GRAD SATISFACȚIE
Nu e nici pe departe ceea ce pare a fi din poze
In urma vizionarii celor 2 impresii de acest site m-am decis sa fac o rezervare la acest hotel pentru perioada 1 Sept-9Sept 2010. Am sunat, am rezervat, am dat email cerand explicit o camera cu baie renovata deoarece veneam cu un copil de 6 luni si nu puteam accepta o baie murdara. Am fost de acord sa platesc avans prima noapte de cazare. Ce m-a socat a fost faptul ca ei aveau acelasi tarif pentru toate camerele indiferent daca baia era sau nu renovata, ceea nu este nici pe departe cinstit pentru clientii lor. In cazul acestui hotel se confirma proverbul "Pe afara vopsit gardul, inauntru leopardul".
Redau mai jos raspunsul primit prin email de la hotel:
From Mihaela to office@hotelsara. ro
Buna ziua,
Am sunat pentru rezervare 8 nopti 01. 09. 2010-09. 09-2010, camera dubla
la etaj, nefumatori. Dorim sa platim normal la receptie suma integrala
de 720 RON. V-as fi foarte recunoscatoare daca ati putea sa ne ajutati
cu o camera cu pat matrimonial pentru ca venim cu un copil de 6 luni
care va dormi in pat cu noi.
From office@hotelsara. ro to Mihaela
Buna ziua,
Rezervarea este confirmata. Va trebui sa reconfirmati sosirea cu 1 saptamana inainte.
--
Adresa hotel:
Hotel Sara, Statiunea Neptun
Str. Trandafirului, Jud. Constanta
Tel/Fax: 0040 0241 701 502
Tel mob: 0040 733 001 001
Adresa sediu:
Str. Caraiman 4, 900117, Constanta
Tel/Fax: 0040 0241 831 491
Mail/id: hotelsaraneptun@yahoo. com
Mail: office@hotelsara. ro
Multumim
From office@hotelsara. ro to Mihaela
Buna ziua,
D-na Mihaela aveti o rezervare la hotel sara incepand cu data de 01. 08 /8 nopti de cazare.
In perioada respectiva hotelul este foarte aglomerat si dorim sa ne luam o marja de siguranta ca nu veti anula rezervarea si dorim sa ne platiti un avans.
Multumim si va atasam factura proforma cu rugamintea sa ne faceti plata pana luni.
From Mihaela to office@hotelsara. ro
Buna seara,
Am vorbit cu dna receptionera si mi s-a precizat ca e nevoie sa
platesc avans prima noapte de cazare. Sunt de acord cu acest lucru dar
v-as ruga sa imi garantati alocarea unei camere de nefumatori cu pat
matrimonial de la etajul 1, complet renovata inclusiv baia complet
renovata intrucat venim cu un copil de 6 luni si am nevoie de o baie
curata. Preferam pat matrimonial deoarece copilul va dormi in pat cu
noi.
Daca acest lucru este posibil as dori sa imi precizati pe e-mail
numarul camerei alocate.
Banuim ca plata trebuie facuta in contul: RO49 BACX 0000 0030 2326
1000. Va rog confirmati si de asemenea ce alte detalii mai trebuie sa
precizam in plata.
Multumim frumos si speram sa se confirme lucrurile bune pe care le-am
auzit de hotelul dvs.
O seara buna,
From office@hotelsara. ro to Mihaela
Buna seara,
Va promitem etaj 1 si complet renovata numai in cazul in care platiti integral factura proforma.
Multumim si asteptam dovada platii prin fax sau mail.
From Mihaela to office@hotelsara. ro
Buna seara,
Nu putem sa facem plata integrala pentru ca venim cu un copil
mic (6luni) si nu putem sa riscam sa pierdem intreaga suma in cazul in
care nu mai putem ajunge din motive obiective. Avansul echivalent
pentru o noapte de cazare era o optiune acceptabila in conditiile in
care nu venim cu acel program.
V-am mai intrebat si alte detalii legata de plata dar nu ati raspuns.
Fiti siguri ca voi posta aceasta discutie pe www. amfostacolo. ro si
speram sa stergem mitul ca sunteti o gazda buna.
Dvs ati fi trebuit sa aveti toate camerele renovate pentru ca aveti
acelasi tarif la toate camerele duble.
In conditiile de fata nici pe gratis nu as mai sta la hotelul dvs.
From office@hotelsara.ro to Mihaela
Buna seara
Din pacate nu va putem tine camera rezervata daca nu faceti plata integral.
