Solicitare CMR / TURCIA - MEDITERANA // ANTALYAîncărcată de pe telefon!

Cristal Sunset Luxury sau Club Magic Life Jacaranda

Trimisă în 22.02.17 19:57
autor mirelasidanJR [Afumaţi [IF]]
» VIZUALIZĂRI: 2791

Sunt în dilema! La sfârșitul lui iulie vrem sa plecam pentru a cincea oara la Mediterana!

Vreau hotelul cat mai aproape de plaja, iar plaja sa fie cu nisip și lata, cu blue flag, personal amabil și mâncarea... o cam știm, la fel în fiecare resort!

Am mai fost la Sensimar, Sherwood în Belek, Delphin Botanic Exclusiv în Lara și Royal Alhambra!

Acum oscilam între Cristal Sunset Luxury și Club Magic Life Jacaranda!


  • PERIOADA: Iulie -- NOPŢI CAZARE: 7
  • BUGET: 1600€ -- TRANSPORT: Avion
  • ADULŢI: 2

Răspunsuri

webmasterX[București][22.02.17 21:02]

@mirelasidan:

Am mai fost la Sensimar, Sherwood în Belek, Delphin Botanic Exclusiv în Lara și Royal Alhambra!

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor destinații.

În plus, când soliciți informaţii despre o anumită destinaţie - precum mai sus! - cei care îţi răspund vor putea să o facă adecvat "profilului" tău turistic (vor putea vedea, de exemplu, în istoricul tău, locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poți folosi linkul SCRIE REVIEW (îl găseşti şi în pagina 1)


AndryeaPM[Iaşi]7r[22.02.17 21:18]

@mirelasidan: Crystal Sunset, așa cum am scris și în review, nu este poziționat chiar pe plaja, pentru ca se găsește în spatele lui Crystal Sunrise care e pe plaja.

Distanta pana la plaja se parcurge pe jos în câteva minute și exista și un tractoras care face transferul.

Plaja e nu foarte lată, dar cu nisip fin, intrare în mare lina.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

ioana74PA[Alba Iulia]4r[23.02.17 12:23]

La Magic Club Jacaranda gasiti mai multa liniste fata de Crystal, multa verdeata si servicii foarte bune.

Hotelul apartine unui mare touroperator german si are servicii in consecinta.

L-am vazut si eu anul trecut si m-a impresionat prin atmosfera pe care o simti peste tot in resort, prin curatenie si serviciile de calitate, are acel ceva care il face deosebit fara a fi ostentativ.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

geoslerGD[Lereşti [AG]]3r[23.02.17 15:57]

Recomand Club Magic Life Jacaranda, e un hotel din 2014, are servicii foarte bune și o plaja lata cu nisip și intrare lina în mare.

Singurele dezavantaje sunt: distanta de aproximativ 300 m pana la plajă (dar este o alee frumoasă cu palmieri) si amplasarea la marginea stațiunii.

Au inclus in concept kangoo jumps, mountain bike, tenis de camp, bicilete în piscina,banana pe mare (pentru copiii) și multe altele.

Este primul hotel cu UAI unde nu am avut brățări.

Au un fimulet de prezentare pe saitul hotelului.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

webmasterX[București][23.02.17 17:26]

@geosler: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinații.

Poți folosi linkul SCRIE REVIEW (îl găseşti şi în pagina 1 a saitului)


fany2allCH[Brăila][24.02.17 09:45]

Buna ziua tututror! doresc sa ajung anu acesta in Turcia si as dori cateva sugestii, informatii despre Hoteluri care au parcuri de distractie ptr cei mici si mari.


ioana74PA[Alba Iulia]4r[24.02.17 12:03]

@fany2all: cu parcuri de distractie mai ales pentru cei mici: Royal Wings, Royal Dragon, Royal Alhambra, Royal Taj Mahal, Royal Alhambra sau Delphin Palace. Cu parcuri de distractie pentru cei mari si cei mici: Rixos Premium in Belek (cu Troy Aquaparc) sau recent deschisul Hotel Rixos World Parks & Entertainment Belek - The Land of Legends.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

webmasterX[București][24.02.17 12:25]

@fany2all: contează bugetul pe care îl ai.

Degeaba îți recomandăm noi hoteluri ieftine, dacă tu ai „ștacheta” mai sus și vrei de alea mai scumpe. Sau INVERS!

În calitate de membru AFA, beneficiezi oricum (și) de consultanță de specialitate - poți iniția o solicitare de ofertă (pe Turcia) aici


mirelasidan[autor]JR[Afumaţi [IF]][24.02.17 21:42]

@webmasterX: nu înțeleg ce vreți să spuneți??? Cum adică am ridicat ștacheta sus? Am cerut părerea despre doua hoteluri, mă interesează cat mai aproape de plajă!

