ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.08.2015
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 14.08.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
1 AD. + 1 COPII -- v: 9ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel TOMIS Mamaia

TIPĂREȘTE

Sunt constienta ca scriu despre un hotel de 3 stele dar oare curatenia sau bunul simt se raporteaza si ele la stelele platite?

Cu mici exceptii, personalul este binevoitor dar delasator, plictisit.Personalul de la receptie este dragut , bine instruit. Restul,isi fac treaba din inertie si se simte. Dimineata unii ospatari sunt destul de galagiosi, in special dupa un paravan ce desparte sala de mese de bucatarie. Am asistat la o cearta intre 2 ospatari care s-au jignit folosind un ton de mahala.

Camere foarte mici. Baia extrem extrem de mica, aspect de imbacseala, detergentii folositi fiind probabil de proasta calitate, miros foarte foarte urat, in toata camera si pe holuri. Banuisc ca sunt folositi pste tot aceeasi dtergenti, aceleasi mopuri in baie, camere sau holuri. Mai degraba miros a urina decat a detergent.

Restaurantul prost organizat, locul de bufet foarte inghesuit. Mancare dezamagitoare. Fara gust. Se pregatesc aceleasi sosuri care sunt folosite la mancaruri diferite. Suspectz ca resturile de seara sunt refolosite in ziua urmatoare. Dupa 2 incercari, am ajuns sa mancam zilnic la o terasa din zona, scumpa dar cu mancare buna.

Plaja... destul de curata. Sezlongurile se rezerva de catre turisti incepand cu ora 4,30-5.00 dimineata prin prinderea lor cu un prosop, fiecare dupa cum ii canta cocosul. Fiind in vacanta, m-a deranjat foarte mult acest aspect. familiile cu copii care isi doresc locuri la mal pt a-i supraveghea permanenet, nu au sanse sa mai gaseasca locuri libere. baietii care se ocupa cu sezlongurile nu fac absolut nimic. In conflictele iscate de rezervarea sezlongurilor nu intervin niciodata. Iau bani totusi si mai aduc cate o umbrela la sezlongurile din fata, cele care nu sunt dotate cu umbrele. Impart saltele si nimic altceva. Ah, ba da... se plimba cu cate o foaie in mana si fac verificari pe plaja, in vedere descoperirii intrusilor de la alte hoteluri... eu personal as interzice rezervarea in acest mod care imi aminteste trist de punerea pietrelor la coada de la centrul de butelii. Comunism curat.

In spatele hotelului exista un spatiu, o zona verde, intre hotel si faleza. Este lasat in paragina. Iarba nu este tunsa.

Exista si cateva aspecte pozitiv care insa palesc in fata celor ngative. Sub nici o forma nu as reveni in acest hotel.


[fb]
---
Trimis de ana22 in 14.08.15 14:23:58
Validat / Publicat: 14.08.15 16:32:20
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2297 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ana22); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [14.08.15 16:32:11] »

    @ana22: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    ===

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=2689

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [14.08.15 17:37:54] »

    Cat de diferite pot fi impresiile in functie de perceptia fiecarei persoane!

    Sunt constienta ca scriu despre un hotel de 3 stele dar oare curatenia sau bunul simt se raporteaza si ele la stelele platite?

    Si noi am fost tot in iulie, dar la inceputul lunii, si am apreciat curatenia exemplara si amabilitatea tuturor angajatilor. Chiar am admirat bunul-simt al ospatarilor si ma gandeam ca probabil sunt studenti care muncesc in perioada de vara pe litoral.

    Camere foarte mici. Baia extrem extrem de mica,

    Asa este, au dimensiuni reduse, dar am avut loc suficient ca sa ne facem necesitatile la baie si sa dormim bine noaptea.

    aspect de imbacseala, detergentii folositi fiind probabil de proasta calitate, miros foarte foarte urat, in toata camera si pe holuri. Banuisc ca sunt folositi pste tot aceeasi dtergenti, aceleasi mopuri in baie, camere sau holuri. Mai degraba miros a urina decat a detergent.

    Noi am simtit un miros placut in tot hotelul, de fructe de padure / zmeura. Dupa ce am venit de la mare am cumparat un odorizant de camera cu miros de fructe de padure. Sotul meu a fost foarte incantat ca ii aminteste de mirosul de la Tomis.

    Restaurantul prost organizat, locul de bufet foarte inghesuit.

    Noi dimpotriva, am apreciat operativitatatea ospatarilor in conditiile in care terasa era full.

    Chiar nu am sesizat ca ar fi inghesuit locul de bufet suedez. Am avut loc sa-mi iau mancarea dorita si sa ma duc frumos la masa pe terasa.

