ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.11.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: targoviste
ÎNSCRIS: 08.11.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
NOV-2012
DURATA: 1 nopți
team-building
30 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

N-aveti ce cauta acolo!

TIPĂREȘTE

Ne-am deplasat acolo in vederea organizarii unui team building pentru Otelinox Targoviste si am stabilit toate detaliile impreuna cu proprietara.

Cu o zi inainte sa mergem am primit un mail cu un act aditional contractului prin care erau anulate o parte din cele stabilite anterior (de ex stabilisem ca platim doar bauturile ce se vor consuma, actul aditional spunea sa platim o cantitate de bauturi, indiferent daca se consuma sau nu).

Am sunat sa lamurim problema iar doamna M. ne-a anuntat ca astea sunt conditiile si ne-a inchis telefonul, incercand sa profite de faptul ca nu mai avem timp sa organizam in alta parte.

Sa zicem ca acceptam aceste schimbari dar nu ne-am asumat riscul unor alte surprize de care sa ne lovim cand ajungem acolo, tragand concluzia ca doamna M. este imprevizibila.

Nu a fost greu sa gasim o alta locatie unde plecam maine.

Sincer, nu va recomandam persoana, oameni ca acestia nu au ce cauta in turism.

Bine ca nu am apucat sa-i viram avansul stabilit caci am fi ajuns pe mana ei.15 minute daca intarzia mailul ei,ar fi avut banii in cont, mare noroc am avut !


[fb]
---
Trimis de scott in 08.11.12 22:46:35
Validat / Publicat: 08.11.12 23:59:20
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2476 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (scott); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

13 ecouri scrise, până acum

webmaster
[08.11.12 23:54:12]
»

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.

matei carmen
[08.12.12 17:42:22]
»

@scott: Stimata dominisoara/doamna, este regretabil ca in calitate de angajata a societatii OTEL INOX-TARGOVISTE (dvs ati publicat numele societatii) v-ati facut de ras in mod public si aduceti si un mare deserviciu societatii la care lucrati motiv pentru care ar fi trebuit sa fiti concediata imdiat atat dvs cat si prietenul (sotul) dvs

Ar trebui sa aveti decenta sa prezentati situatia adevarata asa cum au fost de fapt si anume: v-ati adresat hotelului nostru pentru organizarea unui eveniment cu patronatul coreean si sindicat pentru 28 persoane (sex masculin) -1 singura noapte de cazare +2 prazuri +cina. Cererea a venit din partea dvs doar cu cateva zile inainte deoarece pretentiile dvs absurde si tupeul au fost refuzate anterior de un alt hotel

V-am trimis oferta care este publicata si pe siteul [****], si anume 135 lei /cazare+pensiune completa/zi /pers. In oferta publicata dar si in contract este mentionat ca nu sunt admise bauturi sau alimente aduse de client in restaurantul nostru. In urma discutiei pe care am avut-o v-am prezentat propunerea de menu ca anexa la contract. Meniul propus de noi foarte variat cuprindea multe preparate: bulz la cuptor (branza burduf, telemea, keiser, smantana, oua), pulpe de pui/piept cu sos mediteraneean (vin, dafin, masline, rosii) ceafa de porc la gratar, cartofi taranesti, salata, crema de zahar ars, rosie umpluta (branza. marar, chimen, ), icre, ciupercute cu maioneza, salata cu telina si morcov silamaie, creveti in foetaj, pachetele de primavara, alune, sufleu de conopida la cuptor cu branzeturi, oua, patrunjel si bacon, pastrav proaspat la gratar cu lamaie si crema de usturoi, legume la gratar (dovlecei, morcovi ardei, etc) asezonate cu sos de smantana si piper, mix grill: ceafa porc, carnaciori, aripioare de pui cu susan. salata, tort bavarez de fructe de padure (blat de nuca si ciocolata +sarlota de fructe de padure mure, afine, zmeura, etc+frisca) + artificii, ciorba taraneasca, pulpa de porc la cuptor in sos de vin, dafin, etc, piept de pui la gratar, orez cu legume, salata, desert- choux “ a la crème “. La acest menu ati fost de acord si a fost stipulat in anexa la contract bauturile: apa minerala (373 lei), sucuri 260 lei, vin Jidvei 375 lei, palinca 300 ml/pers (810 lei).