Chiar dacă am fost la resorturi mai bune, după cum se vede anul acesta am un buget mai mic, așa că nu înțeleg comentariul total deplasat!!!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nicole33APL[București]ConsAFA78r[24.02.17 21:50]

@mirelasidan:

nu înțeleg ce vreți să spuneți??? Cum adică am ridicat ștacheta sus?

Nu te ambala degeaba. Răspunsul care te-a nemulţumit nici măcar nu-ţi era adresat ţie, ci userului @fanny2all, care, cel mai probabil, a înţeles faptul că o recomandare pertinentă nu se poate face decât în funcţie de bugetul disponibil.

Am cerut părerea despre doua hoteluri, mă interesează cat mai aproape de plajă!

Referitor la cele două hoteluri menţionate în solicitarea ta, eu personal nu aş alege niciunul. Aproape de plajă NU ESTE NICIUNUL dintre cele două, însă plaja este frumoasă în cazul ambelor.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (6 voturi)

mirelasidan[autor]JR[Afumaţi [IF]][24.02.17 23:17]

@ioana74: royalurile nu recomand, aglomerate, personal insuficient, servicii de proastă calitate;

lanțul Delphin da! Dar atenție nu toate sunt wow!!!


nicole33APL[București]ConsAFA78r[24.02.17 23:31]

@mirelasidan:

royalurile nu recomand, aglomerate, personal insuficient, servicii de proastă calitate;

Fără supărare, dar hotelurile Royal (Stone Group), oricât de aglomerate ar fi, garantat au avut şi vor avea servicii incomparabil mai bune decât oricare hotel din lanţul Crystal. Este adevărat că şi preţul este altul, dar mi se pare exagerat să afirmi că Royalurile au servicii de proastă calitate.

lanțul Delphin da! Dar atenție nu toate sunt wow!!!

Probabil că te referi la Delphin Botanik Exclusive Lara, după experienţa anului 2015, pentru că acela a fost primul an de la preluarea de către cei de la Delphin şi singurul an în care hotelul a funcţionat sub acest nume.

În 2016 hotelul a fost închis pentru renovări şi reconstruiri şi deja îşi schimbase denumirea în Delphin Be Grand.

L-am văzut anul trecut la sfârşit de septembrie şi aproape că nu l-am recunoscut deşi stătusem la el cu doar un an în urmă. Este mai mult decât WOW! Acum bate D. Diva şi D. Palace Deluxe, concurând serios cu Imperialul.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

AndryeaPM[Iaşi]7r[25.02.17 00:07]

Chiar dacă nu "joaca" în aceeași liga, fiind mult mai ieftin, Crystal (Sunset cel puțin, pentru ca doar aici am stat și nu îmi permit sa îmi dau cu părerea decât despre hotelurile pe care le-am experimentat personal) are servicii clar comparabile cu Royal (Holiday Palace si Alhambra, pentru ca la cele doua am stat).

Da, nu are ieșire directa pe plajă, dar pe partea cu servicii sta, pe alocuri, mai bine decât unii din "liga" Royal.

Orice pădure are uscăciunile ei și îmi mențin părerea ca generalizările pot duce la idei eronate...

Când e vorba de alegerea vacanței îmi par mai eficiente discuțiile pe hoteluri concrete mai degrabă decât pe lanțurile hoteliere sau zone privite în ansamblu.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

mirelasidan[autor]JR[Afumaţi [IF]][25.02.17 00:17]

Anul trecut am fost la Royal Alhambra, un prieten la Royal Taj Mahal, iar în urma cu doi ani același amic a fost la Royal Dragon,

și da personalul insuficient, nu făceau față, slab pregătiți profesional, obosiți, fără chef, programe de seara foarte slabe, fructe de calitatea a Ii a,

în comparație cu serviciile ireproșabile din 2015 de la Delphin Botanic Exclusiv, chiar dacă abia fusese preluat serviciile au fost de nota 20 plus!

Nu m-a interesat camera, de altfel foarte spațioasă, că doar nu mă mutam acolo ci acel gen de servicii: personal mereu cu zâmbetul pe față, săritor, cu care sa te poți înțelege, să nu aștepți 25 minute pentru un cokteil ca la Royal!

