ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.09.2018
DE Paty
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.09.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 8 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
81.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 13 MIN

Peste așteptări!

TIPĂREȘTE

Sunt ani buni de când am ales să mergem la mare la începutul lui septembrie. La început a fost o decizie luată din rațiuni financiare, prețurile extrem de accesibile din programul „Litoralul pentru toți” fiind foarte tentante. Ulterior însă, am ajuns să apreciem atât de mult beneficiile acestei perioade – liniștea, lipsa aglomerației, soarele blând de septembrie – încât acum nimic nu ne-ar convinge să alegem o altă perioadă a anului. Ba chiar am alege a doua săptămână din lună – asta dacă marea majoritate a hotelurilor nu ne-ar sabota prin decizia de a se închide după prima săptămână de septembrie.

Prima dată când am plecat prin „Litoralul pentru toți” (acum 10 ani) am ales hotelul Amfiteatru din Olimp. Nu mai fuseserăm niciodată acolo, dar știam de complexul respectiv și de renumele lui de la părinți. Știam că pe vremuri fusese perla litoralului și că era extrem de greu, dacă nu imposibil, pentru un român de rând să ajungă să fie cazat acolo. La momentul la care am fost noi, însă, se știa că hotelurile erau într-o stare nu foarte fericită, așa că am plecat de acasă cu convingerea că va fi o experiență pe care nu o vom repeta. Acolo însă ne-am schimbat complet convingerea, pentru că pur și simplu ne-am îndrăgostit de stațiune și de hoteluri. La Amfiteatru am reușit să prindem doar de două ori bilete. De cele mai multe ori în acești ani, hotelul se închidea la 1 septembrie, așa că singura opțiune pentru noi rămânea Hotelul Belvedere, clar inferior din punctul de vedere al condițiilor de cazare. Însă priveliștea și plăcerea inegalabilă de a ne trezi dimineața în zgomotul valurilor pentru a vedea soarele ieșind din mare au compensat de fiecare dată, așa că am revenit iar și iar (cu două excepții în acești zece ani – o dată am fost la Aurora, în Mamaia, iar a doua oară la Cristal, în Cap Aurora), convinși că acela este locul perfect pentru noi. Dacă nu am scris niciodată un review, a fost din convingerea că aș fi extrem de subiectivă și n-aș fi vrut să am pe conștiință vreun turist dezamăgit.

Cum anul acesta niciunul dintre cele două hoteluri nu a mai fost deschis, am fost nevoiți să ne reorientăm. După ce am apelat la ajutorul colegilor de pe AFA (cărora le mulțumesc încă o dată pe această cale) și după o lungă analiză în familie pentru a alege varianta cea mai potrivită pentru gusturile noastre – aparent, foarte simple, pentru că, în fond, nu ne doream decât un hotel cu vedere la mare și nimic altceva, dar, paradoxal, foarte complicate, pentru că am constatat că deși nu ne dorim prea multe, e foarte greu de găsit ceea ce vrem noi ???? – am ales Hotelul Opal din Cap Aurora. În Cap Aurora am mai fost și în trecut, când am stat la Hotel Cristal -vezi impresii (de care am fost foarte încântați și despre care am scris la vremea respectivă pe AFA – în caz că vă întrebați, singurul motiv pentru care nu l-am ales și acum a fost faptul că nu prea are vedere la mare), așa că știam deja la ce să ne așteptăm de la stațiune.

Am făcut rezervarea pe Booking la începutul lui august, pentru o cameră superioară cu vedere la mare. Nu mi s-a solicitat avans, însă la condiții scria că, în cazul în care renunț la rezervare după data de 25, va trebui să plătesc echivalentul primei nopți de cazare. La momentul rezervării, am trimis un mesaj la recepție, întrebând dacă mi se poate garanta o cameră la un etaj superior, cu vedere la mare, acesta fiind singurul aspect care mă interesa. Spre surprinderea mea, am primit răspuns în mai puțin de jumătate de oră (prima bilă albă!), în care mi s-a promis o cameră la etajul 7, central, cu vedere la mare. Am răspuns că, în condițiile acestea, rezervarea este fermă și, dacă este nevoie, pot plăti un avans. Mi s-a răspuns (din nou, foarte repede) că nu este nevoie, plata integrală urmând să se facă la cazare. Pe data de 26 august, am fost sunată de la recepție, pentru reconfirmare.

