Solicitare CMR / ROMÂNIA - = LITORAL =

Hoteluri cu A.I. pe litoralul romanesc

Trimisă în 09.06.13 08:52
autor AnaalinaJR [Focsani]
» VIZUALIZĂRI: 4070

Buna ziua,

Stiu ca anul trecut erau cateva hoteluri care aveau acest program all inclusive, oare mai fuctioneaza si anul acesta?

Sincer nu-mi aduc aminte numele hotelurilor, ma puteti ajuta si pe mine, daca stiti ceva.

Multumesc.


  • PERIOADA: iulie
  • BUGET: 250 lei

Răspunsuri

tm67bruPA5r[09.06.13 09:45]

din câte știu, A. I. nu doar că s-a păstrat la hotelurile de anul trecut, dar anul acesta au trecut și alte hoteluri pe acest regim de servicii. Acesta e viitorul turismului românesc, în opinia mea; cine nu se va orienta înspre această direcție (în relativ scurt timp), va pierde destuld e mult.

AI nu se referă, evident, doar la regimul de masă, ci include și alte servicii, gratuite, în prețul unui asemenea sejur.

Nu-mi vin acum în minte numele hotelurilor care oferă acest tip de sejur; sunt sigur însă că ai noștri colegi, cu mai multă experiență ca mine în această destinație, le vor trece în revistă.

-

Hotelurile ce oferă AI sunt în general simțitor mai scumpe decât celelalte oferte.

Bugetul pe care l-ai indicat ("250 lei") se referă la o singură persoană? Sau la cazarea pe noapte? Sau la altceva?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

alina_dima2003GD8r[09.06.13 09:46]

Complexul Mercur Minerva, Hotel Victoria din Mamaia.

dar mai multe poti afla de la agentiile de turism.


urjanclaudiuSECONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA92r[09.06.13 10:46]

Probabil sunt mai multe hoteluri ce oferă în acest sezon servicii All Inclusive însă eu mă voi rezuma la cele pe care ştiu.

Pentru Mamaia oferta este ca de obicei mai diversificată şi aveţi de ales între hotelurile Dorna, Mercur-Minerva, Victoria, Best Western Savoy, Modern şi Amiral.

Dacă preferaţi staţiunile sudice (ce ţin de Mangalia) puteţi încerca la 2D din Neptun, Tismana din Jupiter, Palace din Venus sau Saturn din... Saturn.

Sper să vă fie de folos această listă şi poate vor fi colegi care o vor completa, ca să aveţi la dispoziţie cât mai multe opţiuni.

În final, consultarea impresiilor despre hoteluri, aflarea ofertelor acestora şi mai ales alegerea unei destinaţii rămâne tot... pe umerii dumneavoastră.

O alegere inspirată şi vacanţă frumoasă!

N.B.: urjanclaudiu este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

radumxJR1r[09.06.13 10:57]

Am fost anul trecut la Mercur-Minerva 5 nopti (vezi impresii) ~3000 lei pt doua persoane si un copil 3 ani, in iulie,

mancarea a fost destula dar nu foarte diversificata, intre mese puteai lua numai bauturi si inghetata si numai de pe plaja, la la care stateai la rand un timp considerabil, daca nu mergeai la ora 6 pe plaja sezlongul dat gratuit nu mai era disponibil, singurul lucru placut a fost parcul complexului,

concluzie: nu recomand all inclusive made in ro, contravaloarea mancarii este mult prea scumpa si disponibilitatea in afara orelor de masa...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

sorrynellulGD8r[09.06.13 13:45]

Buna ziua tuturor, anul trecut am fost la H Tomis (vezi impresii), nu cu AI ca nu ofera, insa ne-am simtit excelent. Acolo ne-am intalnit cu un nenea care de mult timp vine la Tomis, dar si la H Dorna, ceea ce ne-a recomandat si nou chiar cu All Inclussive. Dupa ce am cercetat opiniile despre acest hotel si m-am convins ca este OK, am pandit inca de la inceputul anului oferte Early Booking si am asteptat pana la TTR din martie, acolo am facut rezervarea prin agentie de turism si vreau sa spun ca am iesit foarte bine la pret: 2.000 de Lei pentru doi adulti si un copil de pana in 7 ani pentru 5 nopti de cazare cu AI incepand cu 1 August. Intr-adevar la cei cu AI include si doua sezlonguri cu o masuta pe plaja. Pretul mi se pare foarte bun, anul trecut am platit la Tomis 1500 de lei tot pentru 5 nopti, aceeasi perioada, cu MD inclus, insa nu ma plang, ca ne-a placut foarte mult, cazare excelent, curatenie, mancare foarte buna, cam nebunie cu rezervarea sezlongurilor, dupa 6 dimineata nu mai era nimic disponibil.

