ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.12.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Valea Lungă [DB]
ÎNSCRIS: 18.08.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

O vacanta de cosmar

TIPĂREȘTE

In cele ce urmeaza vreau sa va povestesc cosmarul prin care am trecut la acest hotel. Incep prin a va spune ca nu este prima experienta la acest hotel, am mai fost de vreo 2 ori si pentru ca ne placuse am hotarat sa revenim si anul acesta datorita amplasarii hotelului intr-o zona mai linistita a statiunii, a conditiilor de cazare care pentru un hotel de 3 stele ni s-au parut ok.

Cosmarul incepe din a-3 a zi de cazare in care pe parcursul noptii noi, impreuna cu vreo cateva familii am fost furati. Furtul s-a produs prin intrarea in camera in toiul noptii cu noi in camera fara sa simtim nimic, furandu-ne bani, telefoane si alte bunuri.

Imaginati-va cum este sa te trezesti dimineata si sa observi ca iti lipsesc anumite bunuri din camera iar tu nu ai simtit nimic.

Probabil unora li s-ar parea imposibil, ireal, sau hilar dar nu as dori nimanui sa treaca prin aceste momente de cosmar. Gandul ca cineva a intrat peste noi in camera in timp ce noi dormeam ne dadea fiori. Cand am mers la receptie sa reclamam furtul, am constatat ca nu suntem singurii pagubiti - alte familii venise sa reclame acelasi lucru. Angajatii si conducerea hotelului au inceput sa rada si sa spuna ca acest lucru nu este posibil pentru ca toate camerele sunt dotate cu card de acces si este imposibil sa se patrunda in camera, ba mai mult au inceput sa ne sugereze sa ne gandim mai bine daca nu cumva ne-am furat unii altora bunurile. Mai mult decât atât, în loc să fim ajutaţi, am fost luaţi la rost de către angajaţii hotelului, in special de catre domnul manager general, un domn foarte arogant si cu foarte mult tupeu.

Am chemat politia, s-au luat amprente din fiecare camera de unde au fost reclamate furturi au fost luate declaratii si s-au itocmit dosare pentru fiecare caz in parte, administratia hotelului a venit cu un card reader cu care s-au citit intarile si iesirile din camere. Surpirza pe card reader nu apareau alte intrari sau iesiri in afara orelor la care noi accesasem usa, iar in afara amprentelor noastre nu se vedea nimic suspect in nici una din camerele unde s-au constatat furturi. Nu-mi venea sa cred, mi se parea ca am un cosmar din care nu pot sa ma trezesc.

Fiind foarte suparati de cele intamplate am incercat sa avem o discutie cu managerul general al hotelului, acesta sustinand ca nimic nu s-ar fi intamplat atata timp cat pe acel card reader nu se vedea nimic. Continuand discutia cu domnul manager si spunandu-i ca nu ne simtim in siguranta in hotel acesta ne-a dat urmatorul raspuns: nu va simtiti in siguranta puteti sa plecati. In plus domnul manager ne-a spus ca nu-si asuma raspunderea pentru obiectele din camera si ca ar fi trebuit sa ne lasam banii si bunurile in camera de valori a hotelului. Sa fim seriosi cine isi lasa telefoanele si banii, peste noapte, in camera de valori. Asta a fost praf in ochi ca sa ne inchida gura. Nu-mi inchipuiam ca un manager de hotel se poarte comporta asa cu clientii sai. Vreau sa spun ca hotelul nu dispune de niciun sistem de securitate, doar o singura camera de luat vederi in dreptul liftului care nu stiu daca era functionala si vorbim aici de un hotel cu pretentii 3 st+. In noaptea cand s-au petrecut furturile luminile pe cateva etaje nu au mers, era o bezna totala, lai noi pe etaj existau niste senzori care se aprindeau sau nu, ca de cateva ori nici nu stiam daca am ajuns sau nu in dreptul camerei.

Dupa cele intamplate domnul manager a considerat ca este de cuviinta sa aduca un paznic care sa stea si sa pazeasca intrearea in hotel pe timpul noptii, cu aceasta masura probabil considera dansul ca poate sa asigure o oarecare paza in hotel, dar acel paznic a stat vreo 2 zile si a disparut.

Din pacate nu am putut sa plecam din hotel din anumite motive pentru ca am fi facut-o imediat. In fine am continuat sa stam in hotel si sa ne continuam sejurul considerand ca am avut un cosmar de o noapte. A doua zi am vorbit din nou cu organele de politie venite la hotel pentru o ,,discutie’’ cu domnul manager. Le-am cerut o copie dupa procesul verbal de constatare a furtului in ideea in care am fi vrut sa consultam un avocat, domnilor politisti li s-au parut suspecta aceasta solicitare si foarte intrigati ne-au intrebat pentru ce ne trebuie si au inceput sa ne ia la rost si sa ne intrebe cum s-a intrat in camera fara sa se vada nimic pe card reader si fara nici o amprenta suspecta.

Ne-am continuat sejurul devenisem niste vedete fara voia noastra prin hotel, zvonul se raspandise si tot mai multi turisti veneau sa ne intrebe ce s-a intamplat. Din discutii am aflat ca nu suntem noi singurii pagubiti si ca alti turisti au fost furati in special de bani dar care nu au raportat furturile la politie considerand ca sumele de bani nu sunt foarte mari.

Dupa acea noapte de cosmar am dormit baricadati cu scaune puse in usa si alte obiecte care sa poata sa ne atraga atentia in eventualitatea in care s-ar fi putut intampla sa intre din nou peste noi in camera.