Prezentare generală

Hotelul este situat chiar la intrarea în Cap Aurora, făcând corp comun cu hotelurile California, Cristal și Topaz și fiind cel mai impunător și mai vizibil dintre ele. În imediata vecinătate se află hotelurile Capitol, Rio, și Delta din Jupiter și Mera Onix din Cap Aurora. Există câteva golfulețe în apropiere, unde se poate face plajă (sunt chiar și șezlonguri de închiriat), însă intrarea în apă este cu pietre și nu sunt prea mulți care se aventurează. Zone cu plajă ok sunt cam la 20 de minute de mers lejer în oricare dintre direcții, în funcție de preferințe – spre Jupiter este plaja mai bună, dar mai aglomerată și cu (prea) multe șezlonguri (cei care își doresc să facă plajă pe cearceaf vor găsi cu greu un loc bun); spre Venus este mai multă liniște și mai puține șezlonguri, dar e mai greu de găsit o zonă fără bolovani în apă. Undeva în vecinătatea plajei Mera Onix este o zonă bună pentru intrare în apă. O plajă într-adevăr bună din toate punctele de vedere este în zona Perla Venusului/Europa FM, dar este prea departe (aproximativ 40 de minute de mers pe jos).

Hotelul are 216 camere duble, 150 dintre ele având vedere la mare (nu neapărat și spre răsărit), și 15 apartamente, toate cu vedere spre mare.

Camerele duble sunt de două tipuri – standard (la etajele 4,5, 6) și superioare (etajele 1,2, 3,7 și 8), diferența dintre ele (reflectată și în preț) fiind starea băilor (renovate sau nu).

Apartamentele au living (cu canapea extensibilă), dormitor (cu pat matrimonial) și două balcoane.

Parcarea este destul de încăpătoare (nu acoperă necesarul celor peste 200 de camere, dar cu siguranță este peste medie) și mai are avantajul că este păzită zi și noapte.

Hotelul are, de asemenea, restaurant propriu, 4 săli de conferințe, teren de tenis și loc de joacă, dar și o grădină interioară pe care o împarte cu hotelurile California și Cristal și care ar fi superbă dacă ar fi puțin mai bine îngrijită (am văzut-o într-o stare mai bună în 2012, când am fost cazați la Cristal). Opalul nu are piscină proprie, dar doritorii pot intra la piscina Hotelului California, contra sumei de 30 de lei pe zi.

NB: Cum am văzut că pe site sunt multe impresii negative referitoare la acest hotel, vreau să subliniez că impresiile de mai jos se referă la condițiile găsite de noi în prima săptămână de septembrie (2018) în camera 715 (cameră superioară cu vedere la mare).

Prima impresie

Am ajuns la hotel în jurul orei 11 (deși cunoaștem și, în general, acceptăm politica de cazare a hotelurilor, soțul meu nu suportă să iasă din București mai târziu de ora 7.30 dimineața, indiferent unde pleacă). La recepție ni s-a spus că ne pot da o cameră în jur de ora 14-14,30 (ceea ce era rezonabil – ora oficială de cazare este ora 18, dar ni s-a spus încă de la rezervare că, cel mai probabil, în jur de ora 15 ne putem caza). Am ieșit, așadar, la o scurtă plimbare prin împrejurimi – ocazie cu care am constatat că aproape toate locurile de parcare ale hotelului, care nu sunt puține, sunt ocupate (și așa au rămas până aproape de plecarea noastră). De altfel, soțul meu a găsit destul de greu un loc de parcare, de unde nu a mai scos mașina până la plecare. La ora 13 am primit un telefon, prin care eram anunțați că ne putem prezenta la recepție pentru cazare. Ceea ce am și făcut. Fiind destul de aglomerat la recepție, doamnele ne-au dat cheia și telecomenzile și ne-au spus că putem face plata mai târziu. Cred că este primul hotel (din experiența mea) unde nu ni se cer banii în momentul cazării.

Camera

Camera 715 este situată la etajul 7, pe aripa cu vedere către piscina Hotelului California. Este una dintre camerele superioare. Are o priveliște minunată spre mare și spre stațiunea Saturn, dar, deși în mintea noastră vedere spre mare = vedere spre răsărit, din cauza stilului arhitectural aparte al acestui hotel, din camera noastră nu se vedea și răsăritul. Asta e, mi-am spus, un motiv în plus pentru o plimbare pe plajă în zorii zilei. Camera este destul de mare, curată, cu mobilă din pal relativ nouă, mochetă nouă, aer condiționat, televizor (LCD, dar cu diagonală mică), frigider tip minibar, un dulap destul de încăpător, dar și un cuier destul de mare pe hol. În cameră există semnal Wi-Fi, dar destul de slab (merge pentru verificarea e-mail-ului sau a notificărilor/mesajelor de pe rețele sociale, dar nu și pentru videoclipuri sau filmulețe). Semnal bun este în spațiile comune ale hotelului (recepție, restaurant etc.)