    Mancare dezamagitoare. Fara gust.

    In general mi s-a parut OK mancarea. Doar orezul sarbesc m-a dezamagit si ciorba de burta care era cam zeama lunga.

    Se pregatesc aceleasi sosuri care sunt folosite la mancaruri diferite.

    Nu vad nimic rau in treaba asta, atata timp cat sunt compatibile.

    Suspectz ca resturile de seara sunt refolosite in ziua urmatoare.

    Ce v-a facut sa credeti asa ceva?

    Dupa 2 incercari, am ajuns sa mancam zilnic la o terasa din zona, scumpa dar cu mancare buna.

    Noi n-am avut curiozitatea sa incercam in alta parte, ne-a placut mult aici. Si dupa ce am terminat bonurile valorice, am mancat tot la Tomis, achitand Cash.

    Sezlongurile se rezerva de catre turisti incepand cu ora 4,30-5.00 dimineata prin prinderea lor cu un prosop, fiecare dupa cum ii canta cocosul.

    Asta e o problema generala, se intampla la toate hotelurile care ofera sezlonguri gratis.

    Anul trecut am fost la Phoenicia Holiday Resort, care e de 4 stele, si la fel se intampla.

    Fiind in vacanta, m-a deranjat foarte mult acest aspect. familiile cu copii care isi doresc locuri la mal pt a-i supraveghea permanenet, nu au sanse sa mai gaseasca locuri libere.

    Din cate am observat eu, tocmai familiile cu copii veneau si rezervau sezlongurile respective.

    Noi am stat si in randurile 5-7, care erau libere la ora 9 cand ajungeam noi la plaja, si n-am avut absolut nicio problema. Mergeam cu copilul in apa si-l supravegheam, nu ne-a deranjat distanta pana la sezlong, care oricum nu ni s-a parut mare.

    baietii care se ocupa cu sezlongurile nu fac absolut nimic.

    Din pacate nu prea au ce sa faca, pentru ca daca ar fi ridicat prosoapele respective, ar fi avut scandal cu cei care le-au pus. Deci erau intr-un fel ca ,,intre ciocan si nicovala”.

    In conflictele iscate de rezervarea sezlongurilor nu intervin niciodata.

    Asemenea conflicte n-ar trebui sa existe. Daca totusi exista, aplanarea lor nu intra in competenta baietilor ce se ocupa de sezlonguri.

    Eventual intra in competenta politiei si jandarmeriei.

    Impart saltele si nimic altceva. Ah, ba da... se plimba cu cate o foaie in mana si fac verificari pe plaja, in vedere descoperirii intrusilor de la alte hoteluri...

    Cred ca astea sunt sarcinile lor de serviciu.

    eu personal as interzice rezervarea in acest mod care imi aminteste trist de punerea pietrelor la coada de la centrul de butelii. Comunism curat.

    Si practic, cum va imaginati ca s-ar realiza aceasta interzicere?

    In spatele hotelului exista un spatiu, o zona verde, intre hotel si faleza. Este lasat in paragina. Iarba nu este tunsa.

    Este domeniu public, ingrijirea lui intra in sarcina Primariei Constanta si n-ar trebui sa sanctionati hotelul pentru acest lucru.

    Cand am fost noi in concediu, intr-una din zile a fost tunsa iarba de un nene cu o masinarie speciala. Chiar am stat cateva minute sa-l admiram, pentru ca piciului nostru i s-a parut foarte interesant.

    Exista si cateva aspecte pozitiv care insa palesc in fata celor ngative.

    In cazul nostru e invers!

    Sub nici o forma nu as reveni in acest hotel.

    Noi am reveni si am recomanda tuturor cunoscutilor acest hotel pentru ca, per ansamblu, am petrecut un sejur foarte placut si nu am lasat mici inconveniente sa ne indispuna. Iar raportul calitate/pret este foarte bun!

    rentea [14.08.15 21:38:48] »

    @cris1982 - imi permit o completare. Raspunsul la intrebarea "ce sa faca hotelul pentru ca oaspetii sai care au platrit pentru sezlonguri sa poata si beneficia de ele" este simplu. Simplu de tot si aplicat la multe hoteluri care chiar vor asta (ce-i drept si hoteluri foarte foarte bune si scumpe neglijeaza aspectul): baietii de pe plaja ridica si pun in cos toate prosoapele sau alte prostioare lasate acolo de pe sezlongurile neocupate efectiv inca de dimineata. simplu si usor, apoi turistii vin de la micul dejun sau de unde vor ei, isi pun prosoapele si gata, raman acolo. Pleaca o perioada mai lunga de 30 de minute sa zicem, din nou, prosoapele se ridica si sezlongurile devin libere pt oricine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    julyalina [14.08.15 21:51:27] »

