ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 18.08.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 8 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 4 MIN

Nu e nici pe departe ceea ce pare a fi din poze

TIPĂREȘTE

In urma vizionarii celor 2 impresii de acest site m-am decis sa fac o rezervare la acest hotel pentru perioada 1 Sept-9Sept 2010. Am sunat, am rezervat, am dat email cerand explicit o camera cu baie renovata deoarece veneam cu un copil de 6 luni si nu puteam accepta o baie murdara. Am fost de acord sa platesc avans prima noapte de cazare. Ce m-a socat a fost faptul ca ei aveau acelasi tarif pentru toate camerele indiferent daca baia era sau nu renovata, ceea nu este nici pe departe cinstit pentru clientii lor. In cazul acestui hotel se confirma proverbul "Pe afara vopsit gardul, inauntru leopardul".

Redau mai jos raspunsul primit prin email de la hotel:

From Mihaela to office@hotelsara. ro

Buna ziua,

Am sunat pentru rezervare 8 nopti 01. 09. 2010-09. 09-2010, camera dubla

la etaj, nefumatori. Dorim sa platim normal la receptie suma integrala

de 720 RON. V-as fi foarte recunoscatoare daca ati putea sa ne ajutati

cu o camera cu pat matrimonial pentru ca venim cu un copil de 6 luni

care va dormi in pat cu noi.

From office@hotelsara. ro to Mihaela

Buna ziua,

Rezervarea este confirmata. Va trebui sa reconfirmati sosirea cu 1 saptamana inainte.

--

Adresa hotel:

Hotel Sara, Statiunea Neptun

Str. Trandafirului, Jud. Constanta

Tel/Fax: 0040 0241 701 502

Tel mob: 0040 733 001 001

Adresa sediu:

Str. Caraiman 4, 900117, Constanta

Tel/Fax: 0040 0241 831 491

Mail/id: hotelsaraneptun@yahoo. com

Mail: office@hotelsara. ro

Multumim

From office@hotelsara. ro to Mihaela

Buna ziua,

D-na Mihaela aveti o rezervare la hotel sara incepand cu data de 01. 08 /8 nopti de cazare.

In perioada respectiva hotelul este foarte aglomerat si dorim sa ne luam o marja de siguranta ca nu veti anula rezervarea si dorim sa ne platiti un avans.

Multumim si va atasam factura proforma cu rugamintea sa ne faceti plata pana luni.

From Mihaela to office@hotelsara. ro

Buna seara,

Am vorbit cu dna receptionera si mi s-a precizat ca e nevoie sa

platesc avans prima noapte de cazare. Sunt de acord cu acest lucru dar

v-as ruga sa imi garantati alocarea unei camere de nefumatori cu pat

matrimonial de la etajul 1, complet renovata inclusiv baia complet

renovata intrucat venim cu un copil de 6 luni si am nevoie de o baie

curata. Preferam pat matrimonial deoarece copilul va dormi in pat cu

noi.

Daca acest lucru este posibil as dori sa imi precizati pe e-mail

numarul camerei alocate.

Banuim ca plata trebuie facuta in contul: RO49 BACX 0000 0030 2326

1000. Va rog confirmati si de asemenea ce alte detalii mai trebuie sa

precizam in plata.

Multumim frumos si speram sa se confirme lucrurile bune pe care le-am

auzit de hotelul dvs.

O seara buna,

From office@hotelsara. ro to Mihaela

Buna seara,

Va promitem etaj 1 si complet renovata numai in cazul in care platiti integral factura proforma.

Multumim si asteptam dovada platii prin fax sau mail.

From Mihaela to office@hotelsara. ro

Buna seara,

Nu putem sa facem plata integrala pentru ca venim cu un copil

mic (6luni) si nu putem sa riscam sa pierdem intreaga suma in cazul in

care nu mai putem ajunge din motive obiective. Avansul echivalent

pentru o noapte de cazare era o optiune acceptabila in conditiile in

care nu venim cu acel program.

V-am mai intrebat si alte detalii legata de plata dar nu ati raspuns.

Fiti siguri ca voi posta aceasta discutie pe www. amfostacolo. ro si

speram sa stergem mitul ca sunteti o gazda buna.

Dvs ati fi trebuit sa aveti toate camerele renovate pentru ca aveti

acelasi tarif la toate camerele duble.

In conditiile de fata nici pe gratis nu as mai sta la hotelul dvs.

From office@hotelsara.ro to Mihaela

Buna seara

Din pacate nu va putem tine camera rezervata daca nu faceti plata integral.

Camera rezervata de dvs va ramane in sistem pana luni 23.08.2010 , in caz de neplata

aceasta va fi anulata din sistem.