Camera are o baie micuță, dar renovată, fără cabină de duș – zona dușului este cât jumătate din baie, pe lungime, fiind separată printr-o bordură îmbrăcată în gresie și având scurgerea în pardoseală. Mie, personal, îmi plac mai mult aceste băi. Avantajul, în cazul de față, este construcția suficient de înclinată a podelei, astfel că apa care trece dincolo de zona dușului nu rămâne prea mult timp pe podea după baie. Dezavantajul băii de la Opal este lipsa unui sistem de ventilație.

Mai deranjant însă este balconul foarte îngust. Cele două scaune de plastic încap tocmai bine cât să nu împiedice deschiderea plasei de țânțari mobile de la ușa balconului și să lase liber spațiul din dreptul unității AC, amplasate pe podeaua balconului (neinspirată idee!). Deci prea mult spațiu de manevră sau de confort nu există. Pe de altă parte, e mult mai bine decât deloc (personal, nu suport hotelurile fără balcon, în special la mare).

Lenjeria de pat a fost schimbată la 3 zile (de două ori pe parcursul șederii noastre – mai des decât ar fi fost necesar, după părerea mea), iar prosoapele la fel. Probabil ar fi fost schimbate și mai des, la cerere, dar noi aveam prosoape și de acasă, așa că abia dacă am apucat să le folosim pe cele de la hotel înainte de a fi schimbate. Nu știu să spun dacă s-a folosit aspiratorul în cameră (nu bag mâna în foc nici că da, nici că nu) – personal, am obsesia de a nu intra cu nisip în cameră când venim de la plajă. În plus, mocheta este destul de pestriță și nu am stat să analizez cu lupa. Tot ce știu este că a fost suficient de curat încât să nu simt câtuși de puțin un disconfort din acest punct de vedere.

Personalul de serviciu intră zilnic să ridice gunoiul și, la nevoie, să suplimenteze hârtia igienică. Consumabilele (șampon/gel de duș, săpun, cască de baie, șervețele umede) nu le-am folosit, deci nu știu să spun dacă se suplimentează sau nu pe parcursul sejurului.

Micul dejun

La momentul rezervării, puteam opta pentru cazare cu pensiune completă. Tarifele pentru mese erau de 37 lei/pers. pentru micul dejun, respectiv 51 lei/pers. pentru fiecare dintre celelalte două mese ale zilei (toate mesele fiind servite în regim de bufet suedez). La recepție, prețurile sunt ceva mai mici. Inițial, am optat doar pentru cazare. În general, indiferent unde mergem în concediu, nu optăm pentru pensiune completă, pentru că nu ne dorim să fim condiționați nici de programul de masă, nici de meniul restaurantului respectiv, mai ales dacă nu cunoaștem localul. La recepție, am hotărât să optăm pentru mic dejun inclus, ca să scăpăm de grija primei mese a zilei înainte de a pleca la plajă.

Nu ne așteptam la cine știe ce – cam știm ce înseamnă un mic dejun, fie el și bufet suedez, la 3 stele, mai ales la un hotel de asemenea dimensiuni, care pune, de regulă, accentul pe cantitate, și nu pe calitatea produselor. Așadar, nici nu am avut de ce să fim surprinși într-un fel sau altul. Produsele erau proaspete, dar dintre cele mai ieftine, destul de variate ca gamă, dar nu și de la o zi la alta: cașcaval, parizer/șuncă, crenvurști, ouă fierte, ouă ochiuri/omletă, cârnăciori/bacon prăjit, două tipuri de brânză, brânză topită, ardei gras, roșii, castraveți, iaurt, cereale, cremă de ciocolată, cozonac (genul ieftin de supermarket), chec, unt, gem, miere, cafea, ceai, sucuri din gama Pepsi sau suc de portocale, toate la dozator. Acolo unde vedeți liniuța oblică în enumerarea de mai sus înseamnă că într-o zi era o variantă, iar în ziua următoare cealaltă variantă, mereu în aceeași combinație. De remarcat la micul dejun au fost pâinea cu semințe (am găsit în fiecare zi la prima oră, nu știu dacă era și mai târziu) și salatele – într-o zi salată de crudități, iar în ziua următoare salată orientală – singurele care ieșeau din tiparul sec al micului dejun.

