ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.11.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 29.11.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
NOV-2010
DURATA: 2 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 30 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 4 MIN

Pensiunea Riff - ospitalitate ZERO

TIPĂREȘTE

Buna tuturor celor care intentioneaza sa mearga la Pensiunea Riff!!!

In week-end am mers acolo impreuna cu 10 prieteni. Am rezervat 6 camere pentru 2 nopti.

Am discutat cu proprietara pensiunii de mai multe ori, mi s-a parut foarte draguta si amabila. Cu toate ca citisem comentariile vizavi de ospitalitatea proprietarilor am mers pe incredere.

Pe langa cazare am solicitat si utlizarea gratarului, bucatarie si a unei sali unde sa luam masa si sa stam. Mi s-a confirmat ca avem tot ce ne trebuie ca sa ne simtim bine si ca suntem asteptati.

Ajungem vineri seara in jur de ora 22.00 (anuntasem ca ajungem tarziu) si ne intampina domnisoara Claudia care pe langa faptul ca avea tot timpul ceva de comentat, avea si o atitudine sfidatoare. Initial am rezervat un apartament cu 3 camere dar cu 2 ore inainte sa ajungem am intrebat daca exista posibilitatea sa schimbam apartamentul cu 3 camere. Proprietara ne-a spus ca nu este nici un fel de problema, ne cazam unde vrem si cum ne este mai bine vila fiind libera.

Ajungand acolo am vrut sa vedem totusi si apartamentul si camerele, fapt care a deranjat-o foarte mult pe domnisoara receptionera pe motiv ca suntem nehotarati si ca au mai sunat si alte persoane care vor sa ia apartamentul. I-am comunicat sa stea linistita ca vom lua 3 camere asa cum am solicitat cu cateva ore inainte.

Ne cazam, ne solicita sa completam formularele de cazare dupa care pe un ton iritat cere banii pe cazare. Dupa ce am platit, am rugat-o sa ne arate unde este bucataria sa ducem si noi cumparaturile.

La nici 10 minute ma suna proprietara foarta iritata ca bucataria nu o putem folosi decat in prezenta Claudiei si ca nici in sala de mese nu putem sta ca totusi e restaurant si are un program de functionare. Mentionez ca eram singuri in pensiune, nu a mai venit nimeni nici in prima seara si nici a doua zi desi tot am fost amenintati cu sosirea altor clienti. Restaurantul se numea restaurant doar la cerere. Deasemenea a fost foarte suparata ca nu am anuntat ca vrem sa stam pana mai tarziu sau ca vrem sa dam petrecere. Petrecere nu avea nimeni de gand sa dea dar nici "pedepsiti" nu eram sa dormim la ora 22.00. Am cerut doar sa stam in sala de mese pentru ca nu aveam loc toti intr-o camera si afara era prea frig sa stam in foisor. Dupa multe discutii aproape ne hotaram sa plecam indignati de cele intamplate.

Desi locatia arata superb, este foarte curata si intretinuta, tariful este acceptabil nu imi doresc sa mai ajung vreodata acolo, nici gratis!!!

Cu toate ca nu aveam voie sa intram in bucatarie fara dra Claudiu nu a mai vazut-o nimeni pana a doua zi si am hotarat sa ignoram pur si simplu si sa ne vedem de ale noastre. Am stat in sala de mese, am folosit bucataria, ne am simtit foarte bine. La final am facut curatenie si ne am culcat.

Cu toate ca nu ramasese un pahar nespalat la intrebarea unui prieten daca a gasit totul ok, ne-a raspuns ca a gasit "nu foarte dezastru".

Suntem anuntati ca or sa soseasca si alte persoane, ca sa nu deranjam si ni se dau si bonurile de casa pentru cazare.

Ne am vazut de ale noastre in continuare, de sosit nu a mai sosit nimeni, pe dra Claudia nu am mai vazut-o pana duminica dimineata cand am plecat.

Spuneam ca ni s-au dat bonurile de casa desi nu avea nimeni nevoie de ele si nici nu le solicitasem.

O prietena a vazut ca pe bonul ei era trecuta suma de 16 lei pe cazare si ii spune drei Claudia ca a gresit. Ii modifica bonul cu suma corecta, adica 160 de lei si ii transmite ca a gresit.

Dar culmea ca a gresit toate bonurile! Nu am mai comentat nimic vizavi de intamplare. Ne-am dat seama ca nu au nici o treaba cu turismul si afacerea pe care o desfasoara. Poate nu au auzit ca un client multumit ii mai aduce inca alti 5 dar unul suparat ii sperie 100.

