ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.02.2015
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 14.09.12
STATUS: JUNIOR
LUNA
FEB-2015
TIMP CITIRE: 5 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Buna ziua dragi cititori,

De-a lungul experientei mele de doisprezece ani in dezvoltare si administrare de business in domeniul HoReCa iar in momentul de fata angajat fiind al Complexului Turistic Euro-Park, am inteles faptul ca in acest segment de piata cel mai important atribut este satisfacerea clientului, perfectionarea calitatii serviciilor oferite acestuia si transformarea oricarei experiente a clientului intr-o amintire care va fi cu placere povestita de fiecare data cand are ocazia.

Insa am invatat si faptul ca pentru a te putea implica total in atingere acestui obiectiv delicat ai nevoie de turisti cu bun simt care vin hotarati sa se intoarca acasa mai odihniti, mai relaxati, cu bateriile incarcate si cu o experienta placuta, de povestit.

Acest grup, magulit prin parerea de mai jos a doamnei utilizator elenaadriana, probabil membru al grupului, a facut o rezervare prin intermediul unei agentii, a obtinut un tarif decent si un discount de 30% pentru ceea ar fi dorit sa consume in afara pachetului rezervat. De asemenea eu, Angajatul din Bucuresti, prin contractul parafat cu agentia de turism am obtinut promisiunea ca acest grup sa nu introduca in incinta spatiilor comune din complex, animalute de companie si bautura + mancare, productie proprie, ce nu poate fi verificata sanitar veterinar si mai ales fiscalizata. (detin acel contract semnat).

Cand au sosit la complex primul lucru pe care l-au dat jos din masini, dupa evacuarea bagajelor, au fost trei baxuri de apa plata la doi litri, o cantitate impresionanta de palinca si conform relatarilor celorlalti angajati ai complexului, mai multe vedre de vin, deci o cantitate de bautura care, probabil, urma a fi ingerata.

Dupa demonstratia de forta bruta a zeului Bahus, acest grup de turisti inocenti si feciorelnici au coborat la receptie unde au fost intampinati de catre personalul din interior al complexului caruia au inceput sa li se recomande ca Domul Primar X-ulescu, Domnul Avocat, Domnul… Zeu la ale carui picioare trebuie sa te inclini tu angajat marunt si demn de dispret...

Acest grup fragil si plin de bune intentii au realizat check-in-ul si au coborat la masa pregatiti pentru o noapte lunga si inarmati cu artileria Zeului Bahus, descrisa mai sus. Angajatii, stiind politicile de cazare si desfasurarea a unui sejur in cadrul complexului le-au sugerat si i-au rugat umil sa nu consume bautura prorpie in incinta restaurantului pentru ca politicile locatiei nu permit acest lucru. La auzul acestor spuse respectabilii detinatori de functii si titulaturi si-au luat rangul in serios si au precizat ca ei vor consuma acele bauturi indiferent de politicile locatiei iar daca nu ne convine acest fapt ne si inchid complexul pentru ca ei cu asta se ocupa (astfel am aflat si eu ca exista ocupatia de: “Inchizator de Locatii Turistice”), ba mai mult vor sa li se aduca si gheata pentru domolirea gradelor din sticle, astfel fiind posibila ingerarea unei cantitati mai mari de lichid stimulator al lipsei de inhibitii.

Pe scurt dansii au solicitat ca acesti umili angajati ai complexului sa nu mai poata vinde nimic din stocul propriu ci doar sa aduca gheata si sa spele pahare pe cheltuiala complexului, fara niciun fel de incasare care sa contrabalanseze aceste doua servicii firesti unei activitati comerciale in domeniul ospitalitatii.

Angajatii complexului, incercand sa evite o perpetuare a starii de conflict, au acceptat faptul ca acestia, cu o crasa lipsa de bun simt, vor continua sa-si consume bautura productie proprie si au ignorat acea stare de fapt.