    "Iau bani totusi si mai aduc cate o umbrela la sezlongurile din fata, cele care nu sunt dotate cu umbrele. "

    Te contrazic. Astazi am revenit din concediul petrecut acolo si pot spune ca nu exista umbrele "ambulante" pe plaja hotelului Tomis! Daca te refereai la saltelutele de pe sezlonguri sau la sezlonguri, sunt de acord. Altfel afirmatia ta este incorecta si eronata! Umbrelele sunt din cele fixe. Sunt imense si ingropate in nisip. Nu pot fi mutate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    julyalina [14.08.15 22:18:20] »

    Scuze adminilor dar nu stiu sa editez ecoul .

    "Sunt constienta ca scriu despre un hotel de 3 stele dar oare curatenia sau bunul simt se raporteaza si ele la stelele platite? "

    Si aici te contrazic. Nu stiu pe unde ai mai fost tu dar la Tomis este foarte curat! In acest domeniu poate intrece inclusiv hoteluri de 3* din Paris.

    Imbacseala? Nu stiu la alte etaje cum este dar eu am stat la et 3 si camera si baia straluceau. posibil ca daca tineai usa inchisa mereu este normal sa se simta miros inchis eventual umezeala din aer. Noi am gasit curat, aerisit, mirosea frumos. Am tinut usa 90% din timp deschisa. Nu am avut probleme cu mirosul. Cu atat mai putin cu cel de urina.

    Camerele mici? Eu zic ca sunt suficient de mari pt un hotel construit in anii '70 '80 si la standardele de 3* de pe litoralul romanesc. Crede-ma, exista si mai mici tot la 3*.

    Dimineata ospatarii sunt galagiosi sau mai inceti pentru ca programul lor se termina la 24:00 (dupa ultimul client, strang, aranjeaza, etc) si incep la 6:00 ca la 7:00 sa se poata lua masa.

    Eu apreciez munca lor si nu ma astept sa-mi zambeasca la 7:00 dimineata desi majoritatea zambeau.

    Micul dejun era suficient si bine organizat. Toate erau puse la dublu. Singurele care erau doar 1 era prajitorul de paine, iaurtiera si cosurile cu dulciuri. Exista 2 locuri diferite pt cafea/lapte/oua/mezeluri/etc...

    O mai buna oraganiZare a restaurantului nu ar strica dar totul tinea de ospatar. Unii se miscau mai repede, altii nu.

    De acord cu plaja si sistemul de blocare a sezlongurilor.

    As mai avea cateva se spus dar alta data cand am mai mult timp.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    rentea [14.08.15 22:24:40] »

    Nu uitati va rog de faptul ca autotul ecoului are dreptul de a avea pretentii mari. Si foarte bine face. Poate ca asteptarile sale nu au fost indeplinite. Din pacate are un singur articol scris, altfel ne puteam face o idee despre locurile sale preferate si astfel sa ne facem o idee despre pretentiile si profilul turistic al sau.

    Poate ca de obicei frecventeaza hoteluri mult mai bune, iar acesta, oricat de obiectiv ar doti sa fie, l-a dezamagit, oarecum in mod firesc. Se intampla deseorii astfel de chestii...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ana22 [17.08.15 15:37:18] »

    @rentea -

    Aici, mi-am exercitat doar libertatea de a-mi exprima parerea personala... Pretentii putem avea, pe masura banilor platiti, nu-i asa? Care au fost mult prea multi.

    Nici in taberele din copilarie, in cantinele comuniste nu am mancat atat de prost. Dar, gusturile nu se discuta...

    Faptul ca am frecventat hoteluri "mult mai bune" nu este relevant. Eu nu compar Tomis cu un Sofitel. Si nici Mamaia cu locurile frecventate inainte. Eu compar mancare de 3 stele cu mancare de alte 3 stele. Si detergenti de WC cu detergenti de gresie.

    Imi pot asuma vacanta nereusita, camera mica si baia de 1,5 metri patrati, datorita alegerii libere. In ceea ce priveste curatenia si calitatea mancarii nu pot face insa rabat. La 5 stele exista calitate dar mai ales diversitate, la 3 ar trebui sa existe macar bun simt.

    Pt o vacanta reusita, le doresc tuturor celor care vor merge in Tomis sa nu aibe pretentiile mele.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rentea [17.08.15 15:48:18] »

    @ana22: buna justificare. Perfect de acord cu tine.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ana22, cris1982, julyalina, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂTomis Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056452989578247 sec
    ecranul dvs: 1 x 1