ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.06.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: constanta
ÎNSCRIS: 18.06.13
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 3 MIN

VACANTA!!! – Cel mai iubit si asteptat moment al anului…

TIPĂREȘTE

Notă ADMIN: în urma mai multor convorbiri telefonice cu noii administratori ai acestui complex, am fost de acord că schimbările (majore) intervenite în funcționarea acestui hotel este bine și corect a fi aduse la cunoștința cititorilor, aceste schimbări constituind, la urma urmei, interes comun - atât turiștilor, cât și managementului unității.

Modalitatea aleasă a fost cel al publicării lor sub forma unui "drept la replică" (însoțit de eventuale fotografii ilustrative), care va fi publicat, evident, fără note.

În pachetul particular de promovare (gratuit) agreat am mai inclus, de comun acord, două minisejururi gratuite și un set de reduceri care vor fi acordate în cadrul concursurilor săptămânale, pentru a da posibilitatea membrilor comunității să testeze "live" noile condiții oferite de hotel

VACANTA!!! – Cel mai iubit si asteptat moment al anului…Daca il alaturam si perioadei de VARA, atunci succesul trebuie sa fie garantat, fara indoiala!

Pentru ca suntem constienti de necesitatile si dorintele clientilor nostri, echipa complexului Voila Mamaia – Caraiman, avand si o experienta in domeniul turismului de ani de zile si locatii in diferite zone de interes turistic (Hotel Hera***, Cabana Trei Brazi***, Predeal Confort Suites*****, Hotel Belvedere***, Hotel Florida***, Hotel Voila Constanta***), a conceput un sistem fiabil si avantajos pentru clientii sai. In acest sens, serviciile oferite vor dovedi o rentabilitate desavarsita si o atentie pe masura, astfel incat feedback-ul sa fie unul pozitiv.

Incepand cu sezonul estival 2013, patronatul si managementul Complexului Voila Mamaia – Caraiman s-au schimbat, implicand un nou design al locatiei, servicii mult mai bune, o echipa mereu atenta la nevoile clientilor, toate intr-un cadru intim, curat si primitor.

Oricare din cele doua optiuni – atat Hotel Voila Mamaia***, cat si Hotel Caraiman***, reprezinta o alegere ideala pentru vacantele in familie, cele intime sau calatoriile in interes de afaceri. Amplasamentul complexului direct pe malul lacului, intr-un peisaj mirific, inconjurat de verdeata si brazi, chiar in inima naturii si ferit de agitatia statiunii, vor asigura confortul si deconectarea din cotidian.

Piscina in aer liber, inconjurata de o parte si de alta de malurile Lacului Siutghiol va constitui un prilej de relaxare pentru clientii dornici sa se bucure de placerea inotului sau al bronzului, iar barul din apropiere le va pune la dispozitie bauturi si gustari delicioase. Terasa de pe malul lacului si Restaurantul cu specific international, romanesc si libanez, va satisfice gusturile cele mai fine, iar clientii complexului, vor beneficia si de discounturi la nota de plata.

Sa nu uitam de clasa business a complexului, care va putea beneficia de serviciile unui numar minim de 6 sali de conferinta, cu capacitate estimativa intre 25 si 250 de persoane, servicii de catering pentru coffe break si echipamente moderne pentru buna desfasurare a activitatii.

Copiii sunt prioritari pentru noi, motiv pentru care am amenajat un spatiu destinat distractiei celor mici, chiar in fata terasei hotelului Voila, unde parintii vor putea servi masa privindu-i.

Din dorinta asigurarii unei vacante perfecte pentru clientii nostrii, am incercat sa ii intampinam cu servicii esentiale si de o foarte buna calitate.


[fb]
---
Trimis de HotelCaraiman in 19.06.13 17:44:49
Validat / Publicat: 19.06.13 18:52:33

VIZUALIZĂRI: 3458 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (HotelCaraiman); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Caraiman-Voila Mamaia
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 12 PMA (din 12 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

Djbobo*
[20.06.13 15:03:51]
»

Ma bucur ca a intrat pe mainile altcuiva care stie sa faca turism.

Cred ca ar trebui specificat masa in ce sistem se serveste, iar referitor la departajarea varstei copiilor, asa cum e data pe site-urile de turism, 0-7 ani gratuit si 7-12 achita 50%, cred ca la procent sau varsta ar trebui lucrat putin... parerea mea personala.

Spre ex: eu cu sotia si un copil de 7 ani ies mai bine la pret la vecini fata de Romania, ptr ca acolo nu se plateste ptr copil; asta daca nu vreti sa indepartati si indreptati grupa de varsta 7-12 ani spre alte meleaguri...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
Radu
[21.06.13 17:24:12]
»

@Djbobo: Au aplicat acelasi "tratament" si Tomis si mai demult Apollo

adicad
[25.06.13 15:02:08]
»

@HotelCaraiman: mi-am petrecut aici luna de miere in anul 2004, unde am avut parte de cele mai bune conditii si servicii, am ramas putin surprinsa sa aud toate aceste pareri negative despre acest hotel, pareri conforme cu realitatea din pacate, numai din ce am vazut in poze am amutit. dupa ce am citit acest drept la replica, sincer m-am bucurat ca acest hotel a reusit in cele din urma sa ofere conditii mai bune, drept pentru care desi eram hotarata pana la acest drept la replica sa renunt sa mai fac o rezervare, m-am razgandit. mentionez ca am facut o rezervare pe site-ul hotelului caraiman 3*, acum cateva zile, a doua zi am primit mail in care mi s-a confirmat rezervarea... si surpriza... rezervarea mea era pentru hotel voila 2*, desi in mail nici macar nu au specificat ca acest hotel era de 2*, noroc ca stiam ca au 2 hoteluri unul de 3* si unul de 2*, foarte suparata am sunat la receptia hotelului unde am intrebat de ce ma cazeaza la hotelul voila de 2* si nu unde am facut eu rezervarea respectiv la caraiman 3*. mi s-a spus ca nu mai sunt camere libere la caraiman si ma vor caza la voila, deci mai mare nerusinare si lipsa de profesionalism nu am intalnit niciodata. ce m-a deranjat foarte mult a fost faptul ca in mail imi puteau scrie ca de fapt nu sunt locuri libere la caraiman si ca mi se ofera un loc la hotel voila, ei au preferat sa scrie (atasez confirmarea rezervarii:

"Buna ziua,

Va multumim pentru interesul acordat Hotelului Caraiman – Voila Mamaia. In urma solicitarii dvoastra va confirm rezervarea la Hotel Voila Mamaia. Aveti acces gratuit la piscina, internet wifi gratuit si un voucher restaurant cu -10%discount. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati."

din acest mail am inteles ca mi se face o reducere de 10% pentru ca "isi respecta foarte mult oaspetii", nu pentru faptul ca ma cazau la un hotel de 2* desi eu rezervasem la 3*. in concluzie nu merita nici cea mai mica atentie acest hotel, degeaba s-a schimbat conducerea acestui hotel daca se merge pe pacalirea turistilor, e grav ca nu stiu sa isi atraga clientii decat prin minciuna. va dati seama daca ajungeam la hotel si ma trezeam ca ma cazau la 2 stele in conditiile in care am un copil mic de 1 an... tocmai de asta am preferat sa fac rezervare la 3 stele pentru ca am sperat ca sunt conditii mai bune dar sincer nu mai cred ca s-a schimbat ceva daca au recurs la trucuri asa ieftine ca sa "agate" clienti.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
adicad
[26.06.13 08:56:55]
»

revin cu o completare, ca sa vedeti cat de seriosi sunt, observ ca a mai primit o stea acel hotel voila, dupa o simpla verificare atat pe site-ul hotelului caraiman cat si voila se observ foarte clar o diferenta de preturi desi ambele au 3 stele, 2 nopti la hotelul voila in perioada 12-14 iulie costa 60 euro iar la caraiman 107 euro, deci foarte interesant... fac rezervare la caraiman si mi se cere 107 euro pt 2 nopti apoi rezervarea imi este facut pe voila si mi se ofera un voucher restaurant de 10% discount. daca as fi vrut hotelul voila as fi rezervat direct pe site la hotel asa ca ce s-au gandit domnii ca platesc 107 euro pt caraiman dar stau la voila unde de fapt costa 60 de euro, asa se fac afacerile in ziua de azi. va multumesc frumos pentru profesionalism, va luati clientii drept prosti.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
danamandache
[09.07.13 23:06:20]
»

Sa inteleg ca eu daca am castigat unul din vouchere, voi fi cazata la cel de 3 stele pt a testa conditiile?!

Oricum multumesc pt premiul oferit atat familiei AFA, dar si celor ce au oferit premiul!

pink
[18.07.13 14:58:34]
»

Anul trecut la jumatatea lunii iunie am mers un week end prelungit la Caraiman. Ce conditii am putut gasi acolo, de cosmar!! Doua stele era mult fata de ce oferea acea camera. Baia ingrozitoare, nu iti doreai sa stai prea mult la dus, toaleta la fel... groaznic, mai cu seama ca aveam si copilul de 2 ani jumate cu noi!

Geamurile scorojite cu tamplaria aceea de lemn, mobilierul si praful de pe jos...

AC-ul montat in tamplarie zornaia de zici ca isi lua zborul si urmau sa cada geamurile.

Singurul lucru acceptabil a fost lenjeria, care era curata.

Desi hotelul era prezentat cu piscina cand am ajuns acolo ne-au spus ca nu au asa ceva .

Noi am stat in corpul de hotel din stanga intrarii, pt ca de la receptie ne-au spus ca rezervarea noastra nu este in partea din dreapta, unde inteleg ca erau camere renovate, chiar si holurile artau mai bine...

Restaurant nu exista, era in paragina tot.

Anul asta vad ca s-au facut imbunatatiri, evident ca pozele sunt intotdeauna din cele mai aratoase camere.

Daca intr-adevar conditiile sunt ca cele din pozele postate de utilizatorul hotel caraiman, ar fi minunat, de laudat.

De apreciat ar fi si comentarii ale turistilor care au gasit conditiile imbunatatite, daca exista piscina.

Nu prea inteleg care este corpul cu Voiila 2* si care Caraiman 3*, poate ne lamureste cineva.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
madaht
[06.08.13 16:59:16]
»

@Djbobo: a intrat si se vede. Eu am stat doar la patru si cinci stele prin alte tari... dar a fost ok si aici. Si au amenajat fain locul ala de langa lac, s-a distrat copilul meu. Ma rog, daca era ceva... rapid mergeam la alt hotel... camera mea a fost 7205

danamandache
[06.08.13 17:15:00]
»

@pink: hotelurile sant clasificate acum ca avand 3stele amandoua, numai ca eu am stat la Voila iar camerele nu aratau de 3stele in timp ce la Caraiman am inteles dintr -un review citit astazi, camerele au fost modernizate si arata foarte bine, piscina exista si este foarte curata, gradina bine intretinuta, restaurantul Voila foarte bun cu preturi decente, modernizarea camerelor din Voila ar fi inca un mare pas inainte pt acest complex, dar sant sigura ca se va face cat de repede.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adicad, danamandache, Djbobo*, madaht, pink, Radu
Alte impresii din această RUBRICĂCaraiman Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.12480497360229 sec
    ecranul dvs: 1 x 1