Ca o rasplata la adresa umililor angajati, impacati cu propria soarta de a accepta [lipsa de bun simț a] grupului de detinatori de titluri si functii, acestia din urma au stat fara nicio strabatere de constiinta in restaurant pana la ora 03:00 a. m., in conditia in care programul restaurantului este pana la ora 24:00, program care este afisat atat in incinta cat si pe site-ul complexului.

Conform legii eu nu am voie sa public dovezile (sub toate formele lor) insa credeti-ma ca am o oarecare parere de rau fiindca doar asa as putea sa va demonstrez ca acest drept la replica nu este deloc un pamflet ci doar purul adevar in ceea ce priveste acest lipsit de putere (...) grup.

De asemenea draga cititorule vin spre tine cu urmatoarele propuneri:

- fiecare grup sau turist ce doreste sa vina la acest complex, am rugamintea, inainte de a face o rezervare ferma, sa solicite recomandari si va primi o lista foarte lunga cu firme mari, multinationale respectabile, care au tinut evenimente in cadrul complexului, pentru a suna si pentru a discuta direct cu dansii experienta lor in compania noastra. Ganditi-va si tineti cont ca nu aveam cum sa corupem zeci de firme cu sute de oameni sa vorbeasca doar de bine locatia noastra. Insa oamenii de calitate nu se ocupa cu pareri si epistole spumoase pe internet sub ID-uri fara personalitate, tocmai din acest considerent opiniile lor fiind intr-un numar redus pe aceste pagini web dedicate.

- de asemenea invitam fiecare om, posibil turist al nostru, care citeste pe aceste pagini web dedicate impresiilor, si nu ii place ceea ce citeste despre noi, sa solicite, cand are timp si drum pe la aceasta locatie, o zi gratuita in cadrul complexului nostru. Vor avea acces la toate facilitatile noastre gratuit iar rezervarile pentru astfel de zile se vor face in perioadele in care exista si alti turisti in cadrul complexului, in primul rand din cauza costurilor existente sustinerii unei astfel de campanii si in al doilea rand pentru a vedea cum ne comportam si cu ceilalti turisti, nu numai cu dumneavoastra care stim ca sunteti veniti pentru a vedea situatia reala.

Cu o singura intrebare va mai retin atentia:

Ati avut acelasi comportament sau ati incercat vreodata sa intrati cu bautura si mancare in vreun restaurant sau locatie turistica din Olanda, Austria, Germania, Franta, Spania, etc? ... sau ati ales aceste "jalnice locatii turistice din Romania (asa cum le considerati voi detinatori de titluri si functii) pentru ca in alte parti nu va lasa nimeni sa va manifestati (...) sau va trimite acasa la primul semn al incalcarii regulilor casei!?"

Cu drag si multa stima,

“domnul de la Bucuresti” – conform nickname-ului elenaadriana, redactorul impresiei de mai jos.


[fb]
---
Trimis de Euro-Park in 23.02.15 20:03:33
Validat / Publicat: 23.02.15 21:48:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în FUNDATA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2953 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Euro-Park); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8549 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

elenaadriana
[24.02.15 16:44:27]
»

@Euro-Park: Da, frumoasa poveste, mi-a placut lectura. Insa ceea ce faceti dvs acum este sa povestiti relatarile unui tert si nu unele personale.

Am sa incerc sa raspund punctual sa nu divagam de la subiectele semnalate.

1. Am venit cu bautura proprie este adevarat si am spus asta deja, dar si asa consumatia noastra in afara de masa servita care a fost achitata in avans a depasit suma de 1000 lei in mai putin de 48 de ore. Asa ca marfa nu a stat in galantare nevanduta.

2. Noi nu ne-am recomandat cu profesiile noastre ci angajatul dvs umil cum ii spuneti "ne-a verificat" dupa cum s-a pronuntat chiar dansul spunand ca este, citez: "securist de Doribanti", iar daca a vrut sa ne ia peste picior a facut-o doar pentru o mai buna reclama pensiunii dvs... iar daca ne ajuta cu ceva profesiile in aceasta situatie o vom face doar sa relatam printre cunostiinte cat de bine ne-am simtit la dvs.

