ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.08.2016
DE SavI
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 06.08.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
4 AD. + 1 COPII -- v: 14

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Dezamagire totala la Hotel Olimp in Jupiter

TIPĂREȘTE

Vara trecuta am petrecut un sejur placut, de neimaginat si neuitat in Romania, pe litoral, la Steaua de Mare in Eforie Nord. Asadar, acolo unde se vrea, se poate - felicitari.

Cu gandul la vara trecuta, am cumparat un bilet “all inclusiv” la hotel Olimpic in Jupiter pentru perioada 31 iulie - 6 august 2016, inca din luna ianuarie, in cazul de fata 2360 Lei pentru doua persoane si alti 3540 lei pentru doi adulti si un copil de 14 ani.

Surprizele neplacute s-au tinut lant de la cazare pana la sfarsitul sejurului si spre dezamagirea noastra si a majoritatii turistilor cazati in hotel.

Povestea ce urmeaza este 100% adevarata si probabil ca unii dintre cei ce vor citi si au fost in aceeasi perioada in hotel, se vor regasi in scenele descrise.

Renovat pe dinafara, hotelul da speranta imaginatiei turistului inainte sa-i calce pragul gandind la un sejur de neuitat.

Ajuns in sala mare de la intrare, ne-am fi asteptat ca cel putin in varful de sezon, doua posturi sa fie active la receptie, cel putin in miezul zilei cand forfota turistilor este pe masura asteptarilor, ca un semn de bun augur pentru turismul romanesc. Nicidecum, tanara receptionera, placuta vederii si amabila, “tine in spate” o doamna ale carei atributii, am aflat mai tarziu, sunt cu totul altele si care mai mult incurca decat ajuta (impresie personala).

Intr-un sfarsit, primim o camera dubla si pana sa fie camera cu 3 paturi aranjata pentru noii oaspeti, urcam la etajul 3 sa ne tragem sufletul dupa 4 ore de drum, fiind ora 5.00 dupa amiaza. Gasim in camera un miros acru de mucegai si bine'nteles cautam la baie daca nu cumva de acolo vine mirosul patrunzator, cum se mai intampla. Surpriza este placuta caci baia, desi nu foarte spatioasa, ofera o imagine si un miros agreabil. Neplacut si mai tarziu reprosat receptionerei a fost faptul ca in baie era doar un sapunel si un pliculeţ de sampon de unica folosinta (toti turistii pe care I-am intrebat ulterior au confirmat). Nu valoarea unui sapun sau sampon conteaza, ci perceptia turistului onest care a platit pretul cerut si egal pentru fiecare membru si care dupa o baie pe seara, in marea numai buna de balaceala, constata cu surprindera ca trebuie sa-si ceara drepturile sau sa taca (cum multi au ales) si sa-si cumpere un sapun de la colt. Ce poate fi mai neplacut pentru un turist decat sa vada ca-i "tras in piept" cu tot ce se poate.

Intrebam pe hol camerista de serviciu, care tocmai aranjase o camera alaturata si care ne raspunde nevinovat, ca si restul camerelor alaturate sunt la fel si trebuie aerisit si ca a primit ordin sa puna in camera un sapunel si un sampon de unica folosinta.

Nu stim adevarul despre miros, dar in cea de-a doua camera pentru trei personae primita mai tarziu la primul etaj, atmosfera a fost placuta, fara reprosuri majore insa acelasi "un sapun si un sampon de unica folosinta" de data aceasta la 3 persoane si lenjeria lipsa de unde se vede grija pentru turist care daca a venit anul acesta nu mai este nevoie de el si anul viitor pentru ca sunt si asa destui, pare-se. Oricum de retinut este ca lenjeria de pat si prosoapele nu s-a schimbat decat dupa 3 zile cu mari insistente si ne intrebam daca servciul pe camera a fost pentru 3 stele sau stelele erau de mult apuse.

Dupa incercarea continua de a aerisi camera, mergem sa-i explicam receptionerei pe care o rugăm sa confirme cu camerista referitor la mirosul persistent, dar fara rezultat, asa ca a trebuit sa-l suportam fara sa ni se ofere alternative.

Increzatori in spusele cameristei incercam sa aerisim atat cat se poate pe canicula de afara dar mirosul a continuat sa persiste pana la sfarsitul sejurului.