In perioada asta s-a cam dus Early booking si este mai mare pretul. Am verificat la agentie si daca am fi facut rezervarea acum, ne-ar fi costat 2.700 de Lei.

Pe de alta parte... cred ca mai sunt si alte hoteluri care ofera AI. In Mamaia sunt 5 astfel de hoteluri: Dorna, Mercur-Minerva, Victoria, Savoy si Modern. Analizati si voi opiniie si parerile celorlalti utilizatori si va doresc Concediu placut!

PS daca mai este cineva care merge la Dorna incepand cu 1 august 2013... poate ne vedem la o ingheata fara alcool.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA44r[09.06.13 14:11]

Sunt de acord cu @Radumx, nici eu nu agreez ideea de all inclusive, pentru ca:

- esti nevoit sa platesti inainte absolut tot ceea ce tine de sejur si nu stii ceea ce vei primi efectiv;

- poate esti nemultumit de diversitatea mancarii sau de calitatea acesteia, insa esti nevoit sa mananci acolo, ca doar ai platit; Altfel, daca vreti, ati putea lua toate terasele si restaurantele la rand, asa pentru diversificare si pentru schimbarea mediului ambiental.

- esti nevoit sa stai la cozi interminabile la bauturi, la mancare, etc, ca daca tot este gratis, de ce sa nu profite romanul;

- faza cu gasirea unui sezlong cat mai aproape de mare este cea mai stresanta;

- eu una m-as plictisi ca fiecare zi a concediului sa fie identica cu anterioara (luarea meselor in aceeasi locatie, aceeasi plaja zilnic).

Eu imi iau cazarea doar cu mic dejun inclus, la pranz mananc la ce terasa / autoservire imi doresc, iar pentru masa de seara, pentru ca tot ies la plimbare prin statiune, este imposibil sa nu gasesc un restaurant/o terasa care sa ma atraga.

Anul acesta nu voi ajunge la mare, insa anul viitor voi merge la Hotel Tomis din Mamaia si voi proceda cum am scris mai sus. Iar daca in vreo seara nu voi avea chef de plimbare prin ststiune, nimic nu ma impiedica sa iau masa la restaurantul hotelului.

Pentru mine conteaza foarte mult sa am libertatea de a face ce-mi doresc si cand doresc, nu pot sa stau lipita de programul unui hotel.

Ah, si in privinta costului sejurului, in niciun caz nu iesi in avantaj cu all inclusive, doar aparent ai aceasta impresie.

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

AnaalinaJRAUTOR SOL[09.06.13 14:21]

Multumesc mult pentru sugestiile voastre.

Eu am doi copii 3 si 6 ani si nu ma pot plimba la pranz cu ei prin diferite locatii. Vreau sa le am pe toate la indemana, plaja, loc de joaca si restaurant unde pot manca linistita.

Inca ma mai gandesc...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

alina_dima2003GD8r[09.06.13 19:37]

Am fost anul trecut la Mercur-Minerva (vezi impresii) si am foarte multumita, si de cazare si de masa si de sezlonguri, la sfarsit de august nu se ocupau si batalia era pentru cele de la randul 4 in spate, care aveau umbrele gata montate. Pentru primele randuri puteai lua umbrela optional si sezloguri gaseai la discretie.

Cat despre masa era foarte diversificata.