Daca primirea ar fi fost cea asteptata eram clientii lor cel putin o data pe luna la cat de ok ni s-au parut conditiile si locatia in sine.

Suntem siguri ca proprietarii au tras niste concluzii pripite prin prisma angajatei care are mari probleme comportamentale si de atitudine (de exemplu la eliberarea camerei a certat pe cineva ca telecomanda nu sta la locul ei).

Si inca un aspect foarte frumos este ca sambata dimineata pe la ora 6, cateva persoane stateau de vorba in sala de mese. Un barbat cu ochii umflati de somn intra si se posteaza in usa. Il intrebam daca s-a intamplat ceva nestiind cine este, si ne raspunde rastit ca el este "seful acolo" si daca suntem bine. Ii spunem ca totul este ok si pleaca.

A doua zi dra Claudia ne transmite ca nu trebuia sa ne rastim la seful ca el este seful.

Pai nu s-a rastit nimeni, nu s-a certat nimeni si seful ar fi trebuit sa se prezinte inainte de toate. Nu avea poza pusa pe nicaieri si nici ecuson ca el este seful.

Anyway... ne am simtit bine si cei care vor sa mearga acolo sa tina cont de ce ii poate astepta.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de adinaionescu in 29.11.10 20:10:32
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2537 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adinaionescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Dovada ca a fost acolo si ca nu au nici un respect fata de clientii care le trec pragul! Cum nu a cerut nimeni bon, nu era nevoie sa ne ia de prosti!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6000 PMA (din 10 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    corinne
    [29.11.10 21:31:59]
    »

    Ok, o sa tinem cont si nu cred ca o sa ajungem acolo! Mai bine cautam o alta pensiune in zona si evitam sa luam contact cu ospitalitatea angajatilor de la pensiunea Riff!

    riff
    [29.11.10 21:44:11]
    »

    Buna seara,

    Din pacate ne simtim obligati sa raspundem acestui comentariu venit din partea unei persoane care a avut tot timpul de comentat pe parcursul sederii in pensiune. Ar trebui sa existe si pentru proprietarii de pensiuni un mod de a comenta comportamentul clientilor. Din cele citite ne deranjeaza faptul ca majoritatea sunt lucruri neadevarate. Ca exemplu: atunci cand ati facut rezervarea ati intrebat doar daca aveti posibilitatea de a face un gratar nici decum folosirea bucatarie ca sa nu mai spun ca ati dat buzna in bucatarie cu cele cumparate ceea ce sunt sigura ca nu v-am permis. In ceea ce priveste sosirea altor clienti in pensiune ati fost informati de posibilitatea venirii lor (nu #amenintati#) si nici decum nu am spus ca veti fi singuri in pensiune ceea ce oricum nu era o problema care va privea pe dv. Ati spus ca datorita unor neintelegeri doriti schimbarea apartamentului si doriti in schimb trei camere, ceea ce s-a intamplat. Am accepta sosirea dv la ora tarzie in unitate dar nu ati specificat ca la ora 23 doriti sa faceti gartar. Pe langa toate acestea nici macar nu ati prezentat pentru fiecare camera un buletin. Cand dra Claudia v-a rugat sa completati fisa de intrare in pensiune ati trecut la data nasterii luna august 2010 iar cand v-a atras atentia ati spus ca ''ati vrut sa induceti lumea in eroare'' - documentul atasat este cel schimbat, ceea ce consider ca este un mod de comportament neadecvat pentru o persoana educata, ca sa nu mai spun si de tentativa dv de a sustrage feonul la plecare. Cand vi s-a atras atenti ca obiectul respectiv ne apartine ati sustinut ca probabil v-ati incurcat. Bonul de casa este intradevar gresit dar din cate ati spus situatia s-a remediat, fac precizarea ca oricine poate gresi si nu a fost intentionat, probabil din graba. In ceea ce priveste vizita la ora 6 dimineata nu cred ca persoana respectiva era singura cu ochii umflati de somn si printre altele nu puteti confirma sau infirma daca a dormit sau nu in pensiune, la fel cum nici nu puteti spune daca au fost sau nu alti clienti in pensiune. Imi permit sa va atrag atentia ca putea intra oricine in pensiune din moment ce usile nu erau incuiate. In ceea ce priveste primirea dv in pensiune consider ca dra Claudia s-a purtat frumos cu dv si din cate mi-a spus, dv ati fost cea care ati avut mereu ceva de comentat si i-ati vorbit. Ca sa nu mai spun ca s-a fumat in bucatarie ceea ce nu este permis.

