ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.12.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 03.12.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
NOV-2017
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
13 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 6 MIN

Nu recomand! De evitat!

TIPĂREȘTE

Salutare,

Am sa explic pe scurt de ce sa nu veniti la Vila Mura:

Impreuna cu grupul de 13 prieteni, ne-am hotarat sa ne rezervam pe Booking toata Vila Mura pentru perioada 30.11.2017 - 02.12.2017, la un pret destul de convenabil - 260 Euro - 1200 Ron.

Totul a fost ok, am primit confirmare pe booking, insotit cu mail de la "pensiune" pentru achitarea unui avans de 30% din cval. cazarii, lucru pe care l-am facut in mai putin de 24 de ore, timp in care nu ne-au raspuns la telefon si nici nu ne-au contactat.

In momentul in care am transmis dovada platii catre "administratorul" pensiunii (mai exact catre Dl. N. Marius Stefan), am fost anuntati a doua zi de catre mama acestuia (Dna. N.), ca dintr-o data, dupa inregistrarea platii, vila era deja rezervata de catre un alt grup, cazarea acestora fiind achitata in avans.

Citez: “S-a produs o incurcatura, s-a efectuat o rezervare peste o alta rezervare. Ce facem? Ca domnii au achitat inaintea voastra” – Prima replica Telefonica, la momentul in care am fost contactati. Nu va ganditi ca Dna. N. s-a prezentat la telefon.

Tot in acest moment, Dna. N. a sustinut ca ne-a contactat si ca am vorbit cu o zi inainte. Acest lucru nu este adevarat, din moment ce la telefon nu a raspuns nimeni, iar noi nu am fost sunati inapoi.

Dna. N. parea foarte “ingrijorata” de aceasta dubla rezervare, spunand ca nu are cum sa ne ajute, doarece cei care au facut rezervarea, au platit deja, desi i-am comunicat in mod repetat ca am tranmis deja Dlui. N. dovada depunerii avansului in contul bancar.

La momentul respectiv Dna. N. ne tot repeta ca nu stie ce sa faca, ca nu are alte variante si va trebui sa anulam sau va incerca ea sa caute in oras alta facilitate de cazare asemanatoare, spunand ca ma va contacta seara, la ora 21.00 pentru a imi da un feedback.

Evident, nu am fost contactati, a trebuit sa revenim noi cu un telefon la ora 21.30.

Dna. N. ne-a spus ca este la cumparaturi in Ploiesti si nu a apucat sa ne “ajute”, ci din contra, tot insista sa facem noi anularea pe booking, citez: “si asa nu s-a umblat la pret”.

Pe scurt, Dna. N. ne-a dat primul indiciu referitor la faptul ca ei nu si-au dat seama ca pretul nu este unul “de sezon”.

Urmatoarea zi, am fost contactati din nou de catre Dna. N. si in continuare ne intreba “cum procedem? ”, insistand pe varianta anularii rezervarii de catre noi, desi i-am tramsmis in mod repetat faptul ca ni se va percepe o taxa de anulare in valoare de 120 Euro.

Intre timp, tinand cont de faptul ca nu mai aveam cazare, grupul nostru s-a micsorat si am mai ramas 7.

Citez “si asa ati ramas doar 7, iar capacitatea vilei este de 12-13 persoane, daca vrei, pentru voi, noi mai avem o casa cu 3 camere la Campina, care nu este data spre rezervare si nu avem poze”.

Campina, WOW, cat de tare! Va dati seama ca sunt ironic. Nu ai ce face in Campina, iar distanta catre orice forma de agrment este mare si trece prin Valea Prahovei, unde traficul este infernal, asa ca nu am putut accepta aceasta propunere.

In urmatoarea zi, am fost sunata din nou de catre Dna. N., care m-a luat la rost si imi reprosa faptul ca nu am facut anularea pe Booking, deoarece aceasta apare ca fiind rezervata. I-am explicat din nou de taxa de anulare de 120 EURO, ea spunandu-mi ca nu este adevarat, ca s-au mai facut anulari si fara taxe.

Cunoscand termenii si conditiile Booking, stiam ca acest lucru nu este posibil si mi-am dat seama de al doilea indiciu referior la “politica de preturi si customer satisfaction by Vila Mura”.

Nu am reusit sa ma inteleg cu Dna. N. si am apelat la Dl. N., al carui numar de telefon aparea in platforma Booking.

Am reluat intreaga poveste catre Dl. N., care a inteles faptul ca Booking ne va percepe taxa de anulare. Acesta ne-a confirmat faptul ca nu va fi nicio problema, deoarece se va ocupa personal atat de anularea rezervarii, cat si de restituirea avansului.

In aceiasi zi, am fost contactat de reprezentantii Booking pentru a face verificari in urma solicitarii de anulare a rezervarii, facuta de administratorii pensiunii.