Ati vizitat hotelul nostru cu 3 zile inainte, prilej cu care ati si degustat palinca care urma a fi servita la grup si ne-ati solicitat ca in limita aceluiasi pret sa inlaturam carnea de pasare din menu pe motiv ca dvs primiti gratuit lunar carne de pasare din partea societatii si ne-ati obligat sa o inlocuim cu ceafa de porc, pastrama de oaie si ati adaugat suplimentar inca 2 feluri de ciorba la pranz si mai multe salate fara sa sa tineti cont ca acestea sunt cheltuieli suplimentare. In plus ati lasat o proasta impresie asupra grupului dvs., cum ca aceste persoane care vor participa n-au mai mancat nimic in ultimele luni!!!

La solicitarea dvs. v-am acordat camere duble superior si apartamente la pret de camera dubla standard, dar ati intins si mai mult coarda si ati soicitat gratuitate pentru sofer si o camera mai “proasta” pe motiv ca aceasta este ierarhia in firma dvs …. !!! Consideram acest lucru jignitor la adresa societatii dvs in conditiile in care noi ne tratam toti turistii cu aceleasi conditii de confort si eleganta corespunzatoare standardului de 3*. Noi am respectat si respectam in continuare societatea dvs si am facut foarte multe compromisuri deoarece am dorit sa deveniti un client multumit si am acceptat toate pretentiile dvs fara sa modificam pretul, lucru pe care nici un hotel nu l-ar fi facut si nici nu ar fi stat la discutii.

Din contra dvs ati incercat sa va bateti joc de noi si sa stoarceti cat mai multe servicii si mancare multa si buna contra unor sume de bani derizorii. Daca nu va permiteti de ce mai solicitati oferte, sau doriti neaparat sa faceti societatea dvs de ras??

Am intocmit contractul si anexa la contract care cuprindea toate serviciile solicitate si vi le-am trnsmis imediat, adica cu 3 zile inainte de inceperea actiunii. Ne-ati rugat sa intocmim factura proforma pentru serviciile totale de cazare, masa si bauturi si ne-ati minitit cu nerusinare ca veti face plata. Noi de buna credinta am efectuat pe banii nostri toata aprovizionarea deoarece mai erau 24 ore pana la inceperea actiunii. Nu numai ca nu ati efectuat plata cum ati promis dar seara dupa ce noi efectuasem integral aprovizionarea cu produse proaspete, v-ati reluat strategia folosita pana in acel moment si pe care o folositi deobicei si la colaborarea cu alte hoteluri, numai ca de data aceasta nu v-a mai mers! . Ati incercat sa modificati termenii contractului in speranta ca vom accepta ca bauturile sa fie aduse de dvs (palinca, vin, whisky). Cu abilitate ati trimis seara un email cu contractul modificat in numele juristului societatii referitor la sectiunea bauturi. Ne-ati informat ca grupul bea foarte multa multa palinca si pentru a reduce costurile doriti sa aduceti bautura si chiar pastravul deoarece aveti un coleg care se ocupa de asa ceva. !! Bineinteles ca nu mai puteam sa acceptam si acest lucru. Era deja prea multa obraznicie din partea dvs, si am considerat aceasta o bataie de joc desi ati stiut de la bun inceput si era stipulat in contract ca nu permitem mancare si bauturi aduse de client!!!

Prin urmare dvs. nu v-ati respectat nici cuvantul si nici clauzele contractuale si ne-ati comandat bauturile si ulterior ati incercat cu multa abilitate, sa fortati nota prin impunerea cu forta ca in restaurantul nostru sa consumati bautura dvs in cantitati nelimitate si in ultima instanta daca o terminati sa consumati si cateva de la noi urmand a fi achitata doar ce s-a consumat fara a se tine cont de comanda initiala. Ati incercat folosind presiunea de ultim moment sa impuneti, cerintele dvs, neacceptate de noi, intr-un cuvant sa ne prostiti pe fata, si n-ati reusit.

V-am trimis raspunsul nostru in scris ca nu putem accepta sub nici o forma acest lucru. V-am informat ca desi efectuasem aprovizionarea din banii nostri. Desi nici nu v-am cerut decontarea cheltuililor efectuate, asa cum ar fi trebuit, mai departe dvs ati avut tupeu sa comentati pe internet acesta situatie in mod intentionat cu atac la persoana si prejudicierea imaginii hotelului nostru, motiv pentru care societatea Otel Inox si dvs personal veti fi raspunzatori.

Hotelul Meitner este de departe cel mai bun hotel de 3* din Predeal, curat, confortabil cu servicii de masa excelente cu standarde si concepte bine definite si cu manageri cu multa experienta, deosebit de seriosi si va siguram ca nu ne vom lasa calcati in picioare de nimeni si prin ceea ce ati scris nu ne-ati facut nici un fel de publicitate negativa din contra ne-ti pus in valoare conceptele.