Personalul

Un mare plus al acestui hotel. Începând cu personalul de la recepție (doamne foarte amabile, zâmbitoare, gata mereu să ne ajute cu informațiile dorite – și am tot avut de întrebat!) până la personalul de serviciu (genul discret, dar eficient – nu ne-am întâlnit decât în ultima zi, la plecare, dar nici nu ne-a lipsit nimic pe parcurs).

Foarte plăcut surprinși am fost și de personalul de la restaurant – o parte din el alcătuită din elevi aflați în practică. Angajații erau extrem de eficienți, în condițiile în care restaurantul era plin chiar de la prima oră. Nicio față de masă nu era murdară, iar dacă se întâmpla vreun accident, fața de masă respectivă dispărea cât ai clipi, apărând în locul ei una imaculată. Produsele se suplimentau în permanență, iar farfuriile sau ceștile goale dispăreau de pe masă imediat.

Concluzii

Nu, nu am găsit încă hotelul perfect (de fapt, am ajuns împreună cu soțul meu la concluzia că nimic din ce am văzut și trăit nu se poate compara cu experiența vacanțelor anterioare din Olimp). Însă judecând lucrurile prin prisma a ceea ce ne dorim noi de la un hotel, Opal are aproape toate datele necesare pentru a intra pe lista noastră de hoteluri preferate (cumulând toate detaliile povestite mai sus). Nu știu dacă aș mai opta a doua oară pentru micul dejun și aș încerca o cameră la același etaj, dar care să aibă, în același timp, și vedere către răsărit.

În rest, pot spune că anul acesta a fost cel mai aglomerat din experiența noastră de litoral la început de septembrie. Cu siguranță, la acest lucru au contribuit și voucherele de vacanță, dar și dorința hotelierilor de a compensa cumva păguboasa lună iulie a lui 2018 prin prelungirea sezonului (în stațiunile din sud sezonul se cam încheia în jur de 5 septembrie). Deși per ansamblu n-a fost tocmai rău, ne-am amintit cu o oarecare nostalgie de sezonul din 2009, când mașina noastră rămăsese aproape singură în parcarea de la Amfiteatru, când pe 4 septembrie se închiseseră aproape toate terasele din Neptun (noi având bilet până pe 10 septembrie) și am avut șocul cel mai mare când am realizat că toate farmaciile urmau să se închidă cu câteva zile bune înainte de plecarea noastră!

Din contră, anul acesta pe 7-8 septembrie Jupiterul era foarte animat, suficient de aglomerat încât să fii nevoit să cobori de pe trotuar pentru a-i depăși pe turiștii aflați în căutare de bunătăți sau suveniruri pe la diverse tarabe. Cea mai enervantă, de departe, a fost poluarea fonică – genul cinci melodii, de la cinci terase diferite aflate la câțiva metri una de alta. Motiv pentru care m-am felicitat încă o dată că nu am ales un hotel din Jupiter (deși eram foarte tentată). Minunata senzație de liniște pe care o aveam în fiecare seară când intram în parcarea Opalului, după ce traversam haosul din Jupiter, e greu de descris în cuvinte.


[fb]
---
Trimis de Paty in 20.09.18 02:06:37
Validat / Publicat: 20.09.18 06:33:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.

VIZUALIZĂRI: 3344 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Paty); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P21 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19550 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [20.09.18 06:32:21] »

    Poți acorda o notă pentru plajă și mare?

    Paty [20.09.18 06:44:17] »

    @webmasterX: N-aş fi vrut... Scade mult nota hotelului şi e păcat. Dacă trebuie, e mai puţin decât satisfăcătoare. Practic, nu se poate face plajă în apropierea hotelului. Sau, mă rog, nu se poate face DECÂT plajă, iar asta numai şi numai din comoditate. De intrat în apă, nu recomand.

    webmasterX [20.09.18 07:35:08] »

    @Paty: Mulțumesc, am adăugat în caseta tehnică acest detaliu foarte important pentru un hotel la malul mării.

