92478 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Pensiunea Rodica

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
18.02.2019
DE
Avatar andreiploiesti
--- M ---
vârsta 30-40 ani
DIN Ploiesti
înscris/ă în 25.04.13
MEMBRU: GOLD
DATE SEJUR
FEB-2019
DURATA: 2 nopti
TIP: PRIETENI
PREŢ SEJUR:
900 lei
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
ADULŢI: 8

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
CAZARE [camere etc]:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
CADRUL NATURAL
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]
DISTRACŢIE / RELAXARE
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]

NOTA MEDIE rez.:
N/A

   
Unitatea este inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi de cazare care NU RESPECTĂ REZERVĂRILE (va fi afişată acolo până în în 20.08.19)

Categoric NU!!

[Articol publicat FĂRĂ NOTE; vezi mai jos motivele]

Desi nu am mai scris de ceva vreme ma vad nevoit sa o fac acum si, din pacate, in sens negativ. Dar vreau sa nu mai pateasca si altii ceea ce noi am patit.

O sa va povestesc pe scurt intamplarea.

Cu 1 saptamana inainte de data la care doream sa ajungem la munte, pentru o aniversare in familie, am inceput cautarile pentru cazare. Fiind o perioada destul de aglomerata (08-10.02) am gasit cu greu cazare pentru 2 nopti, 4 camere -8 adulti si anume aceasta pensiune Rodica. Am contactat proprietara care ne-a confirmat disponibilitatea in acea perioada ptr 4 camere si ne-a comunicat ca va trebui sa platim un avans. Am acceptat si am si platit (prin transfer bancar) in aceeasi zi suma echivalenta cu 1 noapte de cazare pentru 4 camere.

Am fost bucurosi ca rezolvasem problema si am asteptat ziua plecarii nestiind ce ne asteapta :( .

Vineri am purces la drum cu 3 masini. La ora 15.30 am vazut ca fusesem sunati de la pensiune in urma cu 1/2 ora dar nu auzisem telefonul (deh, copil mic in masina).

Am sunat-o pe "doamna" de la pensiune si... mareee si neplacuta surpriza: Aceasta ne comunica cu nonsalanta ca a inchiriat cele 4 camere altor persoane. Stupoare! Ceee?? Pai cum adica? Am platit avansul degeaba?

"Doamna" (folosesc ghilimele caci nu prea imi este usor sa utilizez acest termen elevat ptr aceasta persoana) ne comunica faptul ca daca nu am raspuns la telefon a considerat ca nu mai venim!?!? Adica asa ne placea noua, sa facem donatii de 450 ron si sa nu mai venim. Degeaba i-am explicat acestei persoane ca am platit 1 noapte de cazare in avans si ca este inadmisibil sa procedeze in felul acesta.

Nu ne venea sa credem ca se poate intampla asa ceva. Este pentru prima data (si sper ca si ultima) cand platim avans si sa se anuleze rezervarea (si in ziua cazarii). Ba chiar si fara avans platit nu am avut parte de asemenea experienta. Nu are rost sa va mai spun ca ne-a stricat ziua si ca ne-au trebuit alte ore de cautari si nervi pentru a gasi altceva.

Deci, Ocoliti aceasta pensiune daca vreti sa aveti un concediu linistit! Lipsa totala de profesonalism si respect fata de clienti.

Concedii cat mai linistite sa aveti!

NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii

---
Impresii încărcate de andreiploiesti in 18.02.2019 14:43:55

Validat / Publicat: 18.02.19 15:53:44

VIZUALIZĂRI: 463


NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (andreiploiesti); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  2700 PMA (din 5 voturi) nota2
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

- webmasterX
[18.02.19 15:53:19]
» mesaj pers

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

   ===

    Rog trimiteţi dovezi ale plăţii avansului — prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[.]ro.

    După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.

    -

    NB: Dacă dovezile solicitate nu sosesc, în schimb, într-un interval rezonabil de timp, review-ul îşi poate pierde premiza "scris cu bune intenţii" şi poate fi retras de pe sait.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- Admin
[20.02.19 10:26:38]
» mesaj pers

   - Confirmăm primirea documentelor ce dovedesc plata avansului

   - am luat legătura cu proprietara, care confirmă integral situația, cu 2 precizări importante:

    (1) că a încercat și a găsit cazare alternativă - pe care turiștii au refuzat-o, pentru că „nu oferea aceleași condiții”

    (2) că avansul a fost restituit integral turistului

   -

   În aceste condiții constat că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de Regulament pentru cazurile de nerespectare a rezervărilor garantate cu avans

   - unitatea va fi inclusă pe Lista Neagă AmFostAcolo - unități de cazare care nu respectă rezervările pentru o perioadă de 6 luni

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- Vila Rodica
[20.02.19 14:09:48]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @andreiploiesti:

   Drept la replica din partea proprietarului pensiunii

   Este adevarat ca in februarie anul curent familia A. a facut o rezervare pentru 4 camere, 2 nopti la pensiunea mea, achitand in banca un avans de 480 de lei. Turistii au stabilit ca vor ajunge intre ora 10 si 12, dar in ziua respectiva m-am simtit foarte rau cu sanatatea. I-am sunat telefonic de 11 ori (detin dovada pe display-ul telefonului), in intervalul 8-15.30, incercand sa comunic cu dumnealor, dar nu mi-au raspuns. In acelasi timp am sunat o ruda din Bucuresti solicitandu-i ajutorul. Aceasta a venit la Busteni din Bucuresti si constatand starea sanatatii mele, din ce in ce mai grava, a insistat sa ne prezentam de urgenta la medic in Bucuresti.