    Din pacate modul in care ati redat faptele mai sus nu sunt nicidecum adevarate ca sa nu mai spun ca in seara cand am vorbit la telefon ati fost foarte agresiva, eu nu am facut altceva decat sa va reamintesc ceea ce ati solicitat si m-a surprins modul abuziv in care ati intrat. In convorbirea telefonica pe care am avut-o cu colega dv i-am spus de rezervarea facuta de dv in ceea ce priveste camerele si gratarul si a parut foarte surprinsa ca nu am stiut si restul detaliilor la care d-nei a spus ca probabil a fost o neintelegere. Deci faceti decat sa induceti lumea in eroare iar comentariile venite din partea dv sunt nefondate si neadevarate.

    O seara placuta,

    Paula


    NB riff este (sau a fost) reprezentant al unității
    adinaionescuAUTOR REVIEW
    [29.11.10 22:03:50]
    »

    Stimata doamna,

    Dupa cum bine stiti nu suntem nici primii si nici ultimi clienti nemultumiti de ospitalitatea dvs.

    In primul rand nu am dat buzna in bucatarie, acolo ne-a fost indicat de dra Claudia sa ducem bagajele.

    In al doilea rand daca nu s-a inteles din post-ul antecedent problema cu bonurile nu s-a rezolvat. Doar un singur bon a fost modificat, restul au ramas pe suma de 16 lei.

    In al treilea rand: nu am avut intentia sa sustrag nici un feon din camera mai ales ca il aveam in mana. Am crezut ca este al surorii mele! Cand vrei sa furi ceva nu pleci cu el in mana sa fi vazut... SI daca vroiam sa plecam cu ceva din pensiunea dvs, puteam sa plecam cu toata! Nu a stat nimeni cu noi 80% din timp.

    In bucatarie nu s-a specificat ca nu avem voie sa fumam. Ne-a fost trasa atentia duminica dimineata, moment dupa care nu a mai fumat nimeni.

    Nu am cerut sa fim singuri in pensiune si nici nu ne imaginam asta. Dar atat vineri cat si sambata ni s-a atras atentia de sosirea si altor clienti, lucru ce nu s-a intamplat.

    Cat despre locul de unde a aparut "seful" nu am comentat nimic! Atitudinea cu care am fost abordati a fost una sfidatoare. Si mai ales ca nu stiam cine este si putea fi oricine de pe strada.

    Problemele create au fost in mare parte din cauza angajatei dvs care nu stie sa se comporte cu clientii. Suntem convinsi ca v-a relatat totul cu dosul in sus.

    Pe langa faptul ca am strans in urma noastra si am respectat faptul ca ati acceptat sa folosim bucataria si restaurantul desi era peste principiile dvs, ne am straduit sa nu mai intram in polemica cu ea pentru ca tot timpul avea ceva de adaugat.

    Cu o asemenea atitudine nu o sa castigati decat clienti ocazionali!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adinaionescuAUTOR REVIEW
    [29.11.10 22:06:31]
    »

    Au fost doua fise de cazare gresite, nu doar una. Din greseala doua persoane si-au completat anul nasterii 2010!!! Nu cred ca este o problema atat de grava incat sa ne jigneasca angajata dvs ca suntem nascute ieri si ca incercam sa o pacalim!

    Cat despre postarea fisei anulate, nu ne afecteaza pe noi cu nimic.

    In schimb postarea celorlalte 5 bonuri "gresite" in valoare de 16 lei fiecare, reprezentand 2 nopti de cazare la pensiunea Riff cred ca pe dvs va afecteaza.