In ultima zi a sejurului inainte sa plecam am cerut sa vorbim si noi cu domnul manager sa-l intrebam care este pozitia oficiala a dansului legat de acest caz. A spus ca vine in 10 min, l-am aspteptat in lobby aproximativ o ora dupa care am rugat receptionera sa-l sune si sa-l intrebe daca mai vine dar nu a mai raspuns la telefon.

Pot sa spun ca pana acum am calatorit destul de mult, aproape in toata lumea, dar nu credeam vreodata ca putem sa fim atat de umiliti la noi in tara de catre conducerea unui hotel. Conform legii turismului erau obligati sa ne despagubeasca cu contravaloarea bunurilor furate dar bine inteles ca au motivat ca nu au asigurare si ca nu-si asuma raspunderea pentru bunurile din camera.

Ajunsi acasa am inceput sa rasfoim internetul si nu mare ne-a fost mirarea sa gasim in ziarul Satmareanul un articol foarte interesant: in luna iulie in acelasi hotel o familie patise acelasi lucru ca si noi, li s-au furat bunuri si bani, valoarea prejudiciului vreo 12000 de lei. (puteti citi aici articolul: satmareanul.net/2015/07/1 ... erii-pe-litoral).


[fb]
---
Trimis de Gladiatorul in 29.12.15 17:57:33
Validat / Publicat: 29.12.15 19:35:47
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3516 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Gladiatorul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmaster [29.12.15 18:31:54] »

@Gladiatorul: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare..

nicole33 [02.01.16 13:46:08] »

@Gladiatorul -

Mă așteptam să citesc și ceva despre condițiile de cazare și masă oferite de acest hotel, pe care le-ai notat, dar despre care nu ai povestit nimic.

DOBRE MIHAELA [12.03.16 15:05:08] »

@nicole33: Nu relateaza nimic despre conditiile de cazare, masa si de agrement, pentru ca sunt la superlativ. Este usor de dedus ca nu a avut decat o singura intentie, si anume sa reclame.

Mergeti cu incredere, in toți anii in care am fost in acest hotel (vezi impresii) si nu doar o data pe sezon, nu mi s-a intamplat asa ceva si nici nu am auzit sa i se fi intamplat cuiva.

Deci... vacanta plăcută!

Gladiatorul [07.04.16 23:56:21] »

@DOBRE MIHAELA - Se pare ca nu ai inteles nimic din acest review, am stat foarte mult sa ma gandesc daca sa-l scriu sau nu. NU l-am scris ca sa denigrez sau cum spui tu sa ,,reclam'' acest hotel pentru ca dupa cum am scris nu era prima data cand mergeam aici si tocmai pentru ca ne-a placut l-am ales si de aceasta data, am vrut doar sa trag un semnal de alarma, nu as vrea ca alte persoane sa treaca prin acelasi cosmar.

In review-ul tau vad ca vorbesti numai la superlativ despre acest hotel oare chiar asa este? poate ca si eu as fi facut la fel daca nu as fi trecut prin aceasta experienta. Sunt de acord cu tine ca personalul hoteleului se poarta frumos cu tine dar in momentul in care ti se intampla ceva nu mai sunt acele persoane dragute cu toate ca asa ar trebui sa fie si sa incerce sa te ajute dar crede-ma nu sunt.

Gandeste-te ce s-ar fi intamplat daca in momentul cand s-a intrat peste noi in camera ne-am fi trezit iar hotul avea un cutit sau altceva cu care ne-ar fi putut pune chiar viata in pericol, probabil ca astazi nu ar mai fi avut cine sa scrie acest review... Eu cred ca cel mai bine ar fi inainte sa scrieti un comentariu sa stati bine si sa va ganditi la cele relatate aici.

Poate ca aveti dreptate nu am scris foarte multe legat de conditiile de cazare in linii mari totusi am spus ca sunt cat de cat bune pentru un hotel de 3 st, dar oare mai conteaza toate lucrurile astea.

Roxana31 [19.08.16 22:18:04] »

@Gladiatorul - Buna seara, ma bucur ca ati postat acest review, aveti dreptate deplina in tot ceea ce ati spus. Am avut parte de aceeasi experienta ca si dumneavoastra in luna iulie 2015 - precum se vede si in articolul din linkul pe care l-ati postat, diferenta fiind ca, in cazuk nostru, furtul a avut loc in timp ce ne aflam pe plaja, constatand lipsa bunurilor respective la intoarcerea in camera. Atitudinea din partea personalului hotelului a fost identica, un dezinteres total atat din partea managerului cat si a receptionerei, ei sustinand ca este imposibil asa ceva de parca eu as fi insinuat totul. La sosirea reprezentantilor politiei totul a decurs ca si in cazul dumneavoastra, s-a prezentat baiatul cu card readerul cu care s-au citit intarile si iesirile din camere, surpirza fiind ca si in cazul dumneavoastra ca nu apareau alte intrari sau iesiri in afara orelor la care noi accesasem usa, iar referitor la amprente... nu s-a gasit nimik. Iar referitor la comentul dnei Dobre... cica ea nu auzit sa se fin intamplat asa ceva la acest hotel... exact aceeasi atitudine pe care au avut-o reprezentantii hotelului in conditiile in care au fost mai multe cazuri identice... probabil or fi oamenii nebuni si isi imagineaza ca sunt victimele unui furt.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
DOBRE MIHAELA, Gladiatorul, Roxana31
Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045590162277222 sec
    ecranul dvs: 1 x 1