropiat de acel... teren minat (!), cand am dorit CEAI, iar sotul meu cafea, eu nemancand carne... Am remarcat doar marea diferenta din farfuriile "sociale", asa cum mi-ati spus prin telefon. Nu stiam ca veti pune atat accent pe zona bufetului suedez, pana acum. Nu pentru mancare am plecat in concediu!

    In cazul unui asemenea hotel cu pretentii, aceste mic-dejunuri sarace... nu va fac cinste. Ar trebui sa revizuiti acest aspect. Cum nu va face cinste nici dvs. sa mintiti. Prin tonul abordat si cum puneti problema, ne tratati ca pe rudele sarace de la tara si credeti-ma..gresiti! Fondul problemei e altul si prin abordatea subiectului bufetului suedez, abateti subtil atentia de la el.Repet, problema a fost creata de lipsa conditiilor elementare de aprovizionare cu apa, caldura si o transmisie decenta a semnalului tv. Deasemenea, tonul dvs. si apoi convorbirile telefonice urmate de inchiderea telefonului in nas, a dus la efectuarea sesizarilor noastre ulterioare. Aroganta si tonul dvs. nu va avantajeaza, toate sunt in defavoarea bunului mers al afacerii. Este o afacere in care s-a investit mult, este remarcabila, dar mai aveti de lucru la amanunte... ca si in cazul bunului simt! Cu genul de cuvinte ca "asa e doamna in Romania"... Nu veti atrage clientii. Romania e locuita de noi si tot noi o putem schimba in bine. Nh poate merge la infinit cu... "merge si asa! " Succes in continuare si schimbati-va atitudinea jignitoare.

    petronellla
    [07.07.16 23:48:13]
    »

    Draga "Coroana Moldovei", tocmai am citit raspunsul pe care l-ati oferit unui client platitor si m-am decis sa va ocolesc si eu. Tocmai ma uitam pe recenzii pentru a alege un loc interesant de cazare in Slanic. Tonul cu care raspundeti doamnei Laurentzia cred ca defineste si felul in care intelegeti sa faceti turism... Cu ingamfare si ghionturi subtile nu se face turism... Cu respect... da.

    LaurentziaAUTOR REVIEW
    [08.07.16 21:14:41]
    »

    @Laurentzia petronellla: va multunesc ptr. raspuns! Ati inteles corect unul din motivele indignarii mele. Va doresc toate cele bune!

    Zoli456
    [09.06.17 21:58:15]
    »

    @Laurentzia: Vad ca nu sant singurul care a parasit hotelul si a plecat la alt hotel din cauza conditiilor de cazare. Numai ca eu am pierdut valoarea de 11 zile de cazare care nu mi-au fost inapoiate. Dupa raspunsul care l-ati primit de la patroana sant convis ca hotararea mea de a parasi hotelul a fost buna. Aproape tot ce ati mentionat este adevarat si pentru sejurul nostru la hotel,dar nu le-am mai scris.Nu pot intelege cum ati apreciat stilul baroc si curatenia exemplara a hotelului. Cum sa putut acorda acestui hotel Top Hotel Awards ?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    LaurentziaAUTOR REVIEW
    [09.06.17 23:17:21]
    »

    @Zoli456: eu am facut recenzia acum un an... de atunci poate s-au schimbat multe... in rau, vad!

    Imi pare rau sa aud ca patroana nu a luat masuri de remediere a problemelor de atunci... Pacat de investitie!

    Hotelul putea scoate bani multi prin pretentiile prezentate si avea potential. Trimiteti mesaj hotelului, poate se trezeste la adevar doamna patroana pana nu isi pierde de tot credibilitatea si investitia! Eu am facut demersuri si am recuperat prin agentie banii.Toate cele bune...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    coroana, Laurentzia, petronellla, Zoli456
    Alte impresii din această RUBRICĂCoroana Moldovei Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049352884292603 sec
    ecranul dvs: 1 x 1