ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.06.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Pe afara vopsit gardul, inauntru... leopardul

TIPĂREȘTE

Luna trecuta, dupa ce am citit sute de review- uri despre diverse hoteluri de pe litoralul romanesc m- am decis sa aleg hotelul Majestic Jupiter. Mare greseala!!! .

Cand am ajuns, 10.08.2014 era destul de aglomerat, mi s- a spus de la receptie ca pana la ora 17.00 nu voi avea camera, ca asa era scris si in contract, n-am comentat, s- au miscat insa mai repede si in jurul orei 15.00 am putut intra in camera. In tot acel timp am asteptat in gradina hotelului si am inceput sa studiez.

Hotelul a fost renovat doar la fatada, partea dinspre interior arata ca acum 30 de ani plina de muschi de la umiditate, ponosita, gradina nu foarte ingrijita. Cand am intrat insa pe scarile care duceau spre camera... Cred ca nu au mai vazut aspirator de la inceputul sezonului. Mocheta aceea verde este imputita, nu le- a mai ajuns banii de gresie?

Pretul unei camere este exorbitant 300 de ron, in ce se investesc acesti bani? Sigur nu in personal, servicii, sau camere. Cand ajung in dreptul camerei 227 camerista ne ureaza bun venit si parca incerca sa se scuze ca cei dinainte au fost adevarati porci - vezi doamne ce efort a facut sa o aduca in stadiul in care ne-a predat-o.

Cum arata camera? Pai de la intrare un miros greu de canalizare, pe jos doua covorase imbacsite cu nisip, par etc si niste urme de ceva rosu cica oja. Prosoapele si asternutul curate. Tablia patului mai ca statea sa pice, capacul de la wc desfacut, dusul rupt, televizorul avea un tiuit. Problemele cu dusul si capacul le- am rezolvat dupa doua sesizari. Asa ca atunci cand am vazut " efortul" depus de camerista am luat carpe, sano, si m-am apucat de dezinfectat.

La restaurant mancarea este ok, insa seara au o politica foarte idioata dupa mine, asta probabil ca sa le fie mai usor, nu servesc decat gratare cu diverse garnituri, dar nu snitele, cascaval pane sau alte tipuri de prajeli- le-o fi fost mila de fierea noastra. Cu siguranta, nu. Era o politica a lor sa nu te incadrezi nicicum in bonurile valorice pe care le primeai. Locul de joaca la fel de jegos.

Parerea mea ca decat sa investeasca in programe artistice, care au fost ok, nu comentez, ar investi mai mult in curatenie in renovarea lui in totalitate, in curatarea gradinilor, in personal, hotelul nu arata nici pe departe ca unul de 3 stele, pe mine una nu ma intereseaza ca are o piscina cam prea adanca, incepe cu 1,55 m, salon de masaj, baie turceasca care sunt oricum contra cost. Ma intereseaza un loc linistit, curat, mancare buna si ok programul artistic.

Despre plaja, destul de curata, intrare lina, apa mica excelenta pentru copii. Statiunea insa, nu m- a impresionat in mod deodebit, nu exista alei pe unde sa te plimbi, numai chinezarii la orice colt si cam atat. Ce va recomand este sa vizitati herghelia de cai din Mangalia si portul.

In rest, din pacate pentru noi, litoralul romanesc este la pamant in ceea ce priveste domeniul hotelier, nu s- a mai investit nimic din perioada comunista.


[fb]
---
Trimis de Rfelician in 16.08.14 23:30:25
Validat / Publicat: 17.08.14 00:18:13
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.

VIZUALIZĂRI: 1475 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Rfelician); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [17.08.14 00:16:38]
    »

    @Rfelician: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    melena
    [17.08.14 11:04:24]
    »

    Asa cum spuneti si d voastra imi permit sa zic un singur lucru si anume, ACESTA fiind profitul care trebuie sa ajunga pina la anul, bineinteles dupa ce se scad minim de cheltuieli.

    Concedii placute pe viitor si fara nervi!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    melena
    Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03090500831604 sec
    ecranul dvs: 1 x 1