   Pe la ora 15.30, cand starea sanatatii mele a devenit extrem de ingrijoratoare, am plecat de urgenta la Bucuresti, la medic, dar nu inainte de a gasi o cazare pentru familia A., in aceleasi conditii, la circa 600 de metri distanta de pensiunea mea si anume la "Casa Vanatorul" de pe DN1.

   In acelasi timp, inainte de plecare, am lasat o vecina cu cheile pensiunii si cu 480 de lei ca sa le restituie banii turistilor daca acestia vor ajunge totusi, urmand sa primeasca de la aceastia o chitanta.

   Pe la ora 16.00, familia A. a ajuns la pensiune, a luat banii de la persoana la care eu i-am lasat si au eliberat o chitanta in schimb din care reiese ca au primit suma de 480 de lei pe care i-au platit ca avans.

   In concluzie, tot incidentul a avut loc din cauza unei urgente medicale cardiorespiratorii care a aparut in mod neprevazut si care a necesitat asistenta medicala de urgenta.

   Ca om responabil ce sunt:

   - le-am asigurat cazarea turistilor in conditii similare, adica intr-o pensiune eleganta situata in oras (nu ascunsa pe coclauri);

   - le-am returnat banii turistilor, lasand unei vecine cheile pensiunii, aceasta a primit chitanta de la turisti in momentul in care au primit banii;

   - nu am inchiriat pensiunea altor turisti si pensiunea a fost inchisa.

   A fost vorba despre un incident nedorit de nimeni, iar turistii nu au fost pagubiti cu nimic, nefiind vorba de neseriozitate sau de vreo intentie de inselatorie din partea mea. In realitate eu am fost cea pagubita, tinand pensiunea inchisa din cauza unei urgente medicale ce nu putea fi prevazuta, fiind sigura data cand s-a intamplat acest lucru.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + -1 PMA1 (din 1 voturi)]
- andreiploiesti
[20.02.19 16:26:07]
» mesaj pers

   @Vila Rodica:

   In primul rand nu v-a comunicat nimeni acest interval orar ci am spus ca o sa ajungem in a doua parte a zilei (ceea ce nu inseamna nicidecum 10-12). Faptul ca ati sunat de 11 ori nu este deloc concludent si va spun de ce: puteti suna si inchide fara a se apela de oricate ori doriti un nr de telefon iar aceste asa zise apelari sa apara pe display. Sa presupunem totusi ca ati apelat de 11 ori insa neavand casuta vocala si telefonul fiind inchis sau intr-o zona fara semnal, apelurile nu vor aparea pe telefonul apelatului (in acest caz, noi). Nu inteleg de ce nu ne-ati trimis un mesaj telefonic (care poate fi vizualizat cand teleonul primeste semnal) si ati preferat doar sa ne sunati fara success.

   Cand v-am sunat ne-ati comunicat faptul ca ati inchirat vila unor turisti care au dorit toate camerele fara a ne pomeni nici un moment de starea dvs de sanatate ceea ce ar fi fost normal avand in vedere cat de critica era dupa cum sustineti acum. Cu siguranta am fi inteles aceasta situatie (totusi suntem oameni si cu sanatatea nu te joci) si nu am mai fi facut acest pas.

   Faptul ca acum spuneti altceva ma face sa am mari dubii asupra adevarului.

   De asemenea, ajungand la vila pentru a ne recupera banii, acolo erau 2 persoane care ne-au spus ca vila este inchiriata si ca ei se ocupa doar de casa nu si de rezervari si nu stiu de ce aceasta neintelegere.

   In ceea ce priviste recomandarea sa-mi fie cu iertare dar nu stiu ce intelegeti dvs prin eleganta caci Casa Vanatorul propusa, numai eleganta nu e iar pe un site de rezervari are nota 5.1 ceea ce spune multe si nu are rost sa intru in amanunte.

   Ca si concluzie:

   Raman la parerea mea ca a fost o totala lipsa de respect si profesionalism iar acest lucru nu trebuie ascuns fata de potentialii client.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 1200 PMA1 (din 5 voturi)]

SCRIE ECOU
Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri

AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
  • A venit iarna (Dec.2013) - punctaj satisfactie: 10.00 (scris in 10.12.13 de ionela vasiliu din BUCURESTI) - RECOMANDĂ
  • Vacanta de vis (Oct.2013) - punctaj satisfactie: 10.00 (scris in 28.11.13 de ionela vasiliu din BUCURESTI) - RECOMANDĂ
  • Dezamagire (Jul.2013) - punctaj satisfactie: 6.17 (scris in 30.07.13 de luninita din PLOIESTI) - NU RECOMANDĂ
  • O. K. De retinut. (Aug.2012) - punctaj satisfactie: 9.67 (scris in 24.08.12 de Ted din BAIA MARE) - RECOMANDĂ
  • INFO:
  • PUNCTE SATISFACŢIE MEDIE pentru acest obiectiv: 0.00
 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)







  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2019 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test
pagină generată in 0.0774400234222 sec