ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 26.07.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Total nemultumit / personal dezinteresat

TIPĂREȘTE

Nemultumiri = personal care da dovada de nesimtire si dezinteres:

1. La telefon am discutat despre pat matrimonial apoi cand am ajuns cele doua fete de la receptie au zis ca nicicum nu se poate pat matrimonial deoarece acelea sunt camere destinate VIP-urilor si trebuie platit o taxa de 40 lei/zi in plus, asadar am unit doua paturi sa poata dormi copilul intre noi dar distanta dintre saltele iti lasa un gust oribil de nemultumire si lipsa de comfort.

2. Ora cazarii:

La telefon a zis ca la ora 14 se face cazare iar noi am ajuns la 14,10 si nu eram cazati nici la ora 16... motiv ca inca se face curatenie in camere si ce sa facem daca am venit de la 500 km si la copil ii este somn si vrea sa doarma: ''sa lasam masina afara cu clima pornita si sa doarma copilu pana se va elibera o camera dar sa nu va ganditi ca va dam cu vedere la mare pentru ca si aia costa tot 40 lei/zi in plus''...

3. Punctul 3 este culminant:

Masina cu roata blocata in fata hotelului!

Am parcat masina in fata hotelului si gardianul a zis ca e ok. Nu am mai miscat deloc masina 7 nopti dar in fiecare zi o vedeam si era ok.

Dupa 7 nopti de cazare in ziua check-out-ului la ora 11:30 am avut marea surpriza de a ne gasi roata blocata la masina de caracatita politiei locale urmata de amenda de 420 ron plus 50 lei taxa pe loc de deblocare roata plus 4 puncte amenda si 3 puncte penalizare permis pe motiv ca masina din fata hotelului sta de prea multe zile nemiscata iar cand au intrebat la receptie a cui este masina din nou aceleasi ''domnisoare binevoitoare'' au zis ca nu facem parte din cei cazati si o poate bloca linistit... cand le-am intrebat de ce nu ne-au anuntat de problema aceasta au dat din umeri si au zis ca si lor le-a pus caracatita in urma cu cateva saptamani...

Deci mare grija fratilor, este dezinteres total, bataie de joc, bani multi, concediu stricat, nervi... nesimtire, personal extrem de prost la receptie...


[fb]
---
Trimis de Client Hotel in 26.07.15 18:43:02
Validat / Publicat: 26.07.15 19:33:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Hotel Bavaria, Mamaia Hotel Laguna, Mamaia Pensiune de 4stele, Neptun Pensiune 4 stele, Costinesti

VIZUALIZĂRI: 1665 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Client Hotel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [26.07.15 18:52:33] »

    @Client Hotel: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Elsa76 [28.07.15 10:54:11] »

    Imi pare rau ca aud asa ceva, dar cred ca nu ai inteles tu. Eu am fost la ei 4 ani la rand si anul acesta este al 5lea cand mergem. Eu cred ca ti-a spus la receptie ca, camerele cu paturi matrimoniale au numai camerele cu vedere la mare si ca, intr-adevar pentru camera cu vedere la mare se achita 40 RON/zi. Au si pe site-ul lor la descrierea camerelor. Nu stiu daca am voie sa pun link, ma corecteaza moderatorii hotelmalibu.ro/camere. In mai toate hotelurile cu vedere la mare se achita o anumita suma, cel putin pentru perioada de high season.

    Cat despre check in, sa stii ca nu sunt de vina receptionerele, ci unii clienti nesimtiti care uita sa elibereze camera la timp, ba mai vin cu nonsalanta la ora 12 si spun ca ce, ei platesc diferenta de cazare pentru late check out numai sa mai stea ''cat vrea muschiul lui'', astfel ca in momentul cand tu vrei sa te cazezi, receptionerii ridica din umeri si te roaga sa astepti.

    Anul trecut, pur si simplu ne-am dus bagajele in camera si am asteptat pe terasa camerei, ca sa termine fetele curatenia, pentru ca, tot asa, au stat unii pana ii gasise batzul. Iar cand ai hotelul plin ochi si nu ai camere, cam asta se intampla.

    Si nu vorbesc numai de Malibu.

    Cat despre blocatul rotilor, chiar nu stiu ce sa zic, dar stiu ca la check in se completeaza un formular unde se scriu date despre turist, inclusiv masina si numarul masinii. Eu m-am gandit ca tocmai din acest motiv, ca in cazul in care politia vine si intreaba, receptionerele verifica listele si spun daca acel turist este sau nu cazat la ei la hotel. Eu asta faceam, confruntam lista completata de mine la receptie, cu informatiile furnizate de aceeasi receptie politiei. Si puneam receptia sa plateasca amenda. Insa, imi aduc aminte ca erau si niste placute unde se specifica faptul ca se blocheaza rotile, daca parchezi masina acolo, au disparut?!

    In rest, daca ai fost total nemultumit, de ce ai dat note mari la mancare, cazare, plaja, etc. ? S-a schimbat meniul? Micul dejun este sarac? Plaja este neamenajata si oribila? Nu sunt suficiente sezlonguri? In camera nu se mai face curat?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Elsa76
    Alte impresii din această RUBRICĂMalibu Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045819997787476 sec
    ecranul dvs: 1 x 1