3. V-a spus oare umila dvs ospatarita cum seara, la ora 22.00 ne anunta ca se ia ultima comanda iar apoi venea cu un bonier pe care erau insirate cu pixul produsele consumate, solicitandu-ne achitarea acestora? Fara bun simt si plini de infatuare cum suntem puteam anunta 112 ca nu ni s-a emis bon fiscal dar nu am facut-o, aveam alt scop, pe care din pacate personalul dvs nu ni l-a putut oferi: acela de a ne relaxa.

Si ce spun eu se poate dovedi dupa ora la care au fost emise bonurile fiscale, de fiecare data dimineata...

4. Am stat pana la 3.00 dimineata nimic mai adevarat! Culmea doar femei care am jucat rummi si nu cei "loviti" de puterea lui Bahus cum spuneti dvs ca eram. Dar daca va amintiti cand v-am sunat puteti spune, ca oricum si asta se poate dovedi printr-un extras de la telefonia mobila... Vineri orele 19.30-20.00, ajunsesem cam de o ora si nu ne venea a crede cum suntem primiti... Deci nimeni nu putea fi considerat in stare de ebrietate, asta am vrut sa arat.

5. V-a relatat oare angajatul dvs de la securitate ca i-am cerut 500 ml de visinata (10 lei - 50 ml sigur nu gresesc sau... corectati-ma!) in seara de vineri tocmai pt ca sa isi diminueze si dansul stocul si ca sa ne lase sa consumam propria visinata pe care o aveam de acasa? Tot asa i-am cerut si sa ne marce si doua sticle cu vin de care doreste dansul insa sa nu ni le aduca... dar ne-a refuzat, a spus ca nu primeste mita

6. Iar privitor la plecarea noastra la ora 3.00 dintr-un restaurant care de fapt este o simpla sala de mese nu vad care este problema? Ospatarita la ora 22.00 a luat ultima comanda, la ora 00.00 ne-a anuntat ca ea pleaca si ca a incuiat usa de acces spre bar si ne-a solicitat ca la plecare sa stingem lumina si sa oprim muzica, urmand sa parasim sala pe o usa adiacenta, prin exteriorul cladiri, nederanjand pe nimeni cu nimic (doar grupul nostru era in acea cladire, personalul foloseste o alta)... Dar totusi, nu vad sensul acestei remarci cazandu-ne la o pensiune si nu la manastire!

7. Iar la intrebarea dvs daca am fost si in alte tari cu bautura la bagaj... ei bine da, au fost cazuri. Chiar acum doua saptamani am fost la Kaopaonik (Serbia) unde aveam camere cu mici bucatarii incluse si chiar mi-am luat si oua si branza la mine si credeti-ma asa amabili au fost oamenii... ! Va rog intrati pe site si vedeti camerele Hotelului Angela din statiunea mai sus amintita ca sa va convingeti. Si uite lor nu le-am facut o recomandare... de binele se uita repede, raul se tine minte!

8. Si o intrebare: de ce aproape toata lumea pe acest site cand vb de pensiunea dvs nu uita sa aminteasca de "administratorul locului?!" Chiar sa fie atatia oameni rau intentionati ca noi?!

webmaster
[24.02.15 18:48:28]
»

@elenaadriana -

... am fost la Kaopaonik (Serbia) unde aveam camere cu mici bucatarii incluse (...) Va rog intrati pe site si vedeti camerele Hotelului Angela din statiunea mai sus amintita

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

iulian68
[25.02.15 10:39:33]
»

@elenaadriana - scuzata sa-mi fie "imixtiunea", insa trebuie sa fie lamurite cateva aspecte : la hotelul din Serbia, ca si la multe altele din Europa, care au chicinete, e logic ca poti veni cu mancare, probabil ca si cu bautura (nu garantez insa). Insa la cele care nu au asa ceva, este absolut interzis. Acum, raportandu-ne strict la situatia de mai sus, indiferent cine ar fi fost administratorul locatiei, politica societatii respective trebuie respectata, indiferent cine ar fi clientul... Asa mi se pare de bun simt, pentru a beneficia de respectul interlocutorului.