Asta e părerea mea și a prietenilor mei fata de grupul Stone, mai ales barurile de la plaja, amplasate departe de șirurile de șezlonguri si deschideau pe la 10.00-10.15 și închideau la 16.30! Pe bune??? Iar băuturile răcoritoare doar niste coloranți, dacă cereai un suc la cutie sau cu gheață niciodată nu aveau, etc

lista cu nemulțumiri ar fi lungă și oricum nu merita comparată cu experiența de la Delphin sau Sensimar in Belek!

Sunt conștientă că lanțul Cristal poate fi mai slab calitativ dar din păcate anul acesta bugetul pentru concediu este mai mic!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

mirelasidan[autor]JR[Afumaţi [IF]][25.02.17 00:22]

@Andryea: Aveți dreptate chiar dacă sunt din același lanț serviciile poate să difere de la un resort la altul!

Puteți să îmi spuneți la Cristal cam care este distanța până la plajă? In cat timp se poate parcurge și pe jos sau mai repede cu minicarul?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

AndryeaPM[Iaşi]7r[25.02.17 00:34]

@mirelasidan: Sincer și mie mi-a părut ca cele doua hoteluri la care am fost din Grupul Stone merg pe un trend descendent, la Holiday Palace, spre exemplu, am mers trei ani la rand și în fiecare an constatam că au mai pierdut niște puncte pe partea de servicii... iar Alhambra din anul deschiderii avea servicii net superioare Alhambrei din 2016...

Distanta pana la plaja hotelului Crystal Sunset se parcurge în 3-4 minute cu tractorasul sau în 5-7 minute pe jos, e un drum placut, pe o alee cu portocali și lămâi... cred ca am scris despre asta și în review-ul meu pentru Crystal Sunset.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

mirelasidan[autor]JR[Afumaţi [IF]][25.02.17 00:57]

@Andryea: Mulțumesc frumos pentru indicații, inclin mai mult spre Cristal în special pentru plaja!


AndryeaPM[Iaşi]7r[25.02.17 07:15]

@mirelasidan: Cu drag! Vacanță frumoasa sa aveți indiferent ce alegeți și abia aștept impresiile după vacanța!


mirelasidan[autor]JR[Afumaţi [IF]][25.02.17 07:51]

@Andryea: cu siguranță


nicole33APL[București]ConsAFA78r[25.02.17 09:31]

@mirelasidan:

Anul trecut am fost la Royal Alhambra, un prieten la Royal Taj Mahal, iar în urma cu doi ani același amic a fost la Royal Dragon,

și da personalul insuficient, nu făceau față, slab pregătiți profesional, obosiți, fără chef, programe de seara foarte slabe, fructe de calitatea a Ii a,

în comparație cu serviciile ireproșabile din 2015 de la Delphin Botanic Exclusiv, chiar dacă abia fusese preluat serviciile au fost de nota 20 plus!

Suntem diferiţi, avem preferinţe, aşteptări şi pretenţii diferite.

Eu am fost foarte mulţumită de serviciile de la Royal Adam & Eve (vezi impresii) din 2013 şi de la Royal Holiday Palace (vezi impresii) din 2015 (aici singurele mele nemulţumiri fiind legate de absenţa posibilităţii de a bea o cafea de calitate şi de teritoriul restrâns al resortului pentru plimbări seara).

Am fost în acelaşi an ca şi tine (2015) la Botanik Exclusive Lara (vezi impresii) unde tu ai apreciat serviciile ca fiind de nota 20, în timp ce eu le-am apreciat ca fiind doar de nota 8. La vremea respectivă, aprecierea mea s-a bazat pe comparaţia cu serviciile net superioare de care am beneficiat la alte două hoteluri Delphin, respectiv Delphin Deluxe (vezi impresii) şi Delphin Botanik din Alanya.

Sunt conștientă că lanțul Cristal poate fi mai slab calitativ dar din păcate anul acesta bugetul pentru concediu este mai mic!

Cu siguranţă serviciile de la hotelurile Crystal nu se pot compara cu cele de la vreun Delphin.

Dacă bugetul este mai restrâns anul acesta, o soluţie practică ar fi aceea de a renunţa la avion în favoarea drumului cu maşina şi de a aloca diferenţa de bani pentru alegerea unui hotel mai bun care să-ţi ofere serviciile cu care ai fost deja obişnuită. Eu procedez aşa în fiecare an şi am fost mereu mulţumită.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

nicole33APL[București]ConsAFA78r[25.02.17 09:37]

@Andryea:

Sincer și mie mi-a părut ca cele doua hoteluri la care am fost din Grupul Stone merg pe un trend descendent, la Holiday Palace, spre exemplu, am mers trei ani la rand și în fiecare an constatam că au mai pierdut niște puncte pe partea de servicii...