Anul acesta este mai ieftin ca anul trecut. Trebuie doar sa testezi ofertele mai multor agentii. Succes.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

VALERIOGD6r[09.06.13 19:41]

Hoteluri All inclusive: "SAVOY", "AMIRAL", "DORNA", "VICTORIA", "MERCUR MINERVA", "MODERN"-toate din Mamaia

"HOTEL Cub TISMANA"-Jupiter

"Hotel SATURN"-Saturn

"Hotel 2D RESORT &SPA"-Neptun

Sper sa gasesti o varianta, preturile sint cam maricele, la All inclusive... eu am luat pentru 12/18 iulie la Venus-"Afrodita" la pretul de 1.700 lei doua persoane doar cu mic dejun.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

pepsi70roPRCONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA156r[09.06.13 19:56]

@Anaalina: Sunt convins că vei alege cea mai bună opţiune de vacanţă, totuşi având doi copii mici îţi recomand un hotel care pe lângă serviciile de masă incluse, asigură şi un program adecvat celor mici. Complexul Family Club Mercur-Minerva asigură cele mai exigente cerinţe, însă bugetul trebuie mărit. Nu ştiu ce reprezintă "250 lei", dar pentru oricare variantă all inclusive, bugetul trebuie mărit. Şi aici mă refer la tariful pentru o zi de cazare.

N.B.: pepsi70ro este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

felicia_72JR5r[09.06.13 22:14]

in mamaia all inclusive la hotelurile: Dorna, Modern


mircea.stancuGD6r[10.06.13 09:41]

Buna ziua,

Din cate stiu si hotel Majestic din Mamaia ofera AI. Avantajele acestui hotel ar fi: gradina mare si frumos amenajata din fata sa, program de divertisment pentru copii in fiecare seara (anul trecut canta Anca Turcasiu), pozitia in partea de Nord a statiunii, unde este ceva mai liniste, fara sa fie insa foarte in Nord (cam in dreptul hotelului Rex, mai precis, fata in fata cu un bloc de locuinte).

Ca dezavantaje as enumera: hotelul nu are vedere la mare decat la cateva camere situate la ultimele etaje (din cauza blocului din fata, dar si a gradinii situate intre el si faleza), piscina are destul de mult timp umbra pe ea (daca nu ma insel).

Optiunea de a alege sau nu AI depinde de fiecare in parte, nu cred ca se poate da un verdict obiectiv. Evident, avand copii, este mai usor de luat masa in locul in care ai si cazarea. Pe de alta parte, sunt de acord cu faptul ca in general calitatea mancarii (si mai ales a bauturilor) este mai buna la restaurantul "a la carte" decat la AI, si asta este valabil si la AI din alte tari. Sigur, exceptie fac acele hoteluri luxoase unde si pretul spune multe, ma refer la preturi comparabile.

Dupa parerea mea, unul din principalele avantaje ale AI este viteza cu care servesti masa, mai ales in plin sezon unde la un restaurant "a la carte" poti astepta o ora numai pana vine chelnerul sa-ti ia comanda.

La hotel Tomis mi s-a parut si mie mancarea excelenta, iar berea comandata la doza sau sticla, de exemplu, nu se poate compara cu cea la halba oferita din belsug la majoritatea AI din Romania (si majoritatea celor din strainatate - excluzand pe cele de lux binenteles, repet, la preturi comparabile). Dar eu am fost la Tomis pe la inceputul lui iunie si astfel, nu era foarte aglomerat (nu era nici pustiu); nu stiu cum stau lucrurile prin iulie/august.

Sper ca informatiile oferite de mine iti sunt de folos.

Concediu placut!

Mircea Stancu.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

webmaster[10.06.13 10:24]

@mircea. stancu: •ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la hotel Majestic cat si de la hotel Tomis scrise ca articole (review-uri) noi.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor destinații.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

go2ilieJR1r[11.06.13 10:15]

Eu as incerca si a doua oara hotelul Perla Majestic din Mamaia. Ofera cazare cu demipensiune dar mancarea (cel putin atunci cand ai copii) este cu mult mai diversificata decat ofertele all disponibile la noi.

Am fost si la Modern si la Mercur, dar tot Perla mi-a ramas in minte.

Aici iti dau cateva exemple:

* gratare diverse zilnic (mici, carnati, carne)

* cartofi prajiti pe loc in fata clientului

* gogosi calde

* doua zile stand cu shaorma

* fructe fara numar

* ciorbe la stand interior si la ceaun afara (o nebunie...)

