ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.09.2010
DE lp
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 08.06.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 19 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

Cea mai mare dezamagire traita!!

TIPĂREȘTE

de la jumatatea lunii august am facut rezervare pe numele meu pt parintii mei pt perioada 24-26 septembrie... am vrut sa le ofer o minivacanta la Vila Bran deoarece am fost placut impresionata de ce au reusit sa faca pt turismul romanesc...

in acest sens, am achitat cvaloarea a 2 nopt cazare si cvaloarea a unor bonuri valorice de masa cu care isi vor achita toate consumatiile la bar/restaurant... Ca sa fie pe intelesul tuturor=aveau totul achitat... cazare+mese. Cand au ajuns acolo li s-a cerut sa plateasca a2a noapte de cazare iar de bonuri valorice nici vorba... oamenii au platit si jumatate din cazare si toate consumatiile la restaurant!!!

aici este in foarte mare parte si vina parintilor mei, recunosc, pt ca le-am spus de zeci de ori ca au absolut totul achitat si nu trebuie sa plateasca nimic, dar incompetentii aia, cu care am schimbat zeci de emailuri si telefoane si care mi-au confirmat ca au primit banii si ca totul este in regula... ce scuza au?

nu exista comunicare intre ei, nu au o evidenta a platilor efectuate si au obligat niste bieti oameni simpli sa achite sume de bani pe care nu-si permit in mod normal sa le cheltuie... au reusit sa distruga cadoul pe care am dorit sa il ofer parintilor mei si m-am dezamagit enorm! Cu parere de rau pot declara ca nu exista acel loc in Romania unde sa-ti doresti sa nu pleci in strainatate... si cu siguranta nu la Vila Bran!!! Nu voi mai reveni niciodata aici si nu le pot ierta aceasta "eroare"!


[fb]
---
Trimis de lp in 27.09.10 10:59:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3708 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

27 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lp); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 19.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    27 ecouri scrise, până acum

    sandu.53
    [27.09.10 11:03:34]
    »

    pacat imi pare rau sincer pentru cele relatate si intamplate parintilor tai... ma pun in pielea ta si te-am inteles perfect!

    webmasterXY*
    [27.09.10 11:12:28]
    »

    e urat ce s-a intamplat parintilor tai dar conform regulamentului, deoarece nu ati fost cazati acolo, review-ul este invalidat publicat fara note. Este pastrat, insa, pe site - cu caracter informativ.

    Am totusi am o curiozitate, fiind in secolul tehnologiei, nu vi s-a comunicat de catre parinti ce s-a intamplat prin telefon, nu aveti copie dupa extrasul cu viramentul banilor si nu ati intreprins nimic in aceasta privinta?

    ascent
    [27.09.10 11:29:16]
    »

    @lp - am o intrebare si va rog sa nu va suparati. Daca dv. sunteti in categoria de varsta 50-60 ani, parintii dv. cati ani au? Nu ar fi fost normal ca, la o asemenea varsta respectabila (cat rezulta dintr-un calcul simplu) sa mergeti cu ei sa-i conduceti macar pana acolo?

    Pe de alta parte, dumnealor nu au avut nici un document din care sa rezulte ce suma ati achitat dv. pentru cazare si masa?

    Cred ca dv. sunteti vinovata pentru aceasta situatie, daca intr-adevar s-a petrecut.

    lpAUTOR REVIEW
    [27.09.10 11:32:52]
    »

    eu sunt in categoria 20-30 ani... parintii mei sunt in categoria mentionata; era evident dificil sa aleg categoria de varsta dat fiind ca rezervarea era facuta pe un alt nume si altele erau persoanele care au beneficiat de ea

    eu sunt vinovata? si cum ati ajuns dvs la aceasta concluzie inteligenta?

    eu aveam dovada achitarii cazarii si a voucherelor de masa....angajatii au confirmat, parintii stiau....am zis ca si parintii au o parte mare din vina dar ei sunt oameni simpli, si de rusine n-au cerut si n-au comunicat nici cu mine...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bessondm
    [27.09.10 11:33:37]
    »

    Completand ce-a spus webm, nu te duci peste ei sa-ti recuperezi banii? Ii lasi in pace? Astept finalul povestii, nu vreau sa cred ca totul a ramas ca-n plop...

    lpAUTOR REVIEW
    [27.09.10 11:38:36]
    »

    ba da

    am cerut banii inapoi evident dar cum ramane cu situatia jenanta pe care mi-au creat-o in mod neintentionat dar pe care trebuie sa si-o asume...

    din pacate, nu pot zice ca e o greseala omeneasca si voi trece peste ea... nu au incurcat camerele sau altceva, au facut o incurcatura imensa!

    ascent
    [27.09.10 11:40:45]
    »

    @lp - chiar si cu aceasta precizare facuta in legatura cu varsta, decat sa le spuneti de o mie de ori ca nu trebuie sa plateasca nimic, mai bine le dadeati documentul din care sa rezulte ce suma ati virat in cont si poate in felul acesta se lamureau lucrurile pe loc.

    ascent
    [27.09.10 11:45:32]
    »

    @lp - "la aceasta concluzie inteligenta" am ajuns citind ceea ce ati scris si amanuntele pe care le-ati dat in review - respectiv la varsta 50-60 de ani a dv. , faptul ca dv. ati platit si ca le-ati "spus" ca nu au nimic de platit, etc...