Şi serviciile variază de la un an la altul, dar şi în cadrul aceluiaşi an în funcţie de perioada sejurului, de gradul de ocupare al hotelului, dar şi în funcţie de naţionalitatea turiştilor prezenţi în hotel în perioada respectivă.

... iar Alhambra din anul deschiderii avea servicii net superioare Alhambrei din 2016...

Aici ar fi interesant de precizat, comparativ, şi PREŢUL plătit pentru cele două sejururi

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

AndryeaPM[Iaşi]7r[25.02.17 09:56]

@nicole33: Noi mergem întotdeauna în sezon (iulie -august). La Royal Holiday datele de plecare au fost extrem de apropiate în fiecare an, asa încât pe acest criteriu comparația mea e una validă. Structura turiștilor nu mi-a părut modificata, deci nu am putut da vina pe asta. ????

La Alhambra, în anul deschiderii am plătit cu ~700 de euro mai puțin decât în 2016 în contextul aceleași perioade de concediu și aceleași componente a echipei, așadar, din păcate, argumentul prețului nu prea sta în picioare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

mirelasidan[autor]JR[Afumaţi [IF]][25.02.17 10:19]

@nicole33: am fost in 2016 la sfârșitul lui iulie și am platit fără transport 1110 €


nicole33APL[București]ConsAFA78r[25.02.17 10:57]

@Andryea:

La Alhambra, în anul deschiderii am plătit cu ~700 de euro mai puțin decât în 2016 în contextul aceleași perioade de concediu și aceleași componente a echipei, așadar, din păcate, argumentul prețului nu prea sta în picioare.

Nu mi-am propus să intru în polemică, dar din simpla citire a articolelor tale despre Alhambra, de exemplu, şi din experienţa proprie după mulţi ani de Turcia la aceleaşi hoteluri sau la hoteluri similare ca preţ, concluzia mea este că lucrurile nu se prea leagă.

La articolul despre Alhambra 2012 ai declarat un preţ de 1750 euro. La Alhambra 2016 ai declarat un preţ de 1800 de euro. Diferenţa este de DOAR 50 de euro, nicidecum de aproximativ 700 euro.

Nu ai precizat niciodată vârsta copiilor tăi, dar se pare că nici configuraţia echipei nu a fost ACEEAŞI din punctul de vedere al preţurilor la hotel şi avion. Dacă în 2012 copilul cel mai mic avea SUB DOI ANI, acesta NU a plătit nici bilet de avion şi nici cazare la hotel. Evident, patru ani mai târziu, copilul cel mic a plătit ŞI avionul ŞI 50% din tariful de cazare, ştiut fiind faptul că la hotelurile Royal în cazul unei familii cu doi copii 2- 9,99 ani doar un singur copil este gratuit, celălalt plătind 50% din preţul de adult. În cazul în care nu am presupus greşit vârsta copiilor, este clar faptul că nu hotelul s-a scumpit aşa cum am bănuit.

În cazul Turciei, argumentul preţului stă ÎNTOTDEAUNA în picioare.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

PusGD[București]1r[25.02.17 13:38]

@mirelasidan:

Nu stiu ce experiente neplacute ai avut la Royal, deoarece nu ai scris nimic pe site dar nu este ok sa generalizezi. Noi ne-am simtit extraordinar de bine la Royal Holiday Palace, am scris impresii si il recomand cu incredere.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

mirelasidan[autor]JR[Afumaţi [IF]][25.02.17 14:04]

@Pus: este adevărat ca nu am scris impresii, dar am comentat aici nemulțumirile față de serviciile de la Royal Alhambra, Royal Dragon și Royal Taj Mahal, despre celelalte nu am cum sa zic pentru ca nu cunosc calitatea serviciilor, este posibil ca în cadrul aceluiași lanț hotelier diferențele de la un resort la altul sa fie foarte mari!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

AndryeaPM[Iaşi]7r[25.02.17 14:25]

@nicole33: Nu cred ca păreri diferite asupra unui lucru înseamnă polemica. Echipa noastră a fost aceeași în ambele dati la Alhambra întrucât prima dată am fost cu un infant, și asa cum spuneați și dumneavoastră, are gratuitate la cazare și transport, dar plătește taxele de aeroport; iar a doua oara copilul mic a beneficiat de oferta "1 copil zboară și se cazează gratis", dar a plătit de asemenea taxe de aeroport. Diferența a fost ca pentru copilul al doilea (care pentru ambele vacante se încadra în intervalul 2-9.99 ani, potrivit politicilor hotelului) am plătit mai mult cu aproape 700 de euro mai mult decât prima data, în ciuda faptului că anul 2016 a marcat o scădere generala a preturilor pe zona Turcia, în contextul cunoscut. (Tocmai pentru a nu stârni neclarități, în ambele situații, în caseta tehnica am trecut prețul per 2 adulți plătitori, stiind ca tarifele pentru copii difera în funcție de vârstă acestora și politica hotelului, de asemenea în vara lui 2016 Alhambra declarat și o reducere de 15-20% în contextul gradului de ocupare scazut, și chiar și asa pretul tot a ieșit mai mare...).