Va asigur ca prin articolul scris in care nici nu ati avut curajul sa va dati identitatea dvs personal v-ati facut de ras pentru 5l de palinca, ati arata ca societatea dvs nu este in stare sa-si plateasca apa minerala si sucuri si bauturi in valoare de cateva sute de lei sau poate ati vrut sa va vindeti bautura personala societatii dvs, …. ati aratat ca in firma dvs liderii de sindicat beau pe rupte, mananca, joaca fotbal si se distreaza cu patronatul coreean in timp ce salariatii se confrunta cu probleme grave si mai mult ati pus societatea OTEL INOX intr-o lumina defavorabila, ati aratat ca nu sunteti in stare sa organizati un eveniment si ca nu stiti unde trebuie sa va opriti cu asa zisele “negocieri”.

Hotelul Meitner isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii si asfel de clienti de categorie foarte joasa chiar “nu au ce cauta” la noi.


NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
scottAUTOR REVIEW
[09.12.12 16:21:02]
»

@matei carmen: Lasand la o parte scuzele si justificarile acestei femei care vrea sa va convinga pe toti ce minunatie de restaurant si hotel detine, in loc sa-si revizuiasca comportamentul fata de clienti, doresc sa avertizez inca o data potentialii beneficiari ai acestui hotel-restaurant ca proprietara este o persoana absolut imprevizibila. A schimbat de pe o zi pe alta termenii intelegerii facute la fata locului, de-aia nu ne-am mai dus acolo iar contractul trimis de ea nu semana cu ceea ce discutasem la Predeal, de-aia l-am respins.

Nu stau sa demontez toate minciunile si afirmatiile facute aici, scopul acestor postari este de a ajuta oamenii sa-si faca o parere despre o locatie necunoscuta.

Nu am intentia de a denigra Meitner, nu e nimic personal caci nu au existat nici un fel de inconveniente, pur si simplu am mers in alta parte.

Noi am gresit ignorand opiniile scrise de altii care au avut de-a face cu Meitner. Insusi faptul ca femeia isi permite sa afirme despre angajatii unei companii (pe care nu i-a vazut niciodata) ca sunt betivi, ca se distreaza in timp ce societatea are "probleme grave"(???) va poate arata "profesionalismul" acestei persoane.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
matei carmen
[16.12.12 12:13:21]
»

@scott: Situatia este foarte clara: cu o zi inainte de inceperea actiunii nu ati efectuat plata nici marar a unui avans (probabil in ideea ca sa va aratati ulterior nemultumiti si sa nu platiti). Mai mult ati modificat termenii contractului cu o zi inainte crezand ca noi vom accepta. Nu am acceptat si v-am informat ca nu va vom primi in hotel, motiv pentru care a trebuit sa va cautati o alta locatie.

Hotelul MEITNER isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii, motiv pentru care suntem foarte solicitati si apreciati de clientii seriosi.

Daca mai continuati atacul la persoana si veti denigra hotelul nostru veti fi chemati imediat in instanta. O sa contactam si conducerea societatea OTEL INOX sa vedem daca dansii sunt de acord cu modul in care i-ati facut de ras pe internet.


NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
scottAUTOR REVIEW
[16.12.12 18:16:18]
»

Nu noi ci voi ati schimbat termenii intelegerii facute, asa cum am mai spus, (nu exista atunci niciun contract, contractul trimis l-am respins cu o zi inaine), ati crezut ca nu mai avem timp sa organizam in alt loc si ca suntem la mana voastra si ati gresit. Nu mai incercati sa intoarceti problema invers. Nu voi ne-ati selectat pe noi ci noi v-am exclus din plan. Asta s-a intamplat si gata. Astept chemarea in judecata, am vazut ca pe toti clientii nemultumiti ai amenintati cu prostia asta...

Sa-mi scrieti aici cat de repede pe cine n-a platit Otelinox in Europa vreodata. Daca vad juristii companiei ce ai scris despre Otelinox pina acum s-ar putea sa le vina pofta de un proces, nu crezi? Asta nu e un atac la persoana,...

Ziceati ca vreti sa vindeti ca bate vantul pe-acolo, bine faceti!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster0
[16.12.12 18:35:29]
»

@scott: la şedinţele de sindicat sau de producţie, puteţi discuta folosind limbajul cel mai adecvat şi agreat de către toţi participanţii la discuţie; dar pe acest sait, avem dorinţa să păstrăm un discurs decent şi fără expresii jignitoare. Pentru ceea ce am editat din ecoul de mai sus, primiţi un cartonaş galben. Sper să fie o lecţie suficientă.

