ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.09.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 27.04.09
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 10 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 86 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Riviera, Riviera... de-asta-mi esti!

TIPĂREȘTE

Tinand cont ca marea mea iubire ramane Mamaia, pe care o stiu de la 2 ani si am frecventat-o cu regularitate pana acum vreo 5 ani, dupa mai multi ani de litoral bulgaresc si turcesc, am ales cu inima stransa sa redevin pentru 10 zile “mamaiot” alegand (in principal datorita unor facilitati financiare de care am beneficiat) H. Riviera. Hotelul il stiam prea bine pe dinafara. Cunosc Mamaia chiar inaintea construirii lui. (Doamne, ce-a trecut timpul! Bine ca nu am imbatranit!)

Pozitionarea este in zona centrala a statiunii, intre hotelurileYaki si Rex, vis-à-vis de plaja. Privit din exterior, desi renovat partial oarecum recent, culorile alese sunt mohorate (alb-in prezent murdar- si verde inchis), deci am intrat fara un prea mare entuziasm. La receptie ne-am mai linistit la asta contribuind si zambetul receptionerelor cald si primitor. Pe litoralul romanesc asta e cam rara avis. Receptia si holul de la intrare corespund celor 3 stele acordate cu o oarecare marinimie de autoritati. Am asteptat un pic pana cand body-guardul ne-a condus si el plin de solicitudine (sincer sa fiu ma asteptam la o mutra acra) spre locul de parcare situat pe spatiul verde sic! de langa terasa restaurantului. Uimit de atata solicitudine nu m-am putut abtine sa-l atentionez (financiar, fireste) fapt care a contribuit la marirea dozei de zambet acordata de fiecare data cand am intrat si iesit cu masina. Mi s-a parut ca locurile de parcare sunt insuficiante si pentru cei care nu mai gasesc locuri, in apropiere, chiar vis-à-vis de hotel exista si o parcare nu numai privata dar si pazita unde in schimbul a 130 lei poti parca in siguranta autoturismul din dotare. Ne-am cazat apoi la et. 3. Camera, suficient de mare cu miros placut, a fost in linii mari OK. Pentru cei pretentiosi si atenti la detalii repet: in linii mari. Zugraveala recenta ne-a lipsit de placerea numararii zonelor unde conlocuitorii zburatori si intepatori (de care nu am avut deloc parte) au suferit suplicii de nedescris. Mobilierul complet nou si nu chiar din cel mai ieftin. Dotari: minibar, comoda, birou, suport pliant de bagaje, aer conditionat. Tinand cont de faptul ca hotelul are la parter o mini-baza de tratament, am fost placut impresionat de faptul ca se executa proceduri de masaj si in camerele hotelului. Ei, alooo... nu va ganditi la ce nu se poate scrie, masajul a fost executat in permanenta de arcurile saltelelor din paturi. Cei care nu gusta din plin astfel de binefaceri pot pune paturi intre cearceaful ponosit si saltea. Eu am incercat varianta intoarcerii saltelei cu susul in jos reusind numai sa mut zona de masaj.

Cei nostalgici, care nu se pot adapta cu minunatiile tehnicii moderne si vor sa-si reaminteasca anii tineretii pot iesi in balcon, unde cu exceptia scaunelor de plastic, s-au pastrat toate din vremea lui Nea Nicu. (Stiti dumneavoastra care.). Balustrada nu a fost prinsa in planul de renovare a hotelului ramanad albastra in zonele vopsite si rosiatica in zonele unde vopseaua proasta a parasit fierul bun. Pe jos … nu! Nu era gresie sau vreun alt paviment ci doar mozaic ciobit pe alocuri, dar cati dintre noi aveau gresie in balcon acum 35 de ani?

Sa revenim insa in camera cu privirea plecata. Mocheta desi deloc roasa de vreme a fost martora luptelor crancene dintre creatorii de pete si fabricantii de detergenti, astfel ca prezinta zone ba decolorate ba murdare. Desi oarecum dezamagiti de acest aspect, faptul ca si holurile hotelului sunt la fel de ornamentate am trecut peste. Hm... chestia asta cu trecutul peste mi se pare de la sine inteleasa, ca doar nu era sa trecem pe sub mocheta.

Baia, micuta dar functionala cu tot ce trebuie: sapun, sampon, casca de baie. Prosoapele curate. Curate dar si uzate. Uzate la limita ruperii. In rest, OK; regula prosoapelor din hoteluri functiona. Scurgerea nu se infunda tot timpul, doar atunci cand exageram noi cu samponul. Vina noastra, fireste, puteam sa nu folosim dusul si atunci nu se mai infunda deloc.

In cele 10 zile in care am stat lenjeria s-a schimbat de 2 ori: la sosire si la plecare.