Prețul este un argument important în alegerea vacanței, sunt de acord cu dumneavoastră, în aceasta situație însă nu e în favoarea Alhambrei, balanta înclină clar în favoarea Crystal Sunset care a oferit mai mult decât banii plătiți.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nicole33APL[București]ConsAFA78r[25.02.17 22:00]

@Andryea:

Echipa noastră a fost aceeași în ambele dati la Alhambra întrucât prima dată am fost cu un infant, și asa cum spuneați și dumneavoastră, are gratuitate la cazare și transport, dar plătește taxele de aeroport; iar a doua oara copilul mic a beneficiat de oferta "1 copil zboară și se cazează gratis", dar a plătit de asemenea taxe de aeroport. Diferența a fost ca pentru copilul al doilea (care pentru ambele vacante se încadra în intervalul 2-9.99 ani, potrivit politicilor hotelului) am plătit mai mult cu aproape 700 de euro mai mult decât prima data, în ciuda faptului că anul 2016 a marcat o scădere generala a preturilor pe zona Turcia, în contextul cunoscut.

Exact cum bănuiam!

La Alhambra o familie formată din doi adulţi, un infant şi un copil sub 9,99 ani NU plăteşte nimic pentru NICIUNUL din cel doi copii (situaţia din 2012), în timp ce o familie cu doi copii 2-9,99 beneficiază de gratuitate doar pentru unul din copii, iar pentru al doilea plăteşte 50% din preţul de adult. Şi de aici şi diferenţa de 700 de euro de care aminteai. Însă acest lucru nu înseamnă că hotelul a fost mai scump, ci că al doilea copil, crescând între timp, nu a mai beneficiat de gratuitate la cazare.

Tocmai pentru a nu stârni neclarități, în ambele situații, în caseta tehnica am trecut prețul per 2 adulți plătitori, stiind ca tarifele pentru copii difera în funcție de vârstă acestora și politica hotelului

În opinia mea, trecând doar preţul pentru doi adulţi, abia atunci derutezi cititorii. Recomandarea este aceea de a se trece exact preţul plătit pentru camera/familia ta, conform facturii, cu toate taxele, dar şi reducerile incluse.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

AndryeaPM[Iaşi]7r[25.02.17 23:58]

@nicole33: Îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar oferta "1 copil zboară și se cazează gratis" a fost suportata de Agenție, nu de hotel (la momentul respectiv, pentru a ne convinge ca oferta e reala am făcut simulare de preț cu ambii copii (din care unul beneficia de oferta menționată) respectiv cu un singur copil și prețul rezultat a fost același în ambele situații (prima simulare cu doi copii 2-9.99 ani din care unul beneficia de oferta "1copil zboară și se cazează gratis", respectiv simularea a doua: un sigur copil 2-9.99 ani). Explicația Agenției a fost ca ei au achiziționat camerele încă de la începutul anului și în contextul scăderii cererii pe Turcia (după cum știm unii chiar si-au anulat vacanțele sau le-au rerutat) au fost nevoiți sa găsească soluții pentru a vinde totuși ceva.

Oricum, după cum am mentionat și în review, am găsit o Alhambra cu servicii mai slabe decât în anul deschiderii și, deși e repetitiv ce spun, mai slaba, clar, decât Crystal Sunset unde am plătit un pic peste 1400 de Euro, preț final pentru toți 4.

Pentru mine, bazat exclusiv pe experiența personala a unei săptămâni în fiecare din cele două hoteluri (am mai spus, nu îmi permit sa imi dau cu părerea despre hotelurile în care nu am stat) in 2016 și luând în considerare toate aspectele, scorul e 1-0 pentru Crystal.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

raducondulimaziGD[constanta]7r[13.03.17 15:33]

@Andryea: Va dau un pont: hotelul Crystal Sunset are forma de potcoava, cu toate piscinele si activitatile in interiorul porcoavei. Stand la Crystal Sunrise, l-am vizitat: din cauza acusticii, e o larma infernala de dimineata pana seara!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

  • [30] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.34992003440857 sec
    ecranul dvs: 1 x 1