* curte interioara superba cu cateva animale (gen mini zoo)

* mai multe mini restaurante cu specific in interiorul locatiei vizitate -seara indeosebi-si de turisti cazati in alta parte

* program artistic in fiecare seara prezentat (acum trei ani de Anca Turcasiu)

* camerele mici - dar se presupune ca stai mai mult pe afara - pe mine nu ma deranjat nici macar ca aveam vedere catre gradina de legume a hotelului

* loc de joaca frumos tot in interiorul locatiei (in curtea interioara) deci foarte sigur pentru copii si umbrit generos de copacii mari

* intradevar nu ofera acces la bauturi (alcoolice sau nu) in afara orelor de masa sau la plaja

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

webmaster[11.06.13 10:32]

@go2ilie: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la Perla scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinații.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA44r[11.06.13 11:28]

@webmaster: Dupa descriere, eu inteleg ca se refera la Majestic, nu la Perla. Ca fac ele parte din acelasi lant hotelier, este adevarat, insa sunt diferite.

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA

go2ilieJR1r[11.06.13 12:04]

@webmaster: Am considerat ca un review tardiv (dupa 3 ani) nu ar avea aceeasi "greutate" iar intre timp am acumulat si alte experiente.


go2ilieJR1r[11.06.13 12:06]

@cris1982: Da, este vorba despre hotel Perla Majestic din Mamaia (linga hotel Rex) -am scris asta in debutul postarii mele.


cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA44r[11.06.13 12:09]

@go2ilie: Da-ne un link cu hotelul respectiv, ca sa ma lamuresc si eu. Iar aici, pe AFA, exista doua rubrici separate: una pentru hotel Perla, una pentru hotel Majestic. De-aia sunt eu in ceata, ca nu am gasit niciun hotel care sa se numeasca Perla Majestic.

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

go2ilieJR1r[11.06.13 12:18]

@cris1982: Ok, este vorba de Majestic (eu cand am fost asa scria pe rezervare-Perla Majestic). Sper ca acum am lamurit situatia si nu am incurcat foarte mult "borcanele".


cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA44r[11.06.13 12:23]

@go2ilie: Asa am banuit si eu din descrierea serviciilor oferite de hotel. Hotel Perla nu ofera ce ai enumerat tu.

Perla Majestic este compania hoteliera, care are in portofoliu mai multe hoteluri de diferite clasificari.

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

kamathGD3r[12.06.13 16:12]

In primul rand doresc ca urmatorul post al meu sa fie luat sub forma de gluma, sa nu fie punctat (decat negativ eventual - ca as merita, nu e bai) dar nu ma pot abtine sa nu fac un mic comentariu vizavi de acest post.

Repet, e negativ mesajul meu, nerelevant, fara informatii utile noi legate de subiect, deci repet, orice critica si masura impotriva mea ar fi indreptatita.

E vorba de ce a scris cris1982 (te rog nu te supara prea tare, cris!)

Deci cris1982 zicea:

"Sunt de acord cu @Radumx, nici eu nu agreez ideea de all inclusive, pentru ca:

- esti nevoit sa platesti inainte absolut tot ceea ce tine de sejur si nu stii ceea ce vei primi efectiv;

Eu: Asta daca nu esti bine informat. Daca te informezi de pe aici si din alte locuri de acest gen, ar trebui sa stii foarte bine la ce sa te astepti.

- poate esti nemultumit de diversitatea mancarii sau de calitatea acesteia, insa esti nevoit sa mananci acolo, ca doar ai platit; Altfel, daca vreti, ati putea lua toate terasele si restaurantele la rand, asa pentru diversificare si pentru schimbarea mediului ambiental.

Eu: Intotdeauna daca vei proceda sa mananci din terasa in terasa, te va costa mai mult, dar e corect ca si calitatea e alta.

Totusi: lipsa grijei vizavi de bugetul destinat mancarii, odata concediu platit, e nepretuita pentru mine. Mai ales daca ai copii.

- esti nevoit sa stai la cozi interminabile la bauturi, la mancare, etc, ca daca tot este gratis, de ce sa nu profite romanul;

Eu: wow... lol... Auzi nu numai ca stai la cozi dar sunt si interminabile! Dar unde ati fost?!

Asa e. Evitati 'cozile interminabile' mai bine asteptati chelnerul 30 min - 45 min. Sper sa nu aveti surpriza sa considerati ca ficatei sunt mult prea uleiosi ca altfel veti prefera all inclusivul unde in situatia asta te ai fi deranjat sa schimbi mancarea - ca e gratis nu?! -si te fi dus stai la o coada.