Camera rezervata de dvs va ramane in sistem pana luni 23.08.2010 , in caz de neplata
aceasta va fi anulata din sistem.
Va multumim
From Mihaela to office@hotelsara.ro
Multumesc dar puteti sa anulati rezervarea inca din seara aceasta.
Repet nici gratis nu mai vin la hotelul dvs!
Nu aveti nicio sansa sa faceti turism in Romania cu astfel de atitudine
Trimis de mihaela_ in 19.08.10 22:18:19
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mihaela_); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.86329500 N, 28.59921800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Iata principalul motiv pentru care unii aleg Albena, altii Sunny Beach, ceilalti Nisipurile de Aur ssmd. : lipsa de solicitudine! Orice altceva este de prisos. Punctaj max.!
”Multumesc dar puteti sa anulati rezervarea inca din seara aceasta.
Apoi scrii că ai stat acolo 8 nopţi...
Cel mai corect era să spui franc, de la început: oameni buni, iată ce discuţie am purtat pe mail cu reprezentanţii hotelului X, care m-a determinat să nu mai merg acolo. Pentru că asta ai scris aici...
Acum, nu faptul că la rândul tău ai încălcat o regulă a acestui site mă determină să invalidez aceste "impresii", ci doar faptul ca NU AiFostAcolo. Deci notele acordate NU vor afecta media acestui hotel.
Interfata dvs imi solicita sa mentionez perioada de cazare. Mie mi se pare ca experienta cu o anumita unitate de cazare incepe din momentul rezervarii pana la plecarea din unitate. Am intentioat sa merg in perioada mentionata pe site.
Eu am adaugat acest ecou doar pt ca si alte persoane sa observe ce atitudine are conducerea hotelului in momentul in care un turist isi exprima dorinta de a sta intr-o camera renovata 100%. Dvs fi fost dispus (a) sa platiti integral suma aferenta sejurului si sa stati intr-o camera cu baie infecta?
Aceasta este atitudinea specifica romanilor de a accepta orice i se ofera, fara a ridica pretentii.
Dvs faceti cum credeti mai bine in privinta review-ului meu, este site-ul dvs. Eu am acordat note pentru servicii si camera, baia este jumatate din camera, atata timp cat baia nu este renovata impresia nu poate fi decat negativa.
O zi buna
In privinta notelor acordate de mine doresc sa mentionez ca NU am dat note la subiectele legate de experienta la fata locului (deci nu am incalcat nici o regula) si DOAR la cele care tin de rezervare si comunicarea cu cei de acolo.
Mai retineti ca pe site-ul hotelului (care arata foarte frumos) nu se face nici o referite la faptul ca majoritatea bailor NU sunt renovate si sunt COMUNISTE.
Citez din review-ul scris de ioanna pe site-ul amfostacolo.ro:
”Conditiile sunt de 2*, dar ar fi de 3* daca ar renova toate baile (care sunt oribile si miros urat) si daca ar monta aer conditionat in camere.
Nu credeti ca cei de la hotel induc lumea in eroare? Mai cer si sumele integral achitate in avans ca sa nu ai ce face cand ajungi acolo. Acest HOITEL este o MARE TZEAPA si eu personal ma bucur ca am evitat-o.
E drept, interfata are acea cerinta mentionata, dar e suficient sa treci si o noapte, pentru a putea semnala astfel de cazuri.
Pe de alta parte, din corespondenta prezentata reiese doar ca hotelul nu a confirmat EXPLICIT faptul ca urma sa primiti o camera renovata. In rest, au fost politicosi si din cate imi dau seama si destul de prompti. Si in ciuda raspunsurilor date de catre client, s-au purtat in continuare respectuos si cu consideratie.
Pe de alta parte, ca sa raspund unei intrebari directe: Da, as fi platit chiar si suma integrala ca avans, instiintandu-i totodata ca din acel moment orice neconcordanta dintre ceeea ce am cerut (iar ei au promis pe site si/sau mail) intra sub incidenta legii contractelor la distanta (click aici) si ca imi rezerv dreptul sa le cer banii inapoi in cazul ca nu sunt multumit in momentul sosirii. Evident, abia atunci as fi semnalat cazul si la OPC (sau cum s-o mai fi numind acum) si pe saiturile de profil. Dar asta as fi facut eu; altii reactioneaza fiecare dupa cum crede de cuviinta.
In privinta "impresiilor" de fata, nu putem face "cum credem", ci exact asa cum am spus deja: raman pe site, fara note, pentru informare. La fel si cu alte cateva astfel de avertizari facute de catre alti turisti, la alte locatii.
