ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 23.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2011
DURATA: 4 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
20.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 70 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Realitatea nu se vede in poze

TIPĂREȘTE

Am petrecut revelionul dintre anii 2011-2012 la acest hotel cu un grup de 12 persoane si pot sa spun ca toti am regretat amarnic alegerea facuta.

Totul a inceput cu stangul de cand am ajuns, parcarea era foarte mica si era deja ocupata, in stanga si in fata hotelului se aflau 2 santiere in lucru deci privelistea a fost dezolanta.

La gluma de restaurant aflat la ultimul etaj al cladiri am fost serviti cu o ciorba rece dar am trecut cu vederea caci trebuie sa fim mai buni si mai intelegatori in perioada sarbatorilor. Masa de revelion foarte saracacioasa si spectacolul organizat reprezenta doar o solista care avea in repertotiu doar melodii pentru hora. Dupa masa de revelion am avut parte la masa de seara cu aceeasi ciorba care am servit-o cand am ajuns si de un pastrav crud si necuratat de intestine si branhii. Dupa ce le-am spus ca nu putem sa mancam asa ceva ne-au luat farfuriile de pe masa si nu ne-au mai adus nimic in schimb.

Am decis sa mancam in alta parte si drept pedeapsa nu ne-au mai lasat la restaurant sa stam pana mai tarziu la o bere si ne-au inchis si sala de la parter unde ne strangeam toti la o vorba-bere.

Camerele sunt despartite de pereti subtiri si poti sa auzi cu usurinta ce se vorbeste in camera alaturata. Tavanul de la penultimul etaj este facut din scandura care scartie la fiecare pas facut in restaurant, dimineata este imposibil sa dormi pana mai tarziu daca esti nefericitul din aceste camere.

Camera in care am stat noi avea o problema cu sifonul din baie si mirosea groaznic, i-am spun doamnei de era sefa hotelului si ne-a spus ca este un izvor de apa cu sulf care trece prin camera noastra la etajul respectiv pe aripa respectiva a hotelului.

Imediat cum am ajuns acasa am scris recenzii peste recenzii (negative) cu realitatea dar pe site-ul de unde am gasit hotelul niciuna nu a fost postata, doar cele pozitive fiind puse falnic pe site.

Nu recomand nimanui sa se cazeze la acest hotel fiind o risipa de bani si de nervi fiind doar o bataie de joc pe bani de 4 stele.


[fb]
---
Trimis de ppohace in 24.07.13 11:51:47
Validat / Publicat: 24.07.13 12:54:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA. A mai fost în/la: Valea Ariesului - Pensiunea Craiului, 4Season, Valea Prahovei - Pensiunea Galbena, Vanatorul, Tulcea - Delta, Hateg rezervatia Retezat - pensiunea Retezat.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2245 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ppohace); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 70.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    coroana [02.11.13 20:21:52] »

    @ppohace:

    Stimate domn "ppohace",

    ma bucur ca v-ati facut cunoscute impresiile din cadrul sejurului petrecut cu ocazia Revelionului 2012, dar dupa cum bine spuneti dvs. - citez:

    "Camera in care am stat noi avea o problema cu sifonul din baie si mirosea groaznic, i-am spun doamnei de era sefa hotelului si ne-a spus ca este un izvor de apa cu sulf care trece prin camera noastra la etajul respectiv pe aripa respectiva a hotelului. " - cred ca ati fost cazat undeva intre izvoare : numai in acea zona poate "trece" un izvor sulfuros prin "camera".

    In ceea ce priveste promptitudinea scrierii recenziilor, nu pot sa nu observ ce inseamna pentru dvs. "imediat" - citez:

    "Am petrecut revelionul dintre anii 2011-2012... " si "Imediat cum am ajuns acasa am scris recenzii peste recenzii... ", iar dupa cum usor se observa, comentariul a fost scris in luna iulie 2013, la 1 an si jumatate de la data sejurului - probabil ca "vorba-bere" a fost ceva mai "lunga" si mai rece decat ciorba servita la noi.