Va multumim

From Mihaela to office@hotelsara.ro

Multumesc dar puteti sa anulati rezervarea inca din seara aceasta.

Repet nici gratis nu mai vin la hotelul dvs!

Nu aveti nicio sansa sa faceti turism in Romania cu astfel de atitudine


[fb]
---
Trimis de mihaela_ in 19.08.10 22:18:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3320 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mihaela_); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 600 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

18 ecouri scrise, până acum

Visan125
[19.08.10 23:08:53]
»

Iata principalul motiv pentru care unii aleg Albena, altii Sunny Beach, ceilalti Nisipurile de Aur ssmd. : lipsa de solicitudine! Orice altceva este de prisos. Punctaj max.!

webmasterXY*
[20.08.10 01:38:26]
»

Multumesc dar puteti sa anulati rezervarea inca din seara aceasta.

Apoi scrii că ai stat acolo 8 nopţi...

Cel mai corect era să spui franc, de la început: oameni buni, iată ce discuţie am purtat pe mail cu reprezentanţii hotelului X, care m-a determinat să nu mai merg acolo. Pentru că asta ai scris aici...

Acum, nu faptul că la rândul tău ai încălcat o regulă a acestui site mă determină să invalidez aceste "impresii", ci doar faptul ca NU AiFostAcolo. Deci notele acordate NU vor afecta media acestui hotel.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mihaela_AUTOR REVIEW
[20.08.10 10:36:17]
»

Interfata dvs imi solicita sa mentionez perioada de cazare. Mie mi se pare ca experienta cu o anumita unitate de cazare incepe din momentul rezervarii pana la plecarea din unitate. Am intentioat sa merg in perioada mentionata pe site.

Eu am adaugat acest ecou doar pt ca si alte persoane sa observe ce atitudine are conducerea hotelului in momentul in care un turist isi exprima dorinta de a sta intr-o camera renovata 100%. Dvs fi fost dispus (a) sa platiti integral suma aferenta sejurului si sa stati intr-o camera cu baie infecta?

Aceasta este atitudinea specifica romanilor de a accepta orice i se ofera, fara a ridica pretentii.

Dvs faceti cum credeti mai bine in privinta review-ului meu, este site-ul dvs. Eu am acordat note pentru servicii si camera, baia este jumatate din camera, atata timp cat baia nu este renovata impresia nu poate fi decat negativa.

O zi buna

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mihaela_AUTOR REVIEW
[20.08.10 11:29:50]
»

In privinta notelor acordate de mine doresc sa mentionez ca NU am dat note la subiectele legate de experienta la fata locului (deci nu am incalcat nici o regula) si DOAR la cele care tin de rezervare si comunicarea cu cei de acolo.

Mai retineti ca pe site-ul hotelului (care arata foarte frumos) nu se face nici o referite la faptul ca majoritatea bailor NU sunt renovate si sunt COMUNISTE.

Citez din review-ul scris de ioanna pe site-ul amfostacolo.ro:

Conditiile sunt de 2*, dar ar fi de 3* daca ar renova toate baile (care sunt oribile si miros urat) si daca ar monta aer conditionat in camere.

Nu credeti ca cei de la hotel induc lumea in eroare? Mai cer si sumele integral achitate in avans ca sa nu ai ce face cand ajungi acolo. Acest HOITEL este o MARE TZEAPA si eu personal ma bucur ca am evitat-o.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterXY*
[20.08.10 12:15:53]
»

E drept, interfata are acea cerinta mentionata, dar e suficient sa treci si o noapte, pentru a putea semnala astfel de cazuri.

Pe de alta parte, din corespondenta prezentata reiese doar ca hotelul nu a confirmat EXPLICIT faptul ca urma sa primiti o camera renovata. In rest, au fost politicosi si din cate imi dau seama si destul de prompti. Si in ciuda raspunsurilor date de catre client, s-au purtat in continuare respectuos si cu consideratie.

Pe de alta parte, ca sa raspund unei intrebari directe: Da, as fi platit chiar si suma integrala ca avans, instiintandu-i totodata ca din acel moment orice neconcordanta dintre ceeea ce am cerut (iar ei au promis pe site si/sau mail) intra sub incidenta legii contractelor la distanta (click aici) si ca imi rezerv dreptul sa le cer banii inapoi in cazul ca nu sunt multumit in momentul sosirii. Evident, abia atunci as fi semnalat cazul si la OPC (sau cum s-o mai fi numind acum) si pe saiturile de profil. Dar asta as fi facut eu; altii reactioneaza fiecare dupa cum crede de cuviinta.