    Și n-a scăzut cu mult nota hotelului

    Paty [20.09.18 07:38:15] »

    @webmasterX: Pentru puţin! Ce-i drept, aşa este, era necesară.

    webmaster [20.09.18 09:00:45] »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    rentea [20.09.18 09:35:36] »

    @Paty: Si noi am stat aici acum vreo 2 ani parca (am scris un review in acest sens) in care am subliniat ca este un hotel bun, unul care nu iti inseala asteptarile. Atat timp cat ele sunt calibrate corespunzator. Vederea superba la mare direct din camere face toti banii si compenseaza conditiile proaste de mic dejun sau baine nu tocmai aranjate.

    Este foarte bun pentru o escapada romantica, pe bani (foarte) putini... poate nu tot timpul sunt fonduri disponibile pentru 5 stele, lux sau alte chestiuni asemanatoare.

    Nu il recomand insa pentru concedii lungi, cu copiii.

    Paty [20.09.18 09:53:50] »

    @rentea: Perfect de acord cu prima parte a comentariului. Şi într-adevăr, nu este tocmai un hotel potrivit pentru o vacanţă cu copiii, în primul rând din cauza plajelor. Cu toate acestea, erau mulţi părinţi cu copii mici la hotel în perioada în care am fost noi.

    Pe de altă parte, nu ştiu dacă Opalul se încadrează la categoria bani (foarte) puţini. Dar cred că pentru perioada aleasă de noi a fost un raport preţ-calitate destul de corect.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    rentea [20.09.18 10:23:01] »

    @Paty: da, chestiunea legata de pret e subiectiva, insa imi aduc aminte ca am platit putin atunci cand am fost... preturile poate s-au mai majorat intre timp, plus ca depinde foarte mult si de perioada, eventualele promotii etc

    Si eu am vazut multi parinti cu copii acolo si nici acum nu imi dau seama de ce s-au dus tocmai la H. Opal

    cristina47* [20.09.18 23:52:01] »

    Si mie, mi-a placut foarte mult la Amfiteatru. Nu cred ca vom mai pupa noi hotelurile acelea, in viata asta. Panoramic era terminat cu totul. Amfiteatru si Belvedere mai puteau continua. Insa, statiunea Olimp, in general, era lasata in paragina. Acolo, va pune labuta cine trebuie. Si sta la cotitura, si asteapta.

    Ati ajuns, pana la urma, la plaja din Saturn? Cea de langa Hotelul Hora?

    Fotografiile facute la malul marii, sunt superbe. Culmea! mai ales cele cu pietre! Si cu pasari.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Paty [21.09.18 08:01:41] »

    @cristina47: Nu am mai reușit să ajungem la Saturn de data aceasta, dar avem în plan cel puțin o vizită la anul. Acum, că am reușit să excludem de pe listă alte variante (Venusul, de pildă), ne-a mai rămas de explorat Saturnul. Și mai avem pe lista de explorări zona hotelului Lido, din Mamaia, cum ne-a recomandat @cris1982. Nu ne-am aventurat niciodată până acolo, dar după recomandarea primită am studiat problema mai în detaliu și sună interesant. Așadar, lista de opțiuni s-a redus foarte mult față de momentul la care am pus întrebarea aceea pe AFA.

    Cât despre Amfiteatru... Da, și noi vom rămâne cu nostalgia asta. Am trecut pe acolo în vacanță (nu ne-am putut abține, ne lipsea teribil aerul de Olimp) și am constatat că se lucra la Panoramic, iar la Belvedere, în extrema dinspre Majestic era ceva moloz strâns pe balcoane. Semn că s-au început lucrările. Eu zic că e un lucru bun, Panoramicul nu cred că mai rezista mult în starea de degradare în care ajunsese. Ce-i drept, și eu cred că pentru noi s-a încheiat o epocă. La poziția privilegiată pe care o are complexul, cel mai probabil va depăși scorurile Merei, pe care nu ni le permitem. Prefer să stau 10 zile la un hotel mai modest decât 3 la un all inclusive cu pretenții. Dar tot cred că e un lucru bun că hotelurile nu au fost lăsate să se dărăpăneze de tot. Pe mâna fostului proprietar, nu mai aveau nicio șansă!

    Iar apropo de Olimp... Sunt convinsă că după redeschiderea complexului se vor schimba multe și nu neapărat în bine, din păcate.

    Da, pozele cu pietrele au ieșit surprinzător de bine.