Consider ca mesajele catre conducerea hotelului au fost pe masura, va rog sa retrageti aprecierile la adresa mea! Eu de la inceput m-am adresat cu "dvs" pe cand DVS m-ati luat de la inceput cu TU!
Ma amuza raspunsul dvs: ati fi apelat la OPC probabil ca dvs nu ati avut de-a face cu aceasta institutie, mai mult sunt cu un copil de 6 luni dupa mine, nu imi permit un astfel de deranj! Cei care au copii inteleg foarte bine!
O zi buna!
M-am adresat fara a folosi formula de deferenta nu din lipsa de respect, ci din obisnuinta pe care o creaza internetul - cum ca am fi cu totii asemeni membrilor unei familii sau al unui grup mare de prieteni care desi se iubesc si se respecta, nu fac din adresarea cu "Dv." o regula, ci mai degraba o exceptie. Daca acest amanunt a fost de natura sa deranjeze, imi cer scuze si Va promit sa nu mai fac.
Aprecieri la adresa Dv nu mi-am permis sa fac. Am sters totusi o paranteza din cele scrise de mine anterior, care ar fi putut fi interpretata astfel, spre a elimina orice suspiciune.
Va doresc (sincer!) o vacanta cat mai reusita si sa Va creasca puiul mare!
@costi1/mihaela,
Am fost acolo in iunie, si mi-am asumat riscul asupra cazarii, platind integral cazarea pe 5 nopti, nestiind atunci cum sta treaba cu baile renovate sau nu ale hotelului. Am intrebat frumos la receptie daca pot avea o camera renovata, s-a rezolvat simplu, fara nici o spaga! Nu fac parte din nici o agentie, nu le fac reclama, insa stau si ma gandesc ce-ai fi facut daca rezervai si plateai integral, pentru o suma mult mai mare, un bilet in Turcia?
Si eu am copil, stiu ce inseamna o baie neingrijita (fie ea nerenovata sau doar murdara), insa, in momentul cand am achitat cazarea la hotel, nu le-am spus ca nu platesc integral, pentru ca nu stiu daca pot ajunge 100 %! Asta e un risc pe care ni-l asumam toti; multi dintre cei care scriu aici isi rezerva vacanta de la inceputul anului, si poate nici acum nu au plecat! Daca ati avea un hotel/ pensiune, nu cred ca ar fi prea placut pentru afacerea dumneavoastra daca toti turistii s-ar razgandi!
Nu ar trebuie sa privim lucrurile atat de negativ, cred ca se putea aranja la fata locului cazarea. Eu, spre exemplu, cand am vorbit cu cei de la hotel pentru rezervare, am specificat ca vreau o camera la etajul 1; cand am ajuns acolo, am vrut o camera cu vedere la mare, dar singura libera era la etajul 2, daca vroiam o puteam lua. Mentionez, aveam platita total cazarea si puteau foarte bine sa-mi spuna ca am vrut etajul 1, pai asta imi dau!
Eu, cand am ales hotelul asta, nu stiam mai nimic despre el si cu toate astea am riscat! Am nimerit noi cazari mult mai mediocre si nu am sesizat OPC, ni s-ar fi facut dreptate la sfantul asteapta! Am mai intalnit azi pe site o discutie legata de acceasi idee, sincer nu stiu ce sa mai cred... Sunt multe semne de intrebare...
Din cate am citit in review-ul dvs ati stat intr-o camera renovata, nu vad legatura cu ceea ce am scris eu mai sus. Plus ca dvs ati venit prin agentie, eu am sunat direct la hotel. Agentia in cele mai multe situatii cere suma dinainte normal, cine cumpara prin agentie un pachet nu plateste nimic la receptie, nu?
Eu nu vreau sa-mi asum niciun risc, cred ca am scris de multe ori, venim cu un copil de 6 luni, va mai aduceti aminte cum era?
Imi cerea toata suma ca dupa aceea sa-mi ofere o camera murdara? In Romania nu pot sa-mi asum niciun risc!
Cel mai probabil au avut aceasta atitudine pentru ca vin multi turisti in septembrie cu programul O saptamana la mare, altfel nu puneau aceste conditii. Pentru cine nu stie in cadrul acestui program suma trebuie platita integral inainte de a ajunge la hotel, ceea ce inseamna ca 45 de familii vor sta in conditii f bune si ceilalti vor sta in camere cu bai mizerabile! E corect asa? Eu asta am vrut sa scot in evidenta si mai mult, daca eu ca turist mi-am exprimat dorinta de a sta intr-o camera cu baie curata ei au reactionat astfel incat sa fie siguri ca nu voi accepta sa platesc suma integrala dinainte!