In privinta "impresiilor" de fata, nu putem face "cum credem", ci exact asa cum am spus deja: raman pe site, fara note, pentru informare. La fel si cu alte cateva astfel de avertizari facute de catre alti turisti, la alte locatii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mihaela_AUTOR REVIEW
[20.08.10 12:30:35]
»

Consider ca mesajele catre conducerea hotelului au fost pe masura, va rog sa retrageti aprecierile la adresa mea! Eu de la inceput m-am adresat cu "dvs" pe cand DVS m-ati luat de la inceput cu TU!

Ma amuza raspunsul dvs: ati fi apelat la OPC probabil ca dvs nu ati avut de-a face cu aceasta institutie, mai mult sunt cu un copil de 6 luni dupa mine, nu imi permit un astfel de deranj! Cei care au copii inteleg foarte bine!

O zi buna!

webmasterXY*
[20.08.10 12:55:28]
»

M-am adresat fara a folosi formula de deferenta nu din lipsa de respect, ci din obisnuinta pe care o creaza internetul - cum ca am fi cu totii asemeni membrilor unei familii sau al unui grup mare de prieteni care desi se iubesc si se respecta, nu fac din adresarea cu "Dv." o regula, ci mai degraba o exceptie. Daca acest amanunt a fost de natura sa deranjeze, imi cer scuze si Va promit sa nu mai fac.

Aprecieri la adresa Dv nu mi-am permis sa fac. Am sters totusi o paranteza din cele scrise de mine anterior, care ar fi putut fi interpretata astfel, spre a elimina orice suspiciune.

Va doresc (sincer!) o vacanta cat mai reusita si sa Va creasca puiul mare!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
trandafir 1970
[20.08.10 17:06:05]
»

@costi1/mihaela,

Am fost acolo in iunie, si mi-am asumat riscul asupra cazarii, platind integral cazarea pe 5 nopti, nestiind atunci cum sta treaba cu baile renovate sau nu ale hotelului. Am intrebat frumos la receptie daca pot avea o camera renovata, s-a rezolvat simplu, fara nici o spaga! Nu fac parte din nici o agentie, nu le fac reclama, insa stau si ma gandesc ce-ai fi facut daca rezervai si plateai integral, pentru o suma mult mai mare, un bilet in Turcia?

trandafir 1970
[20.08.10 17:37:49]
»

Si eu am copil, stiu ce inseamna o baie neingrijita (fie ea nerenovata sau doar murdara), insa, in momentul cand am achitat cazarea la hotel, nu le-am spus ca nu platesc integral, pentru ca nu stiu daca pot ajunge 100 %! Asta e un risc pe care ni-l asumam toti; multi dintre cei care scriu aici isi rezerva vacanta de la inceputul anului, si poate nici acum nu au plecat! Daca ati avea un hotel/ pensiune, nu cred ca ar fi prea placut pentru afacerea dumneavoastra daca toti turistii s-ar razgandi!

Nu ar trebuie sa privim lucrurile atat de negativ, cred ca se putea aranja la fata locului cazarea. Eu, spre exemplu, cand am vorbit cu cei de la hotel pentru rezervare, am specificat ca vreau o camera la etajul 1; cand am ajuns acolo, am vrut o camera cu vedere la mare, dar singura libera era la etajul 2, daca vroiam o puteam lua. Mentionez, aveam platita total cazarea si puteau foarte bine sa-mi spuna ca am vrut etajul 1, pai asta imi dau!

Eu, cand am ales hotelul asta, nu stiam mai nimic despre el si cu toate astea am riscat! Am nimerit noi cazari mult mai mediocre si nu am sesizat OPC, ni s-ar fi facut dreptate la sfantul asteapta! Am mai intalnit azi pe site o discutie legata de acceasi idee, sincer nu stiu ce sa mai cred... Sunt multe semne de intrebare...

mihaela_AUTOR REVIEW
[20.08.10 18:18:55]
»

Din cate am citit in review-ul dvs ati stat intr-o camera renovata, nu vad legatura cu ceea ce am scris eu mai sus. Plus ca dvs ati venit prin agentie, eu am sunat direct la hotel. Agentia in cele mai multe situatii cere suma dinainte normal, cine cumpara prin agentie un pachet nu plateste nimic la receptie, nu?

Eu nu vreau sa-mi asum niciun risc, cred ca am scris de multe ori, venim cu un copil de 6 luni, va mai aduceti aminte cum era?

Imi cerea toata suma ca dupa aceea sa-mi ofere o camera murdara? In Romania nu pot sa-mi asum niciun risc!