    Si cum nu suntem singurii cu experiente neplacute la dvs in pensiune cred ca orice justificare ati aduce nu va va reabilita credibilitatea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    anadragusin
    [30.11.10 02:14:41]
    »

    Mai avem multe de invatat, si ca proprietari si ca oaspeti. Bunul simt si respectul ar trebui sa primeze mai presus de orice. Bine ca mai aflam si noi unde sa nu mergem sau unde sa mergem. Un review obiectiv, care da note maxime unde trebuie si note mici, la fel, unde trebuie. Bunicul meu avea o zicala " vorba dulce mult aduce", poate ca o abordare mai potrivita din partea gazdei ar fi facut lucrurile sa stea altfel.

    santana*
    [30.11.10 10:01:05]
    »

    Stimată d-nă Paula,

    Numele meu este Satana şi sunt cârcotaşul de serviciu al acestui sait. Chiar dacă relatările colegei noastre adinaionescu sunt adevărate doar în parte - nimeni nu ştie cui îi aparţine adevărul în această dispută - vă spun franc următoarele: nu aş veni la pensiunea dvs. şi vă voi arăta şi motivele: atâta vreme cât aveţi un restaurant funcţional (aşa reiese din review) ar trebui să aveţi bucatele pregătite pentru clienţi. Există şi posibilitatea să-i lăsaţi să-şi pregătească singuri masa, în ideea în care toată lumea se sperie de ciorba de burtă rămasă de săptămâna trecută. Există o logică aici, şi anume, pensiunea e goală de o săptămână şi nu cred că bucătarul dvs. e atât de dibaci încât să meşterească o ciorbă la fel de repede precum un piept de pui la grătar. De aici şi nehotărîrea noastră de a mânca la acest tip de restaurant. Puneţi la socoteală şi faptul ca majoritatea venim cu copiii, iar dacă pentru noi adulţii n-ar fi o tragedie să mâncăm bucate resuscitate cu atâta măiestrie de bucătarii români, la copii se schimbă treaba. Corect? Adina Ionescu spune că au fost 10 adulţi. Atunci trebuia să vă închipuiţi că nu vin la cenaclul literar de la Bran ci la distracţie, dacă ne daţi voie? , iar asta presupune un grătar, un pahar de palincă şi de vorbă. Nu poţi impune unui grup de 10 persoane sau câte ori fi fost să intre la culcare de la 9 seara sau să se înghesuie într-o cameră. Este în firea lucrurilor să stea la gargară, la dans, undeva în pensiunea dvs. Logic ar fi fost să le spuneţi că nu aveţi condiţii pentru aşa ceva, încă de la primul telefon şi poate se orientau către altceva. Aveţi un living pentru grupurile mari, sau trebuie să se muleze după programul restaurantului? Intrebare? Bucătăria în care “au dat buzna” clienţii pensiunii este bucătăria restaurantului sau o bucătărie pentru turişti? E important de ştiut. Urmează apoi restricţia privind fumatul în bucătărie… N-am văzut în viaţa mea nici la 3,4, sau 5 stele să ţi se interzică fumatul. Am stat vara trecută într-un hotel de 4 stele din Italia. Nu spun că am găsit în camera un mesaj de bun sosit în limba română, fiind de altfel şi primii turişti români din hotelul respectiv, dar ne-au spus că putem fuma în cameră. Până la urmă e alegerea mea dacă fumez sau nu în încăperea în care şi dorm, dar vă atrag atenţia că puneţi greşit problema. Ca să nu mai amintesc de tonul imperativ pe care-l folosiţi. Văd că ne aşezaţi de o parte şi de alta a unei baricade, clienţi versus proprietari. Unii dintre dvs. socotesc turiştii un fel de rudă săracă de la ţară, care n-are voie la baie ci doar la closetul din curte, plus altele de genul: stinge lumina, nu consuma apa, hărtia de la toaletă e numărată pe porţii, linişte că doarme Măria Sa, proprietarul. Am dreptate? Ştiţi care este diferenţa dintre noi? Vă spun eu: noi putem alege altceva, dvs. nu prea.

    riff
    [30.11.10 12:20:09]
    »

    Stimate domn,

    Din pacate nu este vorba de o disputa, nu am motive deaorece grupul a avut totul la dispozitie, eu nu fac altceva decat sa relatez ceea ce s-a intamplat si modul cum vad eu lucrurile. Colega dv a solicitat la telefon cazare si eventual posibilitatea de a face un gratar. M-a intrebat daca exista posibilitatea de a servi la noi micul dejun, ceea ce i-am si confirmat si i-am recomanda sa serveasca masa la restaurantul din imediata vecinatate ce se afla la cca 10 m de noi deoarece noi nu servim masa zilnic. Logic ar fi fost sa fim anuntati de intentia de a face o petrecere, dar cu toate acestea din cate a confirmat si d-naei au ramas in restaurant pana la ora 6 dimineata, au avut acces la bucatarie deci nu am fost radicali. Probabil dv considerati ca nu este necesar sa fim anuntati dar pot sa va spun ca am avut clienti care atunci cand au vrut sa ramana pentru mai mult timp in restaurant au cerut permisiunea. In ceea ce priveste fumatul in bucatarie este logic ca acest spatiu din punct de vedere igienic nu permite asa ceva. Nu au solicitat acces la bucatarie cum sustine, iar datorita altor experiente i-am spus colegei dv ca accesul in bucatarie se face in prezenta Claudiei ceea ce este normal. In ceea ce priveste fumatul, fiecare hotel sau pensiune are dreptul sa impuna regulile lui, iar din cate stiu fumatul este posibil numai in locurile special amenajate. Nu am incercat sa fac o ''baricada'', dar va rog sa ganditi si din prisma propietarului nu numai al clientului.