Am aflat cu surprindere faptul ca atat Dl. si Dna. N. au mintit reprezentantii Booking si le-au transmis ca “din diverse motive” noi dorim sa facem anularea si nu dumnealor, lucru care pur si simplu ne-a dat un sentiment nu tocmai placut pentru atitudinea unor "Anteprenori" din industria turismului.

Evident, a trebuit sa le transmitem celor de la Booking varianta reala a intamplarilor, care era 100% diferita de povestea inventata de catre Fam. N..

Dupa avuta cu reprezentantii Booking, am fost contactat de Dna. N., care ne-a luat din nou la rost si intr-un mod agresiv, ne reprosa ca le-am transmis celor de la booking faptul ca noi dorim sa facem anularea pe motivul ca Vila era deja rezevata catre un alt grup, prin alte metode.

Intr-un mod flegmatic, Dna. N. ne-a mentionat ca “nu stim sa respectam un contract”.

Urmatoarea discutie a fost direct cu reprezentantii Booking care si-au dat seama si s-au sesizat ca ceva nu este in regula.

Cei de la Booking au fost foarte profesionisti si amabili, m-au rugat sa le comunic intreaga intamplare. Evident, le-am comunicat in detaliu discutiile avute cu “administratorii” Vila Mura, inclusiv de atitudinea pe care Dna. N. a avut-o fata de noi.

Am primit un ajutor foarte bun de la Booking, care ne-a cerut detalii referiotare atat la perioada, cat si la numarul persoanelor din grupul nostru, pentru a ne sprijini in cautarea unei alte faciltati de cazare si ne-au confirmat faptul ca nu ni se va percepe taxa de anulare.

In aceasta perioada, Dna. N. suna insistent si intr-un mod agresiv, ne certa si ne reprosa faptul ca noi nu vrem sa facem aceasta anulare de pe contul nostru, spunand ca, citez: “voi nu mai vreti sa veniti la Vila Mura, eu v-am zis sa veniti. Acum ca va ajuta cei de la Booking, o sa trebuiasca sa platim noi pentru asta. Vila apare in continuare rezervata, ce facem? Asa le-am zis si la celalalt grup, ca este rezervata”

Cei de la Booking ne-au ajutat cu remedierea acestei situatii, cazarea a fost anulata de catre Booking, fara a ni se percepe alte taxe. Consilierii Booking au fost foarte amabili, profesionisti si am primit support pentru o alta forma de cazare.

Nu vreau sa va descriu ce am simtit in momentele in care am facut planuri cu intreg grupul de persoane, nu vreau sa va descriu sentimentul pe care l-am simit atunci cand le-am transmis ca am pierdut cazarea si vom anula “weekend-ul prelungit de 1 Decembrie”, nu vreau sa descriu reactia pe care au avut-o ei fata de mine.

Ce am inteles din asta?

1) Lacomie:

Vila Mura avea un pret bun, fata de alte facilitati de cazare din zona. Consider ca administratorii si-au dat seama de acest aspect si au crezut ca mai bine strica planurile unor clienti, decat sa isi asume propria greseala;

2) Lipsa de professionalism: Nu au stiut sa gestioneze situatia, apeland la tertipuri agresive fata de potentialii clienti. Nu ni s-a cerut scuze nici macar odata pentru intamplarea de mai devreme;

3) Lipsa de Incredere: Atata timp cat nu esti capabil sa iti asumi o politica defectuasa de administrare a unei facilitati de cazare, nu poti fi de incredere. Daca acest lucru s-a intamplat cu noi, nu imi imaginez de cate ori s-a mai intamplat si de cate ori se va mai intampla;

4) Nepasare: Dna. N. a fost preocupata de anularea rezervarii si nu i-a pasat de termenii si conditiile agreeate de catre ei cu Booking.

Cu o experienta bogata in calatorie, in proiectele turistice si experienta occidentata in turism pe care o am, consider ca Vila Mura este pur si simplu un alt caz care dovedeste lipsa de professionalism si interes in a dezvolta si promova cu incredere valorile turistice romanesti, contribuind la decaderea turismului.

Nu as vrea sa ma gandesc la imaginea si impresia asupra turismului din Romania pe care ar fi facut-o acesti anteprenori, daca in locul nostru se afla un grup de turisti din strainatate.

Nu recomand nimanui sa apeleze la Vila Mura sub nicio forma. Va recomand un loc unde administratorii aleg calitate in serviciile oferite si unde clientul este pe primul loc.


[fb]
---
Trimis de GabrielAlex in 03.12.17 21:12:17
Validat / Publicat: 03.12.17 21:51:26

VIZUALIZĂRI: 1068 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (GabrielAlex); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[03.12.17 21:50:02]
»

@GabrielAlex: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

webmasterX
[03.12.17 21:50:42]
»

Din păcate, review-ul trebuie publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂVila Mura [Poiana Țapului]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.02885103225708 sec
    ecranul dvs: 1 x 1