Cel mai probabil au avut aceasta atitudine pentru ca vin multi turisti in septembrie cu programul O saptamana la mare, altfel nu puneau aceste conditii. Pentru cine nu stie in cadrul acestui program suma trebuie platita integral inainte de a ajunge la hotel, ceea ce inseamna ca 45 de familii vor sta in conditii f bune si ceilalti vor sta in camere cu bai mizerabile! E corect asa? Eu asta am vrut sa scot in evidenta si mai mult, daca eu ca turist mi-am exprimat dorinta de a sta intr-o camera cu baie curata ei au reactionat astfel incat sa fie siguri ca nu voi accepta sa platesc suma integrala dinainte!

Din punctul meu de vedere nu este un hotel de calitate din moment ce nu prezinta pe site pozele de la baile nerenovate si pretind acelasi tarif pentru toate camerele duble!

O zi buna!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[05.09.10 11:13:31]
»

mihaela_: te rog sa precizezi care este legatura dintre tine si utilizatorul costi1 - click aici

mihaela_AUTOR REVIEW
[05.09.10 11:37:49]
»

niciuna

Admin
[05.09.10 18:37:01]
»

din pacate este o afirmatie mincinoasa, ce dovedeste lipsa de caracter.

Pana astazi am avut doar indicii, insa astazi sotul tau (banuiesc) mi-a furnizat dovada tehnica certa -- in mesajul in care m-a injurat, pe cellalat fir de discutie scris de voi.

Sfatuiesc cititorii sa priveasca cu retinere intamplarea ce face obiectul review-ului de mai sus, niste oameni cu un asemenea comportament nu pot beneficia - cel putin in ochii mei - de nicio credibilitate.

webmaster10
[06.09.10 11:06:45]
»

@mihaela, atitudinea ta nu se regaseste in exigentele siteului, nu cred ca te-a jignit nimeni cu nimic, din contra poate am avut mai multa rabdare decat at fi trebuit.

Dorinta iti este indeplinita, contul iti va fi banat si comentariul lipsit de politete sters.

Ca o ultima recomandare, incearca pe viitor, pe oricare alt site ti-ai aduce contributia, sa nu jignesti si mai ales sa respecti si punctul altora de vedere chiar daca nu coincide cu al tau.

anca_narcisa
[17.02.11 16:33:42]
»

stiu ca e un raspuns intarziat dar m-am gandit sa impartasesc putin si din experienta mea. am stat la acest hotel in august 2010 si culmea, intr-o camera cu baia nerenovata. tin sa precizez ca baia este precum desccrierea: nerenovata nicidecum infecta sau mizerabila... era curata doar ca facea parte din peisajul anilor 80-90. poate voi reusi sa postez totusi experienta mea intreaga cu acest hotel, inclusiv poze (daca acest lucru mai e posibil dupa mai bine de jumatate de an) doar ca momentan voiam sa raspund acestor pareri negative.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ramonaluciu*
[11.06.11 14:11:12]
»

Mihaela, dear, wake up! Adica tu vrei ca ei sa-si ia toate angajamentele posibile si sa-ti rezerve o camera pt. 8 nopti si tu sa nu-ti iei niciunul? Daca ai un bebe de 6 luni (acum cred ca are un an si 6 luni) e raspunderea si riscul tau cat stai la mare. Doar nu ai pretentia sa platesti o noapte, ei sa-ti rezerve 8 nopti si dupa vreo 5 nopti sa pleci, ca ti s-a imbolnavit copilul! Iar ei sa ramana cu camera libera neplatita. Si eu am copil... cand avea 5 luni am fost in Albena; dar nici prin cap nu mi-a trecut sa platesc acolo, pe loc, fiecare noapte. Bine ca n-ai rezervat toata luna ca sa stai tu 3 zile. Cred ca nu stii ce inseamna "sa rezervi". Platesti, iubito! Nu dai tu un telefon si apoi vezi daca te razgandesti sau nu! Si mai ai si pretentii! Wake up! N-am fost la hotelul asta, dar nu am incredere in parerea ta, asa ca ma duc! va scriu cum a fost!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
siona*
[10.07.11 19:41:33]
»

Inainte de a cumpara un produs ma informez foarte bine, caut detalii si informatii despre el inainte sa platesc .....

-------------------------------------------------

Nota webmaster: ecoul a fost mutat ca review de sine stator aici

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[10.07.11 19:50:35]
»

@siona, foarte utile detaliile pe care le oferi dar ar fi pacat sa se piarda in acest sir de ecouri. Cand ai timp, ar fi bine sa adaugi propriul set de impresii aici, astfel cei interesati vor gasi mai usor informatiile iar hotelul va beneficia de un grad de evaluare mai obiectiv. Multumim.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
chelie_d, ramonaluciu*, siona*, trandafir 1970, Visan125
Alte impresii din această RUBRICĂSara Hotel (ex Midia) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054624080657959 sec
    ecranul dvs: 1 x 1