ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.09.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 17.09.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 21 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezamagire totala...

TIPĂREȘTE

Am fost cazati la acest hotel, eu si logodnicul meu, o singura noapte. Initial, rezervarea a fost facuta pentru 2 nopti, dar, din cauza atitudinii tipic romanesti a personalului de acolo si a serviciilor care lasa de dorit, ne-am vazut nevoiti sa plecam mai devreme.

Inca de cand am ajuns, domnisoara de la receptie a incercat sa ne bage pe gat cea mai proasta camera, asta probabil din cauza faptului ca ne-a vazut tineri si la noi merge si asa... Dar oare daca suntem tineri nu meritam si putin respect? Camera era undeva la ultimul etaj, era foarte mica si nu reflecta deloc imaginile vazute pe internet in momentul in care am facut rezervare la acest hotel. In baie abia daca puteai sa faci vreo miscare, obiectele sanitare erau inghesuite si, cu putin noroc, mai aveai loc si tu (mentionez faptul ca nu sunt o persoana supraponderala), iar de mirosul de acolo nici nu vreau sa mai vorbesc...

Am coborat la receptie si am cerut o camera de lux si, la achitarea unei diferente in plus, am primit una. Intr-adevar, camera de lux era destul de spatioasa, dar mobilierul era vechi, baia aproape la fel de mica ca-ntr-o camera normala, ventilatia la baie nu functiona, pentru ca, probabil, nu fusese curatata niciodata...

A doua zi am coborat la micul dejun si surpriza: domnisoara de la receptie ne-a rugat sa ne mutam in alta camera, deoarece camera in care stam noi a fost rezervata de altcineva... Ne-a aratat tot o camera de lux, dar la ultimul etaj, din care insa lipsea balconul si... intrerupatorul... Am coborat la receptie si i-am spus ca nu dorim sa ne mutam, am intrebat-o daca persoanele respective au cerut musai camera in care stam noi, a spus ca nu, pur si simplu ii era lene sau era prea greu pentru ea sa modifice o cifra din numarul camerei in caietul sau de rezervari, lucru pe care chiar nu l-am inteles. De ce sa muti pe cineva intr-o alta camera, la fel, dar cu un etaj mai sus, cand poti sa-i cazezi pe noii turisti direct acolo? De ce atata deranj? A ramas sa vorbeasca cu seful si sa ne anunte...

Am coborat peste 10 minute sa platesc camera pentru noaptea in care am stat acolo si sa-i spun c-o vom elibera indata si ne vom caza in alta parte. La cele auzite, totul se rezolvase subit, vorbise cu seful, puteam sa ramanem pe loc in camera respectiva, dar nu, ni s-a parut lipsa de respect la adresa noastra si nu am dorit sa ne continuam sejurul intr-un asemenea loc...

Cand am cerut bonul fiscal pentru cazare, domnisoara de la receptie, desi era clar ca nu era prima sa zi de munca acolo, habar nu avea sa foloseasca casa de marcat, a avut nevoie de asistenta prin telefon pentru a scoate un bon fiscal!

Mancarea mi s-a parut cam scumpa in raport cu calitatea ei, nu aveau toate ciorbele din meniu, iar preparatele veneau un pic cam reci de la bucatarie.

Pacat de amplasarea hotelului intr-o zona foarte frumoasa si linistita, dar calitatea serviciilor si atitudinea angajatilor lasa mult de dorit. Nu recomand acest hotel!


[fb]
---
Trimis de Loredana_89 in 17.09.14 22:22:57
Validat / Publicat: 18.09.14 23:54:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BORŞA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2672 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Loredana_89); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 21.56 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [17.09.14 22:46:29]
    »

    @Loredana_89: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --==--
    Impresiile scrise "live" din sejur sunt de multe ori binevenite - cei interesați în acea destinație pot discuta "în direct" cu cineva de la fața locului, pot pune întrebări, solicita detalii etc.