    Chiar in ecou afirmati ca la dv. se afla dovada platii sejurului...

    Si eu am fost de multe ori cu bilet platit dinainte, dar nu am plecat de acasa fara biletul respectiv, pentru ca "vorba zboara, scrisul ramane" - dupa cum spune un vechi proverb romanesc.

    Era si normal daca oamenii nu aveau nici un document sa nu fie crezuti doar pe vorbe...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lpAUTOR REVIEW
    [27.09.10 11:46:16]
    »

    [@beesondm]: normal ca nu va ramane asa... banii mi-i vor rambursa

    lpAUTOR REVIEW
    [27.09.10 11:47:41]
    »

    si ce cadou mai era asta? pai le dadeam si factura fiscala ca sa vada cat am achitat si terminam povestea!

    ascent
    [27.09.10 12:02:20]
    »

    @lp - da, atunci cand oferi un obiect poate e bine sa rupi eticheta cu pretul... sa nu vada cat ai dat pe el... ma rog...

    Dar in situatia de fata, era obligatoriu ca parintii dv. sa aiba documentul cu care sa dovedeasca plata.

    Pe de alta parte, daca oamenii nu aveau bani la ei, ce faceau? Ati dorit sa le faceti un cadou, foarte frumos, dar toate aceste lucruri cu pretul platit dupa parerea mea erau nesemnificative fata de situatia care s-a creat.

    Ce a fost mai important - faptul ca parintii dv. nu au stiut cat ati platit dv. pentru ei sau faptul ca acolo s-au trezit ca trebuie sa plateasca niste sume pe care nu si le pot permite in mod normal, asa cum afirmati?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bessondm
    [27.09.10 12:05:55]
    »

    Documentul de plata (ma refer la un OP, cel mai probabil) poate fi verificat in banca dupa numar, daca-l aveau la dansii, iar pentru mentinerea surprizei, puteai acoperi cu pasta corectoare suma inscrisa pe el. Scuteai aceasta situatie neplacuta din start, presupun.

    Si in situatia prezentata de tine, daca erau probleme asa mari, parintii tai trebuiau sa te anunte negresit, doar au incredere in ce le spui, ca ai achitat totul. Presupunand ca nu aveau mobil sau semnal sau baterie sau mai stiu eu ce, puteau suna de la receptie, nu pot sa cred ca nu i-ar fi ajutat macar asa cei de-acolo. Si astfel, tu puteai rezolva elegant si in timp util problema. Nu poti face asa o vina imensa oamenilor alora pentru o situatie creata din vina voastra, respectiv a parintilor tai (nu-i critic prea tare, stiu si eu cum e, se descurca greu cu minunile tehnicii moderne, dar, totusi, un telefon puteau sa-ti dea, indiferent de circumstante, doar nu erau pe munte, la lacul Bucura...) si-a ta (lipsa OP-ului).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lpAUTOR REVIEW
    [27.09.10 12:15:15]
    »

    ei au stiut ca am platit dar ce le-o fi trecut atunci prin cap nu-mi pot explica... s-or fi gandit ca nu am mai avut bani si n-am mai platit restul desi le-am zis tot ce au de facut... ca au aia si aia platit, ca li se va da de la receptie bonurile valorice etc...

    da, daca n-aveau bani nu stiu ce se intampla, se apucau de spalat vase, habar n-am

    inca sustin ca angajatii sunt de vina... ei trebuiau sa stie perfect ca atunci cand a venit X sa se cazeze... in baza lor de date, X figureaza cu cazarea integral platita+vouchere de masa pe care trebuie sa le primeasca in momentul receptiei

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sev7
    [27.09.10 13:00:59]
    »

    imi permit sa intervin, fara sa doresc a supara pe cineva... dar "ascent"... nu cred ca ai dreptate.