Fara sa vreau sa supar pe cineva, nici eu nu as fi permis ca ceea ce este adus la cunostinta clientilor, inainte sa aleaga locatia mea, sa fie ulterior incalcat. Poate doar daca as fi rugat sa ingadui eu, nu sa-mi fie fortata mana! Iar ca si "piece de resistance", daca as fi amenintat ca mi se inchide localul, si ca am "titluri si grade" care ma tintuiesc, as fi format eu 112 si i-as fi evacuat... Daca ceea ce am citit in dreptul la replica este adevarat, desigur!

elenaadriana
[25.02.15 13:27:19]
»

@iulian68: Nu am spus ca nu e asa sau ca nu ne-am fi conformat (cu bautura proprie ma refer, insa cine citeste contractul... am vazut imagini cu locatia joi si vineri am plecat, a fost spontan totul...).

Insa atitudinea a fost deranjanta repet. Poti obtine orice de la un om cred eu, dar sa sti sa o ceri!

Repet nu ne-am laudat, nu am spus ce profesii avem etc... Dansii au facut investigatii cunoscand numele (google) si au presupus ca de acolo "tupeul" nostru de a le raspunde si de nesupunere.

Eu pana in prezent nu am folosit acest site decat pt culegerea de informatii unde aveam nevoie... insa asa ceva merita relatat. Credeti-ma, pacat de locatie...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
iulian68
[25.02.15 15:50:54]
»

@elenaadriana - Stai linistita, nu am vrut sa fac reprosuri! Acum insa chiar m-ai suparat! Adica tu intri pe saitul acesta doar sa culegi informatii? Te rog frumos, ofera la schimb si informatii! )

elenaadriana
[25.02.15 16:26:30]
»

@iulian68: ) Da, asa am facut, dar nu mai fac, promit! Urmatoarea vacanta pe lista este Grecia 18.05! Dar si intre timp dc mai apare ceva... spun tot

iulian68
[25.02.15 16:59:56]
»

@elenaadriana - Iar pentru grecia, ca sa-ti fie mai usor, cere sfaturi de pe sait... La cate informatii si propuneri vei primi, cu siguranta vei face cea mai buna alegere! Concedii multe si frumoase!

laurentiu_preda
[29.06.15 12:45:08]
»

Buna ziua!

Ca un simplu "spectator", dar trecut prin multe vacante, concedii si n-locatii, sunt satul de administratori ca specimenul de mai sus, care in fuga si disperarea banului si in lipsa unei educatii si a bunului simt, strivesc ospitalitatea in picioare!

Indiferent de discutiile vizavi de ce introduci in unitate... bunul simt te invata sa accepti si anumite nevoi sau cerinte ale clientului, atat timp cat nu-ti darama sandramaua.

Platesti pentru 5 stele, si beneficiezi de sila, greata si discomfort!

(....)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Euro-ParkAUTOR REVIEW
[29.06.15 13:12:29]
»

@laurentiu_preda - o singura intrebare am domnule Preda, ati fost cazat la noi? In ce calitate va prezentati parerea in legatura cu o locatie turistica in care nici macar nu ati fost? sandrama, pacala, cu va permitreti, in ce calitate?

(...)

Va multumesc si va accept parerea doar in momentul in care ne veti fi oaspete (...)


NB Euro-Park este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
elenaadriana, Euro-Park, iulian68, laurentiu_preda
Alte articole din această RUBRICĂComplex Turistic Euro Park:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038063049316406 sec
    ecranul dvs: 1 x 1