Din punctul meu de vedere nu este un hotel de calitate din moment ce nu prezinta pe site pozele de la baile nerenovate si pretind acelasi tarif pentru toate camerele duble!
O zi buna!
mihaela_: te rog sa precizezi care este legatura dintre tine si utilizatorul costi1 - click aici
din pacate este o afirmatie mincinoasa, ce dovedeste lipsa de caracter.
Pana astazi am avut doar indicii, insa astazi sotul tau (banuiesc) mi-a furnizat dovada tehnica certa -- in mesajul in care m-a injurat, pe cellalat fir de discutie scris de voi.
Sfatuiesc cititorii sa priveasca cu retinere intamplarea ce face obiectul review-ului de mai sus, niste oameni cu un asemenea comportament nu pot beneficia - cel putin in ochii mei - de nicio credibilitate.
@mihaela, atitudinea ta nu se regaseste in exigentele siteului, nu cred ca te-a jignit nimeni cu nimic, din contra poate am avut mai multa rabdare decat at fi trebuit.
Dorinta iti este indeplinita, contul iti va fi banat si comentariul lipsit de politete sters.
Ca o ultima recomandare, incearca pe viitor, pe oricare alt site ti-ai aduce contributia, sa nu jignesti si mai ales sa respecti si punctul altora de vedere chiar daca nu coincide cu al tau.
stiu ca e un raspuns intarziat dar m-am gandit sa impartasesc putin si din experienta mea. am stat la acest hotel in august 2010 si culmea, intr-o camera cu baia nerenovata. tin sa precizez ca baia este precum desccrierea: nerenovata nicidecum infecta sau mizerabila... era curata doar ca facea parte din peisajul anilor 80-90. poate voi reusi sa postez totusi experienta mea intreaga cu acest hotel, inclusiv poze (daca acest lucru mai e posibil dupa mai bine de jumatate de an) doar ca momentan voiam sa raspund acestor pareri negative.
Mihaela, dear, wake up! Adica tu vrei ca ei sa-si ia toate angajamentele posibile si sa-ti rezerve o camera pt. 8 nopti si tu sa nu-ti iei niciunul? Daca ai un bebe de 6 luni (acum cred ca are un an si 6 luni) e raspunderea si riscul tau cat stai la mare. Doar nu ai pretentia sa platesti o noapte, ei sa-ti rezerve 8 nopti si dupa vreo 5 nopti sa pleci, ca ti s-a imbolnavit copilul! Iar ei sa ramana cu camera libera neplatita. Si eu am copil... cand avea 5 luni am fost in Albena; dar nici prin cap nu mi-a trecut sa platesc acolo, pe loc, fiecare noapte. Bine ca n-ai rezervat toata luna ca sa stai tu 3 zile. Cred ca nu stii ce inseamna "sa rezervi". Platesti, iubito! Nu dai tu un telefon si apoi vezi daca te razgandesti sau nu! Si mai ai si pretentii! Wake up! N-am fost la hotelul asta, dar nu am incredere in parerea ta, asa ca ma duc! va scriu cum a fost!
Inainte de a cumpara un produs ma informez foarte bine, caut detalii si informatii despre el inainte sa platesc .....
-------------------------------------------------
Nota webmaster: ecoul a fost mutat ca review de sine stator aici
@siona, foarte utile detaliile pe care le oferi dar ar fi pacat sa se piarda in acest sir de ecouri. Cand ai timp, ar fi bine sa adaugi propriul set de impresii aici, astfel cei interesati vor gasi mai usor informatiile iar hotelul va beneficia de un grad de evaluare mai obiectiv. Multumim.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 Hotel Sara (Midia), din păcate, o excepție — scris în 11.02.24 de grigoreureche din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Nu sunt respectați clientii — scris în 08.08.20 de Ali2 din RM. VALCEA - nu recomandă
- Jun.2019 O experienta placuta — scris în 30.07.19 de rora din CâMPINA - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Dezamăgit și înșelat de cei de la hotelul Sara din Neptun — scris în 31.07.18 de adrianhozoc din DUMBRăVENI. VRANCEA - nu recomandă
- Aug.2017 Sejur excelent - Hotel de trei stele adevarate! — scris în 02.09.17 de chris79 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2015 O experienta tare neplacuta — scris în 15.08.15 de dobrin din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2014 Se poate mai bine — scris în 11.09.14 de liviu neacsu din BUCURESTI - RECOMANDĂ