    din moment ce respectiva locatie are ca posibilitate de plata a serviciilor in avans (bonuri valorice), prin intermediul bancii, se presupune ca au si posibilitatea de a verifica ei singuri, daca respectivul serviciu a fost platit sau nu. Simpla prezenta (la turist) a unei hirtii nu reprezinta garantia ca acel serviciu a fost platit (se pot face zeci de chitante false care sa ateste chestia asta) ci mai degraba reprezinta "linistea mentala" a celui care a platit (pe premiza--am dovada cu mine).

    imi amintesc ca la nici un hotel de "afara" nu a fost nevoie sa arat op-ul sau o alta dovada de plata electronica la check in. Pt ca verificau singuri chestia asta...

    sorry daca am deranjat...

    bafta!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lpAUTOR REVIEW
    [27.09.10 13:12:17]
    »

    multumesc pt interventie...

    asa este, in afara, la orice hotel era nevoie doar sa prezinti buletinul si stiau ce anume ai rezervat si ce ai platit (daca era cazul)

    asa ca nu mai incercati sa-i scuzati pe cei de la Vila Bran ca NU AU NICIO SCUZA! si chiar daca mi-ati invalidat review-ul pt a nu le face lor probleme, tot au facut-o de rahat! si inca intr-un stil mare! eu a 2a sansa nu le acord, m-au pus in una din cele mai jenante situatii fata de parintii mei!

    ascent
    [27.09.10 13:15:28]
    »

    @sev7 - nu m-am suparat, nu am de ce. Totusi, aceasta situatie a fost una deosebita si de aceea am insistat - banii au fost platiti de cineva, pentru altcineva si atunci era obligatoriu ca la persoanele care au ajuns acolo sa existe dovada platii.

    Despre chitante sau documente false... asta se poate intampla oriunde si oricum cei de acolo trebuiau sa verifice dupa numarul OP-ului, data, etc.

    webmaster0
    [27.09.10 13:21:12]
    »

    @lp nu pentru a nu face probleme cuiva este acest articol pastrat pe sait fara note (daca era cum sugerezi, ar fi fost STERS), ci pentru ca asa prevede regulamentul acestui site: n-ai fost acolo, nu poti acorda note!

    ascent
    [27.09.10 14:39:17]
    »

    @lp - ai spus ca

    eu a 2a sansa nu le acord

    - totusi cred ca ai mai fost acolo si ti-a placut pentru ca in 8 iunie 2010 la un review scris de @Arkinom scrii asa intr-un ecou:

    nu stiu daca a fost o neintelegere sau adevarat, dar acum am rezervat pentru noaptea de sambata si a fost ok. ca am prelungit sejurul cu inca o noapte e complet altceva.

    Si era un ecou postat in iunie...

    lpAUTOR REVIEW
    [27.09.10 14:45:34]
    »

    nu vad ce legatura are primul sejur acolo cu incurcatura produsa acum... chiar nu inteleg nelamurirea ta... am fost in repetate randuri la vila Bran insa nu voi mai merge de-acum incolo!

    in fine, cred ca au fost prea multe discutii pe tema asta. eu v-am impartasit experienta neplacuta tocmai pt a va preveni de posibilele incidente la care poate fi expus fiecare dintre noi

    webmaster0
    [27.09.10 14:52:18]
    »

    @Ip > corect. Iti multumim chiar ca ai postat intamplarea.

    Consider insa ca s-a cam spus tot ceea ce trebuia spus pe marginea subiectului si declar firul de discutii inchis. Astept eventual un pm cand se va recupera suma si eventualele explicatii ce vor fi date (daca...) pentru a le posta la sfarsitul acestor ecouri, drept concluzie.

    ascent
    [27.09.10 14:57:06]
    »

    @lp - are multa legatura... daca ai fost acolo in repetate randuri, inseamna ca nu au fost probleme si ca ti-a placut, iar daca din repetatele randuri doar acum s-a intamplat ceva neplacut, nu trebuie sa generalizezi si sa uiti momentele placute.

    Pe de alta parte, in aceasta experienta neplacuta ar trebui sa intelegi ca si tu ai o vina... atat timp cat afirmi chiar in primele randuri ca

    "am facut rezervare pe numele meu pt parintii mei "

    Stau si ma intreb de ce totusi nu ai facut de la inceput rezervarea pe numele lor, ca sa nu mai fie atatea probleme.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [27.09.10 14:57:24]
    »

    Deci in prima zi au fost primiti (s-a stiut de rezervare, nu?) iar a doua zi - bexan / nu mai exista rezervarea!??.

    E inadmisibila si jenanta situatia, iar acest lucru se datoreaza in proportie de 99.99% celor de la hotel.

    Daca undeva in strainatate s-ar fi intamplat asa ceva, in mod cert

    - angajatul vinovat era concediat INSTANT.

