ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.10.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: constanta
ÎNSCRIS: 23.10.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
OCT-2014
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Las-o ma ca merge asa!

TIPĂREȘTE

Ce pot sa spun, hmmmmm... Doar ce m-am intors dintr-un sejur de cateva zile la Hotel Belvedere - Predeal si inca mie greu sa inteleg de ce, in Romania de azi in care ar trebui sa ne dorim sa evouluam, unii se complac in peisajul de acum 20 ani, doar pentru ca "MERGE SI ASA"!

Am avut un pachet cu demipensiune (mic dejun si cina), micul dejun bufet (pentru cine se nimerea cand se umpleau tavile sau dozatorul de suc, sau bolurile cu legume, etc...) iar la cina aveam de ales din cateva variante de meniu. Toate bune si frumoase, peisaj deosebit, care iti taie resuflarea, insa nu mai mult decat perdelele murdare si patate de ani de zile, care iti dau impresia ca ai nimerit inainte de curatenia generala, balustrada balconului mai uzata decat cerdacul de la tara.

Ok trecem cu vederea in ideea ca, sa nu fim carcotasi, daaaaarrrrr, ei (ospatarii) nu ne lasa sa ne relaxam ne tin in priza si cand ajungem la cina, vine si ne aduce o serie de meniuri prestabilite variante 1-7. Dupa o zi de mers si o mica plimbare, va dati seama ca avem o foame de lup, sorbim noi meniurile in cauza, cu ciorbite si fel principal, ca eram in stare sa comandam si cate doua portii, comandam intr-un final fiecare ce varianta doreste (1,5, 6,8... etc.), si asteptam nerabdatori. Vine comanda si ce sa vezi!!??? Soc si groaza!!! Nici unul din meniurile comandate nu corespundea cu ce avem in farfurie, la care ne permitem luxul de a-l intreba pe ospatar (Alin), ce se intampla? Pai asta ati comandat, la care noi 6 insi (treji), replicam BA NU, va rugam aduceti meniurile si va aratam.

Ne aduce el meniurile si cand colo SUPRIZE SURPRIZE CU DEGETE IN PRIZE!!! , alte meniuri. Ii atragem atentia ca sunt altele si cand isi da seama de gafa, ne raspunde sfidator ei v-am dat meniurile pentru Dejun (pranz), astea sunt cele pentru CINA, dar ce nu ati vazut, ca scrie sus dejun??? Poftim??!!! Soc si groaza iar!!! cum asa mi-am permis sa comand din meniul de dejun, de ce nu am verificat ce meniu ne-a dat??? Zii serios!!!???

Dupa ce am inceput noi sa ne agitam putin, ne-am dat seama ca meniurile sunt complet diferite si am incercat sa fim intelegatori, ca tot erau facute sa le acceptam in fuctie de preferintele fiecaruia. Nu am primit vreun multumesc sau alte cuvinte de gratitudine, ca nu l-am pus sa ne aduca meniul de pranz si sa-l achite el. Am mancat intr-o stare "ZEN", ca incercam sa ne calmam unii pe altii sa nu-l luam la 11 m. Trecem cu bine peste prima seara,

Dimineata la mic dejun, mare grija sa purtati incaltaminte legata de picior daca nu vreti sa va ramana pantofii pe acolo (podeaua era atat de lipicioasa incat aveai impresia ca vor sa te tina acolo cat mai mult), GRESIT nu podeaua trebuia sa fie lipicioasa ci staful.

In pachet avem incluse mai multe facilitati (masaj, acces sauna, piscina, biliard, tenis de masa, etc.) Ne gandim noi ca nu ar strica sa facem un masaj, asa ca dupa micul dejun ne infiintam la receptie sa facem programarea, pentru a doua zi, vorbim cu receptionera (o tipa blonda pe la 45-50 ani), ii explicam ca vrem programare pentru data de 18.10 la ora 16.00 si 17.00 si ne intinde registrul cu programari pentru ziua in cauza sa ne trecem noi la ce ora vrem, zis si facut, dupa care plecam in drumetie.

Seara la cina, ne-am asezat la alta masa, ca sa nu mai dam de Alin, colega lui a fost mult mai receptiva si amabila si am apreciat, insa mancarea (salatele) cam slabute, felul principal destul de ok iar desertul la fel de slab. Sambata o zi ploioasa, mohorata, cu toate astea facem o plimbare prin statiuni dupa care revenim la hotel, contra-cronometru, ca sa prindem masajul, cand colo ce sa vezi?!!! SURPRIZA DIN NOU! rezervarea noastra era facuta pentru 17.10 si nu pentru 18.10, cum asa? La receptie un tip, pai uitati apare pe foaia cu data de 17, iar aici pe 18 sunt alte programari pana si pe 19 la ora 15.00. In fine, ne-a trecut orice chef de masaj si ne-am resemnat ca a doua zi urma sa plecam.

Dupa interventia agentului care ne-a facut rezervarea, ne-au oferit in compensare pentru masajul pierdut cate 20 min pe fotolii de masaj. Apreciem efortul lui Sorin de la receptie, insa asta nu spala pacatele celorlalti si indiferenta de face lucrurile sa mearga mai bine. Tin sa precizez ca in acea perioada, hotelul a fost plin. In cazul exceptional in care vreo persoana din managementul hotelului sau al grupului va citi acest mesaj

- de ce nu vreti sa evoulati?

- cat ar costa sa schimbati perdelele, sa vopsiti sau sa lacuiti balustradele?

- sa inchideti ermetic geamurile de pe casa scarii, unde ploua inauntru

- sa amenajati o terasa in spatele hotelului, ca tot al vostru este

- sa evaluati periodic personalul, pentru a fi pregatit si proactiv

- sa spalati podeaua din restaurant

- sa imbunatatiti mancarea

Stiu ca merge si asa, dar nu pentru mult timp, pentru ca eu voi spune mai departe despre experienta mea, la fel si celelalte 5 persoane si daca, stiti cat de cat regula clientului nemultumit 6*9 = 54 *3 = 162 potentiali clienti pe care nu ii veti mai avea. Este departe de un hotel de 3*, aveti nevoie de multe imbunatatiri ca sa atingeti acest nivel.

Daca tot gazduiti atatea seminarii si cursuri, nu ar strica sa faceti unele pentru educarea stafului si pentru un management de succes. MARE PACAT DE PRIVELISTE! Nu va mai bazati doar pe asta.


[fb]
---
Trimis de VeraC in 23.10.14 23:41:04
Validat / Publicat: 24.10.14 06:23:17
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1686 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (VeraC); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 perdea camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16850 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[24.10.14 00:11:32]
»

@VeraC: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂBelvedere Hotel (ex Cioplea):


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059383153915405 sec
    ecranul dvs: 1 x 1