    Intradevar aveti posibilitatea de a alege avand in vedere nr. mare de pensiuni dar asta nu inseamna ca propietarii de pensiuni trebuie sa taca si sa nu-si exprime punctul de vedere. Dv spuneti ca folosesc un ton imperativ dar daca ar fi sa relatez intreaga conversatie avuta cu colega dv sunt convinsa ca nu mati judeca gresit.

    Mi-ar face placere sa fiti clientul nostru iar dupa plecarea de la noi sa va exprimati punctul de vedere.

    O zi placuta!


    NB riff este (sau a fost) reprezentant al unității
    Cosmin Iordache
    [30.11.10 12:48:59]
    »

    Buna ziua,

    Vreau sa fac o completare la ceea ce s-adiscutat pana acum. Eu sunt unul din grupul la care se face referire. Ceea ce este scris aici nu trebuie sa fie considerat o disputa ci mai degraba un feed-back, constructiv... poate.

    In primul rand, eu personal, cred ca propietarii pensiunii nu sunt rau intentionati, dar din prea multa "dragoste" fata de constructia in sine, au tendinta de a sufoca turistii. Vreau sa va felicit pentru conditiile de cazare oferite de pensiunea Dvs. Camerele sunt foarte Ok, totul este curat si bine aranjat, chiar si cele mai mici detalii. Felicitari!

    Dar, ca si un exp, este la fel ca atunci cand iti cumperi o canapea superba in sufragerie, iar musafirlior le aduci scaune.

    Sun nevoit sa recunosc, ca pana la urma totul a fost aproape Ok, daca si primirea era normala, era absolut perfect. Ne-ati pus o eticheta inca de cand am venit, fara a stii exact ce fel de persoane suntem si ce avem de gand sa facem.

    Cand ati fost informata ca dorim sa facem un gratar, fapt cu care ati fost de acrod, unde anume credeati ca-l servim? In foisor la -2 grade??

    Iar afirmatia": "Nu stiam ca vreti sa faceti chef" a fost cea mai de neinteles afirmatie pe care am auzit-o vreodata, intr-un asemenea context.

    Chef, inseamna voie buna, practic Dvs ne-ati intrebat daca dorim sa fim fericiti!!! Iar noi v-am raspuns ca da. Iar Dvs ati lasat impresia, ca putem fi fericiti, dar nu la pensiunea Riff.

    Nu vreau sa facem o polemica din asta si nici sa va jignim afacerea Dvs, pentru ca probabil ati depus mult efort in a o construii. Dar ganditi-va, ca daca faceti ceva bun, ceea ce ati si facut, lasati si pe altii sa se bucure de el!

    Va doresc numai bine!

    santana*
    [30.11.10 12:59:44]
    »

    Domnule Paul, imi place tonul civilizat prin care ati raspuns si care-mi da de gandit ca va preocupa ce spun clientii despre sejururile petrecute la dvs. Eu nu am facut decat sa taxez tonul imperativ prin care ati raspuns prima data. Continuarea acestui dialog, nu face decat sa ma bage intr-o chestiune la care n-am fost partas, desi poate ati retinut la prima mea interventie ca am spus ca adevarul nu este detinut de nimeni. Despre invitatiea dvs. spun doar atat: de ce nu? Doar ca eu, desi sunt cateodata pretentios, macar stiu ce vreau de la un sejur. Dar in niciun caz sa-mi vorbeasca urat o angajata. Nu va mai zic ca ar regreta amarnic ulterior. Zi buna tuturor!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adinaionescu, anadragusin, corinne, Cosmin Iordache, riff, santana*
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Riffelt (ex Riff) :


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.28706192970276 sec
    ecranul dvs: 1 x 1