    Totuși, în unele cazuri e recomandat să fie lăsat un "timp de decantare" a impresiilor...

    Te rugăm să completezi textul de mai sus cu impresii scrise la finalul sejurului - optim: la întoarcerea acasă.

    Poţi folosi linkul EDIT IMPRESII pentru a aduce oricând completări, corecturi, adăugiri textului iniţial.

    Opţional: un set reprezentativ de fotografii ar fi de asemenea binevenit pentru ilustrarea articolului şi a sejurului în sine.

    Până atunci, articolul este păstrat în STAND-BY

    --==--

    IMPORTANT: Rog anunță-ne când ai terminat (scriind un ecou, aici) - pentru a şti c-a sosit timpul să publicăm impresiile.

    Cu mulţumiri pentru înţelegere...

    Loredana_89AUTOR REVIEW
    [18.09.14 01:34:51]
    »

    Am terminat

    webmaster
    [18.09.14 08:06:10]
    »

    @Loredana_89: și... cum se face că nu ai plecat de acolo?!?

    Loredana_89AUTOR REVIEW
    [18.09.14 14:41:11]
    »

    Nu inteleg... Am crezut c-am fost destul de explicita c-am plecat de acolo... Am stat o singura noapte, a doua zi de dimineata a avut loc incidentul si am plecat indata, desi rezervarea a fost facuta initial pe 2 nopti...

    webmaster
    [18.09.14 14:47:45]
    »

    @Loredana_89: și eu credeam că am fost destul de explicit - te rugasem să ne confirmi plecarea din zonă (citez):

    optim: la întoarcerea acasă

    Vrei să spui că deja v-ați întors de acolo?

    Loredana_89AUTOR REVIEW
    [18.09.14 15:56:19]
    »

    Suntem cazati la un alt hotel, in Viseul de sus...

    webmaster
    [18.09.14 16:25:44]
    »

    @Loredana_89: OK, nu-i bai; mai așteptăm...

    Loredana_89AUTOR REVIEW
    [18.09.14 20:21:18]
    »

    De ce? Am plecat de acolo, ca sunt acasa, ca sunt la un alt hotel, ca e azi, ca e maine, parerea mea ramane aceeasi, nu ma razgandesc, nu-mi schimba nimeni parerea asupra faptelor intamplate! Da, ati scris ca-i OPTIM ca review-ul sa fie scris la intoarcerea acasa, dar optim nu inseamna si obligatoriu, la fel de bine ati scris ca putem scrie si live, de la fata locului, doar ca nu ne recomandati dvs. M-ati rugat sa anunt cand sunt gata, am anuntat, de ce trebuie sa mai astept, de mai eram inca acolo si exista posibilitatea ca maine sa ma trezesc cu un buchet imens de flori in fata, in semn de scuze, cu o masa plina de bucate, de data asta proaspete si calde, special pregatite pentru noi si cu o atitudine complet schimbata a conducerii si a personalului de acolo, mai ziceam, dar asa, ce-mi mai poate schimba parerea? Credeti ca timpul de decantare a impresiilor recomandat de dvs o sa ma faca sa vad cu alti ochi acest hotel? Nu, poate din contra, citind mai bine si alte pareri si ecourile scrise la parerile negative de insusi un om care are tupeul sa se autointituleze "administratorul acestui hotel" ma irita si mai tare, se vede clar ca acest lucru porneste de sus, de la conducere, atunci ce pretentii sa mai ai de la angajati, cand insusi conducerea manifesta o totala lipsa de respect la adresa turistilor, nici macar nu sunt in stare sa-si recunoasca minusurile, sa accepte o critica si sa incerce sa indrepte ceva, credeti ca un om care-i spune unui turist care i-a calcat pragul si care i-a platit pentru niste servicii ca-i pare rau ca l-a servit, doar pentru ca omul avea o parere negativa, merita sa conduca in continuare un hotel? Macar sa stie si altii cum sunt tratati acolo si cum sunt tratati in alta parte...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [18.09.14 22:21:28]
    »

    @Loredana_89: De ce? pentru că există un regulament, pe care ai certificat că l-ai citit și acceptat atât la înscrierea pe saitul nostru, cât și la publicarea textului de mai sus.

