ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.09.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 15.04.10
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 2 nopți
colegi

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 36 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Bun, dar nu se putea fără una-două deficienţe

TIPĂREȘTE URM de aici

Chiar în prima seară a circuitului Vest România ne-am cazat pentru două nopţi în hotel Belvedere de 4* din Cluj Napoca, amplasat pe dealul Cetăţuia, pe str. Călăraşilor nr. 1. Plecaţi devreme din Bucureşti, târziu după nouă seara autocarul a început să urce dealul. Priveliştea asupra Clujului luminat era superbă. Deşi nu eram direct interesată primul lucru pe care l-am observat a fost parcarea imensă dar şi construcţia de monolit a hotelului.

Suprafaţa mare a recepţiei, înălţimea salonului, scara în spirală, lampadarele de cristal cu ţurţuri şi în general risipa de spaţii te ducea cu gândul la hotelurile opulente construite înainte de 1989. Hotelul a fost însă renovat şi răspunde cerinţelor unui turist pretenţios de după anii 2000. Sunt 156 camere din care 5 cu pat matrimonial care sunt folosite şi în regim single, 99 camere duble cu paturi separate şi 6 apartamente.

În acest sezon preţul unei camere duble inclusiv micul dejun este de 214 lei/ noapte dar noi fiind un grup mare şi stând două nopţi, cu siguranţă că s-a obţinut un preţ preferenţial.

Are trei restaurante totalizând 380 de locuri iar numele lor Madrigal, Cristal şi Salonul Roşu s-a menţinut peste vremuri dar şi câteva separeuri a 20 de locuri. Deasemeni două terase, una acoperită de 116 locuri unde am servit cina şi alta micuţă acoperită de 44 locuri, probabil pentru vreme mai neprietenoasă. Hotelul dispune de 4 săli de conferinţe pentru diferitele congrese şi simpozioane care se ţin aici.

ndiscutabil că punctul forte al hotelului este piscina acoperită, sauna şi sala de fitness de care eu nu sunt amatoare dar nici n-am auzit pe vreun turist să fi făcut o vizită pe-acolo. La gradul de oboseală, programul încărcat cu plecat dis de dimineaţă şi întoarcere după orele 21, nici nu e de mirare că nimeni din grup nu le-a vizitat.

Alte facilităţi ale hotelului sunt transfer la aeroport (10 km), taxi pentru centru (2 km), serviciu de spălătorie, parcare gratuită, coafură, cosmetică, frizerie şi tot ce se mai cere unei locaţii de patru stele.

După ce repartizarea în camere s-a făcut în câteva minute şi ne-am luat cardul pentru deschiderea uşii ne-am urcat într-unul din cele trei lifturi silenţioase, cu oglinzi, foarte moderne şi am ajuns la etajul 3 unde era repartizat întregul grup.

Camera era de dimensiuni medii, curată, aer proaspăt, nu avea balcon dar era dotată cu tot ce era de trebuinţă: două paturi acoperite cu o husă roz- portocaliu, două noptiere cu veioze, TV cu burduf dar racordat la cablu, o servantă cu taburet sub care era minifrigiderul, oglindă (montată cam sus pentru persoanele intrate la apă) dulap cu halat şi papuci de prosop alb, stativ pentru bagaj, o măsuţă rotundă cu două fotolii, mochetă pe jos şi draperii la nuanţă. Camera era dotată cu AC din staţia centrală, reglabil, prize pentru încărcătoare, WI-Fi fără probleme, telefon. Mobilierul era de nuanţă bej spre portocaliu.

Baia era cu cadă, lavoar mare, toaletă cu bandă de igienizare, phon, cosmetice şi la cuvetă şi la cadă, set complet de prosoape. Deşi am dormit în hotel numai două nopţi, coşul de gunoi a fost golit a doua zi de dimineaţă.

Micul dejun de tip suedez a fost servit în sala unuia dintre restaurante. Pe mesele lungi erau aşezate platouri cu mezeluri, şuncă, brânzeturi, ochiuri, patiserie, bucăţele de pepene roşu, piersici cam pietroaie, iaurturi simple sau cu fructe, lapte, cereale iar de băut se putea servi cafea, ceai, jusuri. Deşi preparatele erau proaspete nu pot spune că am fost entuziasmată de nivelul pe care-l credeam că se practică la patru stele: mezelurile erau cam ieftine, iaurtul aşişderea, cafeaua cam trezită, patiseria pe sponci, alte fructe înafară de pepene roşu tăiat în cuburi şi piersici nu erau. Ne-am dus devreme dar platourile erau pe jumătate goale şi trecea destul de mult timp până se aduceau altele. Nu pot spune că nu m-am săturat dar sincer mă aşteptam la mai multă abundenţă şi stil.