- faza cu gasirea unui sezlong cat mai aproape de mare este cea mai stresanta;

Eu: Asa e. Decat sa cauti sezlong si sa gasesti departe de plaja mai bine sa nu ai, sa stai pe cerceaf, sa negociezi cu bisnitarii, sa ti puna stampila pe mana, sa coste si nu fie inclus. In plus de ce acolo unde sunt la 3 metri unul de altul, vrem aici unde stam ca sardelele unii in fundul altora. Doar mie mi s-a intamplat ca la Mamaia sa caut traseu printre sezlonguri ca sa ajung la mare?!

- eu una m-as plictisi ca fiecare zi a concediului sa fie identica cu anterioara (luarea meselor in aceeasi locatie, aceeasi plaja zilnic).

Eu: Da si eu m-as plictisi sa fie perfect in fiecare zi, totul organizat, totul ca la carte.

Acum serios ai dreptate in Grecia, nu merita all inclusive pentru ca ai ce vizite sa faci. Dar in Romania (ca parca de Romania intreaba) ce are omul de facut inafara de plaja, masa si distractia obisnuita?! Cacaia fund de sticla, pestera, croaziera la insula, laguna..., turul insulei, si exemplele pot continuia.

Eu imi iau cazarea doar cu mic dejun inclus, la pranz mananc la ce terasa / autoservire imi doresc, iar pentru masa de seara, pentru ca tot ies la plimbare prin statiune, este imposibil sa nu gasesc un restaurant/o terasa care sa ma atraga.

Eu: Ai dreptate, daca mananci 'la orice autoservire doresti' e clar ca de ce nu iti place la all-inclusive. Adevarul ca la autoservire nu e nici coada, e culmea calitatii, elegantei si a bunului gust.

Anul acesta nu voi ajunge la mare, insa anul viitor voi merge la Hotel Tomis din Mamaia si voi proceda cum am scris mai sus. Iar daca in vreo seara nu voi avea chef de plimbare prin ststiune, nimic nu ma impiedica sa iau masa la restaurantul hotelului.

Eu: Ai uitat sa adaugi ca nimic nu te impiedica sa iei masa in camera.

Pentru mine conteaza foarte mult sa am libertatea de a face ce-mi doresc si cand doresc, nu pot sa stau lipita de programul unui hotel.

Ah, si in privinta costului sejurului, in niciun caz nu iesi in avantaj cu all inclusive, doar aparent ai aceasta impresie.

Eu: Matematica simpla demonstreaza contrariu, daca:

- nu stai pe cerceaf

- vrei piscina

- mananci la restaurant si nu in camera

- uzezi de alte servicii de all inclusive: petreceri seara in incinta resortului, etc '

Incepeti si trageti.

L.E. Si totusi are dreptate cris1982. A zis ca nu recomanda AI made in Ro si zice bine, iar eu nu despre el (AI romanesc) vorbeam prin comparatie.

Totusi , nici cealalta varianta propusa nu e indicata adica fara A.I.

Mai bine sa caute un A.I in Romania de calitate, sau sa caute un A.I in alta tara.

Dincolo de ironia mea, cred ca am spus si ceva adevaruri.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

kamathGD3r[12.06.13 16:55]

Am fost rautacios. Rog webmaster-ul sa stearga postul de mai sus si implicit si pe aceasta.

Multumesc.


cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA44r[12.06.13 17:21]

@kamath: Fiecare cu punctul lui de vedere...

All inclusive-ul are avantaje si dezavantaje, care sunt percepute diferit de fiecare persoana in parte in functie de idealul sau de vacanta.

O singura intrebare am referitoare la postul dvs., mai degraba o curiozitate:

Eu: Da si eu m-as plictisi sa fie perfect in fiecare zi, totul organizat, totul ca la carte.

Care locatie din Romania indeplineste aceste conditii? Poate ne-o puteti recomanda si noua, daca tot ati descoperit-o.

Referitor la celelalte comentarii, inclusiv insinuarea ca as lua masa in camera, nu merita sa-mi consum energia sa va raspund.