    Paty [22.09.21 23:14:03] »

    Revin, după 3 ani, cu câteva completări:

    Am revenit la acest hotel în 2019 și 2021. Dacă în 2019 lucrurile nu au fost prea diferite (cu excepția procesului de rezervare, care nu a mai decurs la fel de simplu, deși pașii au fost aceiași), în 2021 lucrurile s-au mai schimbat și nu întotdeauna în bine.

    Precizare: detaliile de mai jos se referă la camerele superioare cu vedere la mare.

    PLUSURI:

    - Interesul pentru un oarecare grad de confort al turistului. Camerele superioare au fost renovate din nou, cu parchet, mobilier și accesorii de calitate; TV nou, cu diagonală ceva mai mare decât mi-l aminteam; semnalul Wi-Fi este mult mai bun în camere, comparativ cu dățile trecute.

    - După renovare, băile au fost prevăzute cu sistem de ventilație

    - Scaunele de plastic din balcon au fost înlocuite cu scaunele care se aflau în camere în sezoanele trecute (acum, în camere, în locul respectivelor scaune este un fotoliu mare, extensibil). Balcoanele au fost prevăzute cu uscătoare de rufe. Puțin cam înghesuite în spațiul acela mic, dar extrem de utile.

    - Grădina din spatele hotelului (ieșirea către plajă) este îngrijită, udată zilnic; anul acesta a apărut și un duș la intrare, numai bun pentru îndepărtarea nisipului de pe picioare.

    MINUSURI:

    - În cameră nu există cuier și nici agățători. Nu ai unde agăța o haină sau un prosop, nici măcar în baie, ceea ce creează un disconfort. Tot așa, nu există suporturi pentru săpun, șampon, diverse consumabile de baie.

    - Baia a fost renovată foarte frumos, dar deloc practic. Zona destinată dușului este prevăzută cu geam doar pe jumătate. Când folosești difuzorul de duș, este imposibil să nu uzi zdravăn gresia din afara spațiului. Am fost nevoiți să folosim prosoapele mici, pentru picioare, pentru a mai atenua micile inundații. Bateria de la chiuvetă este așezată lateral (cam în dreptul orei două, dacă ne imaginăm un cadran de ceas) și are gâtul foarte scurt, motiv pentru care apa curge mai mult în afara chiuvetei.

    - De-a lungul unui sejur de 7 nopți, lenjeriile de pat nu s-au schimbat nici măcar o dată. În ceea ce privește prosoapele, de la hotel nu am folosit decât prosoapele de picioare (așa cum am spus mai sus), iar acestea au fost schimbate zilnic.

    - Tonul mesajelor scrise pentru turiști în diverse locuri - în lift sau pe plaja pe care Opalul o împarte cu alte cinci hoteluri. Nu mă îndoiesc că există turiști cu tot felul de comportamente indezirabile. Dar tonul pe care sunt scrise mesajele, precum și numărul lor îi creează un sentiment neplăcut chiar și turistului care nu are motive să se simtă cu musca pe căciulă.

    - Nu în ultimul rând, PERSONALUL. Personalul din anii anteriori a fost schimbat. Angajații de acum sunt mult mai acri, indiferenți, amabili doar de nevoie, parcă evită în permanență întâlnirile cu turiștii (de altfel, cu excepția orelor de cazare/decazare, personalul de la recepție stă mai mult în biroul despărțit printr-un geam de zona recepției propriu-zise. Pe etajul la care am stat era o singură femeie de serviciu, aceeași în fiecare zi, în condițiile în care etajul era destul de aglomerat. De aici, probabil, și atitudinea mereu plictisită. Înțeleg că era final de sezon (am fost chiar în ultima săptămână înainte de închiderea hotelului), dar cam la fel a fost și în anii trecuți, iar situația era cu totul alta. Dacă ar fi să dau o notă personalului, de această dată nu aș da mai mult de 40%.

    La celelalte note nu am nimic de modificat.

    De data aceasta, nu am avut servicii de masă incluse. A fost parțial alegerea noastră, parțial alegerea hotelului, care mai oferea micul dejun doar în prima parte a sejurului nostru.

    Voi atașa și poze pentru exemplificare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterX [23.09.21 08:12:18] »

    @Paty: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    Paty [23.09.21 12:54:03] »

    @webmasterX: Ok, voi reveni cu un review nou imediat ce îmi permite timpul. Mulţumesc! ????

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cristina47*, Paty, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂOpal Hotel [Cap Aurora]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.079302072525024 sec
    ecranul dvs: 1 x 1