    Și acolo, la Cap. I, la litera A, pct. 14, scrie:

    Rog să țineți cont că în cazul scrierii unor impresii de cazare "live", din sejur - verificările sunt mult mai complexe (e mai greu să ne asigurăm că sunteți un turist cazat acolo -- și nu unul dintre angajați, de exemplu). De multe ori vor fi necesare verificări suplimentare, care presupun interacțiunea directă a echipei de moderare cu autorul, înainte de publicare, ca o condiție necesară și obligatorie în vederea publicării. Sunteți invitați să înțelegeți situația și să colaborați, răspunzând – acolo unde e cazul – solicitărilor echipei administrative.

    NOTE: i) Precizările de mai sus se referă în principal la impresii scrise “live” din unități de cazare din România.

    ii) Cei care doresc să evite aceste posibile “furci caudine” ale procesului de verificare – studiați varianta de a scrie impresiile abia după ce ați părăsit hotelul…

    E drept că voi ați părăsit hotelul, dar fiind încă în zonă iar articolul fiind unul profund negativ, noi nu avem (în acest moment) cum să-l deosebim de o răzbunare din partea unui angajat nemulțumit sau a unui concurent local.

    Așadar, puteți alege: fie ne scrieți un ecou când reveniți acasă, fie, pentru a publica textul imediat, te rugăm să încarci copia unui eventual document de plată care să dovedească prezența acolo în calitate de turist plătitor.
    NOTĂ: Eventualele documente trimise NU vor fi făcute publice.

    Loredana_89AUTOR REVIEW
    [18.09.14 23:07:45]
    »

    Ok, am incarcat documentul de plata, nu sunt niciun concurent local, nu sunt niciun angajat cautator de razbunare, sunt un simplu turist care a fost tratat fara respect pe banii lui si care cere dreptul la replica, doresc sa-i informez in timp util si pe alti potentiali turisti, poate se vor orienta catre alte locatii unde sa fie tratati asa cum merita. Multumesc anticipat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [18.09.14 23:42:21]
    »

    @Loredana_89: Bun. Am primit bonul de casă trimis, considerăm că e o dovadă neechivocă a petrecerii unei nopți de cazare în acest hotel. Articolul va fi publicat în curând.

    Mulțumim pentru înțelegere și colaborare,

    Loredana_89AUTOR REVIEW
    [19.09.14 00:04:22]
    »

    Multumesc si eu. O seara placuta!

    webmasterX
    [19.09.14 00:04:23]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    Loredana_89AUTOR REVIEW
    [19.09.14 00:14:17]
    »

    @webmasterX: da, este ok.

    crisval7117
    [19.09.14 15:33:34]
    »

    @Loredana_89: ciaoooo... sunt deacord cu LOREDANA suta la suta... AM PERECUT SI EU CU FAMILIA O NOAPTE (DE GROAZA) IN ACEL HOTEL... ne-am ratacit in drum spre suceava si am fost nevoiti sa inoptam acolo... exorbitant pretul... in jur de 250 de lei... in mini apartament din aproximati 6 becuri functionau doar 2... apa la chiuveta in baie nu functiona... i-am spus patronului ca nu functioneaza robinetul... raspunsul lui: IN ACEST HOTEL SUNT MULTE LUCRURI CARE NU FUNCTIONEAZA... mancare... face de rusine bucataria maramureseana... ne-au garantat ca zarzavaturile din ciorba erau 100% din gradinile vecinilor... am descoperit cu desgust ca foloseau doar verduri surgelate... acel hotel DAUNEAZA GRAV TURISMULUI ROMANESC in general si in particular TURISMULUI MARAMURESEAN

