ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.01.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 15.04.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JAN-2015
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Un Revelion frumos

TIPĂREȘTE

Am petrecut 4 n: 30 Dec ’14 – 3 Ian ’15. Nu am mai fost la acest hotel. L-am ales din mai multe oferte de Revelion pentru ca mi s-a parut raport calitate/pret OK.

Am mai fost cu o familie cu copil de 8 ani (pentru care au platit in plus 200 ron).

Am primit fiecare familie cate o camera cu 3 paturi single, pe fata hotelului, vedere la DN, etaj unu, chiar deasupra receptiei si biroului directorului.

Despre camera: e maricica, chiar si cu 3 paturi era loc suficient sa te misti in ea fara sa dai vreun picior la pat sau masa. Are un dulap de haine incapator. Mobila este OK, noua; ma refer aici la dulapul de haine, comoda. Paturile sunt confortabile. Fotoliile sunt putin “obosite” ca si draperiile dar nu rupte sau murdare. Probail ar trebui si acestea innoite. Baia este maricica si ea, are cada si arata bine.

In camera a fost ff cald desi afara la ora 11:00 a. m. erau -17 C. A trebuit sa opresc caloriferul sau sa rabatez usa balconului. Dar mai bine cald decat frig la asa un ger.

Restaurantul destul de spatios: am numarat 15 mese a cate 10 locuri. Ringul de dans nu f mare dar nici mic.

Mancarea muuulta si buna. Am apreciat ca la peste si vita ne-au spus ca sunt “mediu preparate” si daca preferam mai bine preparate le iau inapoi, ceea ce s-a si intamplat. Am apreciat ca ospatarii se scuzau cumva spunand: “Dar stiti, mai dureaza putin pana va fi gata…”. Macar stiai la ce sa te astepti. Mi s-au parut foarte atenti la tot ce iti doreai, ba chiar tineau minte de pe o zi pe alta anumite lucruri gen: sa nu aduca sucurile copiilor inainte de a manca, ca mai vrem o farfurie pentru copii (carora nu le luam de fiecare data un meniu separat), ca am plecat ceva mai devreme de la masa de Revelion, pe la 3:30 si nu am ramas la friptura si ne-au anuntat ca avem o friptura din partea casei. Seful hotelului era tot timpul printre noi si ne intreba daca suntem bine, daca avem nevoie de ceva.

Am avut un incident pe 31 Dec: cand am revenit la camera, usa camerei nu s-a mai deschis. Seful insusi a venit sa vada despre ce e vorba, ne-a deschis dumnealui si in 5 min a trimis doi baieti care s-au ocupat de usa. Era dupa-amiaza si vroiam sa ne odihnim inainte de seara de Revelion si cu un copil de 5 ani. A durat aproape o ora reparatul, nu a fost tocmai placut sa stai in camera cu doi straini dar am apreciat ca incercau sa nu faca nici cel mai mic zgomot si vorbeau in soapta si la sfarsit atat si-au cerut scuze, si la plecare o data in plus seful hotelului si-a cerut scuze pentru incidental cu usa.

Pot parea lucruri nesemnificative, sau ca asa e normal sa fim tratati de fiecare data dar de cate ori se intampla?! De aceea apreciez o data in plus preocuparea pentru starea de bine a clientilor si le multumesc.

In bilet am avut inclusa si intrarea libera la centrul SPA de la Complex Wolf de care ne-am bucurat doua zile. Din nou am apreciat ca atunci cand ne-au dat biletele pentru intrarea la Wolf ne-au spus ca daca nu avem prosoape la noi, ne dau de la receptie cu rugamintea sa le inapoiem cand revenim. Ceea ce am si facut.

Programul de Revelion a fost cu colindadori, cu epigrame chiar, cu tombola si cu multa muzica cantata de formatii. Aici ne-ar fi placut (si vorbesc si in numele celeilalte familii) si ceva muzica mai moderna si pe calculator desi noi “gustam” si hore si sarbe. N-ar fi stricat sa mai avem si un astfel de calup. Cu alte cuvinte, prea multe hore si sarbe dar probabil s-au luat dupa dorinetele majoritatii care dansau mai degraba pe muzica populara. Dar asta e, greu de satisfacut toate gusturile. Ce am apreciat din nou, biletele la tombola au fost extrase de copii, fiica-mea fiind unul dintre cei trei copii “asistenti” si fiecare dintre copii a primit o punga de cadou cu sampanie pentru copii si diverse dulciuri pentru copii (ou de ciocolata, o punga de globulete de ciocolata, etc). Adica au fost pregatiti si pentru micii “asistenti”. Iar premiile 1/2/3 erau sejururi de 5n + MD/3n + MD, respectiv 2n + MD la Hotel pe parcursul anului 2015. Din pacate nici noi, nici familia prietena nu ne-am numarat printre castigatori dar am apreciat aceste premii.

Pe scurt, un hotel bun, conditii de cazare si masa bune, un pic de muzica mai moderna si mai “fara band” n-ar fi stricat. Iar pentru intreg personalul hotelului (de la receptie, ospatari, cei care ne-au reparat usa, seful hotelului) si atentia lor pentru starea noastra de bine am numai cuvinte de apreciere.


[fb]
---
Trimis de MadaColt in 05.01.15 13:21:44
Validat / Publicat: 05.01.15 14:25:04
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1542 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MadaColt); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12800 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDolce Vita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040449142456055 sec
    ecranul dvs: 1 x 1