GRAD SATISFACȚIE
Ne-am deplasat acolo in vederea organizarii unui team building pentru Otelinox Targoviste si am stabilit toate detaliile impreuna cu proprietara.
Cu o zi inainte sa mergem am primit un mail cu un act aditional contractului prin care erau anulate o parte din cele stabilite anterior (de ex stabilisem ca platim doar bauturile ce se vor consuma, actul aditional spunea sa platim o cantitate de bauturi, indiferent daca se consuma sau nu).
Am sunat sa lamurim problema iar doamna M. ne-a anuntat ca astea sunt conditiile si ne-a inchis telefonul, incercand sa profite de faptul ca nu mai avem timp sa organizam in alta parte.
Sa zicem ca acceptam aceste schimbari dar nu ne-am asumat riscul unor alte surprize de care sa ne lovim cand ajungem acolo, tragand concluzia ca doamna M. este imprevizibila.
Nu a fost greu sa gasim o alta locatie unde plecam maine.
Sincer, nu va recomandam persoana, oameni ca acestia nu au ce cauta in turism.
Bine ca nu am apucat sa-i viram avansul stabilit caci am fi ajuns pe mana ei.15 minute daca intarzia mailul ei,ar fi avut banii in cont, mare noroc am avut !
Trimis de scott in 08.11.12 22:46:35
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (scott); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.50872700 N, 25.55497900 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.
@scott: Stimata dominisoara/doamna, este regretabil ca in calitate de angajata a societatii OTEL INOX-TARGOVISTE (dvs ati publicat numele societatii) v-ati facut de ras in mod public si aduceti si un mare deserviciu societatii la care lucrati motiv pentru care ar fi trebuit sa fiti concediata imdiat atat dvs cat si prietenul (sotul) dvs
Ar trebui sa aveti decenta sa prezentati situatia adevarata asa cum au fost de fapt si anume: v-ati adresat hotelului nostru pentru organizarea unui eveniment cu patronatul coreean si sindicat pentru 28 persoane (sex masculin) -1 singura noapte de cazare +2 prazuri +cina. Cererea a venit din partea dvs doar cu cateva zile inainte deoarece pretentiile dvs absurde si tupeul au fost refuzate anterior de un alt hotel
V-am trimis oferta care este publicata si pe siteul [****], si anume 135 lei /cazare+pensiune completa/zi /pers. In oferta publicata dar si in contract este mentionat ca nu sunt admise bauturi sau alimente aduse de client in restaurantul nostru. In urma discutiei pe care am avut-o v-am prezentat propunerea de menu ca anexa la contract. Meniul propus de noi foarte variat cuprindea multe preparate: bulz la cuptor (branza burduf, telemea, keiser, smantana, oua), pulpe de pui/piept cu sos mediteraneean (vin, dafin, masline, rosii) ceafa de porc la gratar, cartofi taranesti, salata, crema de zahar ars, rosie umpluta (branza. marar, chimen, ), icre, ciupercute cu maioneza, salata cu telina si morcov silamaie, creveti in foetaj, pachetele de primavara, alune, sufleu de conopida la cuptor cu branzeturi, oua, patrunjel si bacon, pastrav proaspat la gratar cu lamaie si crema de usturoi, legume la gratar (dovlecei, morcovi ardei, etc) asezonate cu sos de smantana si piper, mix grill: ceafa porc, carnaciori, aripioare de pui cu susan. salata, tort bavarez de fructe de padure (blat de nuca si ciocolata +sarlota de fructe de padure mure, afine, zmeura, etc+frisca) + artificii, ciorba taraneasca, pulpa de porc la cuptor in sos de vin, dafin, etc, piept de pui la gratar, orez cu legume, salata, desert- choux “ a la crème “. La acest menu ati fost de acord si a fost stipulat in anexa la contract bauturile: apa minerala (373 lei), sucuri 260 lei, vin Jidvei 375 lei, palinca 300 ml/pers (810 lei).
Ati vizitat hotelul nostru cu 3 zile inainte, prilej cu care ati si degustat palinca care urma a fi servita la grup si ne-ati solicitat ca in limita aceluiasi pret sa inlaturam carnea de pasare din menu pe motiv ca dvs primiti gratuit lunar carne de pasare din partea societatii si ne-ati obligat sa o inlocuim cu ceafa de porc, pastrama de oaie si ati adaugat suplimentar inca 2 feluri de ciorba la pranz si mai multe salate fara sa sa tineti cont ca acestea sunt cheltuieli suplimentare. In plus ati lasat o proasta impresie asupra grupului dvs., cum ca aceste persoane care vor participa n-au mai mancat nimic in ultimele luni!!!