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [19.09.14 17:23:51]
    »

    @crisval7117: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    connecting
    [19.09.14 22:37:09]
    »

    @Loredana_89: Loredana, hotelul este deschis de vreo 4 ani asa ca mobilierul nu are cum sa fie vechi. La cazare de obicei receptionerul prezinta mai multe camere din care clientul poate sa aleaga asa ca trebuia sa intrebi daca mai sunt camere libere si sa iti alegi ce iti place. Daca hotelul a fost plin de turisti de obicei raman libere camerele la mansarda si poate aici nu ti-a placut cum arata camera.

    Camerele Deluxe au intrerupatoare pentru a aprinde lumina si nu lipsesc si nici balcoanele. Sunt 3 camere deluxe si toate 3 au balcoane.

    Zici ca nu ai avut loc in baie... hotelul a fost construit dupa un proiect si nu aiurea din ochi.

    Hotel Victoria este un hotel de 3 *** si nu un hotel de 5 stele ca sa astepti sa fii cazata ca si in Turcia sau mai stiu eu unde...

    Oricum daca vrei sa gasesti ceva rau de scris si esti carcotas gasesti oriunde. Nu ma mai mira nimic, am avut clienti carora nu le-a placut nici vopseaua de pe pereti si au comentat...


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    connecting
    [19.09.14 22:48:38]
    »

    @crisval7117: Crisval, apartamentul nu a costat niciodata 250 lei aici la noi. Vezi ca nu stii preturile.

    Apoi apartamentele sunt foarte mari si functioneaza becurile in ele pentru ca eu ma ocup sa functioneze.

    Eu sunt patronul si nu cred ca am zis ca ''sunt multe lucruri care nu functioneaza'', nu as zice asa ceva cand as gasi ceva in neregula la hotel.

    Apa poate nu a functionat pentru ca a fost oprita pe tot orasul, avem si apa de la izvoare cu analize care porneste in caz de avarie pe reteaua orasului.

    Nu mai fiti carcotasi aiurea ca nu merita...

    Zarzavaturile se cumpara din piata si avem firma care mai si aduce gata inghetate cand nu se gasesc, nici nu avem voie sa le cumparam din curte de la vecini cum crezi tu.


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    crisval7117
    [20.09.14 02:31:06]
    »

    @connecting: nu avem nici un motiv sa fim carcotasi... daca va spun ca totul sa intamplat anul trecut si doar intamplarea a fost sa vad ceea ce a scris d-na LOREDANA si mi-am adus aminte de dvs... sigur va amintiti de noi (eram cu masina opel vectra cu numere de italia)... si faptul ca eu vb cu dvs la persoana a 2a si dvs va tutuiti cu mine demonstraza gradul dvs de educatie... de multe ori criticile pot fi constructive si dvs puteti rezolva neajunsurile clientilor dvs... daca doriti va pot trimite poze cu copii facute in si in jurul hotelului dvs ptr a va demonstra ca intradevar am fost. ....de fapt in apartament nu erau becuri ci lampi halogene....P.S. singurul motiv care ma poate face sa ma intorc la dvs ar fi sa faceti pastravaria asa cum mi-ati spus....

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    connecting
    [20.09.14 10:23:15]
    »

    @crisval7117: Apari si imi spui ca facem de rusine turismul romanesc si mai vrei sa nu te tutuiesc?

    Nu este nimic constructiv la ceea ce ai scris tu mai sus deloc. Constructiv este cand dai o idee si semnalizezi ceva ce nu e bine prin vorbe frumoase si idei nu prin critica exagerata.

    Apoi de gradul meu de educatie eu zic sa te abtii sa comentezi ca nu ma cunosti si discutia devine personala si iti pot scrie mai multe inapoi pe siteul asta [...].


    NB connecting este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    connecting, crisval7117, Loredana_89
    Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049400091171265 sec
    ecranul dvs: 1 x 1