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

Anda3UC[12.06.13 23:10]

Noi*fam. cu 1 copil-am optat pt H. Mercur Minerva... cu All Inclusiv si am fost multumiti de toate serviciile...

e normal ca parerile sa difere deoarece nici noi oamenii nu suntem la fel... la fel si aspiratiile noastre

Recomand cu drag acest Complex family... pt familiile cu copii 0+.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

sorrynellulGD8r[13.06.13 02:11]

Draga kamath, tin sa te felicit pentru comentariul cu raspunsuri, a fost foarte precis, bine documentat si argumentat. M-am distrat pe cinste lecturand postul tau, a fost o adevarata placere. Ma inclin!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

webmaster[13.06.13 06:07]

@Anda3: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la Mercur-Minerva scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinații.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

mirceavGD6r[17.06.13 16:57]

@kamath, ca de obicei o afirmatie in turismul romanesc poate fi in acelasi timp adevarata si falsa cat timp e o afirmatie generala, cam asa cum a fost postul tau. Daca e sa discutam de AI, in general in alte tari (Bulgaria, Turcia) eu unul prefer aceasta varianta ca fiind mai comoda/ieftina (nu caut nu stiu cate localuri sa incerc si varietatea e destul de mare) iar in Romania anul asta chiar am cautat hoteluri cu AI si n-am gasit care sa-mi dea raportul cel mai bun (de exemplu Mamaia nu prea-mi place iar in Neptun am preferat Mediteraneo fara AI in loc de 2D cu AI). Daca iti stii naravurile/preferintele si locatia atunci uneori in anumite cazuri e mai avantajos AI, in alte cazuri nu.

Iar despre sezlong zau ca n-am inteles deloc ce spui. Adica oricum trebuie sa ma trezesc la 6 sa ocup? WTF? Mai bine platesc cash si ma duc cand vreau eu. Iar aici iar e greu de inteles logica hotelului: promiti sezlonguri pentru cei care au luat AI si nu ai destule? Naspa, am patit asta, nu vreau sa ma cert cu conducerea pe asa ceva.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cris1982PACONSILIER ONORIFIC AFA / ROMÂNIA44r[17.06.13 18:17]

@mirceav: Referitor la sezlonguri, @kamath s-a referit la faptul ca trebuie sa te duci foarte devreme la plaja ca sa ocupi sezlonguri aproape de apa. Daca te duci mai tarziu, nu vei mai gasi sezlonguri libere in primele randuri, ci in ultimele, departe de apa. Deci sezlonguri sunt suficiente pentru toata lumea, iar ora la care te prezinti la plaja face diferenta intre un loc langa apa si unul in ultimele randuri, care nu este foarte confortabil.

N.B.: cris1982 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

alina_dima2003GD8r[18.06.13 09:48]

Rferitor la comentariile de mai sus despre disponibilitatea sezlongurilor, Cele mai aproape de plaja se ocupau intre orele 7-9, deci timp suficient. De cele mai multe ori se ocupau cele mai in spate, care aveau umbrela mare, dubla. Si oricum in sezon dupa orele 10 nu prea mai e de stat pe plaja la soare, deci daca vrei sa faci plaja fara sa te faci ca racul trebuie sa vi dimineata...

Aceasta situatie era la Mercur-Minerva. Iar in spate aveai avantajul ca era mai liniste, umbreala si apropierea de bar, nu trebuie sa mergi multa sa iei o bere.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Anda3UC[18.06.13 11:42]

Oameni buni... pareri pro si contra in ceea ce priveste o anumita locatie vor fi mereu... noi, in ciuda impresiilor nepotrivite ale unora cu privire la Mercur Minerva... l-am ales, a fost foarte placut si ieri am revenit dintr-un sejur cu AI.

Da, la ora 7 am mers la plaja cu copilul pt ,,doza ,,de aerosoli si cu acest prilej ne-am ocupat si sezlongurile in prima linie (pentru ca sa-l putem supraveghea mai bine pe copil in joaca lui in nisip sau la balaceala). Unbrele mari exista pe toata plaja dar cum bate soarele... nu toate sezlongurile sunt acoperite... Dupa 8.30 apar si baietii Beach boys... care iti ofera saltele pt sezlong (in mod normal cate 2 pe camera... dar poti si negocia in cazul in care nu e vreun ,,spion ,,pe acolo).

Nisipul... cum a fost lasat de altii... ici colo cate un chistoc de tigara sau cate un pai de la racoritoare... in rest fin...

Personalul e ff dragut, respectuos... de la tinerele receptionere la barmani, femeile de serviciu si ospatari...

Datorita altor activitati, nu am fost pe la piscina (nici de curiozitate) si nici la spatiul de joaca pt copii...

Seara, o formatie a cantat in fundal, facand mai placuta cina...

Per asamblu... MULTUMITI!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

  • [31] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.29489898681641 sec
    ecranul dvs: 1 x 1