La solicitarea dvs. v-am acordat camere duble superior si apartamente la pret de camera dubla standard, dar ati intins si mai mult coarda si ati soicitat gratuitate pentru sofer si o camera mai “proasta” pe motiv ca aceasta este ierarhia in firma dvs …. !!! Consideram acest lucru jignitor la adresa societatii dvs in conditiile in care noi ne tratam toti turistii cu aceleasi conditii de confort si eleganta corespunzatoare standardului de 3*. Noi am respectat si respectam in continuare societatea dvs si am facut foarte multe compromisuri deoarece am dorit sa deveniti un client multumit si am acceptat toate pretentiile dvs fara sa modificam pretul, lucru pe care nici un hotel nu l-ar fi facut si nici nu ar fi stat la discutii.
Din contra dvs ati incercat sa va bateti joc de noi si sa stoarceti cat mai multe servicii si mancare multa si buna contra unor sume de bani derizorii. Daca nu va permiteti de ce mai solicitati oferte, sau doriti neaparat sa faceti societatea dvs de ras??
Am intocmit contractul si anexa la contract care cuprindea toate serviciile solicitate si vi le-am trnsmis imediat, adica cu 3 zile inainte de inceperea actiunii. Ne-ati rugat sa intocmim factura proforma pentru serviciile totale de cazare, masa si bauturi si ne-ati minitit cu nerusinare ca veti face plata. Noi de buna credinta am efectuat pe banii nostri toata aprovizionarea deoarece mai erau 24 ore pana la inceperea actiunii. Nu numai ca nu ati efectuat plata cum ati promis dar seara dupa ce noi efectuasem integral aprovizionarea cu produse proaspete, v-ati reluat strategia folosita pana in acel moment si pe care o folositi deobicei si la colaborarea cu alte hoteluri, numai ca de data aceasta nu v-a mai mers! . Ati incercat sa modificati termenii contractului in speranta ca vom accepta ca bauturile sa fie aduse de dvs (palinca, vin, whisky). Cu abilitate ati trimis seara un email cu contractul modificat in numele juristului societatii referitor la sectiunea bauturi. Ne-ati informat ca grupul bea foarte multa multa palinca si pentru a reduce costurile doriti sa aduceti bautura si chiar pastravul deoarece aveti un coleg care se ocupa de asa ceva. !! Bineinteles ca nu mai puteam sa acceptam si acest lucru. Era deja prea multa obraznicie din partea dvs, si am considerat aceasta o bataie de joc desi ati stiut de la bun inceput si era stipulat in contract ca nu permitem mancare si bauturi aduse de client!!!
Prin urmare dvs. nu v-ati respectat nici cuvantul si nici clauzele contractuale si ne-ati comandat bauturile si ulterior ati incercat cu multa abilitate, sa fortati nota prin impunerea cu forta ca in restaurantul nostru sa consumati bautura dvs in cantitati nelimitate si in ultima instanta daca o terminati sa consumati si cateva de la noi urmand a fi achitata doar ce s-a consumat fara a se tine cont de comanda initiala. Ati incercat folosind presiunea de ultim moment sa impuneti, cerintele dvs, neacceptate de noi, intr-un cuvant sa ne prostiti pe fata, si n-ati reusit.
V-am trimis raspunsul nostru in scris ca nu putem accepta sub nici o forma acest lucru. V-am informat ca desi efectuasem aprovizionarea din banii nostri. Desi nici nu v-am cerut decontarea cheltuililor efectuate, asa cum ar fi trebuit, mai departe dvs ati avut tupeu sa comentati pe internet acesta situatie in mod intentionat cu atac la persoana si prejudicierea imaginii hotelului nostru, motiv pentru care societatea Otel Inox si dvs personal veti fi raspunzatori.
Hotelul Meitner este de departe cel mai bun hotel de 3* din Predeal, curat, confortabil cu servicii de masa excelente cu standarde si concepte bine definite si cu manageri cu multa experienta, deosebit de seriosi si va siguram ca nu ne vom lasa calcati in picioare de nimeni si prin ceea ce ati scris nu ne-ati facut nici un fel de publicitate negativa din contra ne-ti pus in valoare conceptele.