Cina. Cum excursia includea numai micul dejun, în prima seară am mers cu nepoata pe terasa restaurantului şi am comandat câte un caşcaval pane, două felii de porţie (13 lei). Servirea a fost ireproşabilă şi caşcavalul numai bun. În a doua seara, nepoata a rămas cu o parte din grup în oraş iar eu cu alte persoane mai obosite de vârstă sau de picioare am revenit cu autocarul la hotel. Se făcuse opt jumătate, nepoata a spus că mai întârzie aşa că am coborât în restaurant să mănânc ceva. Cam pustiu.Timpul era frumos şi eu m-am aşezat la o masă pe terasă unde vedeam Clujul de la înălţime. Pe terasă era doar un cuplu în faţa a două pahare cu vin Ce să mănânc? Tot caşcaval pane cu care mergeam la sigur şi nici nu-mi era foarte foame. Chelneriţa îmi luase comanda dar peste câtva timp a aparut un grup de 8-10 tineri gălăgioşi. Au trecut zece minute, au trecut douăzeci, caşcavalul nu venea. Cele două persoane care sosiseră înaintea mea au chemat chelneriţa s-o întrebe cu glas tare şi iritat de ce nu le-a adus comanda că aşteaptă de mai mult de jumătate de oră? Stiu ce le-a răspuns pentru că puţin mai târziu tot aşa mi-a spus şi mie. Că trebuie să servească mai întâi grupul, că n-au capacitate la bucătărie. Cele două persoane au trântit pe masă banii de băutură şi au plecat. Eu unde să merg? Era noapte, nu cunoşteam cartierul şi la întoarcere mă aştepta un urcuş greuţ plus că eram singură. Am mai aşteptat un timp până a venit comanda, gândindu-mă că şi după 30 de ani unii nu s-au debarasat de mentalitatea comunistă care punea pe primul plan colectivul faţă de individ. Ca reflex, deşi ulterior mi-a părut rău, i-am dat bacşiş cu toate că nici măcar nu s-a scuzat.

Dacă recomand hotelul? Cu siguranţă pentru amplasament şi camerele curate şi dotate dar ar trebui îmbunătăţit manageriatul la micul dejun şi restaurant.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Michi in 24.09.18 17:50:39
Validat / Publicat: 25.09.18 02:33:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CLUJ.

VIZUALIZĂRI: 745 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Michi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 Vedere generală cameră
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 38000 PMA (din 40 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 36.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    Dan&Ema
    [25.09.18 08:29:43]
    »

    @Michi:

    Un hotel la care am stat cazat de mai multe ori prinzandu-l in diferite epoci, adica ante si post renovare.

    Am avut pareri diferite despre ce ofera vs tarifele practicate. De la foarte bine la execrabil si inapoi si iar inapoi si inainte si...

    La optiunile existente in Cluj, daca sunt disponibile caci sunt multe evenimente organizate in municipiul ardelean, la optiumnile existente astazi in Cluj si imprejurimi, nu as mai opta pentru Belvedere, chiar daca e fain plasat in varful dealului

    mprofeanu
    [25.09.18 10:05:53]
    »

    @Michi: Am fost acolo 7 nopți în toamna anului 2011 în cadrul unui proiect germano-român și citesc și acum despre aceleași lucruri parcă înțepenite, neschimbate...

    Cazarea a fost foarte bună, nu sunt pretențioasă, mâncarea însă lăsa de dorit, mai ales cea de seară...

    MichiAUTOR REVIEW
    [25.09.18 10:26:59]
    »

    @mprofeanu: În legătură cu mâncarea. Chelneriţa care m-a făcut să aştept treisferturi de oră un caşcaval pane acordând prioritate unui grup, avea state vechi de serviciu, părea a fi în pragul pensionării. Stim cu toţii ce greu se schimbă mentalitatea formată în tinereţe şi mai ales acel ˝merge şi aşa˝ Diferenţa constă şi în preluarea comenzii: chelneriţele tinere, în general feibukiste scriu comanda în telefon, dna care m-a servit în carneţel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Dan&Ema, Michi, mprofeanu
    Alte impresii din această RUBRICĂBelvedere Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059589147567749 sec
    ecranul dvs: 1 x 1