ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.01.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
4 AD. + 2 COPII -- v: 9 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
33.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Phoenicia atat de romanesc...

TIPĂREȘTE

Sunt la al doilea sejur consecutiv apartament superior Opal.

Impresiile sunt din ce in ce mai proaste.

Hotelul e intr-o degradare accentuata, la fel ca bun simtul stuff-ului.

Mancare cu mucegai 2 cm (prajituri)

In baie mucegai igrasie, geamuri mizerabile, WC-ul stropeste in exterior cand tragi apa etc.

Ceea ce vreau sa povestesc este altceva: Cum am ajuns am constatat ca usa nu se inchidea.

Motivul: lamela care tinea limba broastei era stricata. Fusese rupta apoi montata invers ca sa tina cat de cat de un Dorel.

(Vezi poza atasament inainte de reparatii). I-am aratat femeii de service, iar aceasta a indreptat-o cu cheia. La protestele mele a chemat un lacatus care a facut la fel si a dat vina pe turistii precedenti, ca trantesc prea tare usa. Motivul real este ca sunt nishte turcisme ordinare de proasta calitate.

Am insistat sa inlocuiasca piesa de metal cu totul dar a refuzat motivand ca nu au pentru ca nu li se da. A plecat, dar piesa s-a strambat la loc imediat cum a plecat, motiv pentru care l-am chemat din nou cu acelasi rezultat.

Am fost la receptie sa fac reclamatie unde am fost intampinat de o domnisoara ce se intitula manager Roxana parca (avea ecusonul pus invers).

Aceasta nu numai ca nu avea rabdare mai mult de 10 secunde si incepea sa vorbeasca peste interlocutor dar a dovedit o atitudine nepasatoare de zile mari.

Deoarece insista ca a 3-a oara sa-mi trimita acelasi om cu atitudine miserupista, i-am cerut ca macar a 3 oara sa vina sa-l verifice, dar atitudinea Roxanei a fost de refuz total.

Domnisoara a dovedit o profunda lipsa de respect fata de client dar si o atitudine amenintatoare, intrebandu-ma de mai multe ori daca vreau sa mai stau in resortul lor.

Cu asemenea oameni la conducere mi s-a parut de prisos sa mai insist.

Stiind ca pestele de la cap se impute am realizat de ce merg lucrurile asa de romaneste la Phoenicia si am lasat orice speranta.

Ca un P. S. a venit si a treia oara "mesterul" care mi-a adus o tabla intreaga de la alta usa (nu noua), tabla care fiind dintr-un metal moale de slaba calitate (turcesc probabil) s-a indoit dupa vreo 3 zile, facand usa de neinchis iar.

Cu asemenea management lucrurile merg explicabil de prost.


[fb]
---
Trimis de Talibanu in 22.08.17 18:29:37
Validat / Publicat: 22.08.17 19:26:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 2169 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Talibanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Asa era initial usa. Turistii sunt de vina... Se observa ca a fost prelucrata. A venit turistul cu flexul de acasa.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [22.08.17 19:28:09]
    »

    pPoate găsești, totuși, timp / dispoziție să ne scrii și despre altceva în afară de ”faza cu ușa” (evident reprobabilă) - care ocupă 95% din review (!??)

    Poți folosi rubrica ecouri.

    PhoeniciaHR
    [23.08.17 18:03:57]
    »

    @Talibanu: Stimate domn,

    Va multumim ca ati fost ospetele nostru.

    Intotdeauna facem tot ce putem pentru a veni in intampinarea celor care ne trec pragul.

    Ne este foarte greu sa credem sa ati gasit mucegai pe mancare. Toata mancarea noastra este proaspata si tinuta in conditii optime pentru a fi in siguranta. Suntem singura societate de pe litoralul romanesc care cheama in control organismele autorizate cu controlul alimentelor. In plus facem propriile analize alimentelor, dar si personalului implicat in servire. La capitolul "food" stam cel mai bine - aceasta este opinia majoritatii oaspetilor.

    Va informam de asemenea ca am inceput renovarea profunda a Resortului- doua dintre blocuri au fost complet renovate. De asemenea s-a schimbat si o parte din mobilier. Aceste operatiuni vor continua odata cu inchiderea sezonului estival 2017.

    Va multumim pentru recenzia detaliata si speram sa reveniti aici pentru a vedea ca avem grija ca ne respectam promisiunile!

    Toate cele bune!


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    TalibanuAUTOR REVIEW
    [24.08.17 10:45:00]
    »

    @PhoeniciaHR:

    MA JIGNITI PROFUND INCERCAND SA INDUCETI FAPTUL CA MINT.

    Faptul ca dumneavoastra va vine foarte greu sa credeti arata pe deplin incompetenta dumneavoastra si a personalului Phoenicia. Dumneavostra va bazati pe credinta si nu verificati. RUSINE

    Exista 2 variante:

    1. Ori stiti dar mintiti

    2. Ori nu stiti pentru ca din incompetenta nu v-ati interesat. La incident au fost martori multi din clienti + seful de la bucatarie (si a fost chemat si cineva din managementul resortului)

    Detaliez:

    Intr-o seara 19 sau 20 iulie 2017 (parca) copii m-au anuntat ca la standul cu prajituri o doamna reclama faptul ca un platou cu prajituri este mucegait. M-am dus sa verific si intr-adevar in coltul dinspre mese exista o tava care avea mucegai. Precizez ca mucegaiul avea in anumite zone peste 2 cm grosime.

    Doamna respectiva a facut poze, iar la fata locului venise si un reprezentant sef al bucatariei care a vrut sa ascunda platoul. Doamna a insistat ca platoul sa ramana acolo pana soseste cineva din management. Pana la urma cel din conducerea bucatariei a dat ordin ca platoul sa dispara. Doamna a ramas acolo cu seful de la bucatarie asteptand un manager al resortului care intarzia sa vina.

    GRAV este ca platoul era consumat cel putin 1/3, probabil de copii care nu au tinut cont de mucegai.

    Stiind ca am de a face cu persoane de proasta calitate morala, care incearca sa musamalizeze situatia, am filmat scena.

    Sunt dispus sa o dau la vizionare unui reprezentant AFA.

    Puteti cauta eventual si postarile doamnei (a facut poze, dar nu stiu daca le-a postat pe undeva).

    RUSINE inca o data personalului PHOENICIA, care pe linga greselile facute, mai sugereaza ca sunt micinosi clientii, numai pentru a-si ascunde bataia de joc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Djbobo*
    [24.08.17 21:39:55]
    »

    @Talibanu: Cel mai bine era sa trimiteti filmarea si cu pozele doamnei unei televiziuni ca sa-i linistiti si sa nu-si mai dea aere de... corectitudine.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Djbobo*, PhoeniciaHR, Talibanu
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.2869758605957 sec
    ecranul dvs: 1 x 1