Intre timp, in incercarea de a raci o sticla de apa, deschidem minibarul si un miros greu de descris intareste pe cel existent. Se vede de departe ca nu fusese curatat dupa cei ce-si petrecusera sejurul inaintea noastra, dar consideram rezolvabil si incercam sa-l aerisim si sa-l curatim cu ce avem la indemana, nu cu mult succes pentru ca mirosul era deja impregnat.

Micul dejun rezonabil, insa surprizele au venit cand pentru un pahar din plastic de 200 ml cu apa, suc sau bere ori pentru o cafea a trbuit sa venim de pe plaje in restaurant, pentru ca afara nu a fost amenajat nici un fel de bar pentru clientii “all inclusiv” desi exista unul foarte putin folosit de clientii fara “all inclusiv”. Situatia fiind neplacuta pentru turistii care trebuiau sa strabata barul de zi, holul si restaurantul de la un capat la celalalt pentru un pahar de orice: apa, suc sau cafea. In prima zi, in incercarea de ai explica sefului de sala ca nu-i bine asa si trebuie sa scoata barul pentru “all inclusiv” afara din restaurant a intervenit un personaj interesant, care pe banii nostrii ne-a facut, “cocalari”, “jegosi” si “cersetori” dupa ce asa cum v-am scris mai sus am platit in avans. Nici nu mai sti daca sa spui "asta-i tara mea" din cauza unor oportunisti, cum ar fi "Pepi", numele asa zisului administrator care a intervenit in discutia cu seful de sala, pentru ca refuz sa cred ca poate fi proprietarul, care nu are nici cel mai elementar respect fata de cei care-i calca pragul si au platit pretul cerut cu mult timp inainte. Un vocabular greu de descris si o atitudine care nu are ce cauta in acest segment de activitate.

La masa de pranz trebuia sa-ti incerci dibacia in a ghici ce fel de supa sau ciorba poate fi in oale pentru ca s-a dovedit imposibil ca administratorul Pepi, cu respectul ce s-ar fi cuvinit clientilor, sa dea ordin sa se puna o mica eticheta cu felul din vase.

Timp de 6 zile meniul a fost identic, nimic nou, cate 3 feluri pentru fiecare tip, aceleasi.

Sa “prinzi” o prajitura sau un fruct a reprezentat o mare provocare, fructele fiind in 3 boluri de 2 L cocoţate pe una dintre vitrine incat copii si multi dintre adulti trebuiau sa cotrobaie cocotati printre cele cateva fructe din vas, care se terminau aproape instant si mai apareau altele dupa 20-30 minute, tarziu si spre dezamagirea turistilor. Neplacut pentru turisti, dar de neinteles pentru gazde.

Prajiturile, cateva la numar, se terminau rapid fiind total insuficiente si aduse cateva, 25-30 bucati, incat creau ingramadeala si cu intermitente mari, ca si la fructe, iar majoritatea turistilor au renuntat. Nu mai vorbim de calitate.

Nimic n-ar fi grav daca am fi vazut putina deschidere, dorinta de a imbunatati serviciile, dar mai ales atitudinea celebrului Pepi care a ramas arogant, neprietenos si nepoliticos. Pepi poate fi insa sigur de faptul ca turistii care i-au calcat pragul la "all inclusive" nu se vor mai intoarce, niciodata.

Asa om, asa afacere!


[fb]
---
Trimis de SavI in 21.08.16 14:39:38
Validat / Publicat: 21.08.16 15:14:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1805 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (SavI); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 6 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [21.08.16 15:13:53]
    »

    @SavI: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Vara trecuta am petrecut un sejur placut, de neimaginat si neuitat in Romania, pe litoral, la Steaua de Mare in Eforie Nord.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Gigipopescu
    [22.08.16 09:21:16]
    »

    Adevarul gol golut acests este pe care il prezinta dl. Savi, bataie de joc fata de turisti care au platit cum bine spune in avans, pacat ca se intimpla asa ceva in plin sezon si in loc sa pleci de acolo multumit, pleci cu gust amar, haideti sa facem cumva sa afle cat mai multa lume despre " renumitul" hotel olimpic si sa fuga cat i-or tine picioarele, sa nu-si mai ia si altii teapa de care am avut noi toti "noroc", sa- lasam pe pepi sa-si vada linistit de alte treburi la care se pricepe, ca in afara de a-ti lua banii si a-ti oferi ce vrea el, nu se pricepe. RUSINE. !!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Gigipopescu
    Alte impresii din această RUBRICĂOlimpic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049818992614746 sec
    ecranul dvs: 1 x 1