Va asigur ca prin articolul scris in care nici nu ati avut curajul sa va dati identitatea dvs personal v-ati facut de ras pentru 5l de palinca, ati arata ca societatea dvs nu este in stare sa-si plateasca apa minerala si sucuri si bauturi in valoare de cateva sute de lei sau poate ati vrut sa va vindeti bautura personala societatii dvs, …. ati aratat ca in firma dvs liderii de sindicat beau pe rupte, mananca, joaca fotbal si se distreaza cu patronatul coreean in timp ce salariatii se confrunta cu probleme grave si mai mult ati pus societatea OTEL INOX intr-o lumina defavorabila, ati aratat ca nu sunteti in stare sa organizati un eveniment si ca nu stiti unde trebuie sa va opriti cu asa zisele “negocieri”.
Hotelul Meitner isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii si asfel de clienti de categorie foarte joasa chiar “nu au ce cauta” la noi.
NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
@matei carmen: Lasand la o parte scuzele si justificarile acestei femei care vrea sa va convinga pe toti ce minunatie de restaurant si hotel detine, in loc sa-si revizuiasca comportamentul fata de clienti, doresc sa avertizez inca o data potentialii beneficiari ai acestui hotel-restaurant ca proprietara este o persoana absolut imprevizibila. A schimbat de pe o zi pe alta termenii intelegerii facute la fata locului, de-aia nu ne-am mai dus acolo iar contractul trimis de ea nu semana cu ceea ce discutasem la Predeal, de-aia l-am respins.
Nu stau sa demontez toate minciunile si afirmatiile facute aici, scopul acestor postari este de a ajuta oamenii sa-si faca o parere despre o locatie necunoscuta.
Nu am intentia de a denigra Meitner, nu e nimic personal caci nu au existat nici un fel de inconveniente, pur si simplu am mers in alta parte.
Noi am gresit ignorand opiniile scrise de altii care au avut de-a face cu Meitner. Insusi faptul ca femeia isi permite sa afirme despre angajatii unei companii (pe care nu i-a vazut niciodata) ca sunt betivi, ca se distreaza in timp ce societatea are "probleme grave"(???) va poate arata "profesionalismul" acestei persoane.
@scott: Situatia este foarte clara: cu o zi inainte de inceperea actiunii nu ati efectuat plata nici marar a unui avans (probabil in ideea ca sa va aratati ulterior nemultumiti si sa nu platiti). Mai mult ati modificat termenii contractului cu o zi inainte crezand ca noi vom accepta. Nu am acceptat si v-am informat ca nu va vom primi in hotel, motiv pentru care a trebuit sa va cautati o alta locatie.
Hotelul MEITNER isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii, motiv pentru care suntem foarte solicitati si apreciati de clientii seriosi.
Daca mai continuati atacul la persoana si veti denigra hotelul nostru veti fi chemati imediat in instanta. O sa contactam si conducerea societatea OTEL INOX sa vedem daca dansii sunt de acord cu modul in care i-ati facut de ras pe internet.
NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
Nu noi ci voi ati schimbat termenii intelegerii facute, asa cum am mai spus, (nu exista atunci niciun contract, contractul trimis l-am respins cu o zi inaine), ati crezut ca nu mai avem timp sa organizam in alt loc si ca suntem la mana voastra si ati gresit. Nu mai incercati sa intoarceti problema invers. Nu voi ne-ati selectat pe noi ci noi v-am exclus din plan. Asta s-a intamplat si gata. Astept chemarea in judecata, am vazut ca pe toti clientii nemultumiti ai amenintati cu prostia asta...
Sa-mi scrieti aici cat de repede pe cine n-a platit Otelinox in Europa vreodata. Daca vad juristii companiei ce ai scris despre Otelinox pina acum s-ar putea sa le vina pofta de un proces, nu crezi? Asta nu e un atac la persoana,...
Ziceati ca vreti sa vindeti ca bate vantul pe-acolo, bine faceti!
@scott: la şedinţele de sindicat sau de producţie, puteţi discuta folosind limbajul cel mai adecvat şi agreat de către toţi participanţii la discuţie; dar pe acest sait, avem dorinţa să păstrăm un discurs decent şi fără expresii jignitoare. Pentru ceea ce am editat din ecoul de mai sus, primiţi un cartonaş galben. Sper să fie o lecţie suficientă.