    - turistii in cauza primeau o compensatie SERIOASA din partea hotelului (printre altele, tocmai pentru a fi, intr-un final multumiti, a intelege ca "se mai intampla,dar e reparabil" si - mai ales - pentru a nu le face o reclama proasta.)

    Ca la noi mai e mult pana acolo mi-o dovedeste inclusiv luarile de pozitie gen ascent de mai sus. Pai oameni buni, daca in calitate de CLIENT PLATITOR (turist) ganditi asa, la ce sa te astepti din partea prestatorilor aflati in culpa??? !!!

    lpAUTOR REVIEW
    [27.09.10 15:03:39]
    »

    draga ascent... tu ai vreo legatura cu lumea reala? am facut rezervarea pe numele meu, eu am platit! vrei sa fi facut rezervarea pe alt nume ca sa am ulterior probleme cu confirmarea platii? asta imi mai lipsea...

    am precizat clar care sunt persoanele care se vor caza!

    stiu sa-mi recunosc vina cand gresesc, in acest caz am procedat absolut corect!

    subject closed! nu stiu ce vrei sa dovedesti si ce nu dar iti cam lipsesc argumentele!

    ascent
    [27.09.10 15:08:26]
    »

    @webmaster - cu deosebit respect pentru parerea dv. , as dori sa se aiba in vedere urmatoarele:

    - rezervarea s-a facut de o persoana, pe numele ei, pentru alte persoane;

    - probabil a platit in doua transe - adica la inceput a platit pentru o noapte de cazare, de aici rezultand si faptul ca parintii au fost primiti totusi acolo, deci exista ceva in baza de date;

    - a doua transa a platit-o tarziu (cu o-zi doua inainte), asa explicandu-se si faptul ca nici parintii nu au comunicat cu @lp, ca si ei au crezut ca nu a mai avut bani sa plateasca, etc. si explicandu-se si faptul ca nu figurau inca banii ca primiti (traseul bancii necesita cel putin 2 zile uneori, mai ales daca platesti la o alta banca decat la cea unde are pensiunea cont).

    - @lp acuza angajatii hotelului de lipsa de comunicare, neglijand faptul ca si intre parintii sai si ea a existat lipsa de comunicare, asa cum spunea mai sus intr-un ecou @bessondm.

    Nu vreau sa iau apararea celor de la respectiva locatie, dar trebuie sa tinem seama de toate aspectele atunci cand aducem atatea acuze.

    Citind ultimul ecou postat de @lp ma gandesc ca amanuntele acestea ni le-ai dat mai tarziu, poate daca le scriai de la inceput nu mai erau atatea discutii.

    Si, da, am multe legaturi cu lumea reala ... care s-au consolidat odata cu inaintarea in varsta si cu experientele traite ...Pe de alta parte, este mai usor sa previi, decat sa vindeci ...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [27.09.10 15:24:41]
    »

    @ascent: ma tem ca lp are dreptate.

    In lumea ta (si probabil a multor romani asemeni tie), despicarea firului in 4,16,256 poate pana la urma sa dovedeasca ca (teoretic) negrul nu este la urma urmei decat... un fel de alb cu mult-foarte mult maroniu amestecat

    In "lumea reala" - esti de acord sper macar in aceasta privinta, ca "dincolo" e "normalitatea" - nu are nimeni timp si/sau interes in despicari de fire.

    Repet - daca se intampla asa ceva dincolo:

    - anagajatul vinovat era concediat

    - clientul primea o compensatie serioasa pentru neplacerile intampinate

    End of story.

    ascent
    [27.09.10 15:36:04]
    »

    @webmaster - ok, mea maxima culpa...

    jimmybitza
    [11.01.12 23:05:35]
    »

    Buna seara tuturor_

    desi am fost suspendat (pe buna dreptate) pentru ca le-am luat apararea sa zic asa celor de la VLB, si de si am fost fara exagerare de peste 20 ori in aceasta locatie, (anul asta cam 40 de zile) fiindca fetitei mele ii place f mult, pot sa imi exprim si eu un punct de vedere cred pertinent, si anume: La capitolul acesta_ rezervari, confirmari, respectarea rezervarii - camera/apartament intr-o anume vila sau respectul catre client vis-a-vis de faptul ca omul vine intr-un concediu, week-end, etc si nu la un proces cu sau fara avocat sa se razboiasca ptr drepturile sale _ STAU DEZASTRUOS si vad ca nu se rezolva inca aceasta problema...

    o sa merg in locatie pe 15 ian si am sa le sesizez inca o data aceste probleme!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ascent, bessondm, chelie_d, jimmybitza, lp, sandu.53, sev7
    Alte impresii din această RUBRICĂClub Vila Bran:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060250997543335 sec
    ecranul dvs: 1 x 1