PS derapajul sancţionat nu doar că nu vă face cinste, dar are şi un efect nedorit - acela de a ridica cititorilor un semn de întrebare în privinţa autorului acestor impresii, aducând acea 'îndoială justificată' (care poate determina un juriu american să nu condamne un acuzat, neputând dovedi fără nicio tăgadă vinovăţia sa).

scottAUTOR REVIEW
[16.12.12 18:51:28]
»

@webmaster0: Am scris ceea ce s-a intamplat, daca aveti vreo simpatie fata de Meitner e treaba voastra,scrieti voi numai laude,nu mai postati ce scriu clientii. Aveati impresia ca nu-mi fac timp sa raspund aberatiilor scrise de aceasta femeie? Care e "derapajul" care aduce "acea indoiala justificata" care "nu-mi face cinste" si naste un "semn de intrebare" care determina un "juriu american" sa nu stiu ce ? (sau al cui e ?). Luminati-ma! Am cartonas galben? Vai de mine! Ce ma fac?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster0
[16.12.12 19:10:40]
»

@scott: Nu avem simpatii faţă de niciuna dintre părţile implicate. Aşa cum spuneam, avem nişte reguli în ceea ce priveşte respectul faţă de toţi utilizatorii saitului - fie ei autori, responsabili ai unităţilor de cazare sau simpli cititori. Ai încălcat-o - plăteşti. Simplu.

scottAUTOR REVIEW
[16.12.12 19:26:51]
»

@webmaster0: Nu mi-ati raspuns la intrebare, care era jignirea care v-a determinat sa apelati la "juriul american"?

webmaster0
[16.12.12 19:28:35]
»

@scott: Eu înţeleg foarte bine limba română.

'Derapajul' e evident că nu îl voi reproduce din nou aici, din moment ce a fost şters din cauze pe care le cunoşti foarte bine, deşi faci pe niznaiul. Iar plata este suspendarea, cum spuneam mai sus. Prelungită între timp la 7 zile, pentru că ai 'comentat' deciziile echipei tehnice.

La fel cum în trafic, dacă treci pe roşu, plăteşti amendă şi ţi se suspendă permisul de circulaţie. Sau tu încerci să rezolvi cu vreo atenţie?!? (oricum, aici NU ţine).

scottAUTOR REVIEW
[16.12.12 19:31:57]
»

@webmaster0: Sper ca ceea ce am postat referitor la Meitner sa ajute, de-aia am scris. Nu am jignit pe nimeni. Puteti sa ma suspendati nelimitat, voi supravietui cumva. Hai ca deja am pierdut cam mult timp cu prostiile astea, la revedere.

scottAUTOR REVIEW
[16.12.12 21:47:49]
»

Hai ca nu ma pot abtine sa nu te lamuresc, administratorule de sait, si cu asta termin cu scrisorile catre tine. Am vazut ca abia astepti sa "pedepsesti" si tu pe cineva pentru ceva, fara sa realizezi ca "pedepsele" tale nu afecteaza pe nimeni, pe mine m-au facut sa zambesc, mirat de naivitatea cu care crezi in aceste "pedepse". Nu vreau sa-ti spun ca esti penibil si ridicol ca te superi. Expresia "***" am retinut-o si mi-am insusit-o de la o emisiune de pe TVR 1 sau 2. Citez aproximativ: "Cu toate ca sunt foarte la moda si omniprezente, ATV-urile si masinile de teren reprezinta raia turismului in natura". Uite o idee: daca-mi aduc aminte, dupa ce expira pedeapsa, o sa-ti scriu ceva, ca sa ai satisfactia ca ma pedepsesti iar, sa fii si tu fericit de sarbatori. Mai bine ma suspenzi mai mult sau ma excluzi ca nu cred ca o sa ma abtin, oricum nu-mi mai scriu vreodata parerea despre ceva la tine, bine?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[16.12.12 22:04:34]
»

@scott: E bine că ai încercat să "lămurești", cred că e clar pentru toată lumea, de-acum, cu cine are de-a face.

La expirarea suspendării, te sfătuiesc să reflectezi cu calm despre obligația de a respecta regulile casei în care dorești să fii primit ca musafir. Asta în caz că dorești, într-adevăr, să fii primit acolo, bineințeles.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
matei carmen, scott
Alte impresii din această RUBRICĂMeitner Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042146921157837 sec
    ecranul dvs: 1 x 1