PS derapajul sancţionat nu doar că nu vă face cinste, dar are şi un efect nedorit - acela de a ridica cititorilor un semn de întrebare în privinţa autorului acestor impresii, aducând acea 'îndoială justificată' (care poate determina un juriu american să nu condamne un acuzat, neputând dovedi fără nicio tăgadă vinovăţia sa).
@webmaster0: Am scris ceea ce s-a intamplat, daca aveti vreo simpatie fata de Meitner e treaba voastra,scrieti voi numai laude,nu mai postati ce scriu clientii. Aveati impresia ca nu-mi fac timp sa raspund aberatiilor scrise de aceasta femeie? Care e "derapajul" care aduce "acea indoiala justificata" care "nu-mi face cinste" si naste un "semn de intrebare" care determina un "juriu american" sa nu stiu ce ? (sau al cui e ?). Luminati-ma! Am cartonas galben? Vai de mine! Ce ma fac?
@scott: Nu avem simpatii faţă de niciuna dintre părţile implicate. Aşa cum spuneam, avem nişte reguli în ceea ce priveşte respectul faţă de toţi utilizatorii saitului - fie ei autori, responsabili ai unităţilor de cazare sau simpli cititori. Ai încălcat-o - plăteşti. Simplu.
@webmaster0: Nu mi-ati raspuns la intrebare, care era jignirea care v-a determinat sa apelati la "juriul american"?
@scott: Eu înţeleg foarte bine limba română.
'Derapajul' e evident că nu îl voi reproduce din nou aici, din moment ce a fost şters din cauze pe care le cunoşti foarte bine, deşi faci pe niznaiul. Iar plata este suspendarea, cum spuneam mai sus. Prelungită între timp la 7 zile, pentru că ai 'comentat' deciziile echipei tehnice.
La fel cum în trafic, dacă treci pe roşu, plăteşti amendă şi ţi se suspendă permisul de circulaţie. Sau tu încerci să rezolvi cu vreo atenţie?!? (oricum, aici NU ţine).
@webmaster0: Sper ca ceea ce am postat referitor la Meitner sa ajute, de-aia am scris. Nu am jignit pe nimeni. Puteti sa ma suspendati nelimitat, voi supravietui cumva. Hai ca deja am pierdut cam mult timp cu prostiile astea, la revedere.
Hai ca nu ma pot abtine sa nu te lamuresc, administratorule de sait, si cu asta termin cu scrisorile catre tine. Am vazut ca abia astepti sa "pedepsesti" si tu pe cineva pentru ceva, fara sa realizezi ca "pedepsele" tale nu afecteaza pe nimeni, pe mine m-au facut sa zambesc, mirat de naivitatea cu care crezi in aceste "pedepse". Nu vreau sa-ti spun ca esti penibil si ridicol ca te superi. Expresia "***" am retinut-o si mi-am insusit-o de la o emisiune de pe TVR 1 sau 2. Citez aproximativ: "Cu toate ca sunt foarte la moda si omniprezente, ATV-urile si masinile de teren reprezinta raia turismului in natura". Uite o idee: daca-mi aduc aminte, dupa ce expira pedeapsa, o sa-ti scriu ceva, ca sa ai satisfactia ca ma pedepsesti iar, sa fii si tu fericit de sarbatori. Mai bine ma suspenzi mai mult sau ma excluzi ca nu cred ca o sa ma abtin, oricum nu-mi mai scriu vreodata parerea despre ceva la tine, bine?
@scott: E bine că ai încercat să "lămurești", cred că e clar pentru toată lumea, de-acum, cu cine are de-a face.
La expirarea suspendării, te sfătuiesc să reflectezi cu calm despre obligația de a respecta regulile casei în care dorești să fii primit ca musafir. Asta în caz că dorești, într-adevăr, să fii primit acolo, bineințeles.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Doar odihna — scris în 09.08.22 de gr revelion din FETEşTI [IL] - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Cazare — scris în 27.06.17 de Razvan Ama din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Cel mai frumos sejur — scris în 15.08.16 de Pasc din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Mar.2013 Obiectiv — scris în 27.05.13 de callmevaly din BUCURESTI - RECOMANDĂ