Am avut parte si de experiente paranormale: pret de o jumatate de ora (atat am rezistat) corpul nostru a fost dematerializat semn ca H. G. Wells nu a exagerat de loc in “Omul invizibil”. Evenimentul paranormal a avut loc in incinta restaurantului unde nici un ospatar nu ne-a observat in ciuda faptului ca era o singura masa ocupata in afara de cea a noastra. Acolo se servea, la noi… pauza in ciuda faptului ca mesele erau alaturate. Am incercat noi sa ne facem simtita prezenta, mai prin gesturi mai prin voce, dar… am obtinut numai un “imediat”. Intervalul de timp exprimat de acel ”imediat” are insa o conotatie diferita in starea de invizibilitate in care eram, noi apreciasem ca reprezinta maxim 15 minute dar…... Vazand noi ca nu-i nici o sfaraiala sa fii invizibil, am revenit la starea initiala, ne-am luat inima in dinti (cam atoasa, intre noi fie vorba) si am relatat acest neobisnuit (pentru noi, poate) eveniment managerei hotelului care ne-a condus la aceeasi masa de la care plecasem ne-a oferit meniul si a trimis un ospatar, acesta rezolvand cu amabilitate fortata problema noastra gastronomica. Evenimentul paranormal s-a mai repetat cu o mai mica amploare si a doua zi la micul dejun, insa pus probabil in garda de coleg, un alt ospatar a rezolvat imediat incidentul cu formula magica “daca nu va convine, puteti sa ma reclamati, birourile sunt acolo”, aratand cu un gest larg directia in asa fel incat jumatate din restaurant a priceput imediat care-i treaba. Cu exceptia acestor doi ospatari, personalul din restaurant a fost atent, neuitand sa zambeasca. Calitatea preparatelor ok pentru comenzile a-la-carte si in crestere fata de ce se servea pe litoral acum 6 ani la meniurile impuse. Nu voi critica acest aspect intrucat pretul platit nu-mi da dreptul la comentarii pe acest subiect.

La piscina hotelului intrarea era libera, platindu-se numai 10 lei in timpul saptamanii si 15 in weekend dupa cum era afisat la intrare.

Plaja din dreptul hotelului, ca in tot litoralul romanesc, nisip fin, dar plin de chistoace, vanzatori ambulanti (“Ia porumbul, ia coceanu’/ Ca Monica Columbeanu) si capitani de curse lungi pe mare (10 lei/ 30 min).

Concluzii? Hm…merge, dar daca vreti mai mult, incercati altceva. Chiar si pe litoralul romanesc sunt locatii care merita vizitate. Preturile..asta-i o alta problema. pretul afisat la receptie pentru camera dubla in full-sezon este 269 lei/ noapte partial sea-view si 299 lei full sea view. Scump dom'ne, foarte scump!


[fb]
---
Trimis de Visan125 in 07.09.12 12:41:45
Validat / Publicat: 07.09.12 14:05:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: in afara de Delta, mai peste tot
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4778 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Visan125); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Intrarea in hotel dinspre plaja. In dreapta, terasa restaurantului.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19100 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 86.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    Gabise
    [07.09.12 19:13:01]
    »

    Aveți un umor... Putina lume poate descrie atât de plastic si optimist serviciile unui hotel. Ramai cu mai multe informații după ce lecturezi un astfel de review decât după unul din care reiese revolta vis - a - vis de neajunsuri.

    Referitor la preturi se pare ca hotelierii sunt cei optimiști. Citeam azi ca datorită creșterii cu 15 procente a numărului de turiști pe litoral fata de anul trecut, au hotărât la unison majorarea din sezonul următor a prețurilor cu minim 7 procente. De calitatea serviciilor nu ziceau nimic...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Visan125AUTOR REVIEW
    [08.09.12 03:25:06]
    »

    @Gabise: 1. Merci pentru aprecieri. Incerc sa vad mereu fata plina a paharului. Daca as fi plans la fiecare pata de pe mocheta si i-as fi strans de gat pe ospatari nu as fi fost cu nimic mai fericit. Venisem sa ma relaxez si nu sa-mi fac dreptate.

    2. Calitatea serviciilor depinde in primul rand de manager. La bulgari, spre exemplu, in hotelurile unde managementul strain s-a retras, serviciile au scazut.

    3. Daca nu as fi beneficiat de facilitati financiare nu as fi ales litoralul romanesc, mai ales ca am descoperit recent locatii pe Coasta de Azur la un tarif asemanator Rivierei (hotelului de fata)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Gabise, Visan125
    Alte impresii din această RUBRICĂRiviera Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046020030975342 sec
    ecranul dvs: 1 x 1