    In rest, va doresc numai de bine si "spor la scris recenzii", care sa-i "ajute" pe turisti sa-si formeze o "impresie reala" despre locatiile vizitate de dvs. intre doua "vorbe-beri".

    P. S.

    Pacat ca nu ne-ati informat mai repede despre "izvorul din camera", poate reuseam sa-l captam cumva si sa valorificam apa. Acum a secat... si nu mai putem face nimic.


    NB coroana este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [02.11.13 22:45:04] »

    @coroana:

    In ceea ce priveste promptitudinea scrierii recenziilor, nu pot sa nu observ ce inseamna pentru dvs. "imediat" - citez:

    "Am petrecut revelionul dintre anii 2011-2012... " si "Imediat cum am ajuns acasa am scris recenzii peste recenzii... ", iar dupa cum usor se observa, comentariul a fost scris in luna iulie 2013, la 1 an si jumatate de la data sejurului - probabil ca "vorba-bere" a fost ceva mai "lunga" si mai rece decat ciorba servita la noi.

    Hmmm... frumos „drept la replică”. Demn de exemplu.

    Păcat că nu citați decât trunchiat vorbele turistului:

    Imediat cum am ajuns acasa am scris recenzii peste recenzii (negative) cu realitatea dar pe site-ul de unde am gasit hotelul niciuna nu a fost postata, doar cele pozitive fiind puse falnic pe site.

    Așadar, omul a încercat de câteva ori să scrie despre experiența lui pe saitul de unde a găsit oferta și (probabil) a făcut rezervarea. (că altfel nici nu se pot scrie recenzii acolo). Evident, fiind vorba despre un sait de reclame plătite de proprietari, scrierile care nu convin sunt „cenzurate”. Din păcate, nu e primul și cu siguranță nici ultimul care ne spune despre această practică.

    Între timp, o fi auzit omul și despre AmFostAcolo și s-a gândit să scrie și aici. Chiar dacă a trecut mai bine de un an jumate. Ce e rău în asta, până la urmă?

    Bine că puteți vedea paiul din calculatorul clientului, dar nu și calitatea nemulțumitoare a serviciilor pe care i le-ați oferit la data respectivă și cel puțin în anul al 13-lea (al acestui mileniu) să-i cereți măcar scuze. Sau să vă lăudați că ați schimbat ceva pe-acolo între timp. Dar nu! preferați să-l luați în zeflemea!

    Păi cu o astfel de atitudine a celui ce răspunde de hotel nici nu vreau să aflu cum o fi prin acel hotel. Regret, dar nu asta e atitudinea pe care o așteptă un (posibil) client de la Dv. !

    coroana [02.11.13 23:25:16] »

    @Dragos:

    Buna seara stimate domn Dragos,

    am uitat sa mentionez ca in acest an si jumatate am extins hotelul cu inca 24 de camere (lucrarile nu erau incepute la data Revelionului 2012), fapt care reprezinta o altfel de apreciere a turistilor care ne-au trecut pragul in tot acest timp (putin diferita fata de cea a domnului "ppohace"). Oricum, niciodata nu vor fi 100% turisti multumiti, asa ca poate ar trebui sa va mai documentati inainte de a face anumite afirmatii si sa incercati sa plecati de la prezumtia de nevinovatie.

    Pentru orice alte detalii si discutii, v-as fi recunoscator daca ati utiliza adresa de e-mail a hotelului. Va multumesc anticipat.


    NB coroana este (sau a fost) reprezentant al unității
    AML [01.07.14 17:06:58] »

    Acum observ si acest topic. Dumnezeule, ce raspuns din partea managementului!!

    Sincer, trebuie sa invatati sa comunicati cu acei clienti nemultumiti si sa explicati problemele sau sa va sustineti punctul de vedere intr-o alta maniera decat cea ironica si sarcastica la adresa, pana la urma, a unui client. Altfel, nu faceti decat sa pierdeti alti potentiali clienti.

    O buna strategie de marketing include si empatie / psihologie, precum si recunoasterea si remedierea propriilor greseli.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    AML, coroana
    Alte impresii din această RUBRICĂCoroana Moldovei Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051104068756104 